Home > Rapoarte ROX21 > PETMAN vs Lycans

PETMAN vs Lycans

PETMAN ataca pe Lycans

PETMAN_vs_Lycans

Categories: Rapoarte ROX21
  1. March 1, 2015 at 3:22 pm

    licuriciule esti mai prost ca seful tau lake :)))

  2. deo
    March 3, 2015 at 12:11 am

    i-a dat sa ZACA
    :))

    licane….repejor la sefii tai din sud si mai cere o tura de def.

    alianta de sclavi🙂

    • Fost SUD-ist
      March 3, 2015 at 12:17 pm

      Trebuie sa fie o persoana super importanta pt SUD ca sa primeasca deff,…..in SUD se apara doar jucatorii din gasca veche a lui crash,restul nu conteaza pt ei!!!!
      Si ca sa fiu mai explicit,un wing apara o capitala a vedetelor!!!!
      Lycans este pt un SUD un jucator oarecare,asa ca deff vede doar dupa anumite criterii:))))))

    • March 4, 2015 at 9:29 am

      deff este din elite nu e nevoie sa aduca din sud si daca vine vorba de slugi….mai suluga ca batranul nu exsista in istoria travianului

      • Balan
        March 4, 2015 at 2:36 pm

        Adevarat cea mai mare ferma e jucatorul de pe locul 2 ,batranul, care se da mare la pensie baga 600 de gold si tine pc deschis si joaca botii pt el. Si nu ne mai transmite mesaje de slugi si vrăjeli. Mai scos din lista de prieteni de pe skype ca vroiam sa iti zic direct tie cat de kkt esti.

  3. Balan
    March 4, 2015 at 2:23 pm

    Deo.. Îngust esti la minte tata. Sclav esti tu asta care ai dreptul doar de a părăsi alianta din care faci parte. Daca alkohol vroia sa fie sclava cuiva putea ramane alaturi de cadranul NE. Iar va bucurați la un sat izolat, inițial nici nu a vrut sa apere satul ala, am bagat noi resturi de trupe ca sa facem medalie pe spinarea voastră, satele de pe zona aia dispar oricum si decat sa dispară cu tot cu trupe mai bine facem paguba in deplasare.
    Asa ca deo oricine ai fi azi ai luat un 4, poti sa stai jos.

  4. deo
    March 4, 2015 at 9:52 pm

    tu esti din desenele alea cu balanel si miaunel?
    din ce observ petman a dat cu armata de pe satul initial. asa ca mucles. ca v-a indoit ala pe toti.
    sclavi ratati

    • Balan
      March 4, 2015 at 11:11 pm

      Ma faci sa spun prostii dar trebuie sa iti zic
      Esti tare prost, a zis cineva ca nu a avut armata frumoasa pe acel sat? care da era pe inițial, mai citeste o data ce am scris, nu cred ca am zis eu ceva referitor ca de unde a atacat sau nu stiu ce sat. Eu am vb de apărător ca e un sat izolat ala. Si da e adevarat ca a rupt un pic de defens brovo lui.
      Plus ca aici se comentează niste atacuri nu se jignește dar daca tiai permis o sa ma cobor 2 minute la nivelul tau sa te scuip sa te poti spală ca poate nu ai avut ocazia

      • Ana
        March 5, 2015 at 4:03 pm

        singurul care a jignit aici esti tu, si ai jignit pe Batranu. daca asta e limbaj pentru un Alkoholist, tu nu faci cinste aliantei.

    • March 5, 2015 at 10:22 am

      deo-roll poti sa ne pupi la 0oo parasuta ce esti un anonim in jocul asta

  5. Balan
    March 5, 2015 at 6:14 pm

    Nusico ce atii u deapre alkohol? Ai sa imi zici ca ai fost alkoholista si stii multe. Daca ai fost vreodata alkoholista teai fi simtit cand tear fi facut unul retardat. Eu am raspuns la o jignire cu alta jignire. Deobicei esti o scumpa dar de data asta doar cat un kg de ceapa.
    Cat despre batranul am confirmat la ce a scris spartanul plus iam raspuns la Dedicația data ca am fi sclavii sudului.

  6. March 5, 2015 at 7:05 pm

    nusica taci dracu din gura nu iti mai da tu cu parerea de alkohol ciocul mic si joc de glezne si dute la seful tau lake in grupul de parasute cu tot cu batranul ala senil

  7. Ana
    March 6, 2015 at 12:01 am

    cred ca ati uitat ce inseamna travian… zici ca e concurs de injuraturi.
    niky, joc unde ma simt bine, indiferent de numele aliantei.

    • Maria
      March 16, 2015 at 10:02 am

      Nu trebuie sa dai explicatie la nimeni unde joci sau de ce o faci.Fiecare se ineaca in propria sa conceptie de viata …

  8. deo
    March 6, 2015 at 12:19 am

    niky e spartanul. e clar…..analfabetul roxului.
    :))))
    imi amintesc de tine cand dadeai mesaje peste tot cand tineai ww. esti un lake milog si sclav. prostule…joc in sud dar degeaba dau liderii masuri. de la mine nu vedeti def sclavilor

    cereti def ca niste sclavi. serveru trecut v-ati bagat ca musca in curu calului sa ajutati si voi la ww. BA PROSTILOR….serveru l-am castigat noi …SUD, DOAR SUD. Voi doar sclavi. de aia nu v-am trecut la descrierea castigatorilor in filmuletul de final…..pentru ca noi suntem SUD SUD SUD. Si voi sunteti doar niste sclavi.
    ati ajuns niste jenanti. jucatori de turca
    :))

    VIVA SUD

  9. March 6, 2015 at 12:21 am

    mai femeie tu nu intelegi ca nu esti intereanta pentru nimeni din alkohol asa ca nu iti mai da tu cu parerea despre alkohol…tu poti sa vb doar din postura de IZAURA elitului…tu cu trompeta aia de batranul

  10. March 6, 2015 at 12:33 am

    nusica vorbeste lumea prin targ ca tu impreuna cu batraniorul ii plimbati in schimburi purceaua laketelui e adevarat?

    • Maria
      March 16, 2015 at 10:27 am

      Am ajuns sa nu ma mai mire nici un comentariu pe acest joc …poate ar trebui sa aveti postari putin mai decende …iar ironiile la adresa unei femei reprezinta nivelul de cultura la care te situezi

      • Ana
        March 16, 2015 at 6:25 pm

        Maria, chiar crezi ca bunul simt vine o data cu varsta?

  11. iuc(Lycans)
    March 6, 2015 at 12:38 am

    ma betivilor de sus pana jos, ma enervati…am spus bascalie nu jigniri…incep sa va dau afara daca veti continua, aflu eu care sunteti ..🙂
    despre joc/atac/deff
    Un atac frumos , personal speram la mai mult tinand cont ca venea de pe estinsa(Deo baga la cap este extinsa din zona noua a facut 14 ore, o aparare frumoasa la ora respectiva a jocului, se putea mai mult dar fiind weekend oamenii erau la baute nu pe joc )
    In rest sa aveti un joc placut , sper …

    • Maria
      March 16, 2015 at 10:30 am

      Chiar credeai ca nu vor exista jicniri?Nu mi-am schimbat parerea …multi incearca sa fie pe travian ce nu pot fii in viata reala…

  12. Ana
    March 6, 2015 at 12:49 am

    spartanule, nu te mai uita la telenovele, ca nu se mai poarta limba spaniola. mai citeste si tu o carte, ia un pic de aer…

  13. zen
    March 6, 2015 at 8:31 pm

    Ana, drada mea, totul e relativ in lumea travian, asta o știi mai bine ca mine. Madaline nu fi răzbunător! Forta o va răzbuna pt tine!
    Bv! Huspila ca ai terminat jumătate de extinsa. Pana la artefacte o ai la loc!
    Da luai unic! Daca erai un pic mai inteligent decât cei e ți-au dat tinta, știind ca îți plac medaliile.
    Acu urmărește-ne! Ca ești armata de sacrificiu!
    Deci cine e sclav?
    Deo mai citește niste almanahe! Huspila învăța nubu sa ridice si sa scadă arena la sincroane!

    Va fut! Lejer!
    Narcis/Centaur -Zen!

  14. Oromis Elda
    March 15, 2015 at 3:25 pm

    Nu stiu cine e deo, dar le zice bine. Cam asta a ramas din alianta Alkohol°, o alianta de slugi. Emil a zis bine: cat timp a fost aliata cu Elite, alianta Alkohol° a fost in primele locuri, chiar si locul 1. Acum cand sunt slugi in SUD ii gasim pe pagina a doua.
    Niky, nu te mai stradui sa te deghizezi in spartani sau alte nume rasunatoare, deo are din nou dreptate…esti analfabetul rox-ului, indiferent de pseudonimul cu care postezi…noi te vom recunoaste dupa primele 5 cuvinte. Esti o sluga, amice…si asta vei ramane toata viata ta.
    Zen…vorbeste invidia din tine…

    • zen
      March 15, 2015 at 10:49 pm

      Pt cultura ta generala vorbea bergenbier-ul din mine! :))) nu invidia. Cine e mulțumit cu ce are e fericit!
      App eu m-am semnat cu numele mic tu cu ce te semnezi cu SF-uri? Citim si dastea nu doar almanahe ca unii

    • Balan
      March 16, 2015 at 2:19 am

      Oooo deabea asteptam sa te vad pe aici. Imi pare bine ca teai semnat bătrânule si sa tio zic in fata. Poti sa ma corectezi si pe mine ca nu am scris cu cratime vreau sa ma cobor la nivelul tau cred ca esti profesor de romana dar iti aduc aminte ca si cacofonia e tot greseala de ortografie deci nu te mai da rotund ca ai Colțuri.
      1 sclav esti u ca tiai dat contul la farm, contul batranu=ferma
      2 sluga tot tu esti, cand ai fost sitter pe ww alkohol stii foarte bine ca elitul nu nea bagat la planuri ww cu ei, deci ce esti pentru elit ca fost alkoholit? Sluga. Ca si noi de-altfel dar neam dat seama dar u cum esti mai bătrân cu neuronul ala care moare de singurătate ai ramas si esti sluga.
      3 nu te mai da mare si lauda cu un cont crescut de boti asa faceai si in alkohol dadeai mm sa se uite lumea ca ai ajuns pe primul loc in top la pop, si nu poti sa negi eram acolo.
      4 alkohol ia si acum medalii, ca nu e pe prima pagina ca alianta pop ce conteaza?
      Asta esti u ca jucator un lăudăros.
      Iti ziceam si calitatile ca ai, dar u ne-ai jignit primul prin denumirea satelor tale.
      Promit ca o sa iti mai tai din aripi cand o sa am timp de joc

  15. Niky
    March 15, 2015 at 7:36 pm

    ma prietene “batran” eu nu am mai scris pe blog de 2 servare….vad ca si acum inca va bantui..:)))sun asa aproape de voi:)))de 3 servare joc cu un cont la voi si cata incredere aveti in mine:)))asa ca….mai cautatima :)))

    • Oromis Elda
      March 15, 2015 at 11:46 pm

      Daca voi nu ma bagati in seama si eu va lasam in pace, stiti insa vorba mea: “10 lei bagatul in seama, 20 de lei scosu`”

      Niky doresc sa iti spun urmatoarele:
      – cuvantul servar nu exista decat in capul tau, corect este server.
      – “cautatima” se scrie de fapt “cautati-ma”.
      – la fel ca in exemplul de mai sus “dute” al tau este de fapt “du-te”.
      – cauta pe google un videoclip, se numeste “ma-ta are cratima”. E special facut pentru tine, analfabetule.

      Narcis, nu e SF e Fantasy, alt gen.

      /Batranul

      • GrammarNazi
        March 16, 2015 at 2:50 am

        – Narcis, nu e SF, e Fantasy […]
        Virgula asta…

      • GrammarNazi
        March 16, 2015 at 2:52 am

        – Niky, doresc […]
        – la fel ca in exemplu de mai sus, “dute” […]

  16. Oromis Elda
    March 16, 2015 at 5:10 am

    GrammarNazi, ai perfecta dreptate.

  17. Oromis Elda
    March 16, 2015 at 5:35 am

    Balane, travianul are sistem automat de detectare a botilor. Stiu, din surse demne de incredere, ca m-ati raportat la multihunter ca as folosi boti. Dupa cate vezi nu sunt banat, asta insemnand ca nu folosesc boti.

    Iarna nu-i ca vara, va doresc “succesuri”!

    • Balan
      March 16, 2015 at 12:01 pm

      Nu te-am dat la MH stai linistit, nici nu as face asta. U esti ala care dai conturile la MH daca vrei iti aduc aminte si conturi din elit ai dat intr-o vreme

  18. marcu(AlCuArcu')
    March 16, 2015 at 2:29 pm

    Imi cer scuze ca intervin in povestea vostra de dragoste,totusi eu va propun sa va luati o camera sa va imbatati si cine iese afara , a castigat.
    betivanilor , care este …:)
    nenea/tanti Elda …scuze greselile , da?!

  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

