Home > Rapoarte ROX22 > Kull&Diablo vs WW RedDevil

Kull&Diablo vs WW RedDevil

Kull&Diablo ataca pe WW RedDevil

Kull&Diablo_vs_WW RedDevil

Categories: Rapoarte ROX22
  1. SUD
    August 12, 2015 at 2:30 pm

  2. simplu_
    August 12, 2015 at 2:32 pm

    frumos hammer..bine jucat acolo🙂

  3. Danny
    August 12, 2015 at 4:24 pm

    Ma asteptam la mai mult din partea lor! Totusi au avut instruire tot serverul…Oricum felicitări!

  4. August 12, 2015 at 4:28 pm

    Omul nu a vrut sa de-a pe sud pentru sansa cat de mica era ea sa mai intoarca rezultatul.Vorba cuiva: “daca era chestie de castig intre sud si elite , dadea pe elite”, dar se stie prea bine ca si acest kull e alt pupincurist al sudului .

    • A..
      August 12, 2015 at 4:43 pm

      Nu stii nimik…nota jos ai 2. Kull dupa cum stiti este vechi alchoolist. Nu a dat pe elit pentru ca nu era frumos. Pe noi nu avea cum sa dea asa ca ramaneati doar voi..referitor la armata contul acela nu a avut 10-15 conturi in spate cum aveti voi astia marii jucatori asa ca ciocu mic.

      • August 12, 2015 at 4:50 pm

        Armata trebuia sa de-a in interesul cadranului , eu nu am zis nimic despre armata lui , il felicit chiar , dar noi oricum eram scosi din cursa si rostul atacului pe noi chiar nu l-am inteles decat ura , ura “RUN , BABY, RUN ” – daca stiti despre ce vorbesc😉
        PS: ce inseamna ” nota jos ai 2 ” ??????

  5. Atilla
    August 12, 2015 at 4:29 pm

    frumos ???

    un partz …o batjocura de armata facuta pe un cont unde a stat NON STOP un trainer …..

    bataie de joc asa cum sant si cei 2 care au facut armata ceea …

    • August 12, 2015 at 4:30 pm

      ce sa mai zici si tu de ciuda ca nu a dat pe sud si sansele voastre la ww sant egale cu 0 cum au fost de la bun inceput…

      • Analfabetul
        August 12, 2015 at 4:41 pm

        „b„-ul din fata lui ursu vine de la bou?
        Ma idiotule, daca a jucat in NE nu era teoretic si logic sa dea cu armata in interesul cadranului? A dovedit clar ca nu a jucat pentru NE ci pentru altii.
        Daca a dart in Hmm nu inseamna ca a fost neutru, a dat ca sa nu-i fie ciuda ca a cheltuit bani pentru nimic, incompetenta celor din NE facand inutila efortul lui, altfel sigur dadea in NE. In NV degeaba dadea, se intorcea armata acasa, In SUD nu putea pentru ca e prieten cu Lycans si chiar daca dadea facea o branza cum a facut si hammerul lui oriunde.
        Deci si kull si NE au luat teapa serverul asta.

      • Atilla
        August 12, 2015 at 4:57 pm

        nota 2 ??
        tu ar trebui sa primesti cu minus …..

        vorbiti toti neavenitii de zici ca toata lumea stie cum se face un hamar …..cand in realitate cei care stiu cum se face o astfel de armata ii numeri pe degetele de la o mana ….

        asa cum ziceam , e plin NE de astfel de ciurucuri …

      • costel
        August 12, 2015 at 5:01 pm

        uite vezi vedetismul… Atilla vorbeste de “neaveniti” ! mai termina bai nimeni cu ideile astea si lasa lumea sa joace cum stie.. unde nu stie ajuta-l. pe langa faptul ca ai nume de ungur, mai si gandesti ca unul.

      • Atilla
        August 12, 2015 at 5:09 pm

        bursu
        August 12, 2015 at 4:30 pm
        Reply

        ce sa mai zici si tu de ciuda ca nu a dat pe sud si sansele voastre la ww sant egale cu 0 cum au fost de la bun inceput…

        pufesenie …. daca ai impresia ca e o noutate pt mine te inseli ….daca ai impresia ca nu stiu cine a dat clen pe traineru ala cand a fost luat sau de intelegerea pe care o avea cu iuc ….iarasi te inseli ….sa nu mai vorbim de artefactul de extinse …

        eu am zis de la inceput sa fie dat jos …/….Tia a hotarat altceva dupa o discutie avuta cu ei in care au promis ca o sa dea cu armata oriunde ” daca asta va avantaja NE ”

        din punctul meu de vedere ce au facut ei este bataie de joc in primul rand fata de jucatorii din alianta lor … jucatori care sustin din plin WW-ul NE …

    • gica
      August 12, 2015 at 5:39 pm

      Oricum nu conta cu nimic daca dadea pe SUD sau nu. Inca nu realizati ca va bateti pentru locurile 2 si 3?

  6. August 12, 2015 at 4:29 pm

    bravo kull felicitari !!! ne vedem serv viitor numai bine

  7. ramaru
    August 12, 2015 at 4:34 pm

    Sa iti fie rusine prietene, in loc sa dai in adversarul direct ai stat miseleste in NE cu 1/2 tot serverul si pe langa faptul ca ai scos un ras de armata esti si o mizerie de jucator. Sa vedem ce mai faceti voi cand mai intrati in NE de acum

  8. Danny
    August 12, 2015 at 4:38 pm

    Nu erau si cei din SW adversarii vostri??? Cei de pe Kull&Diablo au dat in ww advers… De ce atâta ura???

  9. virusz
    August 12, 2015 at 4:41 pm

    Chiar credeam ca va fi cel mai mare hammer, păcat de acel trainer ca a stat degeaba.

    • A..
      August 12, 2015 at 4:47 pm

      Ma cum sa fie cel mai mare hummer cand nu a fost push de resurse catre el…..cum fac unii si altii. Voi chiar credeati ca dau pe Lycans cand omu e prietenul nostru….. cand noi i-am dat HE SI GE de cont…sau nimeni nu a sesizat lucrul asta….a stat in Phoenix ca el e cel care a pus bazele acelei aliante(daca nu gresesc).

      • virusz
        August 12, 2015 at 5:46 pm

        Putea primi push la fel ca celelalte hammere, dar când ti artefactul doar pentru tine, de la cine vrei sa primesti push?

      • August 12, 2015 at 5:51 pm

        ma dar voi chiar insistati aiurea pe bune….a luat artrefacte de la voi? a facut cineva din elite push pe el? NU. atunci de ce sa atace unde va doreati voi? sti cu e vorba aia lui MOGA pe banii mei pe munca mea..taiem faza cu barba:) eu zic sa nu mai plangeti si vedeti pe viitor cand mai castigati si voi ceva

      • AntiProsti
        August 12, 2015 at 6:09 pm

        tu cine mortii tai mai esti ? ca nu am auzit de tine prin travian
        sigur vreun O.B. care incearca sa se bage in seama
        prostule … daca iei un artefact din cadran si joci in acel cadran … bunul simt spune ca joci pentru acel cadran …
        “vorba aia lui MOGA pe banii mei pe munca mea” … in patul tau … nuuuuu ma-ta era in patul ei cand a fost violata si a dat nastere la un cretin ca tine
        vai de ma-ta … mai bine te avorta decat sa iasa un tampit cu o gandire de handicapat

      • August 12, 2015 at 6:16 pm

        hai sa-ti zic ceva….sa ma kk pe tine!!! pacat de mama ta ca a dat nastere unui maimutoi daca stia inainte sigur facea avort

      • AntiProsti
        August 12, 2015 at 6:28 pm

        nici sa copiezi niste glume bune nu stii … daca te las sa scrii o fraza, sigur te injuri singur vorba lu` mafia, vezi cum pui cuvintele in propozitie ca poate te injuri :)))
        kkt pe ma-ta … ti-am zis daca era desteapta te avorta, daca te facea un kkt te manca un caine … asa a fatat ce-a mai oribila faptura de pe pamant … si cretin si dobitoc si mare PROST

  10. costel
    August 12, 2015 at 4:45 pm

    Ideea e ca majoritatea care sunt in SUD si stiu jocul acum au trecut peste ideile subiective si proaste ale liderilor altor cadrane si s-au mutat. Asa numitii “tradatori” sunt oamenii care gandesc altfel decat deja celebrii emil si shark … Cand a venit cineva cu o idee mult mai buna decat a lor, a fost lasat sa vorbeasca degeaba. Sunteti 0 dragii mei ! Zero.. fara spart de conturi si platit armate sunteti zero! va saluta costel.

  11. A..
    August 12, 2015 at 4:49 pm

    Si inca ceva referitor la armata… bravo baietilor de pe acel cont….ati facut o armata frumoasa fata de celelalte cioturi de armate din elit si din hmm pe care le-am vazut pana acum.

  12. gica
    August 12, 2015 at 5:06 pm

    Felicitari pentru armata si raport, baieti ! Nu-i bagati in seama pe cretineii de mai sus. E greu cu neputinta…Mai nasol e ca au tupeul sa comenteze cand ei au avut partzuri de armate si artefacte garla🙂

  13. retras din activitate
    August 12, 2015 at 5:33 pm

    Nu bagati in seama plangaciosii din NE , din nou au ratat un sever.Lache si ,,tiganul,, luati-va catrafusele si lasati jocul asta mai curat ,cat timp voi jucati ura vs NE nu va disparea si orice combinatii incercati ,orice marsavii intotdeauna dar intotdeauna hamerele vor avea tinta peincipala NE sau nu vor da niciodata pentru voi .

  14. AntiProsti
    August 12, 2015 at 5:49 pm

    exact la ce gandeam
    un jucator si caracter de cacat
    o alianta de cacat Pheonix
    un hammer de cacat
    dute si spanzurate ca ai jucat degeaba un server intreg
    un cadran de cacat NE … cum adica boul ala nu misca artefactul de pe contul lui ?
    in secunda 2 era daramat tot contul
    Voi astia din NE pishati-va pe voi si pe kull

  15. 1923
    August 12, 2015 at 6:13 pm

    Iar termina NE pe locul 4 sau 5.

  16. SPARTANUL
    August 12, 2015 at 6:19 pm

    Ramane stabilit
    Eu voi fi cel care voi sterge alianta PHOENIX™ de pe harta NE
    Cum am scris la profilul contului meu … ma voi ocupa personal de voi
    Cat de naiv sa fi sa crezi ca alianta aia a jucat vreodata pentru NE
    Server-ul trecut cand am jucat in NE, ii luati apararea, apoi si-au luat ww
    Server-ul asta si-au batut joc de voi
    Astept liderii din NE sa ii apere si server-ul viitor

    Poshtashul

    • costel
      August 12, 2015 at 7:43 pm

      Leonidas stai frumos… Stergi tu o alianta, singur! oricum funny.

    • August 12, 2015 at 7:48 pm

      Posh, daca o sa pot sa joc serverul viitor, ai sustinerea noastra la daramarea phoenix. Asta numai pentru jucatorii pe care i-au infiltrat in NV.

    • Marius (Bigmaster)
      August 12, 2015 at 9:12 pm

      tare-s curios Posh..oare reusesti? :d

    • Ignition
      August 12, 2015 at 11:49 pm

      Mai Spartacus, tu nu esti in stare sa iti tragi izmenele pe tine dar sa vii sa vorbesti despre stergerea unei aliante. Mancasi orez ? Se umfla?

      Asa de amuzanti sunt toti agaricii ca si tine care fac dreg si la final tot un cacat iasa din mana lor. Asa ca lasa travianul si apucate de Solitare ca atat stii.

      • SPARTANUL
        August 13, 2015 at 12:01 am

        Pe ce cont joci tu ? sau iti place sa mananci cacat si pe blog. Spun si pe blog ca asta faci zilnic, deci esti obisnuit
        Astept un msj serv viitor sa iti arat cum se joaca Travian
        Iar cu exprimarea esti jalnic

      • the.player
        August 13, 2015 at 4:30 am

        alianta Pheonix mereu a fost o alianta de kkt plina de spioni, ferme si inactivi.

        chiar aici pe blog zicea cineva ca spera serverul trecut sa fie desfiintata dar uite ca mereu apar ca alianta si alianta ce face parte din confederatia NE.

        Serverul trecut, postashul si care mai erau acolo pe granita cu NV stergeau toata alianta aia Pheonix si pt ca pana si liderii acolo erau inactivi si ferme :))

        Nashu ala e de o prostie zdrobitoare, ar trebui sa se bage in NV sub aripa lui Andrei Closca :))))))

  17. August 12, 2015 at 6:29 pm

    Buna ziua am vazut ca tot va certati pe aici si am hotarat sa intervin si eu. Va rogggg chiar va implooor sa ne lasati si pe noi sa castigam un server😦 de ce santeti atat de rai si de cruzi😦 vreau si eu sa castig macar unul ca o sa-mi sara astia prostimea pe care o pierd incet si sigur din mana

    • the.player
      August 13, 2015 at 4:34 am

      ba tu cati 13 ani ai? nu vezi ca esti penibil cu mesajele astea ale tale si nu te baga nici draq in seama doar ocupi spatiu aiurea?

      treci draq inapoi acolo la tine in Sud sau NV unde joci si taci draq din gura ca se vede ca esti un martalog batran si prost dupa cum scrii “santeti” ca pe vremea lui Ceasca dar fara semne de punctuatie, fara nimic. :))

      • Pipirel
        August 13, 2015 at 4:55 am

        maestre,vezi ca ai inceput sa faci spume,foloseste si tu batistuta,sa te stergi in coltul gurii.Sau poate ca ce curge nu e de la spumele facute si o fi alta materie vascoasa,primita de la liderii tai?Ca prea le spui cu foc.

      • costel
        August 13, 2015 at 9:29 am

        player.. acum ca are omu 13 ani, acum ca e martalog batran.. iti recomand o sapamana la Balaceanca!

  18. August 12, 2015 at 7:21 pm

    =)))))

  19. cumhur
    August 12, 2015 at 8:11 pm

    Bine ai zis virusz.. daca tii artefactul pentru tine tot serveru normal ca nu ii mai face nimeni nimeni push.. la cat a tinut artefactu trebuia sa fie cel mai mare hammer da nu e nimica.. si e nesimtit ca nu a dat pe sud.. tot sv elite la lasat inpace si alianta ia facut push cat de cat si el uite ce a facut.. nimic.. sa dus sai pupe in cur pe sud.. bravo Kull

    cumhur

  20. August 12, 2015 at 8:19 pm

    cumhur guraaaa!!! nu vezi ca ii traduc pe cei din sud sa ne lase si pe noi sa castigam un server? crezi ca e nevoie sa te bagi in seama?
    Deci inca o data eu regele NE va rog sa ne lasati si pe noi sa castigam un server nu conteaza care macar unul la 4 ani e bine si asa.MULTUMESC

  21. cumhur
    August 12, 2015 at 8:29 pm

    mda… sudu si pe forumuri/bloguru au multiaccounturi.. =)))

  22. August 12, 2015 at 8:38 pm

    serverul viitor voi cei din D.T.S santeti vizati la spartul de conturi =))

  23. G0MEEEZ
    August 12, 2015 at 9:08 pm

    Oricum pe SUD nu facea mare lucru asa ca bravo Kull&Diablo ….deja pe WW Hmmm se moare de foame :D…..si tin minte ce ziceau Hmmm-istii (sau hamesitii …tot una e)pe blog serverul trecut:> cica serverul asta e al lor :> :)))))))))))))))))))))

    • August 12, 2015 at 9:40 pm

      Nu a murit nici-o trupa de foame , nici nu ma obosesc sa dau mass pentru asa ceva jigodie ordinara ce esti . Noi nu am zis ca serverul e al nostru ,imputitule , feliciti ratati ca tine , idiotule , terminatu’ reaq !

      • G0MEEEZ
        August 12, 2015 at 10:41 pm

        pai am vazut ca nu ai dat mm :))))

      • G0MEEEZ
        August 12, 2015 at 10:42 pm

        defapt la cat mai aveti pe WW :)))))

  24. G0MEEEZ
  25. G0MEEEZ
    August 12, 2015 at 9:31 pm
  26. old timmer
    August 12, 2015 at 11:27 pm

    nu inteleg de ce liderii lu peste prajit din NE au permis existenta aliantei PHOENIX. De cand le zic sa ii desfiinteze…si degeaba….
    au primit ce au meritat. poate de serv viitor fac ce trebuie

  27. old timmer
    August 12, 2015 at 11:29 pm

    NE-ELITE a declarat razboi alianţei PHOENIX™.

    TOOO LATE AMIGOS…

  28. iuc(Lycans_)
    August 12, 2015 at 11:39 pm

    …mi se pare mie sau se exagereaza, hai sa fim seriosi
    NE ca sa gastige trebuia sa aiba 3 hammerere sa darame SUD si inca unul pentru SW, in conditiile in care SUD are 3 hammere mari acasa , are deff mai mult
    Chiar nu inteleg , unii ori sunt prosti ori fac pe prostii, cu ce e vinovat kull ca NE a avut 3 trainere si nu au facut un hammer serios,
    Pana la urma kull le-a facut treaba , sa darame ww urmaritor lor, ei ar trebui sa ne darame pe noi, …dar cu ce?
    vai e prost kull ca suntem noi incompetenti , ignoranti si vedete si toata lumea trebuie sa ni se inchine noua, nu ca nu suntem noi instare sa facem 3 hammere serioase
    Si da kull nu avea cum da pe mine, si asta o stiau toti liderii NE , asa ca sa nu mai faca pe necunoscatorii, tot asa cum nici eu nu as fi dat pe marius daca marius nu ar fi dat pe mine, asa ca i-am intors serviciul
    …cumhur mataluta nu ai avut artefactul ala? sau ai memoria scurta?
    voi nu cumva ati fost protejati, ia intreabati liderul, cate atacuri ati avut voi din SUD?
    So….

    • August 12, 2015 at 11:58 pm

      si daca Kull dadea imediat dupa mine?

    • Atilla
      August 13, 2015 at 12:26 am

      iuliene …lasa beutura ma ..:))
      mai nou o ardeti pe magie ??:)))
      eu stiam ca 3 e diferit de 2 ..:)))

      de ce e kull nesimtit ??/
      1- nu a vrut sa bage si alti pleyeri pe trainer ( acum stim si de ce )
      2- a MINTIT atunci cand a spus ca o sa dea “si pe sud daca va fi nevoie” ….
      3- a birjarit jucatori din alianta lui pt def si resurse ….ca sa faca un ciot de army cu care a dat in avoarea ta …

      in rest , ai perfecta dreptate …

      • iuc(Lycans_)
        August 13, 2015 at 12:42 am

        acu ca m-ai provocat chiar imi iau bautura aproape
        1. ce faceau jucatorii aia, un kkt ca si altii
        2. si daca dadea pe sud ce?
        3 ia da jucatorii aia care ia ‘birjerit’ ca daca avea resurse probabil era mai mare hammerul , dar e clar ca nu a fost sustinut

      • Atilla
        August 13, 2015 at 1:02 am

        nu ai de unde sa sti tu sau eu ce faceau …nici nu cred ca are prea mare importanta asta .. …..ideea era alta

        eu nu am zis ca faceau nush ce kkt pe sud …cu ciotu ala era si greu la 25 de mil de def …eu am zis ca a MINTIT …atat ..
        au dat mm aproape zilnic de push …da la cat is de buni …unu a facut armata si celalalt a alergat topul la populatie …o prostie mai mare ca ei pe care voia si cipibau sa o faca …noroc ca am mai fost si eu prin zona …

      • Atilla
        August 13, 2015 at 1:32 am

        si app de resurse si birjarit iuliene ….
        si un mm de res daca au dat si tot sant jigodii…..

        majoritatea celor care posteaza pe blog nu stiu cum se face un hamar , dar noi stim ….

        pe un cont cu 25 sate + o capitala c15 cu lanuri 18 si bonus de 150 productia este undeva la 24-25 mil pe zi cu bonusul activat ….

        ai nevoie doar de 22 de mil pt a dat inclusiv pe grajd extins ….

        in conditiile astea nu ti se pare nesimtire sa dai fie si un mm de push cand acel cont are 42 de sate ???

  29. August 12, 2015 at 11:57 pm

    Te salut domnule Lycans sau eu regele regilor si stapanul absolut al travianului!!! Va rogggg sa ma lasati si pe mine sa castig un ww ca o sa raman sa joc doar eu cu jane in cadran =))

    • August 12, 2015 at 11:59 pm

      devi obositor, am inteles gluma, am ras, dar ce e prea mult strica

  30. iuc(Lycans_)
    August 13, 2015 at 12:15 am

    da frate, acum serios, am inteles gluma, hai sa discutam treburi serioase
    Cristi , am specificat ca nu dadea dupa tine, tu ti-ai facut treaba, kull si-a facut-o , si huspila si marius124 si cred ca mai este unul
    Restul atacurilor au fost fara rost si fara obiectiv , totul haotic si fara o perspectiva clara pe un atac concertat , singurul lor rol a fost de a ma duce pe mine in top deffenderi
    Si cine e vinovat? aaaa, probabil kull si tu …
    Mai intreb o data , daca SUD cu un artefact de 1/2 a facut 5 hammere , NE cu 3 cate ar fi trebuit sa faca?
    Aceasta este intrebarea si asta este adevarul, si daca il foloseau si pe ala de la kull, erau 4 si tot atatea faceati sa fim seriosi , restul e vrajeala de aruncat in ochii jucatorilor
    Liderii stiu , dar macar nu au bunul simt sa recunoasca, sau mai interesant nu au curajul…exceptie 1-2
    Iar tu stii discutiile de pe conferinta aia ,
    Se stie defful de pe ww meu, al SUD-ului, sa facem calculele cipibau si kull ma duceau sub NE? ma indoiesc , apoi pe SW cine ii dobora?ca erau la 2 lvl de voi
    A nu se uita ca noi inca avem armate acasa,restul, vorbe in vant

    • August 13, 2015 at 12:30 am

      Ai dreptate Iulian, pana la urma Kull e o parte din ecuație, dar si celelalte părți au fost deficitare. De ce la voi se poate face deff (de calitate) și in NE nu? De ce in SUD se pot face atatea hammere cu instrumente puține si costisitoare (pacalici) iar in NE se pierd atatea armate din neglijență sau prostie (nu numai in acest server)?
      Aceste intrebari nu se adreseaza liderilor actuali, pentru ca ei degeaba se straduiesc daca echipa nu colaboreaza ci tuturor din NE. Sunt multi ai naibi cei care au o parere prea buna despre ei, se cred de neinlocuit si vitali in cadran, dar de fapt …

    • Atilla
      August 13, 2015 at 12:41 am

      Mai intreb o data , daca SUD cu un artefact de 1/2 a facut 5 hammere , NE cu 3 cate ar fi trebuit sa faca?

      ma , 2 nu 3 …dar da , buna intrebare , chiar as vrea sa vad “vedetele ” din elite cum raspund la intrebarea asta …….

      parerea mea personala e : cel putin 5 armate de 12-14k de catas si cu un suport destul de frumos …cred ca erau suficiente

      cat despre atacurile haotice ……daca dai tinta cu ora exacta de ajungere si jucatorul da la 3 zile ..unii dintre ei “gresind” si ww-ul pe care trebuia sa dea ….. ce mai poti face ….

      • iuc(Lycans_)
        August 13, 2015 at 12:43 am

        …si aia ce au gresit tot betivi, ha?
        hihihihiii

      • Atilla
        August 13, 2015 at 1:12 am

        betivi ???
        ar fi bine ..da mie ca fenomenu depaseste granitele licorilor spirtoase ..

  31. old timmer
    August 13, 2015 at 12:30 am

    esti intr-o mare eroare…NU TU ai armate acasa…are SUD….tu esti un agarici pe post de sclav.
    :))

  32. old timmer
    August 13, 2015 at 12:31 am

    a ajuns si prostu lumii sa isi dea cu parerea despre travian…el care de cand joaca a facut beciuri pe ww.
    baaaa….amaratule…..ala e ww SUD…tu esti doar prostu de serviciu
    :))

  33. cumhur
    August 13, 2015 at 12:34 am

    @iuc(lycans) da la mavuz 12 ore tot serveru.. in rest la mai luat inca2 cate 12ore si dupa numai kull la tinut.. si cand lam cerut si eu a inceput sa bage vrajeli din alea ba ca nu are res ba ca nu are nush ce.. normal ca nu are res daca il tine el si cere push in fiecare zii..

    hai sa fim seriosi acuma ti se pare normal sal tina el apoaope 90% din server? eu zic ca nu..

    • Pipirel
      August 13, 2015 at 2:36 am

      si tu faceai ce cu el?Si asta e o intrebare buna.

  34. old timmer
    August 13, 2015 at 12:36 am

    e vine elitului ba cumhur….trebuia sa ii rupa sandramaua….

  35. iuc(Lycans_)
    August 13, 2015 at 12:37 am

    prietene cand ma refer la noi , ma refer ca echipa SUD-ului.
    Plus esti intro mare eroare si chiar nu te destept eu ca nu se merita
    Vezi asta este diferenta, la sud-isti se discuta de echipa, daca citeai mai atent ai fi vazut ca am scris
    “Se stie defful de pe ww meu, al SUD-ului, “

  36. old timmer
    August 13, 2015 at 12:40 am

    inca o data iti zic sa iti intre bine in cap…TU ESTI DOAR PROSTU DE SERVICIU
    :))

  37. iuc(Lycans_)
    August 13, 2015 at 12:47 am

    asa si?
    e problema ta?
    La final toata lumea va fi fericita , si la o bere…tu o sa ramai pe aici pe bloguri sa scri ca tuta
    succesuri….

  38. Daniel [2xdnl]
    August 13, 2015 at 2:14 am

    Ce e ma aici ? Abatorul gastelor ? :)))
    Singurul om din ne implinit srv asta e gomez :)))
    Eu stau cu ochi beliti daca ramane recordul in picioare :))))
    Atacati draq mai repede , nu am chef sa dau tabloul jos sa raman cu un cui in perete
    Va pupa Daniel

    • Bleach
      August 13, 2015 at 2:29 am

      nu iti pica recordu stai calm , ai avut mai mult timp ca noi

    • Ignition
      August 13, 2015 at 9:48 am

      Gasca e mamica ta ! Ga ga ga .

      Nenea nu stiu cum stai tu cu logica, dar treaba este ca toate hammerele serverul trecut ce au dat mai tarziu au avut o saptamana in plus fata de oricare alt server in versiunea T4.4. Adica planurile au aparut in ziua 74 nu 67 cum era normal.

      Asa ca hai sa facem scazamantul la armata ce o faci intr-o saptamana adica :

      34560 0 0 23718 0 2979

      Aici e rapoartul tau : http://travian-reports.net/ro/report/2153461f357

      Si ne va oferii suma de : 220.884 imperieni 144.282 cezari 21.809 catapulte.

      Aceasta este armata ta. Record doborat cred deja de catre Cipibau.
      Nu stim insa ce are Dothraki, dar avand in vedere ca nu a luat 1/2 trupe continuu si s-a folosit de un pacalici nu cred ca va reusi sa aibe o armata pe masura celor de roman: oriunde, Kull&Diablo sau Cipibau.

      Paul.

      • Bleach
        August 13, 2015 at 12:00 pm

        mai pune cateva trupe , ai facut calculu gresit ;;) , si daca citeai profilu nostru din joc vedeai ca jucam deff :)))

    • Atilla
      August 13, 2015 at 11:29 am

      Paule , ar trebui sai ceri scuze lui Daniel ….nu cred ca a jignit pe nimeni pana acum omu asta ….

      Abatorul Gastelor este denumita simbolic o conferinta pe skipe unde sant membri din toate cadranele servarului …..chiar si sud e reprezentat acolod e iulian (Lycans) si copleyerul lui aditza ….

      Daniele , da jos tablou de acum ma ..:)))

      • A..
        August 13, 2015 at 11:56 am

        E o conferinta pentru mistouri aia(Abatorul gastelor pierde vara) ca sa fim mai exacti….:))

  39. Record
    August 13, 2015 at 9:23 am

    in mod normal recordul nu se calculeaza in functie de cat aveai cand ai lovit, record are cel care la momentul cand loveste are mai mult decat precedenta armata in acelasi moment al serverului, in concluzie, vei ramane doar cu un cui dupa serverul asta :))

  40. nusica
    August 13, 2015 at 10:51 am

    eu ma tot intreb de ce Kull a jucat in NE. ca sa ce? sa nu fie atacat? din moment ce artefactul l-a primit de la cei anti elite, era clar ca nu va face armata sa dea in ei. in cine a dat si ce a facut e mai putin interesant.nu inteleg de ce nu a mers din start in alianta ce il sustine.

    • Atilla
      August 13, 2015 at 11:34 am

      eu ma tot intreb de ce ma tot spionezi ..:)))
      daca vrei iti spun programul celor de pe cont🙂
      ca sa nu te mai obosesti🙂

      • nusica
        August 13, 2015 at 12:17 pm

        de placere:)

    • Iuc (Lycans
      August 13, 2015 at 11:58 am

      Și care a fost. Alianța de la susținut?
      Sa nu zici ca Alkohol ca deja ești pe dinafara, cum puteam noi sa susținem. Doua hammere și sa și facem 6kk deff
      Vorbești ca sa afli în treaba, ca de obicei

      • nusica
        August 13, 2015 at 12:17 pm

        am pus o intrebare. daca stiam raspunsul, nu mai intrebam.

  41. Ignition
    August 13, 2015 at 10:54 am

    De ce cacat tot timpul trebuie tu Nusico ca o panarama de jucator ce este sa faci comentarii ce sincer nu isi au rostul si intelesul. Ridici niste probleme banale ce nu au vreo logica sau vreun interes din partea altora decat al tau.

    Tu ce ai facut serverul acesta alaturi de gusterii tai din NE Force?

    • nusica
      August 13, 2015 at 12:21 pm

      care e problema ta? cu ce drept comentezi tu calitatea mea de jucator. cine esti tu si ce ai facut asa glorios ca sa te crezi mare jucator? pastreaza-ti parerile pentru tine, vorbeste civilizat si vezi-ti de treaba. ce am facut eu pe serverul asta nu te priveste pe tine. nu imi aduc aminte sa iti fiu datoare cu ceva,ca sa iti dau tie socoteala. vezi-ti de papucii tai. cand o sa ma intereseze opinia ta o sa te anunt.

  42. August 13, 2015 at 11:45 am

    Stau si ma uit la cat de idioti santeti tot dati din gura degeaba pe blog daca si cu parca o sugeau in barca…ce dracu nu va hotarati sa faceti curatenie in cadranul asta de rahat si sa inlocuim conducerea tuturor aliantelor elite inclusiv a lui emil pentru ca deja nu este o intamplare ca NE nu mai castiga nimic.Atila tu esti un jucator bun dar ca om esti un rahat de om care nu ai facut decat sa tragi cadranul asta in jos server de server!
    Cred ca este timpul pentru o schimbare

    • Atilla
      August 13, 2015 at 12:01 pm

      Siii…exact cum ma asteptam , vina o au liderii …nicidecum voi , jucatori ,

      Voi cei care dormiti pe conturi cu degetul adanc infipt in cur , voi cei care faceti niste umbre de armate si aici dau si cateva citate : “nu am facut pt ca nu am avut trainer” sau , ” pe mine nu ma scoate nimeni de pe trainer chiar de am pierdut armata” , voi cei care scoateti 40-50k de def pe conturi de dac cu 20+ sate (40k este deful care se scoate in 2 zile lejer pe un astfel de cont) , voi cei care dormiti cu umbrele alea pe cont …..voi cei care nu santeti instare sa dati un atac pe o tinta la o ora anume , voi cei care aveti impresia ca odata cucerit un artefact este PRIVET PROPERTY , voi …..nu aveti nici o vina banuesc nu ??

      • the.player
        August 13, 2015 at 12:40 pm

        ar trebui tinuti jucatorii care se stie ca se implica si sunt activi, trimit push, fac deff/off si restul facuti ferme indiferent cine sunt.

      • Slymer (Tyrion)
        August 13, 2015 at 1:22 pm

        Te-ai tot vaitat ca defapt nu esti tu de vina ca ala nu stie, ala nu face, ala e slab jucator, care e datoria voastra a liderilor? Nu sa-i invatati, coordonati? Si acum o sa imi dai replica “Pai si nu am incercat?”. Ai incercat, dar nu sti cum sa o faci, aia e problema care sa ti-o pui, plus ca lider trebuie sa iti permita si timpul, pentru verificari, dadacit jucatori(noi si vechi), pregatit actiuni off si deff si ce ar mai trebuii sa faca un lider. Cu parere de rau, nu mai vad la noi in cadran pe nimeni capabil de ce spun eu mai sus. La noi lider e cine vrea, jucatori care habar nu au sa joace, mai ales sa fie si lideri.

        Iar the.player, castiga tu un server cu sfatul pe care l-ai dat. Trebuie acordata atentie si jucatorilor mici, altfel se lasa de joc, sau se muta in alt cadran, pierdere in ambele situatii. Chiar si celor individualisti, daca dau in directia adversa, cu ce incurca? Ca macina deff adversarului? Bine ar fi sa i se explice si sa il faca sa inteleaga ca defapt e un joc in echipa.

      • Slymer (Tyrion)
        August 13, 2015 at 1:27 pm

        Si inca ceva, un lider trebuie sa fie recunoscut si respectat de majoritatea, ca jucator, ca si om, ca si lider.

      • Atilla
        August 13, 2015 at 7:03 pm

        ohohooooo….iauzi …..

        in primu rand nenea slymare . sti bine ca serv asta am fost lider …dor in ne2 ..ATAT ..
        apai nenea slymare ,,tu esti maimutza batrana nene …chiar e nevoie sa-ti explic pe fiecare servar ce ai de facut ???

        sa nu spui ca nu stiai ce ai avut de facut ca va bat la cap inca dinainte de artefacte sa mergeti full pe ateliere …cu multi dintre voi am avut discutii private pe skipe in care am explicat cu lux de amanunte ce e de facut … si asta iti poate confirma claudia de pe expert sau alexa de pe scut ..sau virus din ne7 ..keliutza ..etc …

        apai daca eu iti spun sa faci catas si tu rupi armata pe un cont fara nici un fel de valoare din brr …cu 5 sau 6k de BERBECI pe ea …..mno nu e vina mea nenea ……

        singurul care sa conformat inca de la inceput de la prima discutie avuta cu el a fost virus ….si nu ma poti contrazice ca e plin blogu de rapoarte ce stau marturie .. …

        ca v-am luat in penix pe unii dintre voi pt “realizarile” de serv asta ….si asta e adevarat ……da numai dupa ce am realizat ca va durut in pl de cadranu asta ….

    • postac idiot
      August 13, 2015 at 12:48 pm

      din cate il cunosc pe Atilla, e alergic la prosti, iar alergia se manifesta prin limbaj vulgar.
      Daca vrei sa nu te spurce inceteaza sa fii prost.

  43. Selma
    August 13, 2015 at 12:55 pm

    MOTIVATIA!
    Ce are SUD si nu au celalalte aliante din celalate aliante?

    SUD are lideri. SUD a inteles cum se castiga serverele pe versiunile noi. Liderii SUD au un concept, o idee clara din ziua 1 a serverului. Liderii SUD explica celor implicati ce trebuie sa se faca, cum trebuie sa se faca si de ce trebuie sa se faca.
    Un lider adevarat stie sa motiveze conturile mici si “mediocre” si le ajuta sa devina conturi folositoare aliante.
    NW, NE si SW sunt formate de mici gasti de “prieteni” care joaca “impreuna” dar defapt separat.
    Atata timp ca nu exista motivatie in celalalte cadrane, si nu ma refer la 5 lideri motivati sa castige serverul, 50 motivati sa aibe cat mai multe rapoarte cu care sa se laude, 5 motivati sa termine in top polulatie samd

    2 trainere in alte vremuri insemnau 14 armate…chiar daca poate 4-5 nu ajungeau sa loveasca tinta finala

    • Slymer (Tyrion)
      August 13, 2015 at 1:30 pm

      Daca stiam ca s-a postat mesajul asta, nu ma mai oboseam si eu sa scriu romanul de mai sus :))

    • Bleach
      August 13, 2015 at 1:34 pm

      din cate am inteles crash&burn se retrage dupa sv asta , intrebarea este , va fi sudu la acelasi nivel? vor da playerii acelasi randament?:p

      • Slymer (Tyrion)
        August 13, 2015 at 1:41 pm

        Eu zic sa te uiti in gradina noastra, nu le mai purta tu de grija altora🙂

    • Jimbo
      August 13, 2015 at 9:01 pm

      Sti ce are SUD in plus fata de NE, NW, SW ?

      1. Intelegerea jucatoriilor fata de lideri ( mai exact, nu le sar toti in cap cand nu le iese ceva bine si se multumesc cu ce au realizat )
      2.Toti erati multumiti cand NE domina serverele la toate categoriile ( hammere,ww, deff record), atunci toti erati multumiti. dar din moment ce SUD a stiu sa cumpere oamenii de 2 bani ( bagand intriga intre lideri si restu jucatoriilor, astfel ‘cumparand’ Alkohol°, BORG, Force , PHOENIX si multi alti care se lasa influientati usor)
      3.Aici au gresit lideri de cadran, asa cum se intampla in SUD.Daca cineva nu se lasa condus e facut ferma direct.
      4. Atat timp cat un cadran nu a terminat curatenia de muste prin cadran, acel cadran nu are sanse la WW 100.
      5. Deci Emile, baga mare si chinuiete 1-2 servere sa faci curatenie si dupaia o sa vedem un NE-ELITE ca pe vremuri.

      Bafta

      • Ignition
        August 13, 2015 at 9:25 pm

        Intriga? Nu cred ca vorbesti in cunostiinta de cauza. Borg si Alkohol s-au razvratit ei impotriva celor din NE, singuri si de buna voie, fara implicarea vreunui lider din S.E in acea vreme.

        Phoenix? Nu joaca cu SUD, au jucat odata aliati pana cand un berbecar de acolo a dat pe WW-ul S.E din acea vreme. Asa ca ce are Phoenix in acest mesaj.

        Force? Nu exista Force in S.E. Poate FRBH care iarasi au venit de bunavoie si nu i-a intrebat nimeni nimic, pentru ca nu ii cunostea si pe ei nimeni.🙂

        Inainte sa vorbesti despre SUD si NE vorbeste despre NW-ul tau cu n bisericute si n+1 lideri si mari strategi in gestionarea cacatului si lasa-ne cu parerile tale de doi bani.

        Ca sa intelegi diferenta dintre SUD si NE trebuie sa joci travian!

      • new start
        August 13, 2015 at 10:11 pm

        De ce ai tu impresia, Jimbo, ca toti cei din jurul tau/de pe joc, sunt niste talambi carora le curge saliva din gura si pot fi cumparati asa usor cu 2 vorbe si o acadea (eventual)? NV si Elite nu vor reusi in veci sa castige si asta e PRIMUL motiv: au impresia ca in afara de 5 insi care se auto-proclama d-zei pe joc, restul sunt doar niste idioti meniti sa le faca lor matanii, sa le ingrase conturile, sa bage gold ca sa aiba maria sa nr.1,2,3,4,5 de unde fura sate mai tarziu si etc, etc, etc.🙂 Cum socoteala celor 5+5 e total gresita, fiecare se va indreapta catre locul in care se simte bine si apreciat si in consecinta cred ca vom creste in curand floricele si patrunjel in cele 2 cadrane mentionate, ca jucatorii nu vor mai sta.

  44. August 13, 2015 at 3:39 pm

    bleach altul din trupa lui Atila un idiot. Daca ii contrazici cu ceva esti impotriva cadranului domne ei sant cunoscatorii adevarului absolut…nu va mai dati cu parerea de alte cadrane cand la noi ne manca rahatul in care ne scufundam…jucatorii pleca din cadran din cauza liderilor la noi sant prosti dar vad ca in alte cadrane sant foarte utili…alkohol au fost prea prosti pentru noi uitate ca sant buni pentru sud,pheonix va urma si multi altii. oare de ce pleca toti si aici raman doar neciopliti ca Atila,Bleach,Roxana,etc? Nu vreti voi sa plecati impreuna cu tatucul vostru Emil care va tot tine in brate si sa vina un val nou de conducatori capabili sa faca ceva pentru cadranul NE?

    • August 13, 2015 at 3:49 pm

      de unde sa vina?

    • Selma
      August 13, 2015 at 4:17 pm

      aici e cam cu maciuca si ghoaga…nu e cu retragerea. Liderul se impune nu se alege. Cred ca daca era vreun lider in NE se impunea pana acum nu astepta sa fie ales la alegerile prezidentiale. Daca joci in NE nu esti obligat sa joci in Elite. Intotdeaua este si varianta unei noi aliante.Te crezi “lider” dar incapabil sa te impui dintr-un motiv sau altul, nici nu vrei sa joci intr-o alianta rivala…creeaza o alianta separata

    • Bleach
      August 13, 2015 at 4:31 pm

      Daca erai un player asa bun si aveai “cohones” postai aici cu nick-ul din joc , eu consider ca mi-am facut treaba destul de bn in cadranul asta , dovada “umilele” mele realizari … atat ca offendar , ca deffendar , cat si ca lider , indiferent ca am condus ne2 sau ne7 , aliantele alea scoteau cel mai mult deff din cadran , roxana , iti spun eu , ca e printre cei mai buni playeri de pe rox , care si-a sacrificat viata personala incercand sa dea satisfactie unor copii batuti in cap ca tine , stand 24/24 pe travian ,Atilla are mai multe sv de rox jucate decat ai tu ani(mai mult ca sigur) ,si a facut pt ne , cand a jucat , tot ce a putut pt a ajuta cadranu , drept ex: hamaru de pe 7berbeci de sv trecut , plus cel de sv asta, acestea fiind cele mai recente , ia zi tu acuma , tu?cine esti , ce realizari ai avut , si ce ai facut tu pt cadran

  45. August 13, 2015 at 4:00 pm

    pai din jucatorii care sant si acum in elite. si tu poti sa fi unul din noul val de lideri.

  46. BuHuHU
    August 13, 2015 at 4:26 pm

    Nu e nimic impresionat la armata asta avand in vedere cat timp a avut 1/2…Am auzit ca Shevcenko are tot atata pe ts1(pe cel mai scurt server normal de pana acum, daca era unu dintre acele servere unde exista o lupta la WW, nu cred ca mai avea rost o comparatie cu restul armatelor de pe 3x), bineinteles inafara de catapulte ca si-a rupt cateva. Dar voi ziceti ca n-a avut suport de resurse acesti oameni:( Baieti, ca sa tii extinsa de roman cu 1/2, coif lvl 2 pe 3x inseamna 20 mil pe zi. La 30 de sate pe aceasta versiune produci 17-18 mil de resurse pe zi, neluand in calcul productia capitalei(n-a avut sate sau suporturi pentru farm, dar nu veniti cu vorbe ca n-a avut macar 2 garaje si lanuri 19..ar fi nesimtire asta). Si extinsa de roman se poate tine si la 20 sate cu 1/2..pentru ca voi toti spuneti ca e simplu sa faci armata, ei bine, nu e 100% adevarat..trebuie sa stii cum sa bagi ca sa dea randament maxim. ACEASTA VERSIUNE E O MINA DE AUR IN CEEA CE PRIVESTE PRODUCTIA:)
    In final, o armata frumoasa, muncita..dar avand in vedere conditiile in care a fost facuta, e totusi una modesta.

    Puteti sa injurati si jigniti acum, sunt jucator de normale si nu cunosc mare lucru din cei care au postat, dar asta e adevarul..mie ca jucator de normale, mi se par mici armatele astea pentru un 3x. Un server slab, un server de vara(cauza probabil). PS. Mereu am facut contulet pe rox ca sa urmaresc situatia, asa ca nu vorbesc chiar in necunostinta de cauza.

    O vara insorita in continuare !

  47. Bleach
    August 13, 2015 at 4:31 pm

    Daca erai un player asa bun si aveai “cohones” postai aici cu nick-ul din joc , eu consider ca mi-am facut treaba destul de bn in cadranul asta , dovada “umilele” mele realizari … atat ca offendar , ca deffendar , cat si ca lider , indiferent ca am condus ne2 sau ne7 , aliantele alea scoteau cel mai mult deff din cadran , roxana , iti spun eu , ca e printre cei mai buni playeri de pe rox , care si-a sacrificat viata personala incercand sa dea satisfactie unor copii batuti in cap ca tine , stand 24/24 pe travian ,Atilla are mai multe sv de rox jucate decat ai tu ani(mai mult ca sigur) ,si a facut pt ne , cand a jucat , tot ce a putut pt a ajuta cadranu , drept ex: hamaru de pe 7berbeci de sv trecut , plus cel de sv asta, acestea fiind cele mai recente , ia zi tu acuma , tu?cine esti , ce realizari ai avut , si ce ai facut tu pt cadran

  48. August 13, 2015 at 4:39 pm

    Mai tolomacule eu zic sa lasi pe altii sa va laude nu sa o faceti singuri ca vezi doamne ce faceti voi si ce dregeti…iti zic eu faceti un penis!

    • August 13, 2015 at 5:08 pm

      Ce esti tu dispus sa faci serverul viitor pentru ca Elite sa castige?
      Contacteaza-ma pe joc, privat.

  49. cum ne noi
    August 13, 2015 at 10:07 pm

    bai aliati si adversari
    mi-am muscat limba vreo 2 zile sa nu postez, dar am ript rigla cu care imi dadeam peste degete:)
    aveti niste ideei de ma doare capul ca il am mic:)
    adirian (virusz) respect cum te-ai miscat, inca mai ai timp sa dai in niste spioni sa castigi locul 1 la atacatori, dar cum te stiu eu nu iti sta in caracter. ori o victorie frumoasa ori stai la cutie. stiu ca nu ai jumatati de masura!
    pt labagii care troleaza pe aici-credeti ca cineva si-ar fute 3 luni din viata pt castigarea serverului daca nu ar fi invitat? a fost o dovada de respect a aliantelor SUD pentru aliati adevarati. o alianta care a dovedit coloana vertebrala dealungul serverelor rox.

    iar daca ma injuri careva poti sa ma sugi!

    serverul asta e dovada ca alianta alkohol va dainui pe veci in rox.

    va pupa si va da la mumu acelasi Centaur-Zen!

  50. old timmer
    August 13, 2015 at 11:08 pm

    auzi mei va dainui alkol pe veci in rox….
    deja m-am kkt pe tine zen …e de la ras ba…

  51. old timmer
    August 13, 2015 at 11:10 pm

    centaure…serveru viitor vin iar langa tine…iti zbor iar capitala….mars la kkt

  52. August 13, 2015 at 11:43 pm

    nu vrei sa ne sugi?

  53. Daniel [2xdnl]
    August 14, 2015 at 12:57 am

    Saraca mamica , :))
    Ba janele , raportul ala conteaza ,
    Eu daca fac 300 k imperieni intr-un server 100k imi mor de foame si 100k ii zapaceste fulgerii intr-o noapte , mai conteaza ca am avut 300 k ?
    Conteaza cati ajung la destinatie , cum si ce fel i-ai facut prea putin conteaza,
    Intelegi u unde bat :p
    Papa ,
    Sa postez cu un nick fals si sa il injur pe asta care a pomenito pe mamica?
    Nu imi sta in caracter , mortii cu mortii vii cu vii😦

    • Atilla
      August 14, 2015 at 10:24 am

      Poi nu la altii” ma refeream mei ..:)
      ai vazut cu ochi tai cum sta treaba ::)

      Da jos Luchianul ca iti dau eu altu semnat ..Atilla ..:))

      • August 14, 2015 at 10:46 am

        eu zic sa nu-l provoci, e in stare sa paraseasca insula si sa vina in toamna, sa ia unicul si sa scoata doua hammere record: unul de dac si unul de barbar, pe un cont de roman

      • Atilla
        August 14, 2015 at 10:54 am

        waaa
        il jugnesti acum , poi ce daniel e pisacile astea din chenaru de mai sus ??:))

  54. retras din activitate
    August 14, 2015 at 12:58 am

    Bleach nu vedeti ma ca in NE sunteti doar o adunatura de ,,carcalaci” ?Eroilor (peiorativ) mai ramane sa faceti sacrificiul suprem , sa va dati si amarata aia de viata pentru gloria virtuala .Cadranul NE merge din ce in ce mai prost si asta datorita voua…Si maxima umilita pentru voi ar fi ca jucatorii din sud sa isi faca un ww in NE si sa castige si nu cred ca mai e mult pana atunci .In rest Pace !

    P.S.Nu am cont si nu joc doar va urmaresc din afara .
    P.S. 2 Daca vreti sa ratati un server invatati de la cadranul NE sau faceti echipa cu Bleach, atila si ceilalti ,, carcalaci,,

    • Bleach
      August 14, 2015 at 11:06 am

      cum ziceam , arata-ti in joc cat de buni sunteti , nu pe blog

  55. postac idiot
    August 14, 2015 at 9:35 am

    moaaaaama
    bleach si atilla au fost lideri de cadran in NE?
    ma indoiesc

  56. August 14, 2015 at 9:46 am

    terminati-o ma daca nu stiti realitatea
    un grup de 12 -13 oameni am scos 2 hammere, am folosit si aparat 6 artefacte si avem inca la ww aproape o cincime din deff (instruirea trupelor merge in continuare).
    De ce datorita noua nu merge NE?
    NE nu merge pentru ca sunt prea multi care stiu travian si dau ordine si prea putin care joaca travian si executa ordine. De aia!

  57. August 14, 2015 at 10:02 am

    La multi ani „7berbeci” si „bleach”
    Sanatate sa aveti si bucurii in viata cat mai multe. Urarea mea sinceră este LASATI-VA DE TRAVIAN”

    • Bleach
      August 14, 2015 at 11:03 am

      omoara-te :*

  58. AntiProsti
    August 14, 2015 at 12:44 pm

    Primele 20 de aliante de pe server

    clasament atacatori cadrane

    1 NE ~ 16 milioane puncte off
    2 NW ~ 12 milioane puncte off
    3 SW ~ 8 milioane puncte off
    4 SE ~ 8 milioane puncte off

    clasament aparatori cadrane plus natarii

    1. SE ~ 21.3 milioane puncte deff
    2. NE ~ 17 milioane puncte deff
    3. NW ~ 13.5 milioane puncte deff
    4. SW ~ 12.5 milioane puncte deff

    Bravo SUD … castigati datorita liderilor si playerilor vostrii care au cam inteles cum sta treaba in jocul asta.

    Cine are de inteles sa inteleaga de ce nu castiga NE sau NW pe SW nu-i includ … ei sunt de conjuctura acolo si sunt cadranul cu cele mai putine conturi

    Dovada ca in SUD liderii stabilesc cine sunt cei care fac armate off … ceilalti jucand toti deff.
    Cand vor intelege toti liderii din celelalte cadrane ca asa se joaca si ca nu exista armate mixte, atunci sansa lor va creste

    Din Clasamentul asta rezulta ca liderii server-ului sunt cei din NE urmati la destul de mare distanta de cei din SE si foarte aproape NW-ul.
    Atunci unde-i buba ? de ce nu castiga ?
    Nu cumva in conducerea cadranelor ?

  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

