Home > ROX 21, WW > Situatie WW 26 aprilie 2015 ora 23

Situatie WW 26 aprilie 2015 ora 23

Situatie WW 26 aprilie 2015 ora 23

Situatie WW 26 aprilie 2015 ora 23

Categories: ROX 21, WW
  1. Fabolous
    April 27, 2015 at 12:43 am

    badboys Pursuit of Happiness BadBoys 99

    Emile, da-ti foc, baga-ti unghia in gat ! Oftica-teeeeeeeeee !

    • RAGNAR
      April 27, 2015 at 6:12 am

      La ce sa se oftice omul ma :))) oricum era clar๐Ÿ™‚ …. pacat ca nu si contul ‘ si acum?’ nu a dat pe FP ca le dadea vreo 20 lvl :))))))

  2. scroafa lu lache e beata !
    April 27, 2015 at 1:30 am

    Fu-se si se du-se neica !
    Fugi scroafa, se imbata rau, alkolul alkolistilor e de vina cred !?!
    Cand nu-i cap vai de chicioari !
    Nu inteleg cat de tampit sa fii ca sa dai, tu fiind pe primul loc pe cel de pe locul 3 doar asa din orgoliu prostesc, sa le strici un server tuturor celor care au venit sa joace alaturi de tine in NE si care au facut un mare efort pt acest cadran investind timp, bani, dedicatie, devotament si incredere in tine lachita ?
    Cred ca dupa 4 umilinte la rand, dupa care de fiecare data ai promis ca runda viitoare va fac va dreg, ar cam fi cazul sa te retragi dracu cu coada intre picioare spasit si sa lasi pe altii mai competenti sa puna ordine si disciplina in acest cadran !
    Lasa-neee Lasa-neee Lachitaaaaa Lasa-neee

    Un Nordist scarbisit !

    • Relu Kinderellu
      April 27, 2015 at 1:59 am

      Necunscute sunt caile Liderului
      Este Liderul drept, bun, iertator?
      Este.
      Este Liderul atotputernic si atotcunoscator?
      Este.
      Lucreaza Liderul pentru onoarea si fericirea turmei, niciodata pentru orgolii personale?
      Lucreaza.

      Atunci de ce au ales liderii NE sa dea in locul 3?
      Simplu, pentru ca -FP- nu conteaza.
      Intelegi?

      Deci daca esti nordist adevarat fugi si te spovedeste ca ai pacatuit!

    • TIA
      April 27, 2015 at 7:20 am

      Pai scroafa pe cine vreai sa dea? Pe ww.ul din SUD doar si acum avea efect si a fost trimis acolo, restul armatelor nu aveau ce cauta acolo si au plecat unde a trebuit .

      Noi am stat 6 nopti sa facem calcule matematice si am ajuns la concluzia ca NE sa castige trebuia SUD uk sa dea pe NW si NW pe sud si noi pe NW si SUD :::::))))). Tare andromeda cand zice ca a stat 4 nopti calcukllaland cum ar fi putut sa castige……de ce naiba nu so fi gandit ca sa castige sa vb sa opreasca aia direct constructia cavsa dea ei level 100. Inimaginabil gandirea lui cum ar fi castigat ei daca dadeau ei pe noi , sud.uo pe noi si noi pe sud ca sa castige ei::))

      Oricum cred cava castigat cine a fost mai bun.

      • NE-SE-SV-NV
        April 27, 2015 at 9:02 am

        Pai Elite daca sunt asa inapti si nu stiu sa faca hamere decat sa demoleze NV si SV ce sa le faci? sunteti cadran cu pretentii si figuri doar pentru ca sunteti la ani lumina in spatele SE

  3. April 27, 2015 at 2:20 am

    Salutare,

    Doresc sa anunt ca Sistemul nu arata corect pe ce loc se afla FP. Suntem cu 30-40 minute in fata HMM…ului.

    Dovada aici.
    NE-Elite va pica in noaptea asta inca 3 nivele. Veti vedea rapoartele. NE-Elite va pica probabil chiar sub Hmm… si termina pe locul 4, iar clasamentul corect va fi:
    1. SUD
    2. FP
    3. Hmm
    4. Nu mai conteaza.

    Cu stima
    /Andromeda

    • gica contra
      April 27, 2015 at 5:20 am

      AI GHICIT-O SI PE ASTA_))))mergi ma si dormi cu fp tau

    • NE
      April 27, 2015 at 8:34 am

      Cu toate ca, cele mai mari ศ™i mai multe hammere au lovit ww-ul NE suntem in spatele sudului si in continuare in fata nw.
      Felicitari ne pentru realizariile de pe acest server.

      Felicitari si castigatoriilor

    • Bleach
      April 27, 2015 at 9:56 am

      Uite ca nu a fost asa :))
      1.SUD
      2.NE
      3.Hmm..
      4. Ce mai conteaza :)))) marcele , v-ati facut de rusine !!!

      • NE-SE-SV-NV
        April 27, 2015 at 10:06 am

        daca era ordinea corecta Elite era pe 4…dar asa cand e acelasi lvl la ML…sistemul il baga in fatza pe cel ce da ultimul lvl la ML…iar ultimul lvl a fost dat de Elite…deci e in urma NV si SV si i-a bagat pe 2

        oricum locurile 2-13 sunt toate pierzatoare

  4. NV vs NE
    April 27, 2015 at 2:38 am

    • April 27, 2015 at 2:46 am

      Frumos comment :))
      Sa nu va mai tin in suspans pentru cei care sunteti inca on la ora asta:
      http://tx3.travian.ro/berichte.php?id=17129115|496ca8e7&t=4&s=0

      • scroafa lu lache e beata !
        April 27, 2015 at 2:49 am

        Felicitari pt Recordul de barbari pe versiunea aceasta !, asta da ciocan nene ! nu pocnitorile de pana acum !
        mai putin 2XDNL alt Record de Roman pe versiunea asta !

  5. Relu Kinderellu
    April 27, 2015 at 2:42 am

    Prin Elite circula o poveste, cum ca Purcica ar fi de fapt cea mai frumoasa, dar…

  6. Fabolous
    April 27, 2015 at 2:43 am

    Baaa, sa aveti grija de Lachy sa nu se sinucida..

  7. 1/4
    • Dan
      April 27, 2015 at 6:36 am

      da sefu, toata stima pt defful strans acolo de NE
      ce sa vad? ca cel mai mare hammer roman, al lui 2xDNL nu il duce decat pe locul 36 ofensiv? adika ala totserverul a jucat nminicity? mare smecherie….
      pai daca un hammer de marimea asta cadea pe ww-ul FP era demolat cu totul…. pe ww-ul ala, si o basina daca trai se darama…. doar 2 nivele la ditamai hammerul cand androeda selauda pe aici capica minim 3?
      deci inca odata, tot respectulpentru NE si SUD pntru defful strans pe ww-uri…
      oricum ar fi cazut NE tinand seama ca toti au venit pe ei este imposibil sa strangi atata deff pe un server cat sa nu cazi la ce armate au venit….. oricumeste de laudat , apropae 50 milioane deff stranse
      la SUD chiar si mai mult cred, bravo lor, felicitari pt victorie!
      o sa vreau sa vadsi eu defful strans pe fiecare din cele 4 ww-uri dn frunte

  8. scroafa lu lache e beata !
    April 27, 2015 at 3:02 am

    • scroafa lu lache e beata !
      April 27, 2015 at 3:03 am

      • Relu Kinderellu
        April 27, 2015 at 5:22 am

      • o ferma
        April 27, 2015 at 6:45 am

        CATI ANI AI? 12?๐Ÿ™‚

  9. cristina
    April 27, 2015 at 6:41 am

    andromeda minicity si asta, 350.000 puncte ofensive din 400.000 doar dintr-un atac….
    respect maxim pentru top 5 sau chiar top 10 atacatori, asa da tata, si hammer si atacuri tot serverul, si jefuitori (nu ai conturilor proprii sau ally), bravo lor, respectul maxim

  10. star
    April 27, 2015 at 9:35 am

    frumos server cu actiune intensa trupe pe masura recorduri multe si de of si de def felicitari tuturor combatantilor! Ne cred ca trebuie sa faca un pas spre urmatorul level…conducerea a dat gres multe servere la rand si cred ca trebuie sa lase locul liber si pentru o generatie noua de conducatori cu alta viziune asuprea jocului…emil&co cred ca trebuie sa va prezentati demisia in fata jucatorilor

    • dan
      April 27, 2015 at 9:48 am

      sefu, eu joc in elite…. vrei sa te punem pe tine sef? eu mobilizare ca asta nu am mai vazut de mult… tu crezi ca lumea mai are timp de travian? a fost un server foarte bun pt elite….
      ia sa te vad ce ww rezista la ce atacuri au fost pe el din toate partile, dovada si clasamentul la aparatori…. milioane bune de puncte avans fata de badboys….
      tu crezi ca daca ai in alianta zilnic 25% buline galbene, ce vrei? sa le scada din salariu, sa ii ia la bataie? este un joc, stai calm, cine vrea ramane in NE, cine nu… mai sunt cadrane :))
      eu nu plec din ne pentru ca mereu joc la +/+, mi-e greu sa scrie coordonate cu minus :))
      poate sa vina cine vrea sef, eu tot aici imi fac cont :))
      de asta zic, daca vezi ca e bulina galbena si il farmezi, ala se supara ca zic ca are si el 10.000 trupe deff pe acolo, tu il ierti ca sunt bune si trupele alea decat nimic, etc…
      ce vrei, coordoneaza tu atatea winguri si atatia jucatori cu atatea persoanalitati care toti cred ca sunt maestri in travian desi termina serverul cu 6 sate nefiind atacati niciodata….

  11. star
    April 27, 2015 at 9:56 am

    pe langa mobilizare in jocul aste e nevoie si de diplomatie ca sa poti castiga ceva…dar cand va credeti buricul targului nu o sa prindeti locul 1 inca 20 de serv de acum inainte

  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

