Home > Rapoarte ROX21 > Felix vs WW Bini di tat

Felix vs WW Bini di tat

Felix ataca pe WW Bini di tat

Felix_vs_WW Bini di tat

Categories: Rapoarte ROX21
  1. Aaa
    April 21, 2015 at 4:04 am

    Eu voi dau la muie la toti si va zic dc. Cat timp MH dispar si apar conturi dispar Si apar in mare majoritate ca am facut reclamații si nu pot sa recunoască pt ca cădea de kkt MH si conducerea travian, deacum voi juca sa sparg FP si voi convinge cat mai multi alkoholisti sa mergem sa nemfacem dreptate, ca joc pt ne sau sud nu ma intereseaza, FP sa imi săgeți pula

    • Aaa
      April 21, 2015 at 4:15 am

      Impreuna cu MH inclusiv Vali MH. O sa va dau e-mailurile sa vedeti dispariția contului akbar si vrăjelile MH-siluor eu atat va zic roX e e P sursa de venit pt unii eu personal am bagat pe contul aaa1 pana mia blocat contul PayPal plus PaySafe undeva la 50k gold si muisti de MH sau bagat peste nemți si la mesaje raspund tot romanii adica Vali care vrea franciza romaniei. O sa postez maine convorbirea cu el, acum sunt mort de beat ca sunt alkhoolist din alianta alkohool, de acum o sa tin alinată cu gold doar sa dau la muie unora, nu o sa ștergeți niciodata alkhool poate alkohool pe voi o sa bag banii cat e nevoie numa sa imi păstrez dragostea alkohol.

      • oarecare
        April 21, 2015 at 6:50 am

        eu am auzit ca vali a luat deja franciza travian pe domeniul .ro si multi vor sa-l dea in judecata pt inselaciune, etc. daca se aduna mai multe plangeri se poate inchide domeniul sau sa preia altul franciza si oamenii astia care au luat bani si au inselat sa raspunda penal.

      • oarecare
        April 21, 2015 at 6:59 am

        redactati o plangere/ petitie din partea jucatorilor de pe rox si dati la toata lumea la semnat , puneti si aici sa se semneze cine vrea si apoi o postati pe forumul din germania

    • sparta
      April 21, 2015 at 1:28 pm

      SA MA CAUTI SERV VIIT CA TE AJ SI EU

  2. nesemnificativ
    April 21, 2015 at 4:54 am

    are dreptate omu
    si stie tot serveru ca akbar si nw au avut tot serveru acces , prin freya, la informatii din joc
    si degeaba dispar mh si conturi- ce s-a distrus din cauza lor e bun distrus ( cine ii da lui Aaa1 catapultele distruse de akbar inapoi?)
    iar ce spunea daniel cu aceasi parola si … e folclor
    nw a avut acces pe conturi unde s-au schimbat parole , erau numai oameni de incredere … deci nu tine vrajeala
    magariile pe care le fac MH pe serverele romanesti eu unu nu le-am vazut pe nici-un alt server
    si din punctul asta de vedere serverul asta de rox a fost o mizerie

    • April 21, 2015 at 7:15 am

      aveti mare dreptate cu accesul nw la mh ….pe noi cei din strumfii ne-au banat pe toti aiurea…marele autoproclamat lider andrei moldoveanu si ce credeti , ne-a swp7….ia uitativa cum e posibil ca , contul liderului fp sa fie banat ….de frica sa nu-l daramam

      PS: moldovene stai linistit ca vom veni si sv viitor

      • crazy daisy
        April 21, 2015 at 9:26 am

        E mai bine sa fii papagal decat sa fii moldovean?

  3. Selma
    April 21, 2015 at 6:07 am

    in concluzie freya suge pula pe o sticla de cola

  4. alupigus
    April 21, 2015 at 6:14 am

    1. nu cred ca ai bagat tu +1500 euro in joc, cam atat inseamna 50k gold.
    2. o sa fiu acolo cu tine lovind in FP, chiar s-au facut manevre, am si dovezi

  5. nesemnificativ
    April 21, 2015 at 7:28 am

    adevaru ca nu stiu alt mare lider de cadran care sa-si banneze contu de frica
    ce ti-e si cu frica asta

  6. Freyaceitimaiplacesticluta
    April 21, 2015 at 12:42 pm

    moldoveanu asta e ala care acum cateva servere a fost banat, ca a bagat scriptul sa ii creasca WW-ul?

  7. sparta
    April 21, 2015 at 1:58 pm

    acu scrie si mh aici ne-am dat drak😀

  8. MH
    April 21, 2015 at 2:41 pm

    Si ce legatura au toate aceste comentarii cu raportul prezentat?
    Felicitari Hmm, o mana de oameni reusesc sa creasca de la server la server. Forza SV

  9. Ana
    April 21, 2015 at 2:46 pm

    ca s-au spart conturi e una,dar s-a consumat goldul abuziv,ceea ce deja e caz de frauda,pentru goldul e cumparat pe bani reali. si nu mai spuneti vrajeli,ca parola de acum 10 servere, ca sitterul,coplayerul etc. noi schimbaseram passul cu o zi inainte,iar sitterul nu avea acces la gold si MH imi zicea mie ca are.
    iar IPul lui Akbar ar fi trebuit banat permanent,ca asa spune regulamentul travian, dar el joaca bine mersi pe ro3, alaturi de toti aplaudacii lui. cand am auzit ca sunt oamenii care joaca in echipa lui, doar pentru ca le e teama sa joace impotriva lui, mi-a venit rau.
    cu cine sa faci petitii si reclamatii la nemti? cand o sa trebuiasca sa se dea semnaturi, o sa mai fie doar 10 jucatori care sa vrea. tipic romanesc.
    iar nemtii au incredere in Vali.ro pentru ca toate mailurile noastre le redirectioneaza spre Vali,direct. asa ca nu cred ca se vor lua masuri.
    ar trebui sa se faca greva,ca si pe ro2, cand toate WWurile s-au aliniat la nivel 90 si o luna nu s-a mers inainte,pana nemtii au schimbat echipa travian si adminul.

    • travian
      April 22, 2015 at 6:46 am

      nu poti alinia toate ww-urile pt ca atunci NV nu ar rata sansa sa castige la ce ordinari sunt. ww din NV al moldoveanului, nu al celor din =BD=. app tura asta o sa ne adunam mai multi in NV contra idiotului moldovean auto-intitulat sef de cadran. Incepatori😉🙂

      daca cei din germania redirectioneaza mailurile catre vali.ro atunci ar trebui scris celui sau celor din germania care au putere de decizie pe mailurile personale nu pe cele de travian.

      la politie sau la procuratura pentru inselaciune o sa-l redirectioneze pe vali.ro, freya, akbar si care mai sunt spre legile romane in vigoare. am trabant ala care lucreaza in armata daca a facut magarii poate zbura din servici.

      FACETI PETITIA+ PLANGERE, dati un e-mail si o sa se adune semnaturi multe.

  10. Boss
    April 21, 2015 at 7:41 pm

    N-ai cu cine sa faci greva pe rox :)). Elite poate sa mai piarda 10 conturi si sa le sparga toate conturile ( alianta main + wing-uri) si nu ar face greva doar sa castige :)).

    Pentru elite am un sfat: Daca vreti sa castigati un server intrati pe http://www.zravian.ro
    Acolo aveti o sansa

    • nusica
      April 21, 2015 at 8:07 pm

      Eu nu am jucat vreo 3 ani,dar inainte de asta imi amintesc ca sudul doar visa sa castige un server.NE erau mereu primii.nu stiu ce prostii ziceti voi ca nu a castigat NEul

    • altii
      April 21, 2015 at 9:20 pm

      Vorbesti prostii prietene,e serverul eliteului o sa vezi

  11. 2Prieteni
    April 21, 2015 at 10:28 pm

    Foarte bine ai punctat Ana….daca ar disparea mizerabilii astia de Admini ar fi iar rox-ul de altadata , cand era frumos si aveai ce juca

  12. zbang
    April 21, 2015 at 11:10 pm

    cat dati pe print de pe contul adminului facut de pe calculatorul lui akbar?

  13. zbang
    April 21, 2015 at 11:14 pm

    ratatu de moldoveanu marele lider de carton din nw pe mana cu akbar au intrat pe contu adminului🙂
    asa au rupt atatea armate serveru asta.
    adipiciule……iti dau ma printu?? sa vada lumea cine e FP?

    • fost elite
      April 21, 2015 at 11:15 pm

      e adevarat sau doar te trezesti aiurea… pana nu vedem nu te cred

  14. :))
    April 21, 2015 at 11:24 pm

    sa vedem !!1

  15. Cosmin (Tom&Jerry)
    April 21, 2015 at 11:28 pm

    Daca arati treaba asta esti jmecher omule;)

  16. alexluci2003
    April 21, 2015 at 11:32 pm

    da-l cui trebuie, acolo in Germania…

  17. zbang
    April 21, 2015 at 11:38 pm

    deja se afla dovada la eliti.adipiciule….cere-o la liderii din elite.
    daca nu ti-o dau…o pun eu aici…🙂

    • nusica
      April 21, 2015 at 11:50 pm

      Pune

  18. Vali.Ro
    April 22, 2015 at 12:40 am

    o caut pe freya s-o pun capra
    il caut pe closca din n-v sa-l pish in fund
    il caut pe akbar sa fac un dual cu el

  19. gigibuzila
    April 22, 2015 at 1:03 am

    frumos raspuns demn de un admin.asa le raspunzi unor oameni care pierd nopti pe joc si investesc bani.titpic a la romanica fa-l pe roman sef si prima oara incest face

  20. Ana
    April 22, 2015 at 1:14 am

    nu e realul vali.ro.
    cineva a folosit numele. vali nu are curaj sa apara pe aici.

  21. Vali.Ro
    April 22, 2015 at 5:15 am

    gigi buzean daca tu crezi ca vali apare pe aici inseamna ca mai crezi si in mos craciun si in Iisus Christos deopotriva.

  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

