Home > Rapoarte ROX22 > Cipibau vs WW Lycans_

Cipibau vs WW Lycans_

Cipibau ataca pe WW Lycans_

Cipibau_vs_WW Lycans_

Raport cu defense complet:

http://travian-reports.net/ro/report/373064c5379

Categories: Rapoarte ROX22
  1. SUD
    August 15, 2015 at 11:31 am

    Felicitari! Ati pierdut!

  2. Fudulea
    August 15, 2015 at 11:33 am

    Felicitari pentru armata, pacat ca a fost data pe SUD…o prelungire aiurea a servarului.
    Felicitari si pentru Cadranul NE pentru locul 4

  3. costel
    August 15, 2015 at 11:33 am

    Hoho sa muncest un server intreg si sa dai 2 lvl , patetic ! Oricum frumoasa armata. Felicitari si SUD-ului pentru deff. RUN baby RUN !

  4. August 15, 2015 at 11:53 am

    bravo toti sant prosti si tu esti destept🙂 sper ca nu te uiti in oglinda pentru ca se va sparge si iar vei avea ghinion inca 7 ani :)))) hai suge-o la toti de aici

    • AntiProsti
      August 15, 2015 at 12:01 pm

      nu raspunzi la intrebare … ai facut si tu o armata vreodata ?
      iti dai cu parerea ca prostul in continuare… nu stii tu cum se fac astfel de armate
      dar sa dai ca proasta in targ din clanta pe aici esti bun
      Alex cine dracu a auzit de un prostanac ca tine pe travian ? pe blog o sugi la fel ca pe joc

  5. jingal biel
    August 15, 2015 at 12:11 pm

    Vad ca ne-ul are idiotul de serviciu care raspunde tuturor postarilor. Macar atat sa realizati si voi.

    • AntiProsti
      August 15, 2015 at 12:54 pm

      Prostule care esti tu prost … eu pe ultimele 20 de servere nu am coborat niciodata din Top 20 atacatori … dar daca vad tampiti ca voi care sunt nimeni in travian cum sa nu dau cu ei de pamant ?
      Nu cred ca am jignit vreun “jucator de travian” doar limbrici ca voi
      Pentru jucatorii de travian tot respectul, pentru voi multa muie

      • jingal biel
        August 15, 2015 at 12:59 pm

        Va fi remarcabil cand o sa cobori din copac.

  6. Ken
    August 15, 2015 at 12:41 pm

    Frumos hammer,felicitari pentru timpul pe care l-ati investit pentru a face aceasta armata , este armata cu cele mai multe catapulte de pe server ?
    Oricum ar fii bravo echipei voastre…

  7. Iuc (Lycans
    August 15, 2015 at 3:09 pm

    Frumoasa armata
    Felicitari!!

    • Atilla
      August 15, 2015 at 4:08 pm

      Auzi la el , patetic ..:))))

      Se poate sa am eu un bug pe neuron , da ma indoesc de vreme ce mintea mea lucreaza in asa fel incat pot scoate armate ca cea de mai sus , iar a ta ….NIET …

      Patetic era daca alergam dupa acest record in detrimentul ww-ului …dar cum stiam de 4 zile ca asta e tot ce mai pot scoate din armata de mai sus , si anume recordul pe varianta , nu cred ca am fost deloc patetic .

      tu sa te iei de mana cu martalogii de pe Kull si tzapu…))

      Expeditor:
      Kull&Diablo
      Subiect:
      fără subiect
      Trimis:
      astăzi 11:18
      Raportează ca și spam
      slabut,ma asteptam la mai multe trupe,ai avut un cadran in spate,ce jenant,rusine:D

      SERIOS ????:)))))))))))))))))))))

      • Bleach
        August 19, 2015 at 2:43 pm

        Jane , hai sa dam meditatii la baieti , scoatem si noi goldu macar :))))

        si pt pupincuristii ce ne blameaza , mai ales pe jan ca mie mi se rupe , el are mai multi fani , hamaru a fost facut de jan si fluffy in mare parte , ei au dus greul , eu lipsand o mare parte din sv , teo a fost cu examenele iar cipi … eh , el a fost sponsoru principal

        iar pentru domnu pipirel (fanu meu , te tzuc) , afla ca la inceputu sv am fost doar eu cu cipibau , pe urma EU lam rugat pe jan sa vina sa ne ajute sa facem hamar , teo a fost adusa tot de mine pe cont , ea fiindnco-playera mea de sv trecut , ulterior s-a alaturat si Fluffy , cam asta a fost povestea “recordului” , acu ‘ va asteptam sa ne dati iar de treaba :)))

  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

