Home > Rapoarte ROX19 > T-zeu pierde extinsa

T-zeu pierde extinsa

KEO ataca pe T-zeu

KEO_vs_T-zeu

Mithrandir ataca pe T-zeu

Mithrandir_vs_T-zeu

Atilla ataca pe T-zeu

Atilla_vs_T-zeu

Categories: Rapoarte ROX19
  1. Japca
    August 27, 2014 at 10:15 pm

    Sa aperi un hammer cu 150k rusine….

  2. zen
    August 27, 2014 at 10:51 pm

    Ma mortule (Atilla) iar ai gasit fraieri (no problem pt oamenii care au facut trupe-respect) sa ii bagi in fata? Toata viata voastra ati dat ultimii sa vada lumea ca aveti catsuri!

    • Atilla
      August 28, 2014 at 2:05 am

      Asta sai spui lu pysicans ma nu mie ..:)))
      Ca el merge CHIAR ULTIMUL ……acolo unde va pune sa dati toti cu capul …:))
      Am o nelamurire …, voi cand mergeti la atac faceti pauza din baut apa (ca sucul are prea multe grade de alcohol )??
      Si cum faceti …punct ochit punct incercat doborat ?? ca de dat jos voi nu ati mai dat pe nima de 3-4 servare …doar niste amarate de tentative …

  3. Deja Vu
    August 28, 2014 at 1:04 am

    Actiunea a fost facuta de mine nu de Jan…si in al 2-lea rand cei 2 care au intrat primii au vrut sa rupa armatele! asa ca ciocul mic si joc de glezne!

  4. Japca
    August 28, 2014 at 4:17 pm

    Oare piticu va ajunge cu hammeru la destinatie?..:))…cica se aude de unu INVINCIBLE ca are chef de joaca:))

  5. August 28, 2014 at 8:44 pm

    deja vu la tine nu e cazul sa vorbesti mai zis si poker de tine am mai auzit la tv cand ai lasat hammerul pe oaze si ai ramas fara el cica l-au papat animalele de pe oaza :)))

  6. Deja Vu
    August 29, 2014 at 3:10 pm

    nu cred ca sunt primul sau ultimul care pierde un hammer….asa ca mai bn taci…si da.ti coment cu numele voastre….va ascundeti ca gainile….

  7. August 30, 2014 at 8:33 pm

    pai prostanacule lasa-i pe ceilalti sa vorbeasca nu sa-ti dai chiar tu cu parerea ca pierde unu extinsa cand tie dupa cum am mai spus ti-au manca animalele de pe oaza hammerul….deci ciocu mic

    • Atilla
      September 1, 2014 at 1:58 am

      bag de seama ca il cunosti pe om , sti ce a facut si ce a pierdut …..asta explica multe …cum ar fi …cireada de iepuri de o aveati in cur sa nu vina pe voi cu el ..:))
      apoi ma ratacitule” …. omu a facut hamar , stie toata lumea …matale ce ai facut ???
      inafara de faptul ca tragi pisycansul de coada pe bloguri….cine esti tu pui de terchea berchea??

  8. Deja Vu
    August 31, 2014 at 12:20 pm

    vai de capu tau….eu am zis ca eu am facut actiunea si ca a fost una reusita….dar esti praf tinere…

  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

