Home > Rapoarte ROX22 > Dothraki vs WW maryus124

Dothraki vs WW maryus124

Dothraki ataca pe WW maryus124

Dothraki_vs_WW maryus124

Categories: Rapoarte ROX22
  1. AntiProsti
    August 15, 2015 at 12:06 pm

    ca dovada … lider-ul SUD a facut armata mai mica decat cipibau
    voi vorbiti de armate ?
    vorbiti de deff nu de armate … vorbiti de numarul de playerii din Sud
    despre orice altceva, ca sunteti zero la armate
    sper sa nu mai vad comentarii de 2 bani de la ratatii de pe blog

    • SUD
      August 15, 2015 at 12:19 pm

      La ce v-a ajutat armata aia bai inaptule? Cand noi v-am batut cu armatele de 10-15k catas, invata in pula mea travian si nu mai comenta pe aici aiurea.

      P.S. Cum de nu il injuri ca nu a dat pe HE? Ca in mintea ta 3x-ul afecteaza si ML.
      P.S.2. Na la pula!

    • SUD
      August 15, 2015 at 12:22 pm

      Si ii spuneai unuia sa iti spuna ce armate a facut. Tu ce pula mea ai facut taranul dracului? Ai facut tu vreo armata? Ai avut tu nopti nedormite pazind o astfel de armata? Daca esti prost macar nu mai semnaliza!

    • IMDB.com
      August 15, 2015 at 12:24 pm

      Am vrut sa ma abtin, dar la cata prostie emani nu mai rezist.
      Armata asta a fost facuta cu pacalici, asta daca te-ai interesat macar…
      Cipibau a facut o armata frumoasa, dar in alte conditii…cred ca si el imi da dreptate ca atunci cand ai un discurs la 2 ciocane si un berbecar, care il mai ia si el odata pe saptamana se face altfel treaba…dar presupun ca tu detii record la hammer peste tot pe unde ai jucat de iti permiti sa iei lumea de sus, sau e posibil sa ma insel si esti doar “omul de serviciu'” al elite pe blog.
      In final doresc sa felicit SUD-ul pentru aceasta serie de victorii, si totodata si adversarii !!!
      Numai bine,
      Dragos.

    • Vali
      August 15, 2015 at 12:28 pm

      Salut stimate,

      In SUD noi nu jucam sa facem armate record, ci le facem sa dam cu ele la momentul oportun pentru ca aceasta confederatie sa castige. Imi place mai mult sa vad WW-ul la level 100 decat hammere record, din cauza aceasta artefactele de trupe se ruleaza la cat mai multi jucatori cu putinta, nu doar la 1,2,3…

      Intr-adevar nu am avut armata cea mai mare, dar nici mica nu este dupa parerea mea date fiind conditiile in care aceasta s-a facut. Un singur artefact de trupe 1/2 rulat la 7 jucatori. Daca putin citesti statistica ai sa vezi ca pentru putin timp, 20 de zile am facut armata cu artefact pacalici, mutat in fiecare zi de cate ori a fost nevoie pentru a obtine efectul dorit (1/2 trupe de cont).

      Din pacate imi lipseste si din armata, aceasta fiind folosita sa curete un artefact mic la momentul aparitiei lor.
      Pe total si-a facut treaba🙂 Se putea mai bine, dar nu am dispus de resursele, timpul, goldul necesar pentru a ma ridica la nivelul cel mai de sus.

      Respecte.

      PS: comentariu tau este de doi bani! sper ca te oftici foarte tare cand realizezi ca SUD a castigat din nou :))

  2. August 15, 2015 at 12:12 pm

    mai idiotule mai mica dar cu rezultate mult mai bune. noi am avut 3 trainere si ei unul si ce am facut cu ele? macar eu zic sa avem bunul simt sa ne vedem de treaba si sa vedem cum putem sa invatam ceva de la oameni astia. al dracu de prosti ce santeti

  3. Assasin
    August 15, 2015 at 12:19 pm

    Frumoasa armata , congrats!

  4. Bleach
    August 15, 2015 at 12:24 pm

    felicitari pentru armata !

  5. Slymer (Tyrion)
    August 15, 2015 at 12:36 pm

    AntiProsti e mai prost ca prostii :)) Nu ti se potriveste deloc nick-ul😀 Felicitari SUD pentru strategia de a castiga serverul, pana la urma asta e scopul in jocul asta. Ca mai aud pe unii, ca noi ne distram, ca bla ca la si ca voi stati cu capul la cutie tot serverul. Fratilor, nu e vina lor ca nemtii au facut jocul in asa fel, ei doar vor victoria si din ce se pare, reusesc server de server. Daca vreti sa va distrati tot serverul atacand, atunci invatati sa si pierdeti. Si din cauza voastra, suntem de rasul curcilor, ca un tot in ELITE, desi se gasesc multi OAMENI si acolo.

    • Atilla
      August 15, 2015 at 12:50 pm

      pfff……parca scopul tau a fost sa te distrezi serv asta …..
      mi se pare ciudat sa arati cu degetul in alte directii cand tu ai facu exact asta ….zic si eu acum na ….poate ma insel ..

      • Slymer (Tyrion)
        August 15, 2015 at 12:52 pm

        Ia mai citeste ce am scris in continuare🙂

      • Atilla
        August 15, 2015 at 1:08 pm

        am citit si nu are nici o logica …..pana la urma ai vina sau nu ???

        atacurile la distractie nu prea au legatura cu ww ..decat ……daca ataci cu 6k de berbeci in loc de 8k catas ….sti la ce ma refer nu ??/

        asa ca o mica paranteza . la momentul aparitiei artefactelor pe harta eu am avut 5900 catas ….Lar a avut 6200 …..

        sfatul meu prietenesc pt voi este sa folositi blogul asta doar pt a mai ciupi ceva informatii de ici de colo …….poate are neuronu o tresarire , un spasm ceva ….si va dati seama ca la 16 mil pct of facute de elite vs 8 mil cate are sud (ma rog , cam astea erau statisticile pana azi ..) era lezne de castigat servarul ….chiar si cu deful frumos facut de sud …

        si asta e valabil pt toti pleyeri din NE …nu doar pt tine .

      • Slymer (Tyrion)
        August 15, 2015 at 1:49 pm

        Tu cred ca ai inteles doar ce ai vrut din ce am scris eu mai sus, eu ma adresam celor care vorbesc aiureli pe-aici, gen ca noi am fost mai buni, ca sudul nu merita sa castige pentru ca doar au stat cu capul la cutie si doar le-am explicat ca daca vor victorie, doar asa se poate acum. Da e adevarat ca eu am vrut distractie, pentru ca nu am vazut nicio posibilitate de a castiga acest server. Majoritatea cu care am vorbit la inceputul lui, mi-au zis ca au intrat asa, ca sa nu lipseasca serverul asta, nu ca ar avea de gand sa participe la castigarea lui.

      • Slymer (Tyrion)
        August 15, 2015 at 1:55 pm

        Si apropo, vezi ca te pacalesti cu statisticile alea, una e sa dai intr-un deff imens, alta e sa dai pe ici pe colo intr-un deff micut🙂 O sa observi ca, o armata micuta poate face mult mai multe puncte off decat un mega-hammer😀

  6. Ken
    August 15, 2015 at 12:36 pm

    Frumoasa armata , salutari crash….

  7. UN SUDIST
    August 15, 2015 at 1:23 pm

    Felicitari Madalin! Frumoasa armata.

  8. nusica
    August 15, 2015 at 2:45 pm

    felicitari!

    • FuTare
      August 15, 2015 at 3:22 pm

      Oare sunt singurul de pe blogul asta care as fute-o pe nusica? Like da, dislike nu! Go!

      • August 15, 2015 at 4:15 pm

        pentru a te vota NESIMTIT ce trebuie sa fac?

    • Fulea
      August 15, 2015 at 6:04 pm

      ai luat pauza nusica de la comentat pe forum ?

  9. Iuc (Lycans
    August 15, 2015 at 3:13 pm

    Frumoasa. Și eficienta
    Asta este rolul unui Hammer

    • Atilla
      August 15, 2015 at 4:02 pm

      Iauzi …si eu care credeam ca se fac atat de multe trupe pt a se umple crasma de clienti .:)))

      • Iuc (Lycans
        August 15, 2015 at 5:01 pm

        Unde e crasma
        Nu văzuși. Ca nu avusarati loc?
        Și au sărit și doua șindrile

  10. UnudinSW
    August 15, 2015 at 3:21 pm

    Sper ca NE sa fie reprezentata in continuare de jucatori ca Kull&Diablo, gomez, tot noi, epic si lista poate continua.

    Felicitari Dothraki.

  11. August 15, 2015 at 4:08 pm

    In NE s-a jucat la plesneală, pe premiza că: face ăla și cu ăla hammer și dărâmă tot, nătărăii ăia mici și multi fac deff, deci eu îmi permit să fac ce vreau cu armata, să-mi vad de răzbunările mele personale, să-mi umplu panoul de medalii, să fiu mereu in topuri.
    Nu așa se face treaba. Eu mi-am, făcut treaba, am promis un hammer l-am scos, am dat cu el. Ceilalți ați făcut ce trebuia de făcut?
    Punctele off si medaliile off nu ajută cu nimic ierarhia finală.
    Deff-ul de pe WW a fost extrem de slab.
    Ați atacat conturi in SW ca să va aflați în treabă. Trebuia tocat deff-ul din SUD nu cel din SW, deff care acum e pe WW și se vede.
    La noi cine să facă deff? E plin de atacatori … Să nu mai spun de cei care țin deff până la final pe cont de frică să nu i se dărâme capitala și să pățească rușinea … Eu personal după ce am atacat WW SUD am renuntat la tot deff-ul ce apara armata, ptr a fi trimisa pe WW, pierzand astfel spicul de sat (care nu mai folosea contului si nici cadranului, altfel nu-l pierdeam), suplimentand cu deff acolo UNDE CONTA.
    SUD a caștigat pentru că a avut deff și hammere.
    Marilor atacatori din NE, cât deff din SUD ați eliminat și câte hammere ați vânat?
    Conturile oriunde si cipibau au fost destul de hărțuite și nu le-am pierdut. Nopți și zile, gold și deff, nu a fost deloc plăcut.

    Scuze puținelor conturi ofensive din NE care nu merită aceste reproșuri, se știu ele și îi știu toți care au urmărit evoluția serverului.

    Nu cred că in SUD nu există probleme, dar rezultatul final demonstrează că ele se rezolvă și sunt capabili să se motiveze și să câștige.

    Aș mai avea ceva de adăugat și pentru cârcotași. Cadranul NE nu a câștigat de mult, dar ca valoare cel puțin în ultimele servere e pe locul doi, având tot ce e nevoie pentru victorie, lipsește un lider care să urce nepotismele și mofturile în pod și să coboare milităria. De ce spun asta? Daca NE nu ar fi valoros, marile armate de pe server nu ar lovi pe WW-ul nostru. Momentan suntem singurul cadran care poate pune probleme serioase sudului. De ce nu o facem serios? Sunt câțiva „deștepți” care trebuie să afle …

    In realitate se scandează lozinci de genul DEMISIA … eu aș striga TREZIREA! Degeaba coboară de pe tron un incompetent ca să lase locul altuia. Mai bine e sa devenim toți competenți.

    • Iuc (Lycans
      August 15, 2015 at 5:10 pm

      Auujj!!!!
      Oi fi io pilit, dar asta doare….
      Îmi dau seama ca au trebuit atâtea servere, sa spună ceva ce eu am zis acum 6 servere

  12. old timmer
    August 15, 2015 at 5:22 pm

    tu ai zis ca esti prst…asta stim cu totii.
    taci dracu nu mai comenta de NE…tu fa pantofii la sud.
    prostu de serviciu….se trezi comentand el

  13. August 15, 2015 at 6:42 pm

    old retard ce iti place pula mai rau ca cicolata :))) sant sigur ca de multa vreme il vanezi pe lycans sa-l sugi si el tot fuge…sa-i fie rusine

    • AntiProsti
      August 15, 2015 at 8:49 pm

      un elite si tu tot pula la sud o sugi ? vezi cand ajungi la mine eu te mangai pe crestet
      cum dracu sa postezi ca tantalaul pe aici … cica un elite … tu esti doar un frustrat dat afara din elite si aciuat prin sud
      da-ti numele si promit ca tu nu vei mai juca niciodata in SUD

      astia sunt lasii de pe travian, oameni de 2 bani care pupa in cur unde se ofera
      decat cu playerii ca tine in SUD mai bine lipsa
      asa-i ca-i frumos cand esti in echipa castigatoare ? … doar lasii schimba cadranele
      mai trebuie sa mai luam 3-4 din NW si 2-3 din Farmers si castigam inca 20 de servere fara probleme si cu 2-3 ww-uri in cadran
      Dar nu mai e nici o satisfactie cand vezi ca nu ai cu cine … de aceea vreau sa deschida ochii si celelalte cadrane, ca aiba si ei sansa la ww nu sa vina cate un handicapat plecat din alt cadran si venit in SUD si sa injure pe aia de unde au plecat
      Nu mai e joc cand sud-ul au 300 playerii in cadran, NE 250 NW 140 si farmers 90 … niciodata nu vor avea sanse cum am mai zis intr-o postare anterioara

      pentru toti aia care de o saptamana ma tot pupa in cur … repet … sunt jucator SUD

      • Iuc (Lycans
        August 15, 2015 at 9:46 pm

        Ești fix pix
        Vezi freacă pix ca îți dau balele pe afara
        Tu ii spui ăluia sa își dea numele
        Tu fiind….

      • AntiProsti
        August 15, 2015 at 10:05 pm

        Lingaule tu suge-o
        ai venit in SUD sa castigi si tu 1 server alaturi de cei buni, in rest sunteti vai de capul vostru, de 2 servere tot ne pupi in cur sa veniti si voi in cadran
        asa te remarci si tu, ca altfel erai pielea pulii

      • Pipirel
        August 15, 2015 at 11:16 pm

        sclavul de bleach,isi face datoria?

      • Vali
        August 15, 2015 at 11:59 pm

        Nenea Antiprosti vorbeste in numele tau cand spui SUD si nu al unui intreg colectiv. Obisnuiestete cu gandul ca pe rox 22 serverul a fost castigat de catre contul Lycans_ ce impreuna cu oamenii sai si alaturi de confederatia SUD formeaza o echipa incepand cu rox 18. WW-ul a fost tinut de catre el la dorinta mea, asta ca sa intelegi ca el nu a dorit din propria initiativa sa faca acest lucru.

        Savureaza ultimele ore din server !

      • Slymer (Tyrion)
        August 16, 2015 at 2:11 am

        Asta intrece orice grad inferior de inteligenta :))

      • Bleach
        August 16, 2015 at 12:51 pm

        sclavu de bleach te ninge in freza , sclavu cui sunt ma? eu n-am gasit pe joc playeru “Pipirel” , eu zic sa va abtine-ti daca n-aveti tupeu sa postati cu nick-ul din joc ,
        Felicitari SUD , felicitari iuliane (cand bem?)

      • Pipirel
        August 17, 2015 at 12:35 am

        Pai ce mai sclavule,exista contul bleach?Daca te-ai atarnat si tu de niste oameni,asta te transforma in mare jucator?de iti tot dai tu cu parerea pe acest blog?Sclavule,vezi ca-ti depasesti conditia.Eu am facut armate pe contul meu sclavule,eu nu stau ca tine,sa-mi arunce liderii un os,iar cand nu au chef de mine sa-mi dea un sut.Asa ca,pana sa te aciuezi pe contul respectiv,ce ai facut tu sclavule?

      • Bleach
        August 17, 2015 at 2:14 pm

        :))) esti amuzant copile , nu stii multe

  14. SPARTANUL
    August 15, 2015 at 10:02 pm

    Un server frumos.
    Felicitari invingatorilor !
    SUD cel mai complet cadran.
    Playerii multi.
    Armate frumoase.
    Deff-ul face marea diferenta.
    Organizare foarte buna.
    Tactica excelenta.
    Celelalte cadrane mai au de invatat

    Bravo !

  15. aSn25(mda)
    August 16, 2015 at 12:44 am

    Felicitari SUD , victorie fara drept de apel. Glumind putin,se pare ca aveti pile la germani,caci din cate vad eu noua versiune de travian (T4) vi se potriveste ca o manusa:)). Sa ne vedem sanatosi si la fel de multi si serverul viitor. Numai bine tuturor.

  16. igus
    August 16, 2015 at 2:55 am

    ca dovada … lider-ul SUD a facut armata mai mica decat cipibau
    voi vorbiti de armate ?
    vorbiti de deff nu de armate … vorbiti de numarul de playerii din Sud
    despre orice altceva, ca sunteti zero la armate
    sper sa nu mai vad comentarii de 2 bani de la ratatii de pe blog

    bai retardule,ai vazut ca liderul a dat dupa artefact?

  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

