Home > Rapoarte ROX22 > Atacuri pe jamal.hh

Atacuri pe jamal.hh

Tyrion ataca pe jamal.hh

Tyrion_vs_jamal.hh

plus 8 valuri de catapulte

Team Elite ataca pe jamal.hh

Team Elite_vs_jamal.hh

Categories: Rapoarte ROX22
  1. NumaiU
    July 25, 2015 at 10:35 am

    De cine as rade eu, de cine ai rade tu, daca n-ar fii elite-ul!

  2. Constantin
    July 25, 2015 at 12:28 pm

    inca un defender pe server :))

  3. July 26, 2015 at 1:37 am

    jamal pierduse armata la atacurile pe 3x , care a fost rostul acestei actiuni ? :)))))))))) aaa , da … voi dati capitale jos :)))))))))))

    • Slymer (Tyrion)
      July 26, 2015 at 10:08 am

      Delfinasule, trebuia sa ghicim ca ala nu mai are armata? Si care e rostul unui offender? Sa stea cu armata parcata si poate doar sa dea in natari unde o sa stie ca nu o sa aiba parte de surprize? Sau sa demoleze capitale/extinse si sa rupa deff/off? Ca nu a reusit actiunea, asta e alta mancare de peste.

      • July 26, 2015 at 12:40 pm

        https://rox10.wordpress.com/2015/07/14/atacuri-pe-epic/
        ar fi trebuit sa stii , ca doar la voi s-a lipit si ati ras de el . Acum nu te mai scuza , ai fost penibil sa trimiti asemenea armata pe jamal si mai penibil sa dai acel mesaj , dar cel mai penibil e Emil cand ameninta pe skype sa va de-a baietii 1/2 unic inapoi sa ii lasati in pace ca v-a ranit orgoliu . Un cadran vs Brr.. si va cam pune cu botul pe labe , hahahahahhaha
        Voi mai vreti sa si castigati cu sud , hahahahha

      • Slymer (Tyrion)
        July 27, 2015 at 8:01 am

        Tu cred ca esti dus cu pluta si vezi totul cum ti-ar convenii tie :)). Am vrut sa-ti scriu un comentariu mai lungi, dar m-am gandit dupa ca e pierdere de vreme sa-ti explic tie🙂

  4. July 26, 2015 at 1:43 am

    Tyrion a scris:

    Imi poti spune si mie judecata ta, de a baga deff acolo? Ca suspectez ceva si sunt curios daca am sau nu dreptate.

    Marchează ca și necitit

    răspunde
    :))))))
    hahahahahaha mor de ras

    • Slymer (Tyrion)
      July 26, 2015 at 9:15 am

      Eu nu stiu de ce iti bagi tu nasul unde nu-ti fierbe oala, in plus, e o discutie dintre doi oameni, tu n-ai ce cauta acolo :)))

    • Atilla
      July 27, 2015 at 8:59 am

      Delfyne …in timp ce te prapadesti de ras …fa calcul la cat def ai pierdut acum 2 zile + conturile care dau delete pe capete la voi in frunte cu No Name + cele 7 armate pe care le aveti de aparat , ww . 5x si o sa vezi ca iti da cu minus ……va dam jos cu cioatele astea de le mai avem prin cadran cu 2k de catas ….

      Cred ca dupa mesaju asta tia cam pierit rasu din branhii …

      • July 27, 2015 at 9:52 am

        Atilla , in primul rand eu niciodata nu ti-am pocit numele .
        In al doilea rand puteti sa ne lasati fara defence peste tot si lumea tot va juca , iar noname nu da delete din cauza voastra , stai tu calm .. a fost dat afara din alianta din alte motive.Eu cred ca ar trebui sa va uitati in alta gradina ca sa aveti o sansa serverul asta , dar voi stiti mai bine .Noi din start am stiut ca avem sanse foarte mici.

      • RedDevil
        July 27, 2015 at 10:56 am

        Te anunt eu Atilla ca defful pierdut este 80% din initialele Hmm… si din 2 locuri din Brr… Dar nu ai tu grija noastra , altii si cu 30kk deff nu sunt in stare sa castige si cu 3-4 trainere si in 400-500 oameni.

        Si vezi ca si voi aveti multe extinse + capitale si ciocane de aparat si atat SUD cat si NW … dar cat si astia “mici” din SW inca nu au aruncat toate gloantele.

      • Ignition
        July 27, 2015 at 11:35 am

        Analfabet ca intotdeauna Atiila !

  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

