Home > Rapoarte ROX21 > Aaa1 vs WW capuccino

Aaa1 vs WW capuccino

Aaa1 ataca pe WW capuccino

Aaa1_vs_WW capuccino

Trupele pierdute:

trupe prinse pe oaza

Categories: Rapoarte ROX21
  1. !
    April 26, 2015 at 10:16 pm

    si uite asa termina elite pe 4 :))

    • ?
      April 26, 2015 at 10:22 pm

      ce oameni … ce castigi prin asta?

    • Relu Kinderellu
      April 27, 2015 at 1:42 am

      245.000
      154.000
      25.600
      frumos, felicitari(2x, pentru ca multi ar fi renuntat si n-ar mai fi ajuns cu nimic pe ww)

  2. Lorant(Devil)
    April 26, 2015 at 10:19 pm

    Ai vrea sau ti-ai dori ?🙂

  3. OtZu`AmTrabant
    April 26, 2015 at 10:22 pm

    arata-le lorant cum esti tu fan NE

    • Lorant(Devil)
      April 26, 2015 at 10:46 pm

      Otzule stai linistit🙂 Prefer sa fiu fan NE ca aici cel putin lumea ma respecta chiar si pentru putinul ajutor care il ofer😉 In NV nu pot zice acelasi lucru si nu prea l-am putut zice niciodata 🙂

  4. neo
    April 26, 2015 at 10:22 pm

    jenant si aa1. i-a rupt akbar hammeru cu liderii din nw cu mhu si el da tot pe elite.
    jenant.

    priviti si dovada accesului pe contul de admin a lui vali a lu andrei moldoveanu si liderii din nw in frunte cu akbar

    http://tinypic.com/view.php?pic=qzhrwk&s=8#.VT01hCHtkqq

    zicea cineva mai sus ca alianta FP insemna odata FAIR PLAY. Oare ce inseamna acum????

    cam asta a fost FP.

    • Mr.D
      April 26, 2015 at 10:34 pm

      NE sunt adversarii SUD.ului din totdeauna…cum te ridici tu acum cu pretentii sa nu dăm pe elite…:))) cum??? :))))

      • Relu Kinderellu
        April 26, 2015 at 10:59 pm

        cum??? cum mane cum mane mane cum??? nu mane nu dati mane mane nu!!!!

        Imi cer scuze, aveam niste muzica house data pe + cu + , am oprit-o

    • Al' cu coasa
      April 27, 2015 at 12:22 am

      du-te la sapa , iti spunem, du-te la sapaaaaa…!!!!!

    • aaa
      April 27, 2015 at 1:27 am

      Cred ca esti NE, uitate la sefii tai ce au la descriere ,,jucam pt cadran,, asta e jocul in echipa daca vrei sa castigi, renunți la interesele personale. cu akbar si NV o rezolv alta data in vara in iarna vad eu. Si pt cei care vorbeau aiurea ca nu vom da nici un lev ww uite ca am dat.

  5. un jucator vechi
    April 26, 2015 at 10:23 pm

    la trupele alea mai adaugati 55k imperieni 12k caesari si 6700 catase

    • aaa
      April 27, 2015 at 1:28 am

      Cata😀

  6. !
    April 26, 2015 at 10:25 pm

    da chiar aaa1…cum ti-ai permis sa dai ca sa castige cadranul tau? nu iti este rusine? :))
    neo lasa-te tata…

    • un rebel
      April 26, 2015 at 10:31 pm

      ba ce om , incredibil, sa dea el in NE dupa ce akbar i a rupt ceva armata, nesimtit, ca a dat ca sa castige cadranul lui e doar un detaliu nerelevant

      • !
        April 26, 2015 at 10:35 pm

        eu in locul lui dadeam pe akbar !

  7. Selma
    April 26, 2015 at 10:44 pm

    Felicitari SUD! Felicitari BadBoys! Eu zic ca e gata serverul

  8. vexer
    April 26, 2015 at 10:46 pm

    Felicitari tuturor … chiar si celor care au facilitat pierderea serverului ….

  9. iuc(Lycans)
    April 26, 2015 at 11:00 pm

    unde ziceati sa dea? pai nu ajungea in alta parte,,ii furam bautura din beciuri
    cititi cu atentie numele satului
    http://tx3.travian.ro/berichte.php?id=17105864|fd98de0b&t=&s=0
    Acum gandind la rece , cum dreacu sa dea pe NW cand a plecat in atac inaintea lui andromeda, ar fi fost culmea sa ii schimbam directia
    ganditi sau …..

  10. contrabejenarilor
    April 26, 2015 at 11:07 pm

    Noi care?
    Joci in badboys

    • aaa
      April 27, 2015 at 1:17 am

      Contul aaa1 a fost sustinut cu resurse si deff de alianta alkohol si noi cel care am jucat pe el 2 persoane venim din alkohol doar detașați in bb pt siguranta, desi extinsa avea numele buhuhu alkohol la momentul impactului adipiciu a pus doar numele de buhuhu.

      • April 27, 2015 at 7:22 am

        asa l-am primit. l-am modificat acum.

  11. iuc(Lycans)
    April 27, 2015 at 12:23 am

    eu?
    oi fi eu beat da tu te uiti la alt joc….ai dreptul la 3 incercari sa imi spui unde joc eu

  12. gigibuzila
    April 28, 2015 at 3:19 pm

    bravo cata, barvo andrei frumos chiar daca putin ciuntit ar fi fost un record frumos dar or sa mai fie servere de jucat.iar pentru cei care spun ca trebuia dat in fp noi din alianta alkohol am dat si acolo dar mai la inceput.iar pentru tovarasul care intreaba daca lycans joaca in badboys sa se uite putin la descrierea aliantei alkohol si o sa vada unde si cum joaca.

  13. LipaSR
    June 30, 2015 at 6:34 pm

    Mda, frumos, abia acum vad si eu rapoartele astea dupa o pauza, felicitari, dar totusi, am vazut 3 maunuri enorme de barbari, toate insotite de catapulte. niciun berbecar ? chiar nu profita nimeni de bonusul din berarie ? tind sa cred ca doar goldul e de voi pana la urma😀

  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

