Home > ROX 22, WW > Situatie WW 8 August 2015

Situatie WW 8 August 2015

Situatie WW 8 August 2015

Situatie WW 8 august 2015

Categories: ROX 22, WW
  1. simplu_
    August 8, 2015 at 9:38 pm

    nu cred ca o sa fie ceva dramatic sv-ul asta🙂

  2. nu conteaza
    August 8, 2015 at 10:42 pm

    sunt curios daca vor folosi si al 2-lea plan serverul asta NE si SV🙂, ca tot se lauda NE-ul ca au vreo 4 planuri. Sa vad la ce le folosec 3 planuri🙂 in afara de faptul ca ocupa 3 trezorerii si urmaresc atacurile pe ele🙂

    • Cristi (oriunde)
      August 8, 2015 at 11:41 pm

      nu conteaza🙂

      • nu conteaza
        August 9, 2015 at 6:56 am

        cred ca strategia era sa ridicati 2 WW-uri si adunate sa fie 100 de lvl🙂
        sau ridicati 4 WW-uri si insumate sa treceti de lvl 100🙂

      • Cristi (oriunde)
        August 9, 2015 at 1:45 pm

        degeaba te lauzi cu muschi lui Arnold ptr ca tot tu vei fi
        e asa simplu sa razi de altul … dumneata in afara ca ai jucat (probabil) in SUD cu ce te lauzi? Eu chiar daca nu sunt in echipa castigatoare m-am simtit bine acest server, deci scopul jocului a fost atins.

      • nu conteaza
        August 9, 2015 at 3:32 pm

        eu nu ma laud nici cu muschii mei nici cu muschii lui Arnold si dimpotriva, jucatorii din NE se laudau cu 4 planuri aici pe blog. Ce am facut eu? Am facut putin deff si eu pe aici ca am uitat sa joc off si nu am vazut pe nimeni din sud pe aici ca s-a laudat cu ceva. Am vazut in schimb frustrari in taberele adverse. Am vazut ca se radea de un hammer care a dus o minune la 0 ca e caterinca de armata, am vazut multe si mai ales vad de ceva vreme cam asa : ” ne vedem serverul viitor”. E bine ca inca nu a murit speranta🙂
        Succes serverul viitor !

      • 7berbeci
        August 9, 2015 at 5:30 pm

        Normal ca ne vedem, am 7 clienti de satisfacut in toamna. NE7ELITE o sa faca legea pe cadran, va promit

      • un chibit
        August 9, 2015 at 5:47 pm

        Doamne, alt berbec din marea turma din NE, care tot promoveaza aceeasi lozica perimata ”o sa vedeti voi serverul viitor”, bai amaratilor , au trecut ani de cand nu ati mai castigat si un rox tine 3 luni…..

      • Pipirel
        August 9, 2015 at 6:33 pm

        Berbecutule, faza cu “am 7 clienti de satisfacut”, ce ar vrea sa insemne?…Ca o sa te pui in genunchi? :D…Pentru ca ce ai zis tu, aduce mai degraba a prostitutie, decat a amenintare.

      • Viva Elite !!!
        August 9, 2015 at 6:36 pm

        Cei 7 sunt cumva berbeci?

      • Atilla
        August 9, 2015 at 9:24 pm

        chibit , calmeazate nenea ca nu se referea la voi …..a spus patrupeda clar , “pe cadran”

        cei 7 is de fapt 2 ….eu si emil ..:)))

        mancatias pulpitele tale de cornuta , ne vedem pe harta
        tu si parturile tele de pleyeri …. sa-l iei si pe slymer aproape de tine /…

      • Pipirel
        August 9, 2015 at 9:56 pm

        a invatat “cornuta” sa faca cazarma si deja nu va mai intelegeti cu el?:D

      • Slymer (Tyrion)
        August 9, 2015 at 9:57 pm

        Cat de prost sa fi, sa ma mentionezi si pe-aici cand eu n-aveam treaba cu nicio replica de aici? Si termina cu amenintarile, ca nu ma sperie nimic, mai ales cand vin amenintarile din partea ta. Tu nu vezi ca provoci numai cearta la noi in cadran? Eu zic sa te uiti putin in oglinda, dar doar daca stai bine cu inima.

      • Atilla
        August 9, 2015 at 10:23 pm

        apropo de prostie winetoo …aratami si mie unde e amenintarea mea :))

        ca te simti tu amenintzat …aia e alta mancare de berbecutz :)) .

      • Slymer (Tyrion)
        August 9, 2015 at 10:41 pm

        “mancatias pulpitele tale de cornuta , ne vedem pe harta
        tu si parturile tele de pleyeri …. sa-l iei si pe slymer aproape de tine /…”

        Ce ar trebui sa inteleg? Ca ne vedem pe harta si ne facem cu mana? :)))

      • Atilla
        August 9, 2015 at 10:47 pm

        cu mana imi faci tu :)))

        eu am alte ganduri , serv viitor am de gand sa invat soldati cum se face gratar …sau protzap …deastea culinare :))

      • Slymer (Tyrion)
        August 9, 2015 at 10:47 pm

        Probabil o sa te pricepi mai bine in domeniul ala :))

      • Ignition
        August 9, 2015 at 10:52 pm

        Cu ce faci gratarul ? Cu praz?

      • Atilla
        August 9, 2015 at 11:08 pm

        Nu , cu bare de fier …aliniate frumos una langa alta si lipite cu sudura la capete🙂

      • the.player
        August 10, 2015 at 2:49 am

        terminati cu prostiile ca o sa va impacati si iar o sa tina 7berbeci ww serverul urmator sa faca iar rahatu praf :))

        ia zi-le ma la baieti cum te-ai bagat tu in fata sa tii ww pe barba lui enkiuta/RKS si la baietii din NE si tu adormeai ca prostu cu laptopu in brate in fata atacurilor :)) ca ba erai obosit, ba erai pleazna de beat.

        adevaru e ma 7berbeci ca ar trebui sa te muti in NV :)) dar acolo nu te mai pune nici draq lider🙂

      • August 10, 2015 at 5:27 pm

        =))))))

  3. ciocan
    August 9, 2015 at 10:56 am

    Si-au facut prea multe “planuri” !

  4. nu conteaza
    August 9, 2015 at 11:12 am

    Datii si lui Dangerous un plan sa inceapa si el constructia🙂

  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

