Home > Rapoarte ROX21 > RAGNAR vs 100k

RAGNAR vs 100k

RAGNAR cucereste artefactul unic de viteza 2x

RAGNAR ataca pe 100k

RAGNAR_vs_100k

Categories: Rapoarte ROX21
  1. aero
    April 9, 2015 at 4:24 pm

    Ce rahat 100k,de fapt stapanul lui Tom&Jerry care joaca pentru NEElite,au dat unicul degeaba,erau multe chesti dubioase cu penalul ala de pe tom&jerry,dar asa idioti ca in sud sa nu vada ce fac aia mai rar.

  2. Elite-S
    April 9, 2015 at 4:43 pm

    Pai ala e artefact luat dupa o saptamana de fake non stop pe contul 100k de ce crezi ca e luat asa usor :))) .Ia zii sa iti dea rapoartele de pe secundare sa vezi ce catapulte a luat pana acu 🙂

  3. Elite-S
    April 9, 2015 at 4:48 pm

    Si inca ceva, RAGNAR a dat pe el din cauza ca 100k ia prins armata (vezi raport mai jos).Oricum merita 100k umilinta :).

    • Kkt in ploaie
      April 9, 2015 at 5:11 pm

      Lasa-ma sa nu te cred. Daca mai era vreun atac inaintea acestuia si rupea deful…da e adevarat ce zici..dar sa nu ai nici spioni nici un soldat deff… e ciudat. Tin sa zic ca joc in sud…dar pt ultima data

      • UnStrain
        April 9, 2015 at 5:58 pm

        Poate are eschiva setata? 🙂

    • 100k
      April 9, 2015 at 6:58 pm

      Elite-S, te asigur ca nu iscusinta lui Ragnar in ale travianului a dus la cucerirea artefactului :))
      Mai bine nu va arat nimic, ca sa nu-l fac de rusine pe subsemnatu’, dar va pot spune ca a reusit performanta sa dea 3 valuri in 12 secunde :))

      • RAGNAR
        April 11, 2015 at 8:51 am

        pai asta era si ideea ma saracule :)))) sa nu iei in serios :)))))))

      • RAGNAR
        April 11, 2015 at 8:53 am

        e greu ca nici pana acu nu ti-ai dat seama defapt ce urmaream :))))

  4. gracia
    April 9, 2015 at 6:15 pm

    atacul nu a fost pe capitala. ori a crezut ca e fake or l-a vandut

  5. 100k
    April 9, 2015 at 6:53 pm

    l-am scos pe olx, numai ragnar a vazut oferta…ce sa va fac :))

  6. Al' cu coasa
    April 9, 2015 at 8:25 pm

    pai sud a pierdut o groaza de artefacte in favoarea elitilor, singurul artefact luat de sud din elit a fost de cei care joaca pe clericul, sud nu mai e ce a fost iar de acolo vor mai pleca multi jucatori buni

  7. 2Prieteni
    April 9, 2015 at 9:49 pm

    Bre dragos cum sa pui pe olx artefactul?:))) se supara astia mici si nu mai joaca

    • Kkt in ploaie
      April 10, 2015 at 12:44 am

      Frumos. Intr-o zi poate ai sa joci singur in sud. Incet incet imi dau seama majoritatea is aia mici si sunteti vreo 5,6 care sunteti mari si aveti impresia ca vi se cuvine totul. Sper sa fi dat artefactul ala de bunăvoie sa atace ala in NV daca nu…eu personal raman la ideea ca unii isi dat joc de altii. Poti fi generalul lui peste daca o sa ai 2 soldati.

      • ???
        April 10, 2015 at 1:44 am

        Tu de unde ai aparut ? Toti frustratii care nu si-au luat doza zilnica de morcov in cur comenteaza. Nu te duci tu matalica in aia a matii si sa iti dai cu parerea cand esti bine informat si nu ceea ce auzi pe 2-3 chaturi unde ai tu acces, ca 4 idioti se cearta. Vezi ca mama ta e la categori grea deja ! Campioana o facem. Toate cele bune. Respecte

      • Kkt in ploaie
        April 10, 2015 at 10:28 am

        Asta cu semnul întrebării. Faci pe smecherul in spatele unui pc nu am zis nimic de mata, zi de mama fata in fata si mai vorbim dupa. Madalin nu cred ca mai joaca pe 100k sigur a lasat contul la un pupincurist si acum faci valuri pe blog.
        Faceti exact cum faceau eliti.

      • Kkt in ploaie
        April 10, 2015 at 10:34 am

        Pardon, Dragoș nu mai joaca pe 100k

  8. robotelu
    April 9, 2015 at 9:59 pm

    lasa-i ma si lui un artefact ca saracu plange de 1 saptamana

  9. RAGNAR
    April 10, 2015 at 8:24 am

    va certati de pomana pe aici ….artefactul a fost cucerit ce mai conteaza cum…poate a intrat cineva din greseala la el si a trimis defful acasa :> plus ca multi de aici care vb si au artefacte bag mana in foc ca 50 % nu au deff nimic pe ele deci se poate intampla oricui sa ia teapa mai ales ca 100k credea ca o sa i dau numai pe alte sate nu si pe capitala si satul cu artefact….daca era mai atent vedea ca mi-am ridicat trezo20 special….asta a fost si ideea dupa ce mi-a prins armata – fake pe toate si sa iau artefactul dupa o vreme cand deja se saturase

  10. RAGNAR
    April 10, 2015 at 8:27 am

    si mai conteaza ca artefacul e in cadranul NE acu deci misiune implinita :> ciao

  11. cara-te ma !
    April 10, 2015 at 10:28 am

    gogule, Dragos a avut examenul pt permis, traseul si l-a luat, l-a udat, un pic mai mult, ca altfel pupai matale ciuciu cu sfarcul ala de armata, noi nu am stiut ca e atac acolo ca bagam deff de nu treceau nici 3 hammere de la voi ! hai lasa lauda si vede-ti de joc in continuare

  12. RAGNAR
    April 11, 2015 at 8:58 am

    pai alta data sa stii ma unde e atac liderule :>

  13. RAGNAR
    April 11, 2015 at 9:00 am

    altadata pardon :> :))))))))))

  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

