Home > ROX 20, WW > Final server ROX20

Final server ROX20

Final server ROX20

Categories: ROX 20, WW
  1. Bravo
    December 30, 2014 at 9:43 pm

    Felicitari sud !

    • soul
      December 30, 2014 at 10:25 pm

      super tare frate
      felicitari….SUD
      locul 1 jucator…locul 1 alianta….WW castigat

      felicitari si jucatorilor din alianta FP….o idee in plus ai ar fi castigat ei…insa asa cum am mentionat anterior….SUD =nr. 1

      au fost si sunt cei mai buni

      sincer am crezut ca vor castiga cei din NE, mai ales ca multi jucatori buni din SV au migrat acolo (din cauza unor jucatori…hmm)

      ma rog asta-i viata, fara tradatori nu ai stii sa apreciezi prietenii adevarati
      important e sa uitam, sa iertam si sa speram ca va fi mai bine…
      La Multi Ani !!!
      sanatata si tot ce va doriti in noul an…

  2. vexer
    December 30, 2014 at 9:49 pm

    Felicitari tuturor celor care au jucat dar in special celor din sud care au meritat victoria! Sper sa ne reintalnim si serverul urmator, chiar si ca inamici … oricum distractie sa fie! Sus Paharul cum se zice pe la noi! Sarbatori Fericite, un an nou cat mai bogat si plin de realizari tuturor jucatorilor de pe server!

  3. Viruzs
    December 30, 2014 at 10:01 pm

    Felicitari Sud. Un an nou cu multa sanatate si fericire va doresc tuturor. Legat de travian mi-as dori sa ramana, totusi, doar un joc si sa il tratam ca atare. Numai bine.

  4. nusica
    December 30, 2014 at 10:06 pm

    felicitari SUD, si felicitari tuturor pentru implicare si dedicare.

  5. Cuddlybunny
    December 30, 2014 at 10:25 pm

    In legatura cu descrierea de final de sv, AMG chiar ca a utilizat “tactici viclene” de a devenit spaima Carpatilor sau, mai bine zis, ratatilor :)))

  6. Chubb
    December 30, 2014 at 10:28 pm

    Felicitari SUD!

  7. ALLAH
    December 30, 2014 at 10:49 pm

    Vreau sa felicit intreaga echipa de pe WW, liderii aliantelor SUD, Badboys si Alkohol, precum si toti jucatorii confederatiei SUD !

    Am mai demonstrat inca o data ca acest cadran care se bate de ani buni 1vs3 este cel mai bun datorita calitatii jucatorilor exceptionale, datorita dedicarii catre joc si pentru ca pana la urma fiecare si-a inteles rolul si locul in acest joc ascultand recomandarile si ordinele liderilor.

    Va felicit pe toti ! Este meritul vostru !

    La Multi Ani frumosi !

    Lubnani,

    • un sudist pur
      January 7, 2015 at 12:27 pm

      https://www.youtube.com/watch?v=2lEbNUdJMn4&feature=youtu.be Felicitari jucatorilor sud ,din pacate se pare ca alcoolul nu a participat la victoria sudului conform clipului! Oricum prin sacrificarea de care au dat dovada luand suturi in cur tot serverul de la eliti au avut un mare cuvant de spus in victotia sudului (cica ::)) )

      • Fresh start
        January 7, 2015 at 8:18 pm

        Sudistule pur, clipul are si scapari, e facut de un jucator care e la al 2 lea server in SUD, abia se familiarizeaza si el cu relatiile de pe-aici, nu din rea-vointa sau ca nu va place pe voi, Alkoholu.🙂 De fapt, filmuletul initial s-a vrut a fi o multumire adusa de cei veniti din NV, pentru cei care i-au primit, adoptat, si au avut incredere in ei fara retineri.🙂

      • un sudist pur
        January 7, 2015 at 9:04 pm

        asa zic si eu ca alcoolul meritau pusi in filmulet ,mai ales ca au fost pe post de tampon ,serverul viitor le propun sa se numeasca ca alianta OB sau always

      • Fresh start
        January 7, 2015 at 9:25 pm

        Sunt prieteni loiali oricum s-ar numi pe viitor.🙂 Nimic nu poate schimba asta.🙂 Cat despre lipsurile din filmulet, ei stiu ca ne vom revansa fata de ei…nici macar nu e necesar sa le spunem. Asa e intre prieteni.🙂

      • SUD
        January 8, 2015 at 11:02 am

        nu e cazul sa se supere cineva ca nu apare in acel clip; cei din sud f sunt cu doua servere la activ in sud, asa ca au timp sa se familiarizeze cu tot ce se intampla aici. mie unul imi place cum este construit clipul chiar daca nu apar si rapoartele mele in el; nu ma incalzea cu nimic, ce ma incalzeste insa e faptul ca am castigat serverul noi toti din sud cu toate sacrificiile pe care le-am facut fiecare in parte. asta conteaza si nu numele unei aliante sau a unui jucator pe un perete sau intr-un clip. cei care-am contribuit la castigarea serverului ne stim si ne este de ajuns.

      • nusica
        January 11, 2015 at 12:54 am

        urat sa omiteti o alianta intreaga…

  8. Lupino
    December 30, 2014 at 11:00 pm

    La multi ani , sanatate si fericire in noul an ! Felicitari tuturor jucatorilor , a mai trecut un servar !

  9. allex
    December 30, 2014 at 11:22 pm

    felicitari SE,fie ca noul an sa va aduca numai bine si tot ce va doriti.

  10. SUD
    December 31, 2014 at 12:29 am

    felicitari aliantelor SUD pentru bucuria pe care ne-ati adus-o castigand si acest server; felicit si echipa care s-a ocupat de WW si in general ii felicit pe lideri pentru excelenta organizare si pentru strategia foarte buna care au dus in final la castigarea serverului.
    Felicitari si celor din FP si ELITE pentru darzenia de care au dat dovada pana la sfarsit; in final au castigat totusi cei mai buni, adica aliantele SUD.
    An nou fericit tuturor!

  11. December 31, 2014 at 12:53 am

    Felicitari SUD

  12. Cuddlybunny
    December 31, 2014 at 1:00 am

    Si eu felicit alianta SUD, dar totodata vreau sa imi anunt colegii ca serverul viitor o sa ma alatur si eu in lupta impotriva celorlalte cadrane! Fie ca noul an sa ne aduca bucuruii, impliniri, sanatate si, de ce nu, un rox palpitant! Totodata vreau sa-mi salut fostii colegi din SUD M ( de la pol, Cocar, etc..)

    Cu drag,
    Cuddlybunny

  13. gomezro
    December 31, 2014 at 8:27 am

    Felicitari SUD ! Felicitari Elite si FP ! Nu cred ca am mai vazut eu cel putin o lupta asa de stransa spre WW100 – SUD100 / Elite 99/ FP 99 si toate cu sanse reale de a castiga pana la final BRAVO !!! Si un mare BRAVO pentru toti defenderi a fost foarte mult deff:d

  14. December 31, 2014 at 1:24 pm

    La multi ani tuturor playerilor rox. A fost un server frumos. Ne vedem si la anul ……va pupa nenea spy. =D

  15. RKS
    December 31, 2014 at 8:08 pm

    Felicitari sud

    La multi ani tuturor

  16. Miami
    January 2, 2015 at 2:03 am

    Felicitari sud!

  17. Bigmaster
    January 3, 2015 at 2:41 pm

    Ce versiunea va avea serverul urmator? din cate inteleg nu va fi t5!

    • January 3, 2015 at 8:17 pm

      T5 inca nu e in faza finala. Dupa martie s-ar putea deschide un server T5 open beta international, iar abia dupa ce se termina, probabil undeva prin toamna, de abia atunci ar putea baga versiunea T5 pe rox.

  18. Cuddlybunny
    January 3, 2015 at 3:29 pm

    Ar fi cea mai mare tampenie sa se implementeze T5 pe rox, s-ar duce de rapa…
    Ar fi minunat sa se deschida un T3.6 ,chiar ar trebui sa vb cu adminii sa vedem daca e posibil.

    • January 3, 2015 at 8:25 pm

      T5 e inevitabil… Vor mai fi 2, probabil chiar inca 3 servere de rox in versiunea T4.4, dar apoi se va avansa la T5. Nu cred ca arunca T5 la gunoi dupa ce au investit atata in el.

  19. nusica
    January 6, 2015 at 10:08 am

    or sa piarda multi jucatori buni, ce joaca cu gold, daca implementeaza porcaria aia de T5

  20. Unu din Sud
    January 6, 2015 at 5:15 pm

    Speram sa il piarda in primul rand pe lake si toti jucatorii ca el. :))

  21. YANG BARU - UNU NOU
    January 9, 2015 at 11:50 am

    felicitari invingatorilor si invinsilor.
    nu poate fi un castig valoros fara adversari valorosi
    Sus…paharul!

    • January 13, 2015 at 11:25 am

      =))))))))))))))

    • crazy daisy
      January 14, 2015 at 10:45 am

      Acum am inteles de ce sunt suparati Elitii pe tine :)))))))))))))))))

      • deo
        January 18, 2015 at 11:50 am

        eu am inteles ca sunt suparati elitii pe el ca e un tradator jegos. si el si amarata aia de alianta plina de tradatori

        :)))

      • crazy daisy
        January 19, 2015 at 8:39 am

        deo… ia si tu un distonocalm sa nu iti plezneasca vreo vena. dupa ce isi face efectul te rog sa imi spui daca exista si tradatori curati, minunati si preferati…..

    • zen
      January 31, 2015 at 11:08 am

      Hihihi! Iar o sa iasă scântei! La dracu iar îmi fac cont?

  22. Relu
    January 13, 2015 at 2:58 pm

    cand incepe rox 21?

    • liliput
      January 21, 2015 at 9:43 am

      a inceput de o saptamana, pe ce lume traiesti?

      • Relu
        January 22, 2015 at 8:17 am

        pe ce domeniu a inceput rox 21… ca pe RO sigur nu…. Nu stiu pe ce lume traiesti tu!

      • liliput
        January 22, 2015 at 1:19 pm

        asa va trebuie daca va luati dupa toti prostii :))))) adica dupa mine
        Treziti-va bre, s-au terminat sarbatorile, iesiti la aer, caeva flotari, cateva genoflexiuni …

  23. unu nou
    January 21, 2015 at 9:35 pm

    pe bune?
    rox?
    treziti-ma ca-s beat….
    unde e frate?

    • vexer
      January 21, 2015 at 9:57 pm

      Vezi ca te faci alcolist si te iau elitii in prastie…

  24. unu nou
    February 1, 2015 at 5:58 pm

    Consumul Excesiv de Alkohol Dauneaza Grav… Plictiselii…

    —————————

    Alkoholu s-a intors…

    Daca vrei sa Bei cu noi cerintele sunt aceleasi… numa ca se aduna incet incet fostii Betzivi… asa ca nush daca are rost…

    Hai sa ni le reamintim:
    Sa fi consumat macar odata – da din Placere !!!

    Suta de Jack (sau ceva Whiskey
    da macar de 35°)
    +
    2 Shot’uri de Tequila
    (Camino Gold isi face efectu)
    +
    Si Neaparat Stinse cu Ursus Receee… (mda… preferabil Ursus🙂

    – Acceptam Alternative –

    Nu uitati ca Jacku e scump si trebuie savurat – numa in caz de Betzie majora toate rapid una dupa alta. Se repeta ciclu de 3-4 ori numa sa alegeti cu grija locu Betziei ca nu iese tocmai frumos…🙂 Pentru cei din jur normal

    —————————

    Si nu uita… Nu conduce in timp ce Bei ca poate iti versi Beutura !!!

    —————————

  25. unu nou
    February 1, 2015 at 6:00 pm

    Daca nu Bei… si nu ai de gand sa Bei in viitorul apropiat (adica amu’) atunci Facofiudemful !!!… Pentru ca
    Fratele Jack Vegheaza…

    • nusica
      February 3, 2015 at 1:32 pm

      faina descrierea veche…

  26. iuc(Lycans)
    February 3, 2015 at 10:21 am

    unde e mai , musta tete, ala, sa vada cine si cui declara razboi,
    Alkohol° a declarat războiul cu NE7ELITE terminat. astăzi 10:01
    Alkohol° a declarat războiul cu NE4ELITE terminat. astăzi 10:01
    Alkohol° a declarat războiul cu NE2ELITE terminat. astăzi 10:01
    uite noi nu acceptam , ne declaram pacifisti, veniti cu cateva damigeni de vin si stam cuminti :D))

  27. atilla
    February 3, 2015 at 10:24 pm

    stati cuminti adica va rugati sa nu va mai incalece elitii…
    :)))))))))

  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

