Home > Clasamente final de server, ROX 17, WW > Situatie WW 20 februarie 2014 Final server ROX17

Situatie WW 20 februarie 2014 Final server ROX17

Situatie WW 20 februarie 2014 Final server ROX17

Situatie WW 20 februarie 2014 Final

  1. Daniel - Ice Queen
    February 20, 2014 at 6:03 pm

    Emiiiiillllake!
    https://rox10.wordpress.com/2013/10/01/atacuri-pe-ww-kokutu-2/ …Remember?

    ” emil
    October 3, 2013 at 10:57 pm | #18
    Reply | Quote

    […..]

    va bucurati ca niste copii ca ati dat pe niste ww-uri cu 3 mil def pe ele. cred ca daca ma fortam mai mult bagam mai mult def eu pe capitala.
    vom mai vorbi serverul viitor. cand veti termina cu ww la zero ca de obicei. de nu va alergam serverul viitor ca pe soareci.
    serverul viitor veti avea cu cine juca, veti avea cu cine va bate. asta daca nu cumva intram peste voi in cadran sa va luam cadranu.
    :))) ”

    Uite ca a trecut si ”serverul viitor”. Am avut cu cine ne bate intradevar.
    Despre ww zero… ia vezi (20.02.2014- http://prntscr.com/2u3nsv )
    Despre luat cadranul… ia vezi cine pe cine a luat : http://prntscr.com/2u7sg6 ( http://tx3.travian.ro/spieler.php?uid=999)
    Despre contul meu.. http://prntscr.com/2u7t1t, sa nu mai vorbesc de topuri.

    Mandria si aroganta au adus rezultatele astea. Daca erai alt om acum as fi terminat in cadranul NE serverul cu rezultate la fel de stralucite. In concluzie, esti jalnic. Cand vei sti sa joci pentru un cadran si sa lasi deoparte aerele de vedeta, poate vei realiza ceva..pana atunci, ramai doar cu vorbele :))

    Asa ca pana una alta, felicitari Nord Vest & Sud – Est pentru rezultate, Felicitari Farmers pentru WW si felicitari adversarilor din Elite ( nu zdrentelor si tradatorilor ).

  2. Daniel - Ice Queen
    February 21, 2014 at 1:02 pm

    Emil, ai disparut ? Nu mai ai nimic de comentat ? Chiar m-am abtinut tot serverul sa spun ceva, am zis la final vedem cine a fost mai bun, eu sau tu. Si acum nimic? Sper sa fi fost asta o lectie, sa iti vezi de cadran si de joc, nu inseamna ca daca tu ai jucat 16 roxuri ar trebui sa fim toti in ghenunchi in fata ta. Ai avut si tu succes la vremea ta. Acum s-au afirmat si altii. Poate e vremea sa mai joci ca simplu jucator, sau lider de wing si sa mai inveti.
    Pana atunci numai bine.

    • Plictisit
      February 21, 2014 at 8:55 pm

      .Faptul ca ti fost un pic activi 5 oameni pe un cont nu te face mare jucator.
      Pana una -alta prieteni sau dusmani cam toata lumea se raporteaza la Emil
      Poate daca nu joaca 7=8 roxuri si tu inveti in tot timpul asta e posibil sa ajungi ca el.
      Pana atunci…

      • Daniel - Ice Queen
        February 22, 2014 at 1:08 am

        Bine ca esti tu mare vedeta:)) Eu nu am treaba cu altii. Am avut o chestie personala cu Emil, deaceea ma raportez la el. Daca aveam cu altii ma raportam la ei.

        Despre ceilalti, cred ca se raporteaza la Emil deoarece el spune ca e cel mai tare din parcare..si normal ca te raportezi la el. Mai ai pana sa intelegi anumite aspecte si jocuri de clulise…
        Pana atunci… :)))

      • Plictisit
        February 22, 2014 at 8:17 am

        Toata lumea are chestii personale cu Emil.Bune sau rele .
        Cu tine nu are nimeni nimic.
        De fapt cine esti?
        Pe contul ala a jucat si Marcel si Eugen si inca 2 jucatori.
        Asa ca tu de fapt ce faceai in joc?
        Tu erai cu jocurile de culise?
        Si ce s-a ales de ele, ati castigat serverul?
        De fapt cine esti tu?
        Cat despre mine , nu am zis ca sunt mare vedeta si nici nu ma laud singur ce “rezultate stralucite“ am avut…

  3. iolo
    February 22, 2014 at 1:36 pm

    mai DANIEL….din ce stim noi tu esti cel care a dat un atac tot serverul…cu red_devil cand ati lipit ambele armate pe satul suport la ww. mai limbric cretinoid…..pai tu te compari cu emil???
    :))))))))))))))))))))))))))))

    vai de mine ce om nebun. nu te stie nimeni oligofrenule….pe emil il stie tot serverul. vorba lui plictisit de mai sus….orice frustrat care vrea sa se afirme se raporteaza la emil sau se ia de emil, doar doar devine si frustratul cunoscut.
    :))))))))))))))
    stai dracu in banca ta tembelule

    • calliopea17
      February 24, 2014 at 5:12 pm

      hehe, daca voi a-ti stat in banca si a-ti dat click pe ww inseamna ca stiti tot pe server. stie emil prea bine cine sunt si ce am facut.🙂 hai, puneti mana si jucati…sa vad cum faceti voi armate de genu in 3 saptamani si apoi mai povestim. ca sa fac 70k maciuci si sa le rupi saptamanal oricine poate.

      n-am jucat sa castig. ci doar sa dau pe eliti, de la inceput am zis-o.
      pana una alta la lingusiti-va pe langa emil, poate poate primiti si voi un os😉

      ps te-ai uitat ce mi-a scris emil ? ca sunt tinta lui nr unu pe rox 17 ? sau doar comentezi sa te aflii in treaba :)) hai ca sunteti pe langa.

      • Shark-FeeL The RuSh
        February 25, 2014 at 5:26 am

        Stai calm , iolo e catelul lui emil aici pe blog ca il tot pupa in cur pe aici , iar de vanat , el vaneaza pe toata lumea .

  4. February 25, 2014 at 9:12 am

    cine e si emil ala? ca nu am auzit de el ce palaria mea tot vorbiti de parca e cine stie ce jucator si el saracul nu stie nici acum sa bage atacuri la secunda si asta e chiar pe bune….o sa vedeti voi eliti parliti ce va asteapta serverul viitor o sa dezlantuim jihadul in cadranul vostru si sant sigur ca la final nu veti mai exista

  5. February 25, 2014 at 3:33 pm

    Shark-FeeL The RuSh :
    Stai calm , iolo e catelul lui emil aici pe blog ca il tot pupa in cur pe aici , iar de vanat , el vaneaza pe toata lumea .

    asa ziceam si eu…daca emil nu da pe aici de rusine..pune pe altii sa isi dea filme pe aici :)))

  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

