Home > Rapoarte ROX22 > G0MEEEZ vs Selina Kyle

G0MEEEZ vs Selina Kyle

G0MEEEZ ataca pe Selina Kyle

G0MEEEZ_vs_Selina Kyle_2

G0MEEEZ ataca pe Selina Kyle

G0MEEEZ_vs_Selina Kyle_1

Categories: Rapoarte ROX22
  1. G0MEEEZ
    August 6, 2015 at 7:05 am

    Daca erau vreo 40 k fulgeri era direct cap….dar vreau sa i arata marelui lider Shark cum se face…desi el nu intelege cum i am prins armata cand defapt Selina Kyle are eschiva :))))….magie Shark :))))))))

  2. RedDevil
    August 6, 2015 at 8:07 am

    Bah moldoveanu asta e penibil frate aici. Cum sa apari sa te lauzi cu ceva ce a facut alt om ? Te ducea pe tine capu sa scoti trupele din temnita si sa dai contra? ;)))) NIET… drept dovada ATACURI RAID. ultimul bot putea sa faca asta.

    • GOMEEEZ
      August 6, 2015 at 8:13 am

      Ai gandit mult geniule :)))) cam mult ai deliberat…a fost frumos este?:))))

    • GOMEEEZ
      August 6, 2015 at 8:14 am

      Si cine altcineva sa faca daca eu am dat atac ma Red Debil :)))

      • RedDevil
        August 6, 2015 at 8:30 am

        Ma intreb uneori… te uiti dimineata in oglinda?!. Adica de la o persoana cu familie si copil acasa ai alte asteptari decat de la un pustan de face niste glume de kkt. Ce trebuie sa ti se intample d-nul Dan sa treci putin peste faza de gamming practicat de un om imatur ?

  3. Pinochio
    August 6, 2015 at 8:40 am
  4. G0MEEEZ
    August 6, 2015 at 9:05 am

    am trecut cu o secunda peste acolo si a intrat eschiva… :>

  5. G0MEEEZ
    August 6, 2015 at 9:08 am

    Vezi ca ai mai facut tu referire la familie…nu te priveste pe tine familia si altele…nu cred ca ti-an zis ceva de Dya ta sau altele…ok ? …..te=am intrebat daca a fost frumos ….iti e greu sa recunoasti oare ?….mandria din tine pute a altceva….bafta

    • RedDevil
      August 6, 2015 at 9:27 am

      Faceam referire strict la tine … ca eu nu sunt gunoi ca altii sa ma leg de mame si alte rude. Si ai zis tu si altele ca daia ma leg de personalitatea ta . Nu stiu daca intelegi, dar pretentiile ce vin de la persoane de genul tau is mai mari decat de la unii ca noi . Ma gandesc ca trecerea prin viata implica maturizare si ma ales statutul tau. Uneori la tine nu apar astea. Reia ce am scris si vezi ca vb de la persoana la persoana , doar ca te asociez cu unul de la care s-ar astepta lumea la mai mult.

      Cat despre atac. Felicitari dasta asta te asteptai sa zic . Ceva nesemnificativ insa frumos aranjat.

  6. G0MEEEZ
    August 6, 2015 at 9:11 am

    si cum se face ca dupa acest atac marele Feel The Rush a omorat trupele din temnita de la mine…care pana azi erau acolo bine merci :)..se teme de ceva oare ?:))

    • No Offence
      August 6, 2015 at 11:01 am

      Nici macar virus care a prins mai mult de jumatate din armata lui 1pitic nu se lauda ca tine. Asta e diferenta intre un moldovean si restu’! Ciuguleste si el dintr-o armata si se lauda pe forum. Mars sa il mai lingi putin pe emil in cur!

  7. No Offence
    August 6, 2015 at 9:23 am

    Mama lui gomez e traseistă și nevastă-sa’ trage cocaină!

  8. G0MEEEZ
    August 6, 2015 at 10:45 am

    S a trezit Pestele…el atat stie…..samsar de masini din Germania ce sa i ceri

    • Ignition
      August 6, 2015 at 10:52 am

      Decat sa faca videochat ca si tine pe 100 de RON mai bine aduce una doua masini si le vinde! Mai sus spunea cineva de maicata, stii cum este? asa mama asa fiu.

      Ai spart fulgerii aia pe cacaturi si acum la final de server iti revine graiul de gaozar!

      Impuscatu-le!

    • Ignition
      August 6, 2015 at 10:54 am

      Ia uite pentru tine special ! Gaozarule.

    • No Offence
      August 6, 2015 at 10:57 am

      Eu nu sunt Shark, dupa cum crezi tu, dar ma-ta e traseistă sigur.

  9. Daniel [2xdnl]
    August 6, 2015 at 11:11 am

    Nu stiu mama cui e traseista ,
    Dar presupun ca unul care jigneste fara sens pe un blog nu prea a avut parte de mamica lui in primi 7 ani din viata ,
    Si stau si ma gandesc unde o fii fost mama respectiva de nu a avut timp sa se ocupe de copilul ei ? :d

    • No Offence
      August 6, 2015 at 11:47 am

      Lucreaza pentru gomez acum, dar ramane intre noi.

      • No Offence
        August 6, 2015 at 11:50 am

        Oriunde vrei tu sa te gandesti, dar nu unde a fost si este mama lui gomez!

  10. Excalibur
    August 6, 2015 at 11:34 am

    dnl-ule… mai traiesti?

    • Ignition
      August 6, 2015 at 11:42 am

      Intr-o scoica !

    • No Offence
      August 6, 2015 at 11:49 am

      Lucreaza pentru gomez acum, dar ramane intre noi.

      Aici trebuia si cel de sus.

  11. flutie
    August 6, 2015 at 11:46 am

    Excalibur esti in viata :))

    • Excalibur
      August 6, 2015 at 11:59 am

      e greu cu caldura asta.. nu ca la tine

  12. flutie
    August 6, 2015 at 12:39 pm

    Sa vezi ce calduri sunt si aici,numai 35 de grade.

  13. G0MEEEZ
    August 6, 2015 at 12:59 pm

    ma ce sa faceti va ofticati asta e :))) …armate sparte ..artefacte furate….capitale sterse cu 22 valuri :)))…etc….oricum serverul asta am facut panarama de voi :))…si tocmai ca timpul nu a fost destul cat ar trebui e clar….succes SW in lupta voastra pentru ML 100 …

  14. G0MEEEZ
    August 6, 2015 at 1:00 pm

    la ora asta RED DEVIL se chinuie sa imi stearga un sat de langa Feel The Rush …mai lasa 1 zi ii stergeam capitala samsarului :)))….ma mir ca ai observat ma :))

  15. G0MEEEZ
    August 6, 2015 at 1:05 pm

    sau poate is fake-uri :)))

  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

