Home > Rapoarte ROX22 > Atacuri pe 7berbeci

Atacuri pe 7berbeci

Dothraki ataca pe 7berbeci

Dothraki_vs_7berbeci

ERA Grup ataca pe 7berbeci

ERA Grup_vs_7berbeci

Categories: Rapoarte ROX22
  1. AntiSud
    July 22, 2015 at 9:23 am

    Si liderii mai dorm cateodata :)). Bine asta daca il poti numi lider pe berbecu. El nu poate avea grija de contul lui, dar de o alianta. Treci pe deff, ai demonstrat ca nu stii juca offender.
    Ce-mi plac glumele mele

  2. iuc(Lycans)
    July 22, 2015 at 10:33 am

    …si ce? deff stie? :))

  3. cuiemapra
    July 22, 2015 at 11:35 am

    ma , berbecu ca berbecu , il credem , nu prea are timp , dar e si prottos acolo:))) , felicitari atacatorilor , ce sa spun , ma asteptam la asta , dar ma gandeam ca se lipeste vreo undeva , tinand cont ca face armata pe capitala

  4. RedDevil
    July 23, 2015 at 6:12 am

    Slabe rapoarte…. Atacatorul nu e capabil sa lipeasca 2 armate in aceeasi secunda, iar aparatorul nu e capabil sa intercaleze cu inca 20k executori si 5k teutoni.

    Sa va arat eu ceva mai interesant… gen: “cand vrei sa furi sate din Farmers, dai de o mina cu aur ” :))))

    http://travian-reports.net/ro/report/32443a7a208

    Si in incheiere: Pe contul de mai sus joaca “unul din liderii NE ? ;))))) “

    • tudor
      July 24, 2015 at 12:08 am

      devile ai pregatit maciucile pe oaza pentru final??

      • RedDevil
        July 24, 2015 at 1:22 am

        Da, dar pana atunci am destui fraieri cu maciuci pe sate in aliantele inamice. Te anunt eu daca vrei sa contribui … sau esti doar unul dintre cei ce doresc atentie si esti prea incapabil sa gasesti alte subiecte de dezbatut ?

  5. retras din activitate
    July 24, 2015 at 11:04 pm

    Ups Silviu chiar asa?

  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

