Home > Rapoarte ROX22 > Atacuri pe EnVyUs

Atacuri pe EnVyUs

Atacuri pe artefactul de instructie trupe unic.

TIA ataca pe EnVyUs

TIA_vs_EnVyUs

Epic ataca pe EnVyUs

Epic_vs_EnVyUs

Categories: Rapoarte ROX22
  1. Hmm...
    July 16, 2015 at 11:44 am

    Razbunare!

    • NoName
      July 16, 2015 at 11:50 am

      Cred că maxim 5k au venit din Hmm…

  2. OldFarmers
    July 16, 2015 at 12:38 pm

    Observ ca intre Brr… si Hmm… este o rivalitate mai mare decat intre SUD si ELITE. Oare sunt singurul care observa asta?

  3. Farmers school
    July 16, 2015 at 12:53 pm

    frumos def! felicitari
    slabuta organizarea atacului
    macar brr au trimis 4 armate pe extinsa aia🙂

  4. Epic
    July 16, 2015 at 1:10 pm

    O sa incerc sa nu comentez prea mult.

    Mai sus trebuia sa fie un singur raport. Nu doua. Eu nu am vrut sa sacrificam 2 armate pentru unicul de trupe. Am vrut sa ma duc singur pe el, la bulan, stiind ca am sanse mari (99%) sa pierd tot. Din varii motive am ajuns totusi sa dam 2 pe el.

    Farmers school, atacul chiar nu a fost organizat… a fost ceva de genul “bai, eu plec pe ala. CRED ca nu are deff. Bine, hai ca vin si eu !”. Cam asta a fost toata organizarea. Stiam amandoi in ce ne bagam si cum. Imi lua sub 1 ora sa planific ceva elaborat, dar nu am vrut. Am considerat ca o actiune elaborata ridica mai multe semne de intrebare decat 2 atacuri nesicronizate, printre fake-uri. Si am avut dreptate. Nu au bagat deff pentru atacurile astea. Era deja acolo, ne asteptau de zile bune. Cat despre Brr, nu o sa inteleg curand de ce au aruncat 4 armate pe extinsa mea. Nu era chiar mare… Totusi, o sa imi placa medalia de deff.

    Din punctul meu de vedere, unicul de trupe merita maxim 1 armata sacrificata pe el. Nu 2, nu 3 sau 4… NE-ul sta suficient de bine la capitolul artefacte, astfel incat unicul de trupe e doar un moft…

    Daca vroiam sa planific ceva mai elaborat, o faceam si aveam si cu cine. Trupa mea vesela abia asteapta o tinta frumoasa🙂

    Frumos deff ! L-am subestimat !

    Felicitari lui envyus pentru defful de acolo ! (am auzit ca mare parte ar fi deff propriu)

    Ne-am lipit, asta este… Imi pare rau ca s-a lipit si TIA cu mine.

    Cam asta este declaratia mea oficiala. Sper sa nu mai fie nevoie sa revin cu alte comentarii aici🙂

    Spor la joc si bafta multa !

    Respect,

    Epic

  5. Un cititor
    July 16, 2015 at 1:49 pm

    Nea Epic, te-ai intrebat daca lumea are nevoie de acest comentariu al tau?

    Ceea ce ai incercat tu mai sus este doar sa iti bati joc de 1-2 armate care puteau fi folosite in alte contexte. Tu, Emil, TIA, sau orice alt berbec ce sunteti acolo trebuia sa realizati ca acest cont Envy este un jucator activ si va pune deffense pe acel artefact.

    El a fost baiat destept si a stiut de Keliuta ca este genul de jucator care nu va avea deffense si nici activitate + lipsa experienta ca si jucator.

    Asa ca lasa laoparte scuzele, caci prosteala asta a ta nu e buna deloc la public.

    • Ken
      July 16, 2015 at 2:14 pm

      De ce trebuie sa jignesti , a spus ca meritele sunt ale lui envy , a spus ca nu se astepta sa fie atat deff pe artefact … dar tu un anonim trebuie direct sa arunci cu rahat la orice pass

      Te rog ADI sa stergi mesajele care sunt scrise de oameni fara nume pe server , nu isi au rostul doar ne oripileaza vederea .

      • Un cititor
        July 16, 2015 at 2:38 pm

        Te-au pus baietii sa stergi iarasi praful de pe conturi?

  6. Farmers school
    July 16, 2015 at 1:57 pm

    acum e clar
    nu a fost organizare deloc🙂
    va doresc o vara placuta in continuare si bafta multa

    • Epic
      July 16, 2015 at 2:43 pm

      A fost semi-organizare, cu niste adrenalina in vene. Cum spuneam: nu regret pierderile mele. Le regret pe ale lui TIA.

      Daca vroiam planul ala atat de mult, aruncam 4 armate pe el (poate mai mult). Doritorii eram eu, TIA si inca 2 care m-au intrebat daca vreau sa plece si ei… Deci, nu asta era problema.

      Eu am crezut ca pot sa fur artefactul usor, fara sa sacrific 4 armate. Am pariat si am pierdut. Caz inchis.

      Pentru peste: am lasat acasa cativa berbeci. O sa ti-i trimit tie, sa ii vezi de aproape🙂

      Pentru anonimul de mai sus: ultima oara cand am verificat, eu eram responsabil pentru armata mea. TIA pentru a lui. Alte comentarii sunt de prisos in privinta asta. E bine ca esti mare strateg privind din afara jocului, dupa ce au aparut rapoartele. Tine-o tot asa !

      Numai bine !

      Epic

      • Un cititor
        July 16, 2015 at 2:53 pm

        Nu nenea nu sunt strateg, am jucat alaturi de voi acum ceva timp,lucrurile sunt clare pentru toti.

        Tu ai incercat plin de adrenalina injectata in cap sa intri in pielea personajului Rambo si cu o mana de armata sa incerci sa furi un artefact important in economia jocului pentru toti. Stiai ca acolo este deffense si activitate.

        Ce ai realizat? Confederatia si echipa ta a pierdut 2 armate in mod inutil si prostesc. Inainte sa mai faci lucrurile acestea incearca sa gandesti la nivel de echipa si confederatie si sa le pui pe ele primele apoi efectele unor injectii cu adrenalina.

        Acum sper ca nu ma iei cu: are balta peste, ca deja te prostesti tare si imi intaresti ideea aceea ca multi si prosti in NE.

      • G0MEEEZ
        July 17, 2015 at 8:16 am

        pentru PESTE auzi :)))))))))))))))))))))

      • LoverBoy1
        July 17, 2015 at 4:44 pm

        si uite asa am descoperit si eu blogul..pe care unii isi traiesc viata. Un cititor , citeste si atat…ca nu esti “un scriitor”. Asta e un joc, si rox-ul asta…e un server. Fiecare isi rupe armata unde vrea. Eu as fi plecat la fel ca baietii si stii de ce? Pentru ca e munca lor acolo goldul si noptile lor nedormite. Pot fac ce vor ei cu armatele iar aia care au facut push si i-au ajutat cu resurse pt ele si-au asumat-o, odata ce au trimis….sau…gresesc? Ai bagat tu gold pe contul Epic? Si eu am jucat si in NE…acum prin SE….poate daca o sa mai joc vreodata o sa fiu prin NW…ce conteaza? Fiecare server cu treaba lui si nimeni nu o sa-mi comande ce sa fac cu armata si timpul meu…ma rog, atata timp cat nu ma plateste careva pt timpul investit in server. Te oferi? sau esti doar un anonim care scrie si el in pauza de la serici? (PS. In caz ca nu s-a inteles…nu, nu fac parte din echipa lor, daca asta urmeaza sa fie prima parere)

  7. July 16, 2015 at 2:17 pm

    Lider Off TIA
    Omu Cu Planu’ Epic

    Cumva ati uitat din berbeci acasa ?

    • Un cititor
      July 16, 2015 at 2:54 pm

      excelenta observatie !

  8. fost farmers
    July 16, 2015 at 2:28 pm

    mai shark mic si precajit ce esti, iti arati muschii de parca ai fi Chuch Norris-ul travianului
    va tot bagati in seama atacand singurul cadran atacat de toti si care chiar daca nu a castigat de mult, are merite pe fiecare server. nu uita ca serverul trecut au trebuit ca toti sa dea in NE ca sa castige sudul
    acum, daca esti tare in coaie, ca in gura vad ca esti, ataca un cadran pe masura voastra, NV de exemplu, sau ataca sudul, profiti ca toti ataca in NE, „hai si noi, ce cucu nostru”

    • Un cititor
      July 16, 2015 at 2:44 pm

      Te voi opri putin . Serverul trecut atat SUD cat si Elite cat si NW si-au impartit hammerele intre ei. Esti idiot sa afirmi ca toti au dat in Elite. NW-ul a dat si in SUD serverul trecut.

      Si nu te imbata cu apa rece caci SUD a castigat serverul trecut datorita faptului ca toti au dat in Elite. Ca de fiecare data baietii de acolo din SUD si-au numarat armatele si le-au trimis pe fiecare WW ce l-a avut ca si adversar, fie Hmm/Brrr, fie FP, fie Elite.

      Sa stii ca datorita faptului ca joci mult Solitare, reusesti sa te prostesti atat de mult.

      Off topic:
      Acum 2 servere toti au dat in SUD, ca sa nu castige SUD .

      Acum 3 servere toti au dat in SUD ca sa nu castige SUD.

      Iar SUD a dat in toti ca sa castige SUD :))

      • fost farmers
        July 16, 2015 at 3:12 pm

        mama ce replica mi-ai dat, mi-ai luat bucuria de a trai, merg sa ma spanzur cu furtunul de la butoi
        Sa-mi explici te rog ce a aia solitaire!

    • DragonFly
      July 16, 2015 at 3:25 pm

      Nu stiu daca tu fost farmers ai jucat serverul trecut sau vorbesti din amintiri. Daca dam putin timpul inapoi si ne uitam prin rapoarte timp de mai mult de 12 ore WW-ul Sudului a fost tinut la 0 de cei din NW, asa ca nu stiu exact ce film ai vazut tu. Hai sa nu mai dramatizam cu “Vai toata lumea a dat in Elite si de-asta a pierdut”.

      • fost farmers
        July 16, 2015 at 3:35 pm

        asa e, mai libelula, pentru cele 12 ore ale supematiei cadranului NV, de trei ori \HIP HIP URAAAAA

      • DragonFly
        July 16, 2015 at 3:40 pm

        Daca atat ai inteles tu din commentul meu, ce pot sa zic…mi-e mila de tine. Mai incerc inca o data sa-ti explic altfel poate pricepi. Deci, daca ar fi cum zici tu si toata lumea dadea cu totul in Elite ca sa castige Sudul acele atacuri nu ar fi trebuit sa existe, nu? Si totusi s-a preferat lovirea Sudului la momentul respectiv.

      • Inca o enigma
        July 16, 2015 at 3:50 pm

        @fost farmers : In afara de 2xDNL si Andromeda cam toate hammerele NV au mers pe sud,inclusiv Vatoslocos asa ca te rog,nu te mai umple de penibil pe aici. Dar,desigur,tu vorbesti din auzite pentru ca daca ai jucat in farmers serverul trecut probabil nu ai prins nici artefactele pe server ..

      • fost farmers
        July 16, 2015 at 3:50 pm

        mai cotcodacule, cele mai mari hammere din se si nv unde au lovit?

      • Inca o enigma
        July 16, 2015 at 3:57 pm

        :)) sunteti niste frustrati ma ..nici nu inteleg de ce imi pierd vremea cu voi. De fiecare data cand o dati in bara (si se intampla des) aveti o scuza. Acum apare Epic dupa ce s-a lipit si el si TIA si ne spune ca el putea sa ia artefactul dar nu a vrut .. stia ca se lipeste dar a dat asa,de dragul de a se face afis :)) penibililor. Cat despre tine,fost farmers sau ce esti … De cand joc eu pe ROX alianta FARMERS nu exista asa ca …si tu tot un nimeni esti

      • Atilla
        July 16, 2015 at 7:01 pm

        nu amestecati prima parte a luptelor unde cioate de 5k de catas dadeau cateva lv jos la minune si unde toata lumea a dat pe toata lumea …mai putin sw ca ei nu prea au avut ..:)))
        cu cea dea 2-a parte unde 20k catas abea mai dadeau 1-2 lv jos la minune si unde toate armatele din nw si sud sau infipt in NE ..

      • Un cititor
        July 16, 2015 at 8:28 pm

        Si pentru Atilla un kg de praz, adevarat !

        Te mai suporti barbate?

  9. wwwww
    July 16, 2015 at 3:01 pm

    sud a cistigat serverul trecut pentru ca a avut cel mai mare def pe ww , au avut hammere frumoase si au stiut sa-si joace cartile la final mai bine decit ne
    dar , oricit de partizan ai fi, nu poti sa nu recunosti ca daca cele doua hammere NW ( 2dnl si Andromeda) nu plecau pe NE sudu nu ar fi cistigat
    si probabil asta e motivul pentru care ardei e acum in vacanta ( cel putin asa scrie pe parodia ia de cont din parodia aia de alianta FP)
    si daca asta te face fericit sa sti ca sud o sa cistige si serverul asta🙂

    in rest este asa cum a scris cineva ieri pe forum- sudul sunt singurii care stiu sa treaca peste micile dispute interne, sa accepte jucatorii veniti din alte cadrane si sa lase restu sa se lupte intre ei
    nu e un accident ca sudu e singuru cadran unde nu exista lupte
    e meritul liderului si bravo lui pentru asta – de asta au cistigat atitea servere in ultima vreme si probabil or sa mai cistige si de acum incolo

    • fost farmers
      July 16, 2015 at 3:16 pm

      ma indoiesc, incepand cu serverul viitor va incepe hegemonia Hmm, vor avea toate medaliile posibile si invintate intre timp, vor avea si reddevil si shark cate 11 WW toate la 100, iar cadranele SE, NE, NV vor fi napadite de spini si maracini, zona nelocuibila, asa a promis marele reddevil

    • hmmmmmm
      July 16, 2015 at 3:48 pm

      bai wwwww,iti era foame?….sau mai exista o posibilitate,esti copil:)))))….sudul se scrie SUD-ul……ardei?.poate andrei,dar mai ai si posibilitatea sa fii in sera cu ardeii:)))))

    • Un cititor
      July 16, 2015 at 4:05 pm

      Am sa te contrazic.

      Am inteles ca liderul SUD, intr-un exces de nebunie a luat la puricat totul deffensul de pe WW a verificat eroii fiecarui cont ce detine deffense si apoi a calculat damage-ul ce l-ar fi produs oricare hammer : Andromeda sau 2xdnl.

      Ambele hammere faceau la nivelul acela de joc si deffense de pe WW-ul SUD un damage de 1 level. Astlfel chiar daca se imparteau hammerele pe WW-uri: unu SUD , unu NE.. SUD ar fi castigat cu un avantaj de 3 ore si 20 de minute fata de NE, atat era diferenta in acel moment.

      Dar intram in lucruri care se doresc sa ramana anonime de lider si nu isi au locul intr-un loc public.

      //paul(sa nu mai fiu un anonim totusi)

  10. hmmmmmm
    July 16, 2015 at 4:09 pm

    Buna sa va fie inima!
    Am ajuns la jumatatea server-ului si constat cu stupuare ca,inca exista un razboi intre vedete!
    Shark,esti penibil can incerci sa pari ceea ce nu esti:)))))….ai ajuns sa te faci cunoscut pe un blog?
    Tu si Atilla sunteti identici,sunteti unicati in prostie!…..mare este gradina lui dumnezeu.:P
    In Brr mai sunt 1-2 armate,dar tu vrei sa profiti de ele desi nu i-ai ajutat,ma refer strict la shark(penibilul travianului).
    Sa trecem si la Eliti care sunt condusi chipurile de marele Emil:))))
    Mai Emile,ce intelegere sau pact ai avut cu SUD Force?
    Nixon a spus ca alianta lui nu o sa lanseze niciodata catapulte in Elite si chiar s-a tinut de cuvant.Tu ce ai facut?……pardon,ai ajuns sa spui ca de fapt nu joci si cei care au catapultat in SUD Force sunt jucatori care nu au stiut de pact:))))))……a fost buna gluma,numai ca ai ajuns sa fii considerat o persoana fara cuvant!
    Nixon la cat de naiv este sau poate avea prea multe grade la bord, a ajuns sa-l creada pe Emil fara a lua in calcul ca,colegii lui aveau ceva de spus!!!!
    Dupa tot show-ul,femeile din alianta lui nixon au ajuns jignite doar pt ca Emil era fratele lui si nu-l putea trada:)))))
    In concluzie jucam travian cu un betiv ordinar care jigneste femeile fara a lua in calcul ca a fost concceput de o femeie sau ca datorita unei femei inca merge pe strada,…..si un mincinos care vrea sa fie lider pe spatele jucatorilor din alianta lui fara a lua in calcul ca munca si banii lor nu-i apartin!
    RUSINE NE IN FRUNTE CU SUD FORCE care pana acum maxim 2 saptamani a fost condus de NIXON!!!
    In Emil nu mai are nimeni incredere,o persoana parsiva care isi urmareste interesel,din pacate a ajuns sa fie lingau si atat!

    • July 16, 2015 at 5:01 pm

      Ce incerc sa par ? Cum ma fac cunoscut pe un blog daca majoritatea ma stiu deja (Asa cum ma stiu ei , dar ma stiu).Treburile dintre noi si alianta brr si de ce nu au putut fi ajutati e strict problema noastra si daca vreun jucator din brr cauta raspunsuri sa ma caute .
      Am scris doar ca lipsesc berbecii in atacuri de la liderii ofensivi ai aliantei NE-ELITE si voi raspundeti ca niste jeguri ordinare ce sunteti .

      • TIA
        July 16, 2015 at 7:14 pm

        Da shark , berbeci foarte putini, asta e se reface, pierderea nu e chiar asa mare. Cat despre ceilalti, vedeti.va de jocul vostru, daca pierd,pierd armata MEA nu a altuia. Oricum anonimi asa vor ramane….s.au poate le e rusine cu nikul lor.
        E un joc simplu , ce visa.ti atatea strategi aici🙂

    • nusica
      July 16, 2015 at 7:58 pm

      rusine SUDForce pentru ce?

      • Fulea
        July 16, 2015 at 9:01 pm

        pfff nusica, credeam ca nu mai postezi. ce mai faci ? cum e treaba in SUDForce ?

      • nusica
        July 16, 2015 at 9:17 pm

        e liniste…

    • LoverBoy1
      July 17, 2015 at 6:26 pm

      so…cred ca mai bine 75% din noi, cei din SudForce am jurat ca nu mai jucam pe rox si totusi nixon asa cum e el ne-a convins sa intram..si culmea..in sud, baietii cu care ne bateam. Acu nu mai conteaza amanuntele…insa draga mea….sa-ti dau nr de card sa-mi platesti orele pe care le-am stat pe travian? Le accept la jumate din banii cu care-s platit la servici ( echivalat la ora) e ok? Ce facem noi si cu cine jucam noi, este strict problema noastra. Jucam ca si echipa indiferent de cadran si de server. Din prisma certurilor am un feeling ca joci si pe comx deci esti o pers cu 2 fete pentru ca nu esti in stare sa te semnezi si sa spui direct ce crezi fara sa te ascunzi sub anonimat.Ca nixon a facut un pact..ca emil nush ce…ma bucur ca stii mai multe detalii decat stim noi care chiar jucam in force :)) Eu unul nu am dat in Elite (cu catashe) e din cauza ca sunt fosti colegi, insa un pact scris sau o alta prostie care-ti mai vine in cap nu a existat. Fosti colegi in sensul in care sunt jucatori cu care am jucat si pe alte servere. Deja am inteles ca-s vorbe de genu…SudForce a tradat cadranul si joaca cu sudistii… ce pot comenta e wtf?! get a life! Cu ce am tradat? Ca de la inceput de server ne-am hotarat sa schimbam cadranul? lol :)) nu de aia e restart la server? (aa..nu…pt voi un server nou inseamna noi razbunari…am uitat).

      Penibil…f penibil…

      Si auzi..rusine SudForce…lol :)) Pentru ce? ca jucam cum vrem si cu cine vrem? Alooo ni se rupe de cei care castiga serverul, te-ai gandit la asta? (intrebare retorica..nu e nevoie sa-mi rasp…)

  11. iuc
    July 16, 2015 at 8:37 pm

    bey , fara betivi, da?

    • Cristi (oriunde)
      July 16, 2015 at 8:46 pm

      dar cu beutura si apoi betivi se poate?

      • Atilla
        July 16, 2015 at 10:48 pm

        Da ce ma … vrei intai sai imbeti si apoi sai …tragi de urechi ‘ ???
        :))

  12. Cristi (oriunde)
    July 16, 2015 at 8:45 pm

    Nu te pune cu prostul pentru ca ….
    Mai oameni buni, voi chiar nu aveti ce face decat sa va balacariti si sa va injurati?
    In loc sa comentati despre atacuri, armate, strategii, va certati cu niste nume fara corespondent in joc, care nu au alt obiectiv deacat sa se distreze incercand sa bage zazanie intre toti. Nimeni nu e perfect, de aceea nimeni nu ar trebui sa insulte si sa ceara socotela altuia. Daca aveti un sfat oferiti-l, daca primiti un sfat analizati-l, doar asa acest tip de socializare este benefic tuturor.
    Travian placut!

  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

