Home > Rapoarte ROX22 > G0MEEEZ vs WW RedDevil

G0MEEEZ vs WW RedDevil

G0MEEEZ ataca pe RedDevil

G0MEEEZ_vs_WW RedDevil

Categories: Rapoarte ROX22
  1. AntiProsti
    August 5, 2015 at 11:37 pm

    vai de capul vostru, cu 15k fulgeri si 5k catas pica minunea 2 level cu 5x pe cont
    cu 24k catas pica de la 99 la zero ha ha ha
    voi sunteti desteptii din hmm … mars

    • UnudinSUD
      August 5, 2015 at 11:41 pm

      Sugi pula tu si tot elite!

    • Hmm...
      August 5, 2015 at 11:48 pm

      Baaa inaptule nu auzi ca artefactul nu afecteaza minunea lumii?

      • AntiProsti
        August 6, 2015 at 12:04 am

        s-o suga ma-ta si elitu, eu poate joc in sud dar imi place sa ma suga si sud-ul
        si mie imi place sa-i dau la muie lui hmm… ca-i cel mai prost si cretin de pe server

      • Hmm...
        August 6, 2015 at 12:07 am

        Propun sa faca adipiciu un pool in care sa aleaga cei ce urmaresc blogul cine e mai prost eu sau tu!

  2. GOMEEEZ
    August 5, 2015 at 11:45 pm

    :)))

  3. ELITE
    August 5, 2015 at 11:45 pm

    Dar la acest topic de ce nu este scris WW Reddevil cum este la maryus si Lycans_?
    Nu e considerat ww sau cum? :))

    • RedDevil
      August 5, 2015 at 11:51 pm

      E o chestie de orgoliu aici . Doar daca apare asa simte si moldoveanu o erectie.
      Sa comentati si la atacul lui Zealone. Eu i-as spune FIRST BLOOD. Si mi-e teama ca stati cu WW-ul intre 0-50 sv asta.

      • ELITE
        August 5, 2015 at 11:56 pm

        Nici cu voi nu imi e rusine !!!

      • RedDevil
        August 6, 2015 at 12:02 am

        Prietene , daca ai ajuns sa compari 70 de insi cu marele ELITE de 500 de oameni… scuza-ma dar imi creste penisu de fericire. Acum sa inteleg ca o sa va raportati la SW ca si valoare?… Nu stiu ce sa zic, dar departe nu sunteti.Daca plusam cu inca o alianta as zice ca suntem peste.

      • Hmm...
        August 6, 2015 at 12:05 am

        Pana una alta ELITE e pe 3, noi pe 2 asa ca MUIE! Serverul asta lupta e pentru locul 2, SUD e peste toata lumea

  4. GOMEEEZ
    August 5, 2015 at 11:49 pm

    Cica o faza azi marca RedDevil….il intreb de ce tot pica la 0 …si el raspunde ca cica vroia sa evite niste atacuri de la natari :)))))))))))))

    • RedDevil
      August 5, 2015 at 11:52 pm

      Nu ai cum sa intelegi niciodata o strategie de WW moldovene, pentru ca tu nu ai stat niciodata pe unu. Dar de papagal pe blog esti bun.

      • GOMEEEZ
        August 6, 2015 at 12:00 am

        Eu am stat …la tine e primul parca…auzi dau poza cu faza cu natarii daca vrei :))))…nu fi suparat…gg oricum …faza candideaza cu sanse reale la cea mai tare strategie rox ever :))))))….la Catavencii bineinteles

      • RedDevil
        August 6, 2015 at 12:06 am

        Te rog , poti sa printezi poza si sa pui in rama… Nu stiu de ce am temerea ca acel “primul la mine ” nici macar nu ti se poate adresa. Si daca urmaresti blog-ul cum tu esti un fin observator al acestuia de vreo 4 servere … WW-ul a fost tinut de mine si Shark… si culmea sitteri unu la altu. Si daca mai rasfoiesti blogu… o sa vezi ca si ultima victorie Farmers tot cu mine pe WW a fost. Aia aia, cand l-am pus pe DNL sa atace ELITE. Dar de… daca ai prins putin aer de Belgia iti pute adevaru.

      • Alex
        August 6, 2015 at 1:28 am

        El e gomez ala care intra dupa ce se termina serverul si cerea pe conferinta o tinta? :)))

  5. GOMEEEZ
    August 6, 2015 at 12:08 am

    Ma da ce strategie cu natarii aia :)))))))

  6. oups
    August 6, 2015 at 12:11 am

    mai prost ca RED DEBIL NU EXISTA
    :))
    asta e cunoscut ca PROSTU SERVERULUI

    • GOMEEEZ
      August 6, 2015 at 12:12 am

      Buna asta cu RED DEBIL. :))))))))))))))))))))))))

  7. GOMEEEZ
    August 6, 2015 at 12:11 am

    Cica l am pus pe DNL …adica ce vrei sa subliniezi ca tu erai Pestele sau cum:))))?!

  8. oups
    August 6, 2015 at 12:12 am

    CE A AJUNS ACUM SW…SE DATOREAZA CHORVELOR GEN RED DEBIL SI RECHINEL….UNU MAI PROST CA ALTU

    • GOMEEEZ
      August 6, 2015 at 12:19 am

      RED DEBIL si PESTELE (SEFII SW) si mai sunt 10 jucatori care acu sunt la mare :))) asta e Hmmm :)))

      • GOMEEEZ
        August 6, 2015 at 12:21 am

        Acusi ramane RED DEBIL singur ca PESTELE pleaca in Germania :d

  9. RedDevil
    August 6, 2015 at 12:17 am

    Au venit intariri… simt prostie pe metru patrat … ma retrag ce sa zic… cand nu poti sa vorbesti fara sa jignesti. e grav.

    Sa aveti numai “succesuri” !

  10. oups
    August 6, 2015 at 12:22 am

    mai poti fi jignit debile?
    hai mai du-te dracu

  11. GOMEEEZ
    August 6, 2015 at 12:24 am

    Apreciem ca putem lua legatura cu un ZEU ca tine :))))))) RESPECT :)))

  12. Daniel [2xdnl]
    August 6, 2015 at 2:01 am

    How are way voi :)))) ?
    Travianul nu prea merge pe telefon
    Da blog-ul da
    Nu stiam eu de ce sughitz,
    Ma pomeneau gâștili astea pe’acilea
    Gomez vs red devil hihihi asta e batalia din seria greu de pensionat :)))
    V-am pupat , succes sa ne auzim cu bine !

    • Ignition
      August 6, 2015 at 3:59 pm

      Gasca e mata ! Ga ga ga o pula-n ea!

      • suspect
        August 6, 2015 at 4:09 pm

        esti prost ignition
        exista o conferinta cu playeri rox din toate cadranele denumita Avatarul gastelor din ce am inteles, iar ei intre ei se numesc gâște

  13. August 6, 2015 at 2:56 am

    Am auzit un zvon .. nu stiu daca e adevarat , din cauza performantelor extrem de proaste ale jucatorilor din elite se va face curatenie de petarde si cica astia din Farmers sunt primii vizati , pacat .. chiar crezusem ca ati gasit locul …

    • suspect
      August 6, 2015 at 3:34 pm

      daaa, vor fi concediati, dati afara si trimisi inapoi de unde au venit, langa incepatorii din SW
      N.A: a se citi ”incepatorii” – insemnand regii si imparatii :)))

    • ulala
      August 6, 2015 at 7:51 pm

      nu e zvon
      e adevarat
      cica s-au suparat astia din elite ca ar mai fi ramas 2-3 capitale in picioare in sw si mai sunt inca 3 jucatori activi acolo
      asa ca incep curatenia in cadran- da cica incep intii cu cei 2 mari retarzi din sw ( nu dau nume ca ii stie toata lumea)

  14. August 6, 2015 at 8:08 pm

    chiar astept pe fermele inapoi , am observat o scadere in top jefuitori serverul asta de cand nu mai sunt ei … vai de capul vostru ! ahahha

  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

