Home > Rapoarte ROX23 > Atacuri pe SUD Steel

Atacuri pe SUD Steel

Atacuri pe artefactul de rezistenta 3x

BBB ataca pe SUD Steel

BBB_vs_SUD Steel

STM ataca pe SUD Steel

STM_vs_SUD Steel

TIA ataca pe SUD Steel

TIA_vs_SUD Steel

Monte Carlo ataca pe SUD Steel

Monte Carlo_vs_SUD Steel

Categories: Rapoarte ROX23
  1. Sorin
    November 14, 2015 at 2:32 pm

    Celelante 3 nu le puneti?:))

  2. Dhahran
    November 14, 2015 at 2:57 pm

    Adipiciu,corectitudinea tipică pt ne,unde e bre?

  3. Assassin
    November 14, 2015 at 3:08 pm

    Allah Akbar! :))

  4. nw fara ardei
    November 14, 2015 at 3:29 pm

    la limita….am vazut ultimu raport ati ramas cu 3 trupe pe sat. bafta mare altfel eram la gara toti. daca elitu pune mana pe 3x….e groasa. altfel…sunt iesiti din carti. serverul este al nostru. a facut furicurent intelegere cu SW ….vom merge impreuna la ww. Vad ca deja da mesaje in conferinte sa nu mai atacam acolo. DECI SERVERUL ESTE AL NOSTRU.
    VOI RESTU…..GURA MICA….

    VIVA NW

    • Ionut
      November 14, 2015 at 3:48 pm

      tinere
      ce fumezi? ca si eu vreau….

    • Bigmaster
      November 14, 2015 at 4:43 pm

      Mars ma in alta parte..

  5. un_jucator
    November 14, 2015 at 3:36 pm

    nw fara ardei , lasa vrajeala, tu esti un lider elite sau cel putin apropiat de conducerea elite .Cunosti amanunte ce numai un lider elite le stie si nu ma refer la ce ai zis mai sus
    Sper ca nu te baga in seama cei din celelalte cadrane, plus ca faci prea multa gargara fara rost

    • Bigmaster
      November 14, 2015 at 4:42 pm

      mare e gradina domnului… toti desteptii s-au trezit pe aici sa sustina NV-ul… bine i-ai zis cumetre

  6. un_jucator
    November 14, 2015 at 3:39 pm

    referitor la postari pe blog nu mai dati vina pe asta micu , el pune ce i se da, nu cred ca sta sa vada toate atacurile
    Nu cred ca este bine sa confundam blogul cu jocul

  7. Sorin
    November 14, 2015 at 3:43 pm

    http://travian-reports.net/ro/report/517752ac774

    asta e limita nw fara andrei?:))) sau o mai lingi mult

  8. GOGU
    November 14, 2015 at 3:56 pm

    40k tk s-au dus si ei:)

  9. men1
    November 14, 2015 at 6:49 pm

    ce U.E. a luat NE, au infipt 2 conturi in Sud, au zis ca asta e reteta succesului
    apoi nu mai gaseau butoanele de delete la conturile alea…
    acum sunt tristi….
    semigeniu ….Sud Steel
    asta inseamna Sud….legenda frate
    …restul sunt detalii…spor la joc

  10. nw fara ardei
    November 14, 2015 at 6:59 pm

    ba firatai dracu de opariti…voi va luati de mine?
    eu scriu aici de la inceputul roxului..dau in ardei de zor. mi-am vazut visul cu ochii cand l-ati debarcat. vedeti ca nu sunt eu cat ionut cu 1 mil scutieri,…dar vreo 300k pretorieni tot am. poate dau delete firatai dracu sa va satur.
    taceti si faceti matanii si spuneti rugaciuni sa castigam serveru. si daca cumva feel the rush nu isi tine cuvantul dat nw-ului il ia mama dracu. daca da atacuri pe ww nw care va fi la level 100….va ia mama dracu pe toti.

    dupa cum am spus…sunt ghicitor in stele. serverul este al nw. si nu ne opreste nici elitu nici sudu si cu atat mai putin feel the rush ala fara capitala. baieti…daca comenteaza…ii aduceti aminte ca iar isi cauta capitala….
    :)))))))))))))))

    VIVA NW

    • Light
      November 14, 2015 at 10:52 pm

      Noroc cu tine ba baiatule,altfel nu stiu cum apara ww-ul astia fara tine. Ar trebui sa ai vise mai mari, gen sa inveti limba romana si sa cunosti un psiholog bun.

  11. ALLAH
    November 14, 2015 at 9:53 pm

    Multumiri pt. felicitari !
    Ma uitam la un film si am vazut tarziu atacurile, mai era 1 ora pana la atacuri cand m-am apucat de bagat deff, si am constatat ca nu-mi ajung asa ca mi-am sacrificat si TKurile, am recalculat dupaia imi iesea bine si cu arhitect 20 peste 3x nu au dat decat 2 lvl la zid care le-am si refacut instant ! rapoartele toate mai jos !

    Ce nu zic alde marii artisiti ai travianului de cele 2 conturi sparte de la noi rookie si Who is me? de pe unul vedeti raport de atac si de pe celalalt mi-au retras defful vreo 90k ! da nah asa sunt astia din NE obisnuiti sa joace, cu mizerii, ca deh doar sunt cei care fac “arta travianului” atunci cand castiga ei si cand pierd e manarie cu MHul corupt ! astept sa vad runda asta ce va fi oare ….

    http://travian-reports.net/ro/report/516640f0a44
    http://travian-reports.net/ro/report/51661387c6d
    http://travian-reports.net/ro/report/5166329afb1
    http://travian-reports.net/ro/report/516621dd5db
    http://travian-reports.net/ro/report/516568a29de
    http://travian-reports.net/ro/report/5165546f8b0
    http://travian-reports.net/ro/report/51654811fe9

    Va doresc succes la toti si fie ca cel mai bun si merituos sa castige !

    Lubnani,

  12. nw fara ardei
    November 15, 2015 at 1:08 am

    lubnanel…tu vorbesti de onestitate?
    hai mai las-o dracu. pai abia ai furat 3x-u si ai facut contu praf aluia din elite.
    mai du-te dracu ba si tu de oparit.

    viva nw

    • IPS Daniel
      November 15, 2015 at 2:33 am

      gogule, suntem 5 coplayeri pe acest cont si cu 2 sitteri a cate 3 pe fiecare, asta inseamna cam 10 insi per total, unu din ei e ala micu de respira greu care a primit pontul si a reactionat cum ati reactionat si voi de la bun inceput cu cele 2 conturi plantate la noi care le-am lipit, orice plata are si rasplata, pentru orice cauza exista si un efect! oricum macar nu ma pot lauda ca voi ca ati vandut vreo 3 artefacte lui Emil😀 aveti de gand sa-l saraciti pe bietul om cu atatea oferte vad !😀

      ah si era sa uit ca am aflat si eu de la ala micu : cat de idiot sa fii sa ai 5 servere la rand aceeiasi parola : “mercedes” si sa fii de fiecare data sitter la contul de WW si la artefactul de 3X ? acel idiot are si un nume da: Gerula29, incercatii contul si serverul viitor poate tot “mercedes” va fi parola😀 runda trecuta l-am avetizat pe Emil din FairPlay pt acest joc ca avem acces acolo, am fi putu goli WWul si sa-l lasam teren de fotbal! si a schimbat ala parola dar runda asta a avut-o aceiasi ! asa ca… excuse us !

      • RedDevil
        November 15, 2015 at 9:40 am

        Aprinde o lumanare pentru “artefactul 3x” Daniele. Si data viitoare sa-mi aduci o candela sa le-o pun eu la final.

      • Just You and Me
        November 16, 2015 at 9:30 pm

        fratioareeee… asta inseamna sa fii mafiot, fratiorul meu… sa recunosti ca ai intrat pe un cont, desi nu esti titular, deci multiaccount si sa nu patesti nimic… si daca cumva te prindea MH ala e bulangiu…. bravo fratioare, la mai multe accesari de conturi care nu sunt ale tale… mafiotul meu mic, smecherul meu, sa te pupe al pacino pe minutza, asa esti de simpatic si de mafiot si smecher…. nu mai gasesc cuvinte de laude …. plsu miii de multumiri ca nu ai facut prapad pe ww cand ai avut ocazia… asta inseamna sa fii OM… mare caracter esti, mafioate!

  13. nw fara ardei
    November 15, 2015 at 12:30 pm

    asa red devil….da cu limba la poponetz la sud…..poate nu da pe tine la ww.
    hahahahaha….
    ai dracu opariti…..

    • RedDevil
      November 15, 2015 at 12:40 pm

      Tu ai sechele prietene… am impresia ca ai suferit cand erai mic. Iti facea mami baitza in apa clocotita si de atunci primul tau cuvant invatat a fost “oparit”. Ce pot sa zic… esti suferind , te inteleg.

      Vezi ca ai uitat sa mentionezi la final “Viva NW” … hai te rog frumos concentreaza-te… ramai un caine credincios pe blog.

  14. nw fara ardei
    November 15, 2015 at 1:27 pm

    vezi ca poate iti cauti si tu capitala ca si feel the rush. FIRATAI DRACU DE PACATOSI

    VIVA NW

  15. Assassin
    November 15, 2015 at 1:47 pm

    :)))))))))) Mai sunt armate in nw?😀

  16. nw fara ardei
    November 15, 2015 at 2:30 pm

    mai avem…destule pentru voi pacatosi opariti ce sunteti. deschideti ochii pana nu e prea tarziu si pocaitiva oparitilor
    :)))

    viva nw. viva bradut. viva all stars ucigatoru de feel the rusi.
    jos ardei din nw
    :))

  17. Assassin
    November 15, 2015 at 3:06 pm

    Pai doar nu se numesc degeaba “All Stars”😀

  18. True NV
    November 15, 2015 at 4:36 pm

    Nw fara ardei, nu stiu de ce am impresia ca e King, tarfa lui Emil.

  19. nw fara ardei
    November 15, 2015 at 5:18 pm

    bai true nw,,,,,ia zi ce cont esti sa iti dau mesaj pe privat de pe contu meu…..te pun si sitter sa vezi cum arata un mega defer marca NW.

    • Ionut
      November 15, 2015 at 6:45 pm

      ba dati 2 palme
      cat poti tu de tare si dupa revii aici pe forum

  20. secret
    November 15, 2015 at 7:18 pm

    :))))))

  21. Sud Steel (Cosmin)
    November 16, 2015 at 6:21 am

    Mai porumbel plausat tu nu poti scrie 3 cuvinte fara sa jignesti ? O tot sugi pe aici cu NW ca va castiga ! Mutu tace si le face nu sta ca tine sa scarme rahatu pe Bloguri!;)

    300k preto ? pai ce pot spune sunt conturi cu 500-600k si nu se lauda cum te lauzi tu;)

    Asa ca domnul Proumbel plausat revino pe pamant sau spunene si noua ce fumezii ca mie unu sincer imi plac filmele pe care le primesti

    P.S. Porumbel Plausat = nw fara ardei

    • mare este gradina domnului!!!
      November 16, 2015 at 4:27 pm

      Bai lache flaushat,tu ca jucator esti varza,tu iesi in fata doar cu jocurile murdare!!!!!
      Cum de au ajuns liderii din SUD sa te sustina?……..Este o singura posibilitate,ca toti liderii care joaca in acest moment sa fie corupti ca tine,alta explicatie nu exista!
      Adevaratii lideri sau jucatori nu ar fi acceptat murdaria ta………,jocul tau murdar lasa pete si pe cei nevinovati,
      Nu esti capabil sa-ti faci un cont si sa joci singur,mergi numai dupa lins fesele cuiva prin SUD!!!!
      In proportie de 70% din liderii SUD sunt numai jucatori care accepta astfel de jocuri murdare,jucatori care nu stiu sa poarte o discutie corect gramaticala,jucatori care profita de pe urma celor mici,jucatori care cresc datorita atacurilor pe cei mici din alianta.Acestia sunt liderii SUD!!!!!!

  22. Alex
    November 18, 2015 at 1:17 am

    nwfaraardei, bei apa cu galeata? vad ca esti prezent prin toate postarile si te agiti ca un coi in caldare. Asa prost esti incat nu iti dai seama ca nu esti dorit nici aici, nici pe travian si din felul cum vorbesti cred ca nici ma-ta nu te mai tine mult, maine poimaine postezi de la caminul de orfani.

  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

