Home > Rapoarte ROX22 > oriunde vs WW Lycans_

oriunde vs WW Lycans_

oriunde ataca pe WW Lycans_

oriunde_vs_WW Lycans_

Categories: Rapoarte ROX22
  1. nu conteaza
    August 8, 2015 at 5:45 pm

    :))))
    daca dadeai in NV va asigurati locul 2, asa o sa terminati pe 3 sau 4, depinde cum a fost intelegerea cu red debil

    • Cristi (oriunde)
      August 8, 2015 at 6:57 pm

      Terminam pe ce loc merita echipa, asta e.
      SUD-ul a avut armate si deff, merita sa castige.
      Pana cand celelalte cadrane nu vor intelege DE CE CASTIGA SUD server de server, nu vor avea sanse la victorie. Razbunarile personale, jocul ofensiv doar de dragul furatului, SIM-ul, delete dat din cauza unor mofturi sau greseli personale, nu sunt elemente ce duc la victorie. Nu-i nimic, jocul merge mai departe.
      Eu mi-am gasit satisfactia in joc, seri si nopti minunate cu un Bleach nostim si zapacit, un Jane atent la orice detaliu care sa te chișe in freză din orice pozitie, o Socrela care a jucat travian prin tari straine, un Cipibau colectionar de arta travianistica cu sediul pe litoral, un DNL student la Oxford, caratista poliglota Teo, ceilalti colegi din echipa pe care nu-i stiu foarte bine si nu in ultimul rand simpatica si devotata Cristina, fara de care nu reuseam sa ajungem pana aici. Le multumesc lor si celorlalti cu care am interactionat amical sau ofensiv. Timpul petrecut impreuna pe conturi si in afara lor a fost unul placut.

      • August 10, 2015 at 5:24 pm

        Felicitari pentru hammer!
        Daca dadea pe NV, era unul dintre cele mai mari hammere irosite de pe acest server. Nu conteaza pe ce loc termini, atata vreme cat nu este 1.

  2. LUPINO
    August 8, 2015 at 6:06 pm
    • Bleach
      August 8, 2015 at 6:25 pm

      Lupino , aduti aminte de sv trecut , 2xdnl si imd badboys la cateva minute , ce e asa de “suspect”?

    • Cristi (oriunde)
      August 8, 2015 at 6:59 pm

      buna gluma. :)))))))
      Cine ma stie pe mine si Buogdy si relatia noastra speciala intelege la ce ma refer :)))))

  3. August 8, 2015 at 6:10 pm

    Noi doar am intrebat cand ajunge oriunde pe sud sa dam si noi dupa🙂 nu e mai agita asa

    • nu conteaza
      August 8, 2015 at 6:38 pm

      il vezi tu agitat?
      e chiar exagerat de calm🙂

    • Marius ( Bigmaster)
      August 11, 2015 at 8:04 am

      =)))

  4. LUPINO
    August 8, 2015 at 7:53 pm

    Nu cunosc , suntem o tara democratica imi pot exprima parerea in mod liber , sunt si calm , imi ce scuze daca am deranjat ….. si pentru cei care condamna ca suntem cu miile, vina nu e a noastra , aici am gasit sa formam o echipa ,ca peste tot sunt certuri dar macar ajungem la un numitor comun , scopul minune level 100 , sper sa ne iasa si de data asta indiferet de mijloace, ca sunt divine , strategice sau intamplatoare🙂 e un joc tratati-l ca atare…. si cum spunem toti sper sa fie utimul servar :))

    • Cristi (oriunde)
      August 8, 2015 at 8:02 pm

      faptul ca voi castigati server de server ar trebui sa ambitioneze pe ceilalti.

    • nu conteaza
      August 8, 2015 at 8:09 pm

      poate te mai prind ca ma suni si serverul viitor lupino
      sa vezi ce ultim server iti dau🙂

    • Marius (Bigmaster)
      August 11, 2015 at 8:05 am

      lasa prostiile si mai invata si tu travian😛

  5. LUPINO
    August 8, 2015 at 8:18 pm

    Felicitari Cristi pt armata , oricum jocul pe zi ce trece pierde din jucatori , pt cei interesati ca vorbeau de RUN , am fost doar 10 jucatori🙂 din cei 22

  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

