Home > Rapoarte ROX21 > si acum? vs WW badboys

si acum? vs WW badboys

si acum? ataca pe WW badboys

si acum_vs_WW badboys

Categories: Rapoarte ROX21
  1. Bleach
    April 27, 2015 at 8:49 am

    Felicitari pt armata !

    • April 27, 2015 at 4:31 pm

      Da, un hammer frumos! Multumesc echipei in care am jucat, fara de care aceste realizari nu ar fi fost posibile! Multumesc celor care au facut deff pentru ca acest hammer sa ajunga la final !!! Multumesc familiei Elite care ne-au sustinut si au fost alaturi de noi !!! Pe acest cont(ca si pe altele)s-a depus foarte multa munca si daruire.Suntem toti mandrii de ce s-a realizat in acest server. O alianta unita , mare si foarte increzatoare in fiecare cont in parte. BRAVO ELITE !!! Chiar daca nu am castigat serverul, am stiut sa pierdem frumos fara sa ne cautam scuze si sa aruncam cu noroi in altii. Asta denota caracter, decenta si mandrie de sine !!! NE VEDEM SERER-UL URMATOR, VA ANUNT DE PE ACUM, VOI FACE DEFF PTR. HAMMER…aviz amatorilor, contactati-ma pe skype. Va pup pe toti !!!Cu voi am o familie mai mare,numeroasa. Cu stima, Vlad Maria !

    • April 27, 2015 at 4:41 pm

      Multumesc Marian si Teo, ati facut un deff pentru noi foarte frumos !!! Va pup !

      • Bleach
        April 27, 2015 at 4:56 pm

        Multumim Maria , am fost onorati sa facem parte din ecgipa si acum? Inca odata v-ati aratat valoarea , pt voi orice , oricand ! Respect!

  2. RedDevil
    April 27, 2015 at 9:22 am

    Felicitari pentru armata !

    • April 27, 2015 at 4:36 pm

      Multumesc George, un adversar in acest server si un prieten in viata de zi cu zi , care stie sa aprecieze valoarea unei echipe care a realizat acest hammer. Stima si tie, ai plecat cu sanse mici si ai avut realizari atat de mari, asta denota caracter, implicare si daruire !!!

  3. aaa
    April 27, 2015 at 9:29 am

    Felicitări

  4. RAGNAR
    April 27, 2015 at 10:24 am

    Bravos !!!

    • April 27, 2015 at 4:40 pm

      Multumesc uni vechi si bun prieten ! Multumesc Gomez !!!

  5. scroafa lu lache e beata !
    April 27, 2015 at 3:38 pm


    Lache si incercarea lui de-a castiga ROXul ! =))))

    • April 27, 2015 at 4:39 pm

      Cu” animalele” , scuze … nu vorbesc !!!Nu stiu limba lor :))) Sunt desteapta(stiu !!!) dar am considerat ca limba porcima daca o invat… nu are la ce sa ma ajute pe viitor…asa ca incepi de la abecedar prietene !!!

      • April 27, 2015 at 4:44 pm

        La inceput inveti pe litere,
        A, B, C …

      • April 27, 2015 at 4:58 pm

        Dupa poti sa le si mesteci daca vrei !!!

      • April 27, 2015 at 5:00 pm

        A, scuze…esti din echipa bautorilor ? Pai spune asa prietene !!! Suge-o cu paiul !!! E mai echitabil !

      • crazy daisy
        April 27, 2015 at 6:14 pm

        Doamna Vlad… cand sa spun si eu ca vad “un elite” civilizat o dai pe asta cu: “Suge-o cu paiul !!!”
        Ce mai pot sa cred acum?!

      • April 27, 2015 at 11:27 pm

        Crazy, era o personificare.Am atribuit necuvantatoarelor insusiri omenesti.Metafora folosita mai sus , exprima invatarea Limbii si Literaturii Romane, de la prima pana la ultima litera.Vezi ca a functionat? A inceput cu imagini si a terminat prin a scrie, chiar daca intr-un mod satiric, ironic… Daca epitetul folosit mai sus la prima vedere pare deranjant, crede-ma nu am gasit un sinonim.Daca te-a deranjat, imi cer scuze !!! Stiu sa fac si asta si sper ca multi de aici vor invata.
        Daca te-ai fi uitat la comenturi si la alte atacuri, ai fi vazut cum Fast , Luci , Tia si multi altii au stiut sa felicite si sa aprecieze munca depusa.Asta denota caracter si respect de sine. Si vine susnumitul sa ce? Sincer nu i-am vazut rostul postarii lui. Daca avea coloana vertebrala lasa coment cu realizarile lui pe acest server si atunci jos palaria. Sa ajungi cu un hammer “maricel” la final de server cu toate cate s-au intamplat (“magarii”) si sa mai si faci ceva cu el , crede-ma e o realizare mare.Deci ce sa zic, au castigat cei mai buni , dar sa nu uitam ca au avut adversari pe masura !!!

        P.S. Apropo… ma cheama Maria, tocmai de aceea nu m-am ascuns sub nick-uri false si am avut curaj sa-mi dezvalui identitatea…aviz amatorilor.

      • Spring
        April 28, 2015 at 12:34 am

        “Sunt desteapta(stiu !!!) dar am considerat ca limba porcima “…dupa halul in care faultezi limba materna esti geniala de-a dreptul.Daca nu sunt indiscret,pe la logoped cand mai treci?

  6. April 27, 2015 at 4:43 pm

    HAI ELITE !!!

  7. scroafa lu lache e beata !
    April 27, 2015 at 5:20 pm

    Tanti Marioara, nu stii sa scrii un comment/Post din mai multe fraze? fara sa spamezi jumate de pagina ? Hai sa-ti traiasca scroafa lu Lache ! si sa va vad serverul viitor cum o sa mai pierdeti inca unu ! Ah pardon am uitat ca Bastanii din NE vara sunt in Ibiza, Hawaii, Tahiti, Bora Bora, ca deh au cu ce …. asa se lauda Lachita cu scfrofita !

  8. Ana
    April 28, 2015 at 1:41 am

    daca isi permit…de ce nu?

  9. Daniel [2xDNL]
    April 28, 2015 at 7:45 pm

    Felicitari maria pentru armata ,

  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

