Home > Rapoarte ROX21 > punch pierde extinsa

punch pierde extinsa

Enigma ataca pe punch

Enigma_vs_punch

Enigma_vs_punch_1

Enigma_vs_punch_2

Categories: Rapoarte ROX21
  1. Balan
    March 23, 2015 at 2:34 pm

    Adipiciu o intrebare, u dai denumirea postării?
    E o intaxicare dati atacuri acolo ca nu e extinsa e un sat oarecare.

    • March 23, 2015 at 8:14 pm

      Da, eu dau denumirea. Tu te uiti in trezorerie inainte sa pui intrebari din astea?

      • Balan
        March 24, 2015 at 3:24 am

        Explicami si mie ca is mai greu de cap
        03—–03 P+C ‎‭(‭‭185‬‬|‭‭196‬‬)‬‎ Asta e extinsa lui se vede din trezo e aproape in pustiu vin 3 atacuri la aceasi secunda si extinsa o aperi cu 1k druizi? Si-a recucerit satul si la numit altfel? Iei artefactul la 5 zile o data, sunt sigur ca de acolo trebuia sa faca hammer si tu nu ai deff sa aperi in fata unei armate? Daca nu trecea o armata nu pierdea satul,E prostie curată. Daca asa se practica in ne cu ce of am din aventuri cuceresc ceva ,,extinse,, ca se poate dintr-un cadran in altul.
        Ady zimi te rog coordonatele satului 03 ce apare in postare, daca e acelasi cu 03—–03 P+C ‎‭(‭‭185‬‬|‭‭196‬‬)‬‎ da a pierdut e extinsa ca o fi fost omul obosit. E ceva putred la mijloc, ori nu sunt postate toate atacurile.

      • March 24, 2015 at 10:09 am

        E acelasi sat cu cel din trezorerie. Poti sa te uiti si pe analizoare sa vezi ca satul cu coordonatele celui de la trezorerie, a scazut la populatie de la 1000 la 828. Din cate vad, numele satelor la atacator sunt la fel, o fi crezut ca sunt fake-uri si vin de pe acelasi sat si nu s-a obosit sa stranga defense. Asta e singura explicatie la care m-am gandit eu.

  2. Hannibal
    March 23, 2015 at 3:44 pm

    Un “sat oarecare” cu 200k armata ….

  3. ZzZ
    March 23, 2015 at 4:09 pm

    Boala limbii romane: Toate FOCARELE de infecție sunt in NE si cele mai multe DECESE; Aceasta boala este produsa de un virus(-FP-), si afecteaza numai rumegatoarele, nu constituie un pericol de “intaxicare” pentru ceilalti.
    Cu privire la acest caz, Papa Francisc are o vorba: ”sa facem din viața noastra un dar pentru ceilalți”. Multumim!

  4. Team NV
    March 24, 2015 at 1:14 am

    NV calare pe NE,cine credea? uite ca se poate.NV la adevarata valoare si unit e peste toate cadranele.

    • spte
      March 25, 2015 at 8:59 pm

      Fi serios. A fost o mica neatenție. În plus la ce armate o sa iasă din NE, ăsta e nimic.

    • oarecare
      March 26, 2015 at 9:00 am

      NV unit cu cine? ca va bat aia din =BD= de va suna apa in cap.🙂

  5. deo
    March 24, 2015 at 7:02 am

    daca da NE doua zile pe voi va baga in moarte clinica
    :))

    • zen
      March 26, 2015 at 5:09 pm

      Ma zdreanță! Eu joc pe contul centaur!când am postat prima oara pe blog serverul asta m-am semnat cu numele meu, tu ești decât un postav obosit care trăiește pe blog. Vrei face-of cauta-ma pe cont. Tu nu iei examenul de intrare in alkohol° pt ca ești retard! Puciule il plătești pe fraierul asta sa îți facă rating?

  6. Hannibal
    March 24, 2015 at 11:11 am

    si ce va retine vitejilor?asa ameninta si team elitte<si noi i_am explicat ca ni se falfaie:)

  7. March 25, 2015 at 8:18 pm

    Am curatat mesajele care nu au legatura cu subiectul…

  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

