Home > Rapoarte ROX21 > Tom&Jerry ataca pe WW Bini di tat

Tom&Jerry ataca pe WW Bini di tat

Tom&Jerry ataca pe WW Bini di tat

Tom&Jerry_vs_WW Bini di tat

Categories: Rapoarte ROX21
  1. robotelu
    April 18, 2015 at 8:59 am

    Poate schimbi si denumirea din cate vad nu e pe WW badboys

    • RedDevil
      April 18, 2015 at 9:01 am

      Recunoaste ma… ca suntem WW-ul Iepure pt SUD… ce atata rusine ? Asta ne-a platit sa fim Iepuri… asta ne-a daramat.

    • April 18, 2015 at 9:17 am

      am corectat. am dat copy paste de la postu anterior…

      • RedDevil
        April 18, 2015 at 9:21 am

        Este WW Hmm… corecteaza iar… ca sa nu pun WW-ul iar la vanzare pe OLX.

  2. romber
    April 18, 2015 at 11:05 am

    Era de asteptat sa pice ww-ul lui bini di tat, sta slab la capitolu sustinere

  3. nu conteaza
    April 18, 2015 at 12:21 pm

    pffff😦
    Ce ai patit RedDevil ??? Ori nu ai deff ???
    :)))

    • .Farmers
      April 19, 2015 at 1:01 am

      Pai de unde deff, jucatori buni din SW au plecat prin alte cadrane unde inca se mai joaca travian.

      • .farmers 4 ever
        April 19, 2015 at 1:26 am

        SW fara bery e zero

    • RedDevil
      April 19, 2015 at 3:13 am

      Stiu ca “nu conteaza”… dar te informez ca avem deff in 60 de oameni cat aveam cu Farmersul acum 6-7 servere pe WW-uri … si ne lipsesc multi oameni.( nu sunt scuze si nici ca nu se compara versiunile )… insa 9-10 mil in 60 de insi … eu zic ca e WOW… tinand cont ca multi sunt recrutati sv asta. Fa repede o medie de cont sa vezi ca este destul de ok performanta noastra.

      • nu conteaza
        April 19, 2015 at 8:04 am

        sa nu zici ca ai invatat sa faci lancieri in loc de maciucarii pe care ii omorai pe oaze pentru a lua loc 1 la atacatori :))))))))))))))))))))))))))

    • RedDevil
      April 19, 2015 at 8:52 am

      Si atunci am facut lancieri, doar ca in alea 3 zile de pace… am zis sa facem ceva sa mai creasca si blogu asta in comentarii…. PS: Si serverul asta se fac … doar ca nu le mai vedeti voi…. aaa si logic ca nu sunt eu protagonist.

  4. Daniel
    April 19, 2015 at 3:05 am

    Si Fara 2xDNL
    :)))))

    • RedDevil
      April 19, 2015 at 3:09 am

      Era degeaba Daniel ;))))

  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

