Home > Rapoarte ROX20 > tot noi vs Lycans

tot noi vs Lycans

tot noi ataca pe Lycans

tot noi_vs_Lycans

Categories: Rapoarte ROX20
  1. Anonim
    October 25, 2014 at 3:29 pm

    Elite 1-0 Alkohol, iuc a ramas cu initialu🙂

    • Bleach
      October 26, 2014 at 12:00 pm

      Elite 2 wa ca si mng a cazut

  2. bring
    October 26, 2014 at 9:45 am

    adipiciu verifica posta, am informatii ca ti-au mai fost trimise rapoarte

  3. Bleach
    October 26, 2014 at 11:59 am

    Ce tupeu p nasaudeanu , cum sa faca asa ceva ma? :)))

  4. elodia
    October 27, 2014 at 1:17 am

    da mei….cum asa…..pisicansu….fara capitala….sa isi bata elitii joc de el in halu asta
    :))

    • Bleach
      October 27, 2014 at 10:30 pm

      da nu e posibil asa ceva , astia fura , datii la mh :)))

  5. Balan(team alkohol)
    October 27, 2014 at 11:39 pm

    Iar eliotii pe blog se bucura nu stiu de ce.
    Daca nu ne radeți nici servarul asta doar ne Ciufuliti lăsați-vă de comenturi si nu va mai dati șmecheri. Emilake nu esti nici un zeu trezeștete singur esti un nimeni.

  6. elodia
    October 28, 2014 at 12:45 am

    balanel miaunel….ne multumim sa va ciufulim nitel cred. nu e nevoie sa va radem….doar ne batem joc de voi. va mai fi inca un server, inca unu si inca unu….sa va tot ciufulim
    :))

    dar pisicans….inca isi mai cauta capitala? asa ceva…..atata bataie de joc rar am mai vazut.

  7. Bleach
    October 28, 2014 at 12:47 pm

    urat asa , balanel si-a ingropat catasele inante de termen , de 1 singur l-am lipit😦 alta bataie de joc, mane sa ma ierti ca am indraznit , dar ne permitem ca suntem “cunostinte”😛

  8. October 30, 2014 at 7:56 pm

    doamne ma minunez cand vad cat santeti de penibili va bucurati ca demolati si voi o capitala? santeti varza din nou si din nou 4-5 aliante va bucurati ca va bateti cu o singura alianta care va face fata voua zeilor sau mai bine zis zeitelor hai sa va pis in cur :))))

    • Bleach
      November 2, 2014 at 12:05 am

      care o alianta ma ruptule ? da suportu care il primeste alkoholu din sud nu il pui? macar taceti drq astia de va treziti de vorbiti aiurea ca domnle noi o alianta si voi nush ce , iuc primea 200-250k res pe zi din sud si veniti sa va plangeti ca domnle o alianta suntem si nush ce , SA VA MOARA CE AVETI MAI SCUMP ca nu aveti suport din Sud?

      • November 2, 2014 at 10:12 am

        esti prea prost sau prea retard ca sa deschizi gura trompeta ce esti alianta asta nu a primit momentan ajutor din sud dar cand o sa fie cazut o sa ne pipi pe voi din nou

      • iuc
        November 2, 2014 at 3:57 pm

        Bleach esti nebun? cine iti da tie 200-250k resurse in ziua a 5 jocului, daca aveam atatea resurse mai renuntam la zona aia ? Atat ai priceput tu din faza aia a jocului?
        Ati dat mm de resurse pe tot noi si pe Gaebek ala sau cum il chiama, a primit atatea resurse? si ma refer la o saptamana dupa ce eu zici ca am primit din sud .
        Si da sudul a trimis o singura data 4-5 insi , si cum am vazut ca nu e sprijin m-am repliat, era pierdere de vreme sa stau acolo langa tot noi daca nu am suport , pt ca el deja depasise 40k productia per ora, avea suport mai mare ca mine si practic ma scoteam din joc singur daca insistam in zona…acum iti e clar cum stau lucrurile?
        Mai intreaba si tu pe cei care chiar cunosc jocul asta

      • Bleach
        November 3, 2014 at 7:33 pm

        iuliane , cum adica unde? eu trimiteam 100-150k singur , la tot noi am trimis in juma de zi 500k res acu 5-6 zile cand aveam 4 sate , ti se pare mult 200-300k? poi atat trimit eu singur la push mane

  9. Zen
  10. iuc
    October 30, 2014 at 9:23 pm

    Despre ce capitala era vorba? Puneti locatia aici a satului sa vedem daca aia era capitala?
    Nu mai plangeti atat, era sat bagat la sacrificu sa ii opresc dezvoltarea
    adipiciu ti-am dat niste rapoarte, poate totusi le pui , asta asa sa plangeti si ma tare
    Pentru toti admiratorii mei , shhhhh!!!

  11. iuc
  12. Lorant(Devil)
    November 3, 2014 at 8:02 pm

    Iuc te-au ras baietii asta e…nu te scoate ai vrut sa-i darami si te-au spart fara drept de apel…si rapoartele astea cu Gybaek le dai dc? baga rapoartele tale nu te mandrii ca altii s-au spart? ei macar s-au spart dand pe altii tu ai fost spart si ai rupt ce?un hambar la mine si un granar si cateva trupe pe acolo ? :))) atata iti este valoarea resemneaza-te😉

  13. iuc
    November 3, 2014 at 9:28 pm

    😉
    ma voua nu v-a ajuns cat v-am dat-o azi?
    si in sculare si in culcare
    ce dreacu tot palavragiti

    • Lorant(Devil)
      November 4, 2014 at 1:15 am

      Ne-ati dat-o ? tu deja odata ai disparut de pe harta…te manca iar?

  14. November 4, 2014 at 8:27 am

    cicul mic si joc de glezne rasilor ce santeti :))) prea tolomaci ca sa vorbiti cand o sa castigati si voi meciuri importante deschideti gura pana atunci puneti capul in pamant ca e mai mare rusinea la ce jucati

  15. Lorant(Devil)
    November 4, 2014 at 12:59 pm

    Tu lost si acum si server trecut numai pe blog apareai…poe travian misti si tu ceva sau acolo nu prea iesi din vizuina?Pana nu sa rupt Gybaek la voi nu a deschis iuc gura ca a fost daramat fara drept de apel…acum e si el breaz…mergeti si resemnati-va ca valoarea voastra e 0😉

  16. November 4, 2014 at 8:23 pm

    eu apar peste tot si unde vreau si cand vreau stai linistit :))) dar mai tot dati din gura ca vezi doamne a ramas iuc fara capitala voi santeti chiar idioti daca va imaginati ca satul ala urma sa fie capitala lui iuc…era acolo sa faca misto de voi sa vada cum va excitati ca pupezele pana acum santeti ca melcul parca va vad si la artrefacte cu o luati in mana ca asa va place si tot ce prindeti in mana duceti la gura ca atat va duce capul :)))))

  17. Lorant(Devil)
    November 6, 2014 at 1:05 am

    Pai tu esti si mai idiot nu te supara…cine a zis ca cropul de 7 va fii capitala lui ? daca reusea (cum visa) sa darame capitala lui tot noi atunci fonda acolo el …doar ca valoarea lui sa vazut cu tot ajutorul din sud😉 va dati mari smecheri dar nici macar cu ajutor din alt cadran nu sunteti in stare sa faceti ceva bine…si vorbiti de elite…vai de p… voastra

  18. November 6, 2014 at 10:48 am

    cred ca esti dus rau de tot saracul de tine…tot o sugeti ca domne ajutor din sud si nou stiu ce si daca e ajutor din sud voi santeti 5-6 aliante si tot degeaba asa ca nu mai deschide gura ca tragi curent

  19. Lorant(Devil)
    November 7, 2014 at 12:42 am

    Va cam futem pe unde va prindem🙂 eu zic sa canti la alta masa ca nu avem marunt😉 pai daca voi ati atat de smecheri pe cat va credeti v-ati bate singuri cu noi …dar nu sunteti si asa ati ajuns curvele celor din SUD…deci eu zic ca voi stati mai rau😉

  20. Lorant(Devil)
    November 7, 2014 at 12:45 am

    Plus draga lost randul de mai jos zice tot despre tine :
    Jucătorul cu numele lost nu există!
    Trage tu concluzia😉

  21. Nihil
    November 8, 2014 at 12:59 am

    Lorant(Devil)
    November 4, 2014 at 1:15 am
    Reply

    Ne-ati dat-o ? tu deja odata ai disparut de pe harta…te manca iar?

    Lorante nu te agreez eu prea tare dar tine minet ca ai o bere🙂

    Iuc ai ajuns de caterinca,Maxim !maxim am zis:)

  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

