Home > Rapoarte ROX22 > tropaila vs WW RedDevil

tropaila vs WW RedDevil

tropaila ataca pe WW RedDevil

tropaila_vs_WW RedDevil

Categories: Rapoarte ROX22
  1. nu conteaza
    August 9, 2015 at 4:58 pm

    upsss, da elitul in hmm
    george cum se face ma? ati rupt pactul sau intelegerea a fost sa fiti voi pe ultimul loc?

  2. August 9, 2015 at 6:56 pm

    da , din pacate s-a rupt pactul .. asta e

  3. Pipirel
    August 9, 2015 at 7:51 pm

    daca te asteptai la altceva,imi schimb parerea despre liderii sv.

  4. nu conteaza
    August 9, 2015 at 8:00 pm

    deja devine palpitant serverul
    cum vor fi ocupate locurile 2,3 si 4 pentru ca 1 e ocupat🙂
    oare cu cine or sa tina SUD-ul?
    1 hammer Elite, 1 hammer Hmm si 2 la sud plus unul la kull. Oare pe cine vor pica?

    • Cristi (oriunde)
      August 9, 2015 at 8:43 pm

      Deja devi plictisitor, te numesti cumva „cadranul SUD” de ne vorbesti de „sus”?
      Pentru un jucator adevarat de travian exista doar locul 1, alte locuri nu sunt obiective.
      Pronosticul meu:
      hammer NE si hammer Hmm merg pe SUD, SUD intoarce vizitele ambelor cadrane, iar kull isi va da arama pe fata si va stabili cu adevarat clasamentul final. Logic ar fi sa dea macar pe NV, interesant sa dea pe Hmm, probabil pe SUD si mai mult ca sigur pe NE. Mai e palpitant?
      De fapt nu conteaza.

      FCSB 1 – 2 Dinamo🙂

    • the.player
      August 10, 2015 at 2:51 am

      si NV nu are hammer la Vatos Locos si la altii? Sau ala e atat de mic ca nu conteaza?🙂

  5. Pipirel
    August 9, 2015 at 8:15 pm

    si-a batut joc de hammer:D

  6. Epic
    August 9, 2015 at 8:33 pm

    Tropaila nu stia de intelegerea NE-SW… A dat pe SW pentru ca pe SUD stia ca nu o sa rezolve nimic (ceea ce suna normal).

    Nu stiu cine a facut aceasta intelegere, dar sigur nu a anuntat-o in cadran (din pacate)…

    Fie ca cel mai bun cadran sa castige🙂

    Spor !

    • nu conteaza
      August 9, 2015 at 8:41 pm

      daaaa, sigur ca nu stia si sigur ca nu s-a anuntat in cadran si nici rapoartele in care si NE si SV au dat aproape sincron pe WW-ul SUD nu au fost date
      plus ca nici pe blog nu intra si sigur a plecat de capul lui fara sa intrebe unul din lideri
      vrajeala de 2 bani🙂

      • Epic
        August 9, 2015 at 9:43 pm

        Esti amuzant🙂

        Sa stii ca dincolo de perimetrul locuintei tale exista si alti oameni care traiesc vieti total independente de a ta, care gandesc diferit, care au teluri diferite de ale tale si care nu sunt la fel de atenti ca tine la mizeria de pe blogul acesta🙂

        Aparent esti perfect capabil de a arunca cu cacat pe blog, dar incapabil sa intelegi ca exista si alti oameni in acest joc.

        Patru, stai jos.

        O seara faina in continuare🙂

      • Un cititor
        August 9, 2015 at 10:02 pm

        Si daca exista intelegere NE cu SW nimic nu ar putea sa schimbe soarta acestui server. Chiar daca toate hammerele ramase la adversari, Kull&Diablo si Cipibau impreuna cu hammerul de capitala Feel the Rush ar da in SUD ei tot ar ramane peste toti.

        Deasemenea si ei mai au doua hammere mari, unul de barbar care va fi peste toti si unu de roman care la fel se va bate cap la cap cu hammerul Cipibau, facut insa in mare parte cu artefact pacalici .

        Serverul a fost decis de competenta liderilor de cadran !

      • August 9, 2015 at 10:14 pm

        Daca toate cele 3 hammere plecau pe SUD, si ar fi picat 6 lvl de la fiecare, apoi sudu cu 2 hammere trebuiau sa dea 3 ww sub ei. Acest caz e aproape imposibil, din motive subiective. Matematic sunt multe posibilitati🙂

      • Ignition
        August 9, 2015 at 10:32 pm

        Pai si daca plecau cand? Inca sunt acasa.

        oriunde a dat 4 nivele, un hammer de capitala a dat 2 nivele. Cum poti acum tu sa adaugi ca fiecare va da 6 levele?

        Inca ceva. Tu stii ca cei din NW nu au infrastructura necesara pentru level 100?🙂 Au lipsa un hambar extins. Nu v-ati interesat sau spionat deloc acea locatie.

        daca era ceva de facut trebuia facut de mult timp. din pacate ati dormit si voi si cei din SW .

  7. nu conteaza
    August 9, 2015 at 9:55 pm

    esti mare mai epic daca dai si note🙂
    eu am invatat ca am un lider pe care il pot intreba unde dau cu ceea ce am reusit sa fac timp de 3 luni pe acest joc (armata off )
    nu vad unde am aruncat cu ceva pe acest blog si mi-am spus stict parerea mea
    ca sunt altii care au alte pareri nu neg, dar vad ca tu esti cel care incearca sa arunce cu mizerii pe aici.
    pentru mine asta inseamna ori prostie ori lipsa de comunicare si atat
    o seara faina si tie!

    • Epic
      August 9, 2015 at 10:17 pm

      Nu pot sa citesc si eu o postare linistit fara sa dau de tine🙂

      Majoritatea jucatorilor intreaba unde sa atace. Unii chiar au intrebat de cateva ori.

      Eh, sunt si jucatori care fie nu intreaba, fie s-au saturat sa intrebe unde sa dea, asa ca dau si ei unde cred. In situatia asta s-a aflat si tropaila. Nimic nou sub soare.

      Incearca, te rog, sa iti imaginezi totusi cum este sa joci travian, chiar daca nu ai jucat niciodata. Incearca sa iti imaginezi cum este sa joci alaturi de sute de oameni. Apoi poate vei intelege cum se ajunge la situatii precum cea de fata.

      Spor !

  8. coolmen
    August 9, 2015 at 10:34 pm

    1. nam stiut de nici o intelegere
    2. daca dadeam pe lycans cu armata asta numa il scuturam
    3.am avut de ales pe red devil sau vatos locos si am dat pe red devil unde stiam ca dau ceva jos.
    Imi cer scuze liderilor din NE

    • Epic
      August 9, 2015 at 10:41 pm

      Puteam sa dau mesaj privat, in joc, dar nu o sa o fac. Sa fie public, ca si scuzele tale.

      Nu ai nevoie sa iti ceri scuze. Nu ai facut nimic gresit. Vina atacului nu o porti tu, ci noi, cei care am facut pactul si nu am transmis mai departe sa nu se atace. Tu ai facut ce ai crezut tu ca e bine si nu trebuie sa iti ceri scuze pentru asta.

      Cu ocazia asta, eu te felicit pentru armata si cele 2 nivele care le-ai dat jos in SW🙂

      Sa tot vedem armate tot mai mari de la tine pe viitor🙂

      Spor !

  9. Ignition
    August 9, 2015 at 10:38 pm

    Nu iti cere scuze.

    Este normal sa ataci o locatie unde vei face damage. Pe SUD nu zgariai tencuiala de pe Zid. Acum intrebarea este. De ce nu ai dat mai devreme cu aceea armata pe SUD? Ai dormit pana acum .

    • Epic
      August 9, 2015 at 10:44 pm

      E irelevant daca el a dormit sau nu.

      Relevant este ca eu am “dormit” si nu l-am trimis pe SUD cand aveau lvl <10

      Mea culpa.

  10. Iuc (Lycans
    August 9, 2015 at 11:39 pm

    Coolman,cum adică ma zgâlțâiai
    Ușor nenica va io amețesc repede
    Adică sunt deja ametit

  11. August 10, 2015 at 12:58 am

    ba eu am facut doar misto de voi , nu era nici-o intelegere ,dar voi puneti repede botul .. :)))eu doar am intrebat la ce ora ajunge oriunde sa vina si jan langa , asa cum am intrebat si pe crash la ce ora vine hammer pe elite ca sa vina si zealone ,asa ca mancatorii de kkt de pe aici … gura mica

    • August 10, 2015 at 11:06 am

      confirm
      daca au existat discutii au fost intre mine si reddevi si shark, intrucat am fost colegi si prieteni in Hmm. (Acum nu mai suntem colegi dar am ramas prieteni.)
      Sa fim seriosi, ce pact putea exista? Cine a avut ceva de castigat? Daca se renunta la unul din WW si se uneau fortele pentru unul singur, DA, ATUNCI ERA PACT.
      Si teoretic si practic, SUD fiind pe primul loc, orice cadran trebuia sa atace WW SUD, apoi, daca reuseam sa daramam ceva trebuia lovit in urmatorul, credeti ca SW nu ar fi atacat in NE daca aveau sansa la locul 1, sau NE in SW? Inclusiv eu as fi dat fara nici o remuscare pe WW SW daca de asta ar fi depins victoria NE.
      Noi aici vorbim vorbe, daca si cu parca. Greseala nu s-a facut acum pe final. Un server se castiga incepand cu prima zi a lui. E crucial cu ce oameni formezi echipa, ce trebuie ei sa faca (nu ce vor ci ce are nevoie alianta), e important sa desemnezi un om care sa coordoneze si pe care sa-l urmezi si sa-l ajuti cu sfaturi sau critici constructive. Cum apare ingamfarea si dorinta de posesie si putere s-a dus totul pe apa sambetei.
      Argumente de genul 2sunt oamenii mei”, „e alianta MEA”, „cum sa te ascult pe tine care joci doar de un server aici?” „eu am vechime in cadran” „eu am jucat mereu in main” „eu sunt prieten cu … ” „ala nu e bun ca injura” „ala nu e bun ca nu stie sa scrie corect” apartin unui tip de oameni pe care nu as vrea sa-l numesc pentru a nu supara pe nimeni, dar asta este crudul adevar.
      Daca vrei sa castigi un server, trebuie sa joci cat mai rentabil si sa renunti la conturi individualiste si egoiste. Degeaba afaci armata daca nu ai produs cu ea maxim de damage la adversari, Degeaba ai medalii de atacatori si jefuitori daca nu ai victime si armata cu care sa ajuti cadranul. Degeaba esti in top populatie daca militar esti nesemnificativ..
      Travian este un joc bazat pe razboi. In razboi exista disciplina, organizare si spirit de sacrificiu. Cine nu e capabil de toate acestea sa joace jocuri unde adversar este calculatorul, unde poti seta gradul de dificultate si sa bagi coduri ptr trisat. Travianul este pentru alt tip de oameni.
      Scuze de „roman”
      Inca odata, felicitari SUD, felicitari liderilor care au stiut ce sa ceara colegilor din aliante si felicitari jucatorilor care au stiut sa urmeze indicatiile si sa faca posibila aceasta victorie.

      • Marius ( Bigmaster)
        August 10, 2015 at 1:56 pm

        SUBSCRIU! Felicitari SUD! Ceilalti…. mai invatati😉

  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

