Home > ROX 20, Travian News > Start server ROX20

Start server ROX20

Stimați jucători,
dorim să vă anunțăm asupra faptului că în data de 13.10.2014 va avea loc restartul rundei RoX în versiune T4.4! Preînregistrările se vor deschide în data de 10 Octombrie.
Start server ROX20

Categories: ROX 20, Travian News
  1. caspin
    October 13, 2014 at 5:04 pm

    cine credeti ca va castiga?:)

    • DreaIVIS
      October 13, 2014 at 10:20 pm

      SUD :)ca-n NV e Force-NV iar si-o iau pe spinare.

  2. bery
    October 14, 2014 at 9:49 pm

    din cauza ca bulangiul de george si shark n-ea furat numele la aly, Farmers. va trebui declarata fara comentarii castigatoare. George d-ane .Farmers inapoi

  3. bery
    October 15, 2014 at 12:18 am

    Ba, care posteaza in numele meu? Asta e, urat din partea celor care au furat atat numele de cont Farmers cat si numele de alianta .Farmers. Mai multe nu spun. (M.G.)

  4. bery
    October 15, 2014 at 10:48 am

    Mai da voi sunteti chiar patetici, pe langa ca luati si numele aliantei mai luati si numele aici. Primul bery invata sa scrii ca ”n-ea” nu se scrie asa. Clar esti un analfabet. Al doilea clar se pare ca nici tu nu esti cu toate acasa. Sunteti penibili, dar daca asta va face fericiti, continuati la fel.

    Alex aka bery

    p.s Daca ar durea prostia ati fi morti de mult

    • HoriaN
      October 15, 2014 at 6:14 pm

      nici “d-ane” nu se scrie asa

  5. Thor
    October 15, 2014 at 11:02 am

    Ce mizerii de oameni,sunteti niste scursuri ale societatii.

  6. Thor
    October 15, 2014 at 11:04 am

    Iar tu ala care ai postat primul in numele lui Bery,mergi putin pe la scoala si mai invata gramatica limbii romane,mizerie.

  7. bery
    October 15, 2014 at 3:17 pm

    Aoleo…

  8. bery
    October 15, 2014 at 5:08 pm

    Recunosc, eu am scris mereu. Iarta-ma bery!

  9. bery
    October 15, 2014 at 5:14 pm

    Ba nu, eu am scris

    Alex kaka Bery

  10. bery
    October 15, 2014 at 7:13 pm

    Niste mincinosi. Eu sunt cel care am scris.

  11. bery
    October 15, 2014 at 8:24 pm

    Astept atacurile fanilor mei🙂. Am multi. S-a ajuns sa mi se ia numele si pe forumuri. Pacat, traiti intr-o lume trista si plina de ceva maro si vascos. Sau viata voastra e maro si vascaoasa !

  12. enemy of bery
    October 15, 2014 at 10:08 pm

    Ai cacat batul bery, a declarat Hmm… razboi la tot serverul
    nici macar atentia lor nu o mai ai

  13. love of bery
    October 15, 2014 at 11:24 pm

    Propun sa-l votam pe bery Miss PoPularitate pentru servarul asta

  14. October 15, 2014 at 11:29 pm

    propun sa o votam pe măta curva Romaniei…aaaa, dar stai…ea e deja.

  15. ego of bery
    October 15, 2014 at 11:29 pm

    ACCEPT

  16. October 15, 2014 at 11:35 pm

    e deja ma, e deja…putem doar sa o sustinem la Miss Curva Universului…

  17. bery
    October 16, 2014 at 10:11 am

    Voi sunteti cu capu jur, nici nu stiti sa scrieti, chiar asa mult va pasioneaza sa va faceti de rusine? Sunteti penibili. Voi asa zisa echipa, care va vorbiti pe la spate in Hm…si va uarati din motive personale, gelozii, si asa mai departe. Se stiu ei ce si cum :)). Prostie mai mare nu ai cum sa intalnesti , oricum atat va duce capu. Analfabetii se inmultesc. Trist. Puteti sa imi luati nick-ul oriunde, ca atat va duce capu, insa integritatea si respectul de sine la zero o sa il aveti.

    Alex aka bery

  18. Unul ..
    October 16, 2014 at 2:16 pm

    Dar tu stii bery ? Din ce citesc aici ,in ultimul comentariu al tau , sunt cel putin 10 greseli gramaticale, dar tot tu comentezi de asta . Acum nu ne lua ca tu ai un real life si nu ai timp sa inveti carte , dar te rog eu nu face asta !

  19. October 17, 2014 at 7:34 am

    ba fratilor….voi sunteti dusi rau cu capu… cum palaria mea sa va balacariti in halul asta ?? ce aveti cu omul asta bery? ati ajuns sa va legati de mame si de familii pentru un cacat de joc…da-o-n pisicii masii de treaba…. ori sunteti plecati de acasa , ori sunteti vai de steaua si familia voastra care v-a educat…aveti cei 7 ani de acasa? daca da, atunci sa-mi bag pla daca nu ati avut niste familii de tot cacatul sa va educe…sau poate v-ati nascut prea idioti sa faceti diferenta dintr un joc si oamenii din spate….multi scriu aici toate prostiile si cand ai vezi pe strada merg numai cu capul la cutie sa nu deranjeze pe cineva sa o ia in bot….mai oameni buni!!! mai duceti-va pe la ai batrani de la tara sa va invete cate ceva ca parintii vostri au esuat…..

    va saluta Phylos ……cu greata…

  20. October 17, 2014 at 7:39 am

    un MH de acu vreo 5-6 servere spunea asa: -glumele bune sunt in apanajul oamenilor inteligenti…..

    eu completez:- glumele idioate sunt in apanajul oamenilor prosti si frustrati….

    • Plictisit
      October 20, 2014 at 8:13 pm

      Doar o mica precizare:
      glumele bune sunt apanajul si nu “ in apanajul“.Desi seamana a pene e un simplu atribut.
      Sper sa nu te supere precizarea.

      • October 21, 2014 at 3:26 pm

        penaj nu e apanaj…ba frate cauta in DEX…sau poate vrei sa vbesti de ampenaj… care e de avioane….

      • Plictisit
        October 21, 2014 at 7:59 pm

        Uite si definitia din dex:
        2. fig. ce-i propriu cuiva: rațiunea e apanajul omului.
        Deci nu “in apanajul omului“.
        Ci simplu ratiunea e apanajul omului (ce deranja era acel `in `suplimentar)

  21. Stiri de ultima ora
    October 17, 2014 at 2:22 pm

    Bery a mers in mijlocul hmm… ca sa faca deff si apoi sa il vanda lui reddevil pentru WW stiind ca reddevil inca mai are bani de serverul trecut cand a vandut armata sudului.

  22. cccc
    October 17, 2014 at 7:28 pm

    old school elite`s back ! xD

    • Anonim
      October 19, 2014 at 1:21 am

      Spui asta de parca nu au mai luat bataie.

  23. Ala rau'
    October 20, 2014 at 7:01 pm

    bery… who?

  24. October 22, 2014 at 5:50 pm

    New Round Playtrav Round Started 5 minuts ago [New Script no bug]
    http://playtrav.net/
    speed:356x
    troops speed: 150x
    storage:15x
    cranny : 15x
    oasis : 15x
    farm list
    crop finder
    account stats
    silver,gold username
    protection: 6h
    medalls every day
    http://playtrav.net/

  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

