Home > Rapoarte ROX23 > Lord Beerus vs n3xt

Lord Beerus vs n3xt

Lord Beerus ataca pe n3xt

Lord Beerus_vs_n3xt

Categories: Rapoarte ROX23
  1. Assassin
    November 16, 2015 at 7:32 am

    Allah Akbar! :))

  2. DramaTeam
    November 16, 2015 at 8:06 am

    Daca stau si ma uit mai bine ii si mureau de foame….hal de lider

  3. Assassin
    November 16, 2015 at 8:08 am

    Exact , eu zic ca l-am ajutat sa scape de stres 😀

  4. karma
    November 16, 2015 at 9:07 am

    frumos ataku- felicitari atacatorului
    sunt curios daca in urmatorii 20 de ani e posibil sa dispara prostii care isi tin trupele pe oaza in halul asta
    nu cred dar ….om vedea 🙂

  5. invictus
    November 16, 2015 at 10:12 am

    Tre sa fii prea spart sa ții armata pe oaza. Mai murea și de foame. A mai fost un atac din sud la ora 6 a ajuns pe sat….deci pierdea armata oricum.
    Ciudat totuși ca hmm a dat pe elite ca din ce se vorbea în conferinte elite fiind fără 3x vroiau sa lase hmm sa câștige dacă ei nu mai aveau șanse. Bine ca astia din hmm sunt și prosti…asta e clar.
    Felicitări pt atac totuși. ..frumos. pt next …..apuca-te de def pe viitor amice.

  6. //adrian
    November 16, 2015 at 12:01 pm

    Invictus , domnule hai sa iti spun ceva SW nu are nevoie de mila , sau sa fie lasa-ti sa castige . SW joaca strict pt ei ! poate nu in acest serv , dar treptat ne revin jucatorii in cadran , jucatorii care cred in SW . Voi restul lumii , multe conturi si putini JUCATORI .
    FELICITARI assasin pt atac .

    ps : parca nu e animat forumul fara gomez 😛 , dar apare el la sfarsit de serv :DDDD

    • G0MEEEZ
      November 16, 2015 at 9:30 pm

      ma uit dar nu comentez,,,

  7. nwfaraardei
    November 16, 2015 at 12:35 pm

    Wawaeawa……bineeeeee….asa sw. Începe sa îmi placa de voi. Încă un.hammer jos….o șansă în plus pt NW. V-A educat bine brăduț. ..v-a dat direcția corecta. Așa trebuie…so pe elite ….pe ei pe mama lor.

    De fapt ăsta e o victorie a nw…a lui brăduț. El v-a dat strategia e merițu lui.

    Visa NW….ViVA BRADUT gigolo nw ww le 100 !!!!!!

    • Ionut
      November 16, 2015 at 1:42 pm

      Ba eu cred ca familia ta te-a renegat si de aia esti tu aici

  8. mihai
    November 16, 2015 at 1:26 pm

    nwfaraardei nu mai infecta blogu cu comentarii cretine, ma ia greata cand vad ce scri, jumate din posturi sunt ale tale, mai bine vezi-ti de cont…

    Pe subiect…felicitari atacatorului! F frumos

    • Ionut
      November 16, 2015 at 4:09 pm

      Shhh…. Nu il supăra ca nu ne mai da aia 300 k Pretorieni la ww

  9. RedDevil
    November 16, 2015 at 5:33 pm

    Ba cum ataca asta !!!…Ai mers la sigur Assassine ? Prea bun , prea ca la tara !

    • Just You and Me
      November 16, 2015 at 9:39 pm

      avea parola, era mercedes, a intrat pe cont, a vazut, i-a placut ce a vazut, restul e cancan 🙂 si a lansat la sigur… oricum mii de multumiri si lu asta ca nu a facut ravagii pe cont :))… asta inseamna sa fii assasin man :)… simti, mirosi unde e armata adunata…. bravo pt atac

    • Ken
      November 17, 2015 at 8:24 am

      Intotdeauna la sigur se merge !!! 4 SW George …

  10. Happy Violence
    November 16, 2015 at 8:38 pm

    Na… din satistici se vede clar ca da 4-5 clickuri pe zi… oricum frumos atac, eu nu mai joc, dar daca jucam sigur eram pe el:)

  11. Light
    November 17, 2015 at 1:19 am

    Are sanse reale sa intre in top 10 aparatori la finalul saptamanii.

  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

