Home > Rapoarte ROX19 > Atacuri pe adoway

Atacuri pe adoway

abcdURS ataca pe adoway

abcdURS_vs_adoway

7berbeci ataca pe adoway

7berbeci_vs_adoway

Tarzan ataca pe adoway

Tarzan_vs_adoway

Halep ataca pe adoway

Halep_vs_adoway

SOLO ataca pe adoway

SOLO_vs_adoway

Deja Vu ataca pe adoway

Deja Vu_vs_adoway

hugo ataca pe adoway

hugo_vs_adoway

Atilla ataca pe adoway
Atilla_vs_adoway
+ valuri de catapulte

Categories: Rapoarte ROX19
  1. Madalin
    September 2, 2014 at 12:44 pm

    Felicitari atat atacatorilor cat si aparatorilor!

  2. Atilla
    September 2, 2014 at 1:22 pm

    felicitari ???

    felicitatil pesta ma ….ca era si adoway dupa tzeu acum /…

    Expeditor:
    AtiIIa
    Subiect:
    fără subiect
    Trimis:
    astăzi 00:32
    Raportează ca și spam
    a intrat ma realul pe pitic bine?

    Pt cei care nu inteleg : http://tx3.travian.ro/spieler.php?uid=21734
    cam asa joaca sud travian ….ct facut aeara cu numele meu dar scris cu 2 de i ..din pacate un pusti de 15 ani a muscat momeala si de aici lucrurile au fost simple …

    bafta la ww , o sa ma asigur ca nici nw nu are nici o sansa sa puteti juca singuri linistiti🙂

    • Madalin
      September 2, 2014 at 3:48 pm

      1. Nu SUD a facut contul, baietii din PCR au fost in spatele lui, noi doar am primit un pont pe care nu ne-am bazat, realele s-au vazut dupa cum ati dat (foarte slab as putea spune).
      2. Voi ati facut oricum altele mult mai rele.
      3. Esti agramat!

      • IT_alienii
        September 4, 2014 at 3:15 pm

        M-ati prins, eu am fost…

    • AmTrabant/OtZu`
      September 2, 2014 at 6:16 pm

      cine esti tu sa te asiguri ca nu va face nw nimik? ursu este in camara :))) unde este ursu?

  3. robotelu
    September 2, 2014 at 1:35 pm

    Iar plangi peste tot?:))

  4. MMDJ
    September 2, 2014 at 2:53 pm

    Tu macar crezi ce spui? ati spionat toate locatiile, ati vazut cum a stat treaba….daca ne-am fi luat dupa ce a zis ala nu ne mai chinuiam sa facem ce am facut, corect?

    apropo, berbecule inca nu mai pus ma sitter la ww :))))))

  5. Madalin
    September 2, 2014 at 3:07 pm

    Daca ne luam dupa ala nu faceam deff pe toate locatiile :)), ala a zis adoway, altii au zis 1pitic deci nu era nimic concret, ca sa stii si tu toate locatiile unde ati dat au fost aparate deci ati fi avut aceeasi soarta peste tot, va pup :*

    • Atilla
      September 3, 2014 at 1:33 am

      Def pe toate locatiile ???
      ba pl tu ctezi ca vorbesti cu parlitu asta de trabant ???/
      nu era def pe toate hamarele si pe 3x adunat cat era pe adoway ….
      1- ori sudisti ori PupinCuRisti pt mine e totuna ….doar nu au facut in favoarea mea ..
      2- da 2 exemple …
      3- poti sa ma pupi linistit pe ochiul meu maro si agramat ..

      • Madalin
        September 3, 2014 at 1:05 pm

        Vrei 2 exemple? Iti voi da 3!

        Rox 14 sau 15 nu mai stiu sigur – contul adrian_s
        Rox 16 – contul kentscurt8
        Si ceva de serverul asta: contul Dark Mind al lui poker care a fost facut special sa ia un artefact de la noi, si a reusit sa ia HE/GE-ul.

        Ah si inca ceva cand faceati voi conturi cu numele EI Huron (i in loc de l) si multe altele cum era? Sau pe rox17 cand faceati conturi si futeati deff din NV? Ai uitat de toate astea?

        Asa ca nu mai faceti pe inocentii si jucati in pula mea travian ca sunteti de ras.

      • zen
        September 6, 2014 at 12:01 am

        Ma nane tu nu vezi ca vb cu copii mai evoluați!
        Copii e cu 3 de iii sa înțelegi si tu

  6. Slymer (Halep)
    September 2, 2014 at 3:27 pm

    Pe bune? Se vedea sinceritatea omului cand ti-a raspuns, iar deff pe celelalte locatii era acolo sa rupa maxim 2-3 armate de-ale noastre :)) In fine, nu va critic in special pe voi pentru modalitatea de a afla unde dam, pentru ca am vazut ca peste tot se procedeaza asa marsav si dupa se scuza cu replica “ce vrei, e joc de strategie”. Eu unul sunt de alta parere, strategiile de batalie fac ca jocul sa fie de asa natura, nu modalitatile voastre de a baga conturi spioni in diferite aliante, de a face conturi pentru a deruta alt jucator si multe alte chestii murdare.

    In fine, asta e jocul, ori te adaptezi, ori nu-l mai joci😀

  7. Madalin
    September 2, 2014 at 3:34 pm

    Prietene, intreaba-l pe poker despre contul Dark Mind care a fost in SUD M si era contul lui special sa fure un artefact, pe adoway s-a vazut clar ca sunt reale de cand ai lansat tu (sau Hugo nu mai stiu sigur, ceva cu H oricum :)) ) a doua oara.

    • Atilla
      September 4, 2014 at 5:57 pm

      As putea sal intreb pe poker de dark sau as putea sal intreb pe bizar de naghy sandor ….

      • Madalin
        September 4, 2014 at 6:06 pm

        Naghy sandor ala a fost doar prea prost, noi nu am avut treaba cu el :)) i-am spus asta si lui poker

  8. Slymer (Halep)
    September 2, 2014 at 3:38 pm

    Cred ca ma contrazici cu aceeasi chestie pe care am zis-o si eu… cred ca ar fi mai bine sa recitesti mesajul inainte sa raspunzi, iar legat de atac, daca chiar se vedea si nu te contrazic ca e posibil sa fi gresit unul din noi (asta e omeneste), nu mai faceati “chestia murdara”, am pus intre ghilimele ca nu stiu sigur daca in travian se mai poate numi asa😀

  9. OtZu`
    September 2, 2014 at 3:55 pm

    ba atilla esti copil🙂

    • da
      September 2, 2014 at 4:26 pm

      bai Am Trabant/ OtZu’ mai bine copil decat un marsav ca tine care ai luat parte la marsavia lui Bounty Hunters cand a spart cele 3 conturi deff din Force NV a retras deffu de unde era si a atacat cu 17 k deff la tine ca sa moara tot si sa te urce si pe tine in top aparatori.

      ama zi esti sau nu un marsav la fel ca Andrei/ Bounty Hunters?

      • AmTrabant/OtZu`
        September 2, 2014 at 6:14 pm

        fiecare cum poate sa se descurce tie necaz?

      • AmTrabant/OtZu`
        September 2, 2014 at 6:14 pm

        dam in voi cum dau surzi in clopote

      • da
        September 2, 2014 at 9:42 pm

        Am trabant deci ai recunoscut ca esti HOTZU’ de ultima spetza cu Bounty Hunters/ Andrei. Daca sa furi deffu de pe 3 conturi si sa ataci miseleste ca sa omori deffu ti se pare ca este DEMN de un luptator de travian atunci asta spune multe si TOTUL despre tine. FURTUL nu e strategie, furtul nu e travian iar voi doi HOTZU’/ OtZu’ si Andrei/ Bounty Hunters ati aratat ca sunteti doar DOUA SPECIMENE de ultima spetza.

        Rusine sa va fie ca v-ati mocirlit si v-ati injosit la asemenea hotzii. Daca erati niste jucatori buni, cu adevarat buni si niste luptatori neinfricati nu recurgeati la asemenea tertipuri.

      • AmTrabant/OtZu`
        September 3, 2014 at 3:31 am

        sictir golane

  10. Xpload
    September 2, 2014 at 4:01 pm

    Daca ati lansat la fel ca pe “sebisor” atunci chiar ca se stia exact unde e realul.

  11. ionut I&D
    September 2, 2014 at 4:07 pm

    bai atila pe cand jucam pe i&d aqm 3 servere mi-ai promis-o de atunci va fac viata amara pana ma voi lasa de travian. tine minte I&D, It_alienii, Nemtii si vor urma:))

    • Atilla
      September 3, 2014 at 1:51 am

      ioane ….tu esti un parltit de jucator de pe vremea cand jucai in elite …sub comanda ..mea …tiam zis si iti repet ….te stiu bine si pt mine nu reprezinti nimic …esti invitatul meu sa joci tzancusul tau in continuare :))
      serv viitor joaca je sub acoperire in sud ….sa va invat eu cum se joaca jocul asta ..:)
      sa va puneti ochi si peste ala de sticala ….dimineatza cand teo trezi mata sai dai un pumn in gura sa te asiguri ca ea e …..

      • MMDJ
        September 3, 2014 at 8:11 am

        Ne pare rau, dar nu cred ca avem ce invata de la tine, eventual sa devenim dreq analfabeti :))

      • ionut I&D
        September 3, 2014 at 9:14 am

        m-am cizelat in sud pustulica. ai uitat ca mi-ai facut manevra pe cont cu claudiu ei bine eu nu am uitat asta. App imi este dor de marele lider lake

  12. MMDJ
    September 2, 2014 at 4:08 pm

    Ca de obicei cei din elite vor sa para niste victime inocente care joaca mereu corect :))
    Sa nu uitam rox16, unde s-a cumparat cont de hammer (kent8) din sud care la randul sau era sitter la alt hammer ( a sfarsit pe zidurile unui elite, dupa ce a fost trimis in bucatele de catre respectivul “cumparator”), iar apoi cu armata de pe kent s-a incercat stergerea unei capitala pe care se facea un berbec….si multe alte chestii🙂
    Asa ca va rog…nu ne vorbiti voi noua despre joc “murdar”.

    Poate va iese ceva…. “serverul viitor” :))))))

  13. ionut I&D
    September 2, 2014 at 4:10 pm

    si cum spun mereu elitii : Ne vedem serv viitor:D

  14. Allah
    September 2, 2014 at 4:26 pm

    mai mai ia uite unde erau toate urmasele maicii Tereza ! s-au adunat toti prin Elite ! cand si-o fura ei, SUDul joaca cu MHii, SUDul a cumparat serverul, SUDul joaca urat, SUD face si drege ! iar cand ei castiga e OPERA DE ARTA ! mai mai sa fie! ati uitat toate magariile si marsaviile facute de-a lungul serverelor ? pe cati ia-ti tras in teapa dintre cei care au venit si jucat cu voi de buna credinta ? dar mna, acolo unde caracterul lipseste cu desavarsire se aduna gunoaiele ! hai pa si jet !

  15. AmTrabant/OtZu`
    September 3, 2014 at 3:33 am

    unde e butonu de like sa-i dau lu` Allah

    • September 3, 2014 at 7:38 am

      buna idee🙂 am pus butoane de like la comment-uri

  16. Căpă
    September 5, 2014 at 2:43 am

    Sunt foarte stiute metodele prin care atat SUD-ul cat si NE-ul si-au creat beneficii pentru a castiga servere. Nu va mai opariti atat. E foarte greu sa le mai tii contul pentru ca lumea la un moment dat se obisnuise cu asta si le pierdusera numarul.

    Acum e irelevant sa va mai atacati pentru ce a fost in trecut si pentru care a furat, a spart, a cumparat, conturi banate si lansate atacuri pe ei si altele pentru ca voi le stiti foarte bine.

  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

