Home > ROX 21, WW > Situatie WW 26 aprilie 2015 ora 7

Situatie WW 26 aprilie 2015 ora 7

Situatie WW 26 aprilie 2015 ora 7

Situatie WW 26 aprilie 2015 ora 7

Categories: ROX 21, WW
  1. nu conteaza
    April 26, 2015 at 7:59 am

    6 ore distanta intre SUD si NE. Oare e suficient ? Oare mai sunt hammere in SUD si NE care sa mai schimbe ceva?
    Lasam hammerele din NW, cred ca si ei vor sa castige🙂

  2. z.Et
    April 26, 2015 at 9:03 am

    Nu cred ca o sa castigam noi din NE… se prefigureaza o alianta SUD-NV pentru ultimele nivele de ww.

  3. Dan
    April 26, 2015 at 10:18 am

    linistea dinaintea furtunii :)) nimeni nu mai zice nimic, toti asteapta….
    acusi acusi ajung atacurile pe NE, sa vedem cate niveluri cad…. sa spram ca niciunul :))

    • Al' cu coasa
      April 26, 2015 at 10:56 am

      cand ajung?

  4. POSHTASHUL
    April 26, 2015 at 10:22 am

    DNL da pe NE. NW a ramas cu 1 singur hammer
    Daca Andromeda joaca pentru NW oare unde va da ?
    Sau nu mai conteaza NW-ul ? Chiar sunt curios isi va juca sansa NW-ul ? sau ca de obicei slugi la altii. Au venit aia din SUD sa faca hammere in NW cu resurse si artefacte din NW si le flosesc cum vrea Sud-ul 🙂
    Daca se va intampla asa …. jenant pentru liderii de acolo si jignitor pentru toti cei ce joaca in cadranul NW
    Sanse egale ? cam da. cateodata si timpul conteaza

  5. z.Et
    April 26, 2015 at 10:28 am

    S-a facut un schimb de artefacte intre NV si SE daca va uitati bine (aparent s-a facut si pasnic schimbul asta). Andromeda are viteza acum parca… deci….

  6. ???
    April 26, 2015 at 10:33 am

    Mare petarda si acest jucator Poshtasul:)
    Cand juca in NW era bine, cand nu mai joaca nu mai este bine.

    Atentie! Ca si jucator este un pamflet si trebuie tratat ca atare !

    • POSHTASHUL
      April 26, 2015 at 11:33 am

      Rahati de-astia care comenteaza fara isi dea numele stiu multi
      Joc oricand in orice cadran, mai ales in NW
      Eu nu am plecat din NW din cauza cuiva, ma pot intoarce oricand acolo si nimeni nu are ce sa-mi reproseze. Daca joc acum in alt cadran a fost alegerea mea
      Doar am spus ca ceea ce face NW adica nu-si joaca sansa lor nu mi se pare corect
      Jucati pentru voi, pentru cadranul ala, si poate printr-o conjuctura veti castiga
      De ce nu va ajuta SUD pe voi sa castigati ?
      Voi i-ati ajutat mereu

      Despre anonimi si curve numai de bine

  7. RAGNAR
    April 26, 2015 at 10:40 am

    e prea liniste :>

  8. ....
    • Chubb
      April 26, 2015 at 10:54 am

      Bravo ma, cred ca erai singurul care nu stia ce armata are.

      • dan
        April 26, 2015 at 11:02 am

        eu nu stiam, si acum m-au trecut fiorii :))
        credeam ca 50 milioane deff la ww-ul NE sunt de ajuns, dar….

  9. Al' cu coasa
    April 26, 2015 at 10:59 am

    la armata asta, andromeda da sigur 3-4 lvl jos de pe unu din cele 2 ww-uri

  10. RAGNAR
    April 26, 2015 at 11:01 am

    3 maxim

  11. alex
    April 26, 2015 at 11:11 am

    Treaba sta in felul urmator: daca NV-ul trimite ambele hammere pe NE, atunci NV-ul termina cu WW-ul sub level 30 si SUD are sanse sa castige, daca NV-ul trimite doar un hammer pe NE atunci au si ei sanse sa castige, asa vad eu treburile.

  12. FARMERS
    April 26, 2015 at 11:53 am

    nu da nici andromeda nici dnl mai mult de 2 nivele. nu mai aberati.

    • Al' cu coasa
      April 26, 2015 at 12:18 pm

      iti garantez ca andromeda da 4 lvl jos lejer de pe oricare din cele 2 , ai sa vezi🙂

      • April 26, 2015 at 2:42 pm

        nu da mai mult de 2 lvl

  13. dan
    April 26, 2015 at 11:53 am

    joc din an in paste travian… jucam mai mult prin anii 2006-2009 cam pe toate serverele (jucam in vremurile de glorie Farmers)… acum mi-am facut cont sa vad care mai e smecheria cu versiunile astea noi…
    fac parte dintr-o alianta NE pentru ca mereu am fondat in +/+… mi-e lene sa scriu coordonate cu minus :))
    daca in alianta mea, azi, din 40 de membri, 16 sunt buline galbene/rosii/gri, si totusi ww-ul NE este primul (deocamdata :)) ), stau si ma gandesc cum era treaba daca s-ar gasi jucatori activi sa intre macar de 2 ori sa joace ceva acolo, nu sa lase resurse la dusmani….
    va dati seama ca in orice ally exista spioni, asa si la noi, al naibii, exact astia 16 pierd acum milioane de resurse furate de dusmani… noroc ca la momentul asta nu prea mai conteaza resursele alea, adica oricum ww-ul se sustine si nu mai este timp sa faci nustiuce armata de atac.
    oricum, sa aduni atatea zeci de milioane deff pe WW si sa le mai si intretii, tot respectul pentru cele 3 mari WW-uri….
    eu nu mai joc cu gold, dar imi imiginez ce sume se cheltuie, de accea, inca odata, tot respectul pentru cei cu WW si pentru cei care au facut acele hammere.

    • nu conteaza
      April 26, 2015 at 12:13 pm

      Felicitari merita (cred eu) toti cei care sunt activi. Fara noi nu se pot face nici hammere si nici nu se pot tine WW-uri. De ce laudele le primesc doar cei care fac un hammer sau care tine un WW? Imagineaza-ti ca un deffender bun nu apare nicaieri si el castiga un server, sau cel putin aduce aportul major pentru castigarea serverului. Cine face hammer fara a fi ajutat de restul? Oare poate cumpara armata cu aurul bagat?
      Mai priveste o data in ansamblu jocul Dane!

      • Dan
        April 26, 2015 at 12:42 pm

        man, ai tinut ww, ai facut hammer?
        eu acum pe 2 conturi, al meu si la care sunt sitter,am produs 1 milion deff intrand de doar 10 ori / zi, niciodata seara, nu am jucat cu gold…. crede-ma ca fiind activ ca mine, nu poti face hammer si nici nu poti tine ww…. dar daca erau toti activi ca mine, mai faceau cateva milioane bune deff pt ww…
        push la noi in ne s-a cerut de 7-10 ori, productia/ora, nu mai mult si nu a fost obligatoriu….
        deci tinand cont ca eu intre 10 seara si 8 dimineata nu intram pe conturi, deci eu persoanl recunosc ca nu puteam tine artefact, ww sau face hammer, dar totusi am produs 500k deff cu 12 sate…. plus zeci de mii pierdute sa aparam sate de-a lungul serverului.

      • nu conteaza
        April 26, 2015 at 1:15 pm

        Tot nu intelegi ca e un joc de echipa? Chiar daca nu intri tu mereu poti pune 2 sitteri (degeaba ai 500k deff daca nu este acces la el cand trebuie)
        Da, am tinut WW pe un comx acum ceva vreme si fara ajutor nu ai cum sa-l tii chiar daca bagi 1k aur pe cont, hammer fara ajutor nu ai cum sa faci cu acelasi 1k gold , vb din expierenta🙂

      • TIA
        April 26, 2015 at 1:24 pm

        Felicitarile le primesc cei care ies in fata cu ceva fata de ceilalti . La fel e si in sport , fotbal de exemplu , un atacant de valoare costa 80mil euro si un aparator poate costa maxim 40 , unu care va da goluri va iesi in fata fata de un aparator la fel de bun. Si aici cu ce hamere mai sunt pe servere poti iesi in fata fata de 90% din jucatori ca poti schimba soarta jocului cu un atac.

      • Al' cu coasa
        April 26, 2015 at 1:55 pm

        pe cine draq mintit voi bah in plm ca ati scos deff ul asta?sau credeti ca vorbiti cu copilasi de gradinita, da copy paste sa vedem deff ul ala de care te lauzi ca in nici un caz nu ai tu nici 300k deff..aberati pe aici sa va dati mari sitari

      • nu conteaza
        April 26, 2015 at 1:56 pm

        ai uitat sa amintesti de antrenor :))
        el are primul si ultimul cuvant in fotbal

      • Dan
        April 26, 2015 at 2:15 pm

        Sat Măciucar Lăncier Executor Spion Paladin Cavaler teuton Berbec Catapultă Căpetenie Colonist Erou
        773 61884 98 731 19439 0 0 0 0 0 1
        0 51481 111 29 194 74 0 25 0 0 0
        0 45875 0 20 0 0 0 0 0 0 0
        0 45504 0 25 0 0 0 0 0 0 0
        0 51736 0 179 897 0 0 0 0 0 0
        0 40699 0 20 0 0 0 0 0 0 0
        0 25568 0 30 0 0 0 0 0 0 0
        0 31152 0 0 0 0 0 0 0 0 0
        0 21440 0 0 0 0 0 0 0 0 0
        0 18060 0 0 0 0 0 0 0 0 0
        0 14220 0 0 0 0 0 0 0 0 0
        0 12832 0 0 0 0 0 0 0 0 0
        0 11417 0 0 0 0 0 0 0 0 0
        0 6980 0 0 0 0 0 0 0 0 0
        0 4606 0 0 0 0 0 0 0 0 0
        0 4202 0 0 0 0 0 0 0 0 0
        11323 37501 2 23 5678 0 0 0 0 0 0

        Sumă 12096 485157 211 1057 26208 74 0 25 0 0 1

        asta e de pe un cont in care am luat ieri o zi cont plus
        de pe contul celalalt nu am cum sa dau copy paste

        dar ce ti se pare asa greu sa faci 500k deff cu 10-12 sate? plus ca am pierdut zeci de mii de trupe deff ca intariri

  14. Daniel [2xDNL]
    April 26, 2015 at 12:19 pm

    Sunt dezamagit de comentariile de aici :
    zet cum poti tata sa zici asa ceva ? schimb de artefacte ???
    NV a tinut WW sud in sah 24 ore , a folosit in cel mai eficient mod minihammerele ,
    sud la randul lor a daramat WW enigma ,
    Se stia ca sud au foarte mult deff , si NV a incercat sa ii tina pe loc ,
    nu mai vorbiti prostii , nu mai generalizati cand vorbiti de un cadran intreg ,
    Daca se vorbea de o intelegere SW-NV era mai aproape de adevar , nu au fost atacuri majore intre cele doua cadrane .
    si sa iti mai aduc aminte ceva , excalibur a fost la 50 puncte loialitate distanta sa fure extinsa lui Panarama , in mintea ta sigur acum te gandesti ca intentiona sa mute hammerul in NV,
    Tota lumea comenteaza cu nick-uri false , asta inseamna caracter 0
    tot respectul pentru Vlad Maria habar nu am de unde e si cine e dar a avut curajul sa posteze cu facebook , o femeie are coaiele mai mari ca voi ,
    Spor !
    Cei mai buni castiga Intodeauna !!!

    • April 26, 2015 at 12:46 pm

      Am jucat impreuna Daniel, in aceeasi alianta(acum catva timp).
      Acum joc pe Si acum ? Bafta !!! A fost un server frumos si toti jucam pentru victorie !!!

    • nesemnificativ ( Fast&Furious)
      April 26, 2015 at 1:00 pm

      Daniel
      Oricut ai vrea tu sa te imbeti cu apa rece in acest moment NW nu joaca sa cistige serverul
      Si Andrei si voi stiti foarte bine ca daca trimiteti ambele hammere pe NE cei care vor cistiga serverul vor fi SE si nu voi.
      Daca trimiteti hammerele 1 in NE si unu in SE probabil va cistiga NE – dara din nou nu are cum sa cistige NW.
      Asa cum am spus de cind a atacat Akbar pe Aaa1 ca probabil a avut acces la informatii de la MH ( asta imi spunea experienta de joc ) si s-a dovedit apoi ca asa a fost asa spun si acum ca ( tinind cont de cum s-au mutat artefactele de viteza) NW are intelegere cu SE ca ambele hammere din NW sa plece pe NE si sa dea serverul celor din SE ( si intentionat spun sa DEA serverul). Timpul o sa-mi dea dreptate sau nu dar nu va mai ascundeti dupa idealuri marete si alte explicatii.
      Voi ati dat in SE cind ati avut sanse la server asa cum a dat si SE in voi , sau voi in NE sau NE in voi , sau SE in NE sau NE in SE. Atunci fiecare isi juca sansa lui.
      Acum pentru oricine intelege acest joc lucrurile sunt mai mult decit clare.

      Tu vorbesti mai sus de caracter 0 pentru ca oamenii comenteaza folosind nick-uri.
      De ce nu ai tu curaj sa spui adevarul aici si te tot faci ca nu intelegi o realitate care e extrem de simpla .
      Tu si Andromeda ( si apropo felicitari la amindoi pentru cele mai mari hammere de pe server ) dati cu hammerele nu pentru NW ci pentru altii .
      Daca ai caracter si coaie de ce te tot ascunzi dupa explicatii si vrajeli care nu au legatura cu momentul asta?

      Stii cum se spune – e usor sa vezi paiul din ochii altora dar e greu sa vezi birna din ochii tai

      • Al' cu coasa
        April 26, 2015 at 1:59 pm

        :))) si daca da pe SE au sanse la server?e normal sa dea pe cine doresc, nu ai tu nici un drept sa spui unde sa dea, daca ar da pe SE s-ar auzi ca au avut intelegere cu voi, nici una nici alta nu e buna, oameni dau UNDE VOR EI

      • nesemnificativ ( Fast&Furious)
        April 26, 2015 at 2:11 pm

        nu cred ca ai citit ce am scris eu
        ei pot sa dea unde vor ca doar nu as fi asa de timpit sa cred ca , postez eu aici si , imediat ei isi schimba tintele
        ce i-am spus eu lui Daniel e sa nu se mai ascunda dupa explicatii copilaresti
        asa cum eu stiu in NE ce s-a facut si se mai face
        asa stie si el si madalin unde pleaca
        si stiu la fel de bine ca nu pleaca sa dea ca sa ajute NW sa cistige

        atunci de ce sa ii acuzi pe altii ca nu au c…e cind nu folosesc nick-ul din joc cind tu esti primu care te ascunzi dupa vorbe ?

        Eu asta i-am spus lui Daniel si, crede-ma , avind in vedere ca si eu si el avem un trecut in SW , il respect mai mult decit poti tu intelege

      • Madalin
        April 26, 2015 at 3:05 pm

        Marcel nu eu😀

    • z.Et
      April 26, 2015 at 1:13 pm

      Nu iti e suficient nick-ul din joc, da-mi mesaj sa iti dau facebookul daca tot vrei sa ma vezi atat :))) auzi la el caracter 0.

  15. scorpion4steaua
    April 26, 2015 at 12:40 pm

    Cu tot respectul , din pacate se vede ca e blog tinut de una dintre participantele acestui joc … comentarii care doar incearca sa manipuleze .. poshtashule .. eu zic sa nu vorbesti despre un cadran in care nu joci. In rest vom vedea cine va castiga … si cum.

    • RedDevil
      April 26, 2015 at 12:45 pm

      Bravo scorpioane. Acest cuvant este potrivit “manipulare”.

  16. Daniel [2xDNL]
    April 26, 2015 at 12:55 pm

    pai vezi maria ,
    cine se aseamana se aduna , cu siguranta vom mai juca impreuna , astea-s legile fizici😀
    succes va doresc , aveti prima sansa , NV pleaca cu a 3-a si tot de noi se ia lumea ,
    indiferent unde atacam , gurile spurcate vor toca vorbe multe ,

    • z.Et
      April 26, 2015 at 1:02 pm

      Daniel, eu chiar am postat cu nick-ul din joc. Mi-am spus parerea dupa ce am vazut cum artefactul din sud a aterizat brusc in FP, aparent, fara a fi aparat.

    • nu conteaza
      April 26, 2015 at 1:09 pm

      Daniele, tine tata hammerul acasa, sa vedem ce or sa zica🙂
      Vb cu Vali sa-ti dea hammerul serverul viitor🙂
      Sau da cu el pe prietenul tau din serverele trecute (RedDevil)🙂

  17. Daniel [2xDNL]
    April 26, 2015 at 1:19 pm

    nu e asa man , PNA-urile sau intelegerile pe rox se vad de la o posta ,
    stii cat de orgolioasa e lumea , de la o oaza se cearta lumea , da pai de la cateva lvl la ww
    si crezi ca SE care ei se cred cei mai buni cei mai tari , ar miza pe NV la modul sa le dea artefact sa faca ei armate ?

    ai zis ceva la genul , cum as zice eu ca Alkool si NE joaca impreuna ,

    oricum o frumuseste de final , asta e clar , nu e nimeni castigator pana nu e lvl 100 , asta e frumusetea jocului ,
    Felicitari !!!!!

    • z.Et
      April 26, 2015 at 1:33 pm

      Sti cum e… nu cred pana nu vad (si momentan vad artefactul mutat fara a fi aparat)…cu vorbele e usor. Sansa voastra e sa impartiti hammerele. Daca pleaca ambele pe NE, jucati pt SUD, daca pleaca pe SE, jucati pt NE. Cand se trage linia vedem pentru cine ati jucat. Nu mai revin cu comentarii. Salutare.

      • NE-SE-SV-NV
        April 26, 2015 at 2:15 pm

        NV a zis cum joaca in conferinte si lideri elite si sud stiu asta. Cine ii loveste pierde . Mingea nu e in NV acuma

    • iuc(Lycans)
      April 26, 2015 at 2:19 pm

      Alkoholu joaca cu toata lumea, toti aveti betivi in aliante, sau voi toti ceilalti beti numa apa….

  18. flutie
    April 26, 2015 at 1:22 pm

    Eu zic sa ne incercam norocul.Ambele hammere sa se duca unul pe NE si unul in SUD.
    Acuma din cei doi(Andromeda si 2xDNL) o sa aleaga unde sa se duca.Sper sa ne incercam norocul!!!

    • z.Et
      April 26, 2015 at 1:25 pm

      Unul sigur aterizeaza pe noi (NE). E pe drum😀

  19. RedDevil
    April 26, 2015 at 1:31 pm

    Asta se intampla Daniele… cand faci o armata mare si dai pe cineva… automat inseamna ca avantajezi cealalta tabara… daca esti la conducere ca acum cateva servere si dai , strici pacturi nescrise in ciorba. Oricum o sa dati sunteti cu un mare “semn de intrebare” De ce oare a dat acolo ?

    • RedDevil
      April 26, 2015 at 1:34 pm

      Dai pe noi fratioare , ca sa nu se supere gastele …

      • nu conteaza
        April 26, 2015 at 1:51 pm

        corect Georgele, asa am zis si eu🙂

  20. Daniel [2xDNL]
    April 26, 2015 at 2:04 pm

    emil , nu este deloc asa cum zici tu ,
    cine poate sa decida sunte-ti voi nu noi ,
    diferenta intre noi si voi , este ca noi nu avem nimic de pierdut ,
    ce vezi rau in asta ? noi am vazut o mica sansa si jucam pentru ea ,
    acolo cat de mica este ,
    nu credeam vre-o data si 90% din oameni din comunitate nu credeau ca NE va ataca cu toate fortele NV sa ii favorizeze pe SE ,
    aici voi atacati din orgoliu si nu pentru castigarea serverului ,
    tu ai zis acum cateva ore sau zile nici nu mai stiu ,
    ” Daca dati pe sud se vorbeste ca sunte-ti oameni mei , daca dati pe noi (NE) ati vandut Hammerele , indiferent unde atacati barfe tot vor fii) ”
    Eu tratez jocul caatare , indiferent ce decizie iau sau luati dupa terminarea serverului tot prietenul meu esti , cum sunt multi alit din comunitatea asta ,

    • nu conteaza
      April 26, 2015 at 2:07 pm

      bv Daniele🙂
      Pfff l-au dus pe sparta in 0
      oare ce au avut cu el?

      • Dan
        April 26, 2015 at 2:23 pm

        man, stii ca un cutremur se simte si la distante foarte mari…. au fost lovite celelate ww-uri de fapt, dar din cauza zdruncinaturilor mari a cazut ast,desi el nu a fost tintaa… deh, nu era sustinut cum trebuie….

      • Fulea
        April 26, 2015 at 2:23 pm

        Sunteti* vreo * offf…

    • nesemnificativ ( Fast&Furious)
      April 26, 2015 at 2:26 pm

      Daniel
      Nu este emil aici
      Pe Fast& Furious au jucat 2 persoane – Emil si je
      Ce scriu eu aici este opinia mea si numai a mea.
      NE a dat pe NW exact cit a dat NW pe NE
      Diferenta ca voi ati dat cind era un pact stabilit intre liderii din NE si NW ( Andrei stie la ce ma refer ) pe cind NE a dat in NW numai dupa ce acest pact a fost calcat in picioare de NW
      NE a intrat de la inceputul serverului cu intentia declarata de a opri SE sa cistige acest server – si daca te uiti de la inceputul serverului NE a atacat numai in SE.
      Daca tu poti sa-mi arati o actiune facute de NE in NW inainte ca
      – Akbar sa se lipeasca pe capuccino la trainer ( asta in ciuda faptului ca Andrei ne asigura seara ca nici-un real nu pleaca din NW pe NE )
      – enigma sa cucereasca extinsa lui punch
      Daniel , daca nici macar intr-un joc unii oameni nu pot inceta sa fie curve si nu au cuvint cum poti sa te astepti ca NW sa cistige un server?
      Daca vrei dovezi si discutii despre tot ce scriu eu aici da-mi un skype si iti trimit acolo discutiile.

      Era suficient pentru voi sa ne lasati sa continuam ce incepusem cu SE si sa cistigati serverul ( in momentul ala SE mai avea un trainer si 2 pacalici parca) dar a fost prea mult pentru liderii din NW.
      De asemenea , cred ca primele atacuri pe WW au fost de la NW la NE si nu invers.
      Deci am rugamintea la tine, ca la un om cu capu pe umeri, nu te mai lasa pacalit de vorbe .
      Uite-te doar la fapte!

      • NE-SE-SV-NV
        April 26, 2015 at 2:33 pm

        nu era nici-un pact nimic. Doar s-a colaborat serv trecut sa dam sudul jos cu hamerele ce mai erau pe server….nimic mai mult

      • RedDevil
        April 26, 2015 at 2:33 pm

        Asa asa Razvanee… arata-ne conversatii .:))))

    • POSHTASHUL
      April 26, 2015 at 3:03 pm

      2xdnl, acum 2 servere la fel ati facut, ati dat la ordinul sud-ului cu armate facute in NW
      Un berbecar si un ciocan in loc sa plece pe SUD l-ati trimis in NE sau Farmers
      Ati spus ca e prea mult deff pe ww-ul SUD si nu mai aveati ce da jos
      Am dat doar eu si shapka IN SUD
      Atacul lui 2xdnl a plecat, urmeaza Andromeda
      oare unde se duce ?

      • Excalibur
        April 26, 2015 at 3:38 pm

        2xdnl respectiv Andromeda pleaca in cei care lanseaza pe ww NV… nu stiu ce a fost acum x servere.. dar serverul asta asa se va intampla…

  21. Daniel [2xDNL]
    April 26, 2015 at 2:42 pm

    JE uite …

    [14:31:54] Andrei: nu
    [14:31:58] Andrei: asa mi zice de 2 luni
    [14:32:05] Andrei: eu i am zis de când a inceput serveruy
    [14:32:10] Andrei: sa se astepte la atacuri
    [14:32:14] Andrei: dar el o tine pe a lui
    [14:32:37] Andrei: am avut srv trecut

    Cineva e neserios, eu nu sunt lider in NW eu nu am nici-o functie , eu imi fac jocul ,
    daca liderii celor 2 cadrane au sau nu au o intelegere pe mine ma depaseste ,
    ce reiese din actiunile de pe server eu ce sa inteleg ?
    eu nu am intelegeri cu nimeni , singura cerinta a mea cand am ales sa joc pentru NV a fost sa nu indrept armele spre SW cadranul unde m-am fornat ca jucator si unde am jucat de la rox 11 pana la rox 18
    urmatorul server care il joc , sunt interesat sa il joc in NE si loialitatea care am aratato in cele 2 cadrane o voi arata si acolo , singura clauza ar fii sa nu atac SW in rest ….

    • RedDevil
      April 26, 2015 at 2:49 pm

      Reciproca nu va fi valabila daca alegi NE sau SE. In cadranul NW a existat un om care a jucat cu noi 2 servere si pentru care respectul va ramane.

    • Cristu
      April 26, 2015 at 6:41 pm

      Auzi la Daniel… da serveru asta pe NE si cica vrea sa intre serverul viitor in NE.. pai frate o sa intri.. ca si cel mai mare scarba de om. Tu esti genu de om care linge acolo unde scuipa.

  22. FARMERS
    April 26, 2015 at 4:04 pm

    la ce te poti astepta de la lideru de carton andrei moldoveanu?
    ca doar intra cu parola la vali pe contul de admin……asa ca scuteste-ne cu ce zice moldoveanu ca nu e om mai curva ca asta

  23. Ana
    April 26, 2015 at 4:16 pm

    deci acolo se intra in grup?

  24. Andromeda
    April 26, 2015 at 4:31 pm

    In cazul in care atacurile din partea elitilor sunt reale doresc sa anunt urmatoarele:
    Felicit Cadranul NV cu toate ca a pornit cu sansa minima, ca ma fost o echipa de oameni care am tras impreuna sa ducem un WW, o fi fost putin deff, o fi fost mult. Asta este!
    Felicit la fel Cadranul Nord-est – ati fost serverul asta probabil cea mai buna echipa de atacatori, dar dupa cum urmeaza, lumea uita, iar ce se tine minte este doar locul 1. Va felicit ca le-ati asigurat sudistilor locul 1 in loc sa lasati FP-ul sa castige.
    Si nu in ultimul rand doresc sa felicit SUD-ul, jos palaria. Ati fost cei mai buni in deff. Cu toate ca nu ati avut hammere, probabil meritati castigul asta cel mai mult.

    Decursul hammerelor se stie (Daca nu sunt fakeuri din NE pe noi). Vom vedea. Daca Elite a dat real pe noi, hammerul meu va urma sa fie dat pe elite si va da >2 nivele, castigator SUD.
    O zi faina.

    • Ana
      April 26, 2015 at 4:43 pm

      ” Va felicit ca le-ati asigurat sudistilor locul 1 in loc sa lasati FP-ul sa castige.”
      deci NE trebuia sa lase FP sa castige, sau castiga SUD. asta e prea de tot…
      mai bine castiga SUD, pentru deful ce l-au avut decat sa castige FP, daca asa pui problema.
      toti liderii FP au stiut ce face Akbar,si au tacut ca doar era in avantajul lor.asta e magarie. nu merita sa castige FP.

      • Andromeda
        April 26, 2015 at 4:45 pm

        Poate ar fi cazul ana sa te maturizezi – Putin, si sa-l lasi pe akbar in alta poveste. Cand o sa scrie mare “AKBAR” la alianta, atunci poti spune ca nu meritam. Daca tu zici ca noi nu meritam nici macar oleaca sa castigam pentru hammerele care le-am facut in NV, pentru organizarea (chair daca nu a fost exceptionala) care am facut-o, atunci… ce sa mai zic.

      • Ana
        April 26, 2015 at 4:58 pm

        nu scrie Akbar la alianta, dar ati profitat de avantajul oferit de el, de conturile distruse,de hammerele lipsa. nu degeaba se pedepseste de lege complicitatea la crima, mediteaza la asta.
        eu cred ca NE merita sa castige pentru ca nu s-a pretat la nimic dubios si a jucat corect.
        iar NVul ca sa castige are nevoie de mai mult de cativa hammeristi. are nevoie de spirit de echipa.

      • a???
        April 26, 2015 at 5:10 pm

        ana taci din gura ca esti praf
        tu nu ai treaba cu jocu asta ai treaba doar de dat cu ciocu

      • alexluci2003
        April 26, 2015 at 5:38 pm

        Scrie AmTrabant lider FP daca nu ma insel, blocat datorita incalcarii regulamentului :D… FP venea de la Fair Play, acum de la ce vine?

    • bis
      April 26, 2015 at 4:45 pm

      “Va felicit ca le-ati asigurat sudistilor locul 1 in loc sa lasati FP-ul sa castige.”

      explica-ne te rog, cu propriile tale cuvinte, cum ar castiga FP-ul vreodata serverul asta.
      (si de ce FP si nu NV)

      multumesc anticipat

      • Andromeda
        April 26, 2015 at 4:47 pm

        Este pacat ca nu am dat cu hammerul inainte de sa ajunga eliti, iar si acum? sa ajunga tot la fel pe SUD, sa vedeti mare si tare “NV LOCUL 1”
        Va rog tare mult de tot. Daca nu ati stat ca mine sa faceti matematica si calcule 4 zile, de ce va bagati in branza?

    • alexluci2003
      April 26, 2015 at 5:44 pm

      O zic inca odata desi ma repet, cand vrei sa castigi trebuie sa te astepti ca vin toate hammerele pe tine si ca trebuie sa demolezi tot…. nu sa stai la mana altora!? Poate imi calculeaza baietzii de pe nv ca tot au timp cate lvl a dat ne-ul nw-ului si cate a sud-ul.. la fel cat a dat sud nw-ului si viceversa. Plus ca sud-ul nu a dat lvl la zid tocmai sa nu piarda timp, altfel nw-ul era peste ei… oare conteaza toate astea?

  25. NV
    April 26, 2015 at 4:36 pm

    Ciao NE.

    • Dan
      April 26, 2015 at 4:45 pm

      esti la fel ca un amarat care spala geamuri in intersectie… razi de aia care au logan, desi tu esti un coate goale…. zici ciao NE si te bucuri de parca ai castiga tu… de fapt te semnezi cu NV, dar esti si tu un troll sudist ca relu aburelucare o arde pe aici cu psihologii inverse

      • Relu Kinderellu
        April 26, 2015 at 5:58 pm

        Dane te taxez 1 luna de abonament la sala, la cat ma faci sa rad risc sa pun kg in plus…ce ti-a facut iar Relu? :))))
        Nici n-am mai comentat pe-aici…sau asa tare te-ai ofticat atunci? Adevarul supara😀

    • April 26, 2015 at 4:47 pm

      Güle güle NV !!!

  26. iuc(Lycans)
    April 26, 2015 at 4:37 pm

    Si eu ii felicit pe toti , daca dau de baut….
    Deja mi-am tras bax-ul de bere, mi-am luat floricele, acu urmeaza spectacolul de final
    alkoholisti , alinierea la bar…castigatorii vor da de baut

  27. Selma
    April 26, 2015 at 5:07 pm

    hai, repede cu balacareala ca in mai putin de 12-20 de ore e gata. Repede, cu injuraturile ca dupa ce se inchide serverul, urmeaza felicitarile si multumirile

  28. Dan
    April 26, 2015 at 5:16 pm

    Lycans tata, vad ca ti-ai tras baxul de bere linga tine, dar cu cappuccino ce ai avut? :))
    este ceva deff si acolo :))

  29. iuc(Lycans)
    April 26, 2015 at 5:24 pm

    …si ce vroiai sa se intoarca?
    Stiam ca e deff, asta a si fost scopul, dau unde sunt trupe deff, acum Lycans e in top general pe 11 la atacatori si pe 11 la aparatori,so…
    asa cum am zis , astept bubuielile de final, 3 beri s-au dus, cred ca trebuia sa iau mai multe…

    • Dan
      April 26, 2015 at 5:50 pm

      am vrut sa fac un joc de cuvinte… bere / capuccino … fara sa ma refer neaparat la atacul in sine :))….

      • iuc(Lycans)
        April 26, 2015 at 6:17 pm

        nu beau capuccino
        doar am incercat…😀

  30. bis
    April 26, 2015 at 5:27 pm

    pai mai draga Andromeda, de BadBoys si Aaa1 ai uitat?

  31. elite
    April 26, 2015 at 5:27 pm

    cand vad ce scrie manelistu asta de andromeda ma bufneste rasul.
    dragutule…..daca ai stat 4 zile si ai calculat si ai ajuns la concluzia ca tu darami pe elite si elite te lasa apoi sa castigi….inseamna ca esti cel putin PROST.
    ca sa citez un lider de a scris pe conferinta liderilor din NE …..o sa vina vremea cand veti avea sanse la ww voi cei din nw si atunci o sa va demolam sa va aducem aminte de serverul asta.
    de departe NE a dominat serverul. copios as zice. ce zici tu andromeda…sunt doar vise de copil.
    defu pe ww-uri acum e urmatorul:

    sud = 47 mil
    NE = 45.6 mil
    nw=17 mil……sa visezi lev 100 cu 17 mil si doua hammere si cu mh…..e deja nesimtire.
    ne vedem serverele viitoare NW….va garantez ca o sa fac hammer server de server sa dau pe voi cu el de acum inainte.

  32. Andromeda
    April 26, 2015 at 5:58 pm

    Dadeau pe voi si ramanea SUD pe locul 2 fara hammere. Te rog bis, nu te da mai prost decat pari cu alte comentarii.

  33. bis
    April 26, 2015 at 6:14 pm

    tu chiar crezi ca vreodata SUD va ramane fara asi in maneca?
    cum poti sa gandesti si apoi sa spui si in gura mare ca SUD ar fi ramas fara hammere?:)
    chiar ii subestimezi rau de tot pe cei din SUD si plus de asta ai o parere cam prea buna despre tine – ar trebui sa ti-o revizuiesti.

    “Te rog bis, nu te da mai prost decat pari cu alte comentarii.” – hai ca esti bine:)
    mai mult nu poti?

    • RedDevil
      April 26, 2015 at 6:29 pm

      Hai la o bere Bis ca e gata serverul…

      • April 26, 2015 at 6:34 pm

        Felicitari George !!! Un luptator cum te stiu ! Lupti pana in ultima clipa, asta este deosebirea intre in jucator si un plagiator !!!

      • bis
        April 26, 2015 at 6:39 pm

        hai ca o dau eu!
        unde si cand?:)

      • RedDevil
        April 26, 2015 at 6:41 pm

        Nu avem inca arme sa luptam pentru un server. Insa oamenii meritau sa li se ofere o recompensa pentru munca de 3 luni. In limita posibilitatilor… daca eram inca 20 de insi… era bine . Insa o sa fim acolo unde ne e locul… pentru ca avem aici playeri ce joaca travian peste multe “vedete autoproclamate lideri ” .

        Sarut mana Maria si felicitari anticipat pt realizarea de sv asta.

  34. oups
    April 26, 2015 at 6:34 pm

    in logica ta lipsa andromeda…..tu dai in toti si nimeni in tine. si castigi tu, nu?
    nu te supara ca te intreb dar,…..CATI ANI AI????
    deci dai pe elite…si elite apoi te iarta si te lasa sa castigi. wtf????

  35. Cristu
    April 26, 2015 at 6:38 pm

    A CAZUT CAPUCINO !!

    • Andromeda
      April 26, 2015 at 6:40 pm

      I-a lovit trenu :))

    • Cristu
      April 26, 2015 at 6:44 pm

      Mai esti tu andromeda acum.. sa vedem ce ai de gand:D . Capucino inca e pe 1.

      • Excalibur
        April 26, 2015 at 6:50 pm

        e pe 2… Sud are avans

  36. Spectator
    April 26, 2015 at 6:40 pm

    2x DNL a aterizat pe elite?au cazut 2 lvl…dar cine a dat in sparta si no fear?

    • Spectator
      April 26, 2015 at 6:45 pm

      1 level pt ca au intrat cu 2 minute inainte sa se faca urm lvl

      • Excalibur
        April 26, 2015 at 6:48 pm

        2 lvl.. pentru ca se facea lvl 99 desteptule

      • un rebel
        April 26, 2015 at 6:50 pm

        vor sa castige server dar nu fac un calcul, merg asa la ce o fi, Dx2DNL a intrat cu 2-4 min inainte sa faca level capuccino, doamne si a batut joc de armata

      • Andromeda
        April 26, 2015 at 6:57 pm

        Altu care se da zmeu dar nu stie matematica.
        Daca dadea cu 2 minute mai tarziu, intra in lvl 99. Dar nu s-a facut. Minunea acuma este la 97. Daca dadea la 99 tot la 97 era.

  37. z.Et
    April 26, 2015 at 6:49 pm

    Palpitant final!😀 a lovit destul de puternic 2xDNL.

  38. Adita
    April 26, 2015 at 6:50 pm

    Decat sa gastige NE cu ajutorul indirect al unor jucatori care isi ascund ura ( pe buna dreptate ) fata de acest cardan in spatele unor vorbe lipsite de fond spuse cu o diplomatie care practic ma face sa expectorez, mai bine loser pana la sfarsitul travianului stiind ca inca nu am ajuns la nivelul final de penibilitate in care sa iau totusi foarte in serios un joc de strategie care cel mult poate avea doar urmari ce tine de ego in viata reala si nimic altceva.

    Nu m-am putut abtine de data asta doar sa citesc

  39. Spectator
    April 26, 2015 at 6:50 pm

    Daca intra dupa 2 minute era altceva

    http://travian-reports.net/ro/report/21523669e04

  40. contrabejenarilor
    April 26, 2015 at 6:58 pm

    vorbe multe
    nord vestul a incasat de la sud si da in ne.
    probabil se mai muta cativa in sud est si isi platesc biletul de intrare.

    • NE-SE-SV-NV
      April 26, 2015 at 7:17 pm

      NV a incasat de la Elite mai mult decat de la sud

  41. POSHTASHUL
    April 26, 2015 at 7:13 pm

    dnl se stia ca e SUD … de Andromeda nu credeam, insa te poti astepta la orice

  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

