Home > Rapoarte ROX23 > S3r1f vs all4one

S3r1f vs all4one

Hammer spart.

S3r1f ataca pe all4one

S3r1f_vs_all4one_1

S3r1f ataca pe all4one

S3r1f_vs_all4one_2

S3r1f ataca pe all4one

S3r1f_vs_all4one_3.png

S3r1f ataca pe all4one

S3r1f_vs_all4one_4

Categories: Rapoarte ROX23
  1. paranoia
    November 20, 2015 at 2:37 am

    ce a vrut sa faca asta?

    • Awesome
      November 20, 2015 at 3:06 am

      Si uite asa Elite sparge un cont🙂 Asta era hammer din SUD, baietii s-au dus cu mismasuri si s-au atacat pe ww, ca asa-i in tenis ,sa prinda si ei un top. Asa au bagat si conturi in NV sa fure trainerele, asa si cu ww-ul NV.

      Din pacate pentru lache rezistenta tot nu are, sa-i faceti statuie ca e monument de prostie.

      • nw fara ardei
        November 20, 2015 at 11:11 am

        Taci ca ne faci cadranul de ras opăritule. Ție ti-a furat sw extinsa de la 20 de ore firai al dracu de pacatos și vorbești de alții.
        În loc sa tăcem din gura sa mergem pe burta poate nu da elitu pe noi și câștigăm te trezisi tu sa ieși ca păduchele în frunte. Firați ai dracu de spurcați prosti de bubuiti.

    • Septimiu
      November 20, 2015 at 3:13 pm

      Ba “nw fara ardei” daca prin sugere vrei tu sa castigi un server mai bine te lasi de travian si te apuci de condus carucioare-n Kaufland.

      • Awesome
        November 20, 2015 at 3:31 pm

        Salut, militiene !

  2. xyz
    November 20, 2015 at 11:10 am

    Pai la ce ii trebuie rezistenta?? peste 48 ore ii bubuiti ww cu ramasitele de armate ..si prostia de NE va fi maxima

  3. xyz
    November 20, 2015 at 11:26 am

    Si o bomboana pe coliva Elite : vor sa stranga bani sa cumpere un 3x ..ma sunat cineva si mi-a zis chestia deci nu am dovada🙂 dar tinand cont de trecutul ,, glorios,, a lui Lache in chestii necurate fiti gata de orice .

  4. Awesome
    November 20, 2015 at 11:47 am

    Andrei da-ti foc, esti mai prost decat credeam, esti retard amice. Stai si comentezi pe blog la fiecare post sa-ti demonstrezi prostia nemarginita.
    Nu sunt primul si nici ultimul care pierde o extinsa, macar eu nu sunt curva cu doua fete ca tine care isi vinde cadranul.

    • nw fara ardei
      November 20, 2015 at 1:01 pm

      Ești un păcătos. ….ordinar spurcat și opărit
      😆

      • - Florin -
        November 20, 2015 at 1:14 pm

        Gresesti aici, si sincer nu vad de ce suipi cu jigniri, este si acesta un mod de a iesi in evidenta, dar din pacate prin prostie. Folosind un dictionar vulgar si agresiv nu denota intelect din contra.

  5. jingal biel
    November 20, 2015 at 2:08 pm

    hai ca-mi place. deci, daca am inteles bine:
    ccs era spion elite si siter la s3r1f. dupa ce ia unicul de trupe, il cedeaza elite-ului si trimite armata lui s3r1f pe contul de ww elite. astia cer sud-ului 3x-ul in schimbul hammerului. sud-ul refuza, hammerul dispare.
    rezultatul? s3r1f ii invinovateste pe cei din sud ca cei din elite i-au furat hammerul si cedeaza elite-ului artefactul de hrana 3/4.
    pe sistemul “vinovat nu e ala de m-a violat, ci aia de nu au luat-o in gura in locul meu. deci ma duc la ala de m-a violat sa ma execute in continuare, ca e om bun, mi-a deschis ochii in privinta lumii”.
    prostia omeneasca. bravo elite, v-ati gasit fraierii😀

  6. Sorin
    November 20, 2015 at 2:32 pm

    Isi merita soarta idiotul asta chiar nu imi pare rau ca iau facut felul la cum a reactionat dupa ce iau spart hammerul elite

  7. jingal biel
    November 20, 2015 at 3:09 pm

    sunt doua variante mari:
    – fie cei de pe s3r1f sunt prosti de dau in gropi si nu au habar pe ce lume traiesc;
    – fie s3r1f era un alt cont spion al elite-ului. si decat sa trimita la final armata pe ww sud, mai bine au sacrificat-o acum in vederea obtinerii 3x-ului. iar daca sudul ceda rezistenta, se putea oricum trezi la final cu armata lui s3r1f pe ww lor.
    orice calcul ai face, alegerea sud-ului a fost corecta, nu dai ce ai in mana pe vrajelile elite-ului.

  8. pentru jingel
    November 20, 2015 at 3:12 pm

    mister craciunitzu am si eu un mesaj pentru tine … ,
    1. in problema sunt 2 conturi sparte ,unul cu 3x luat de cei din sud si unul cu hammer, cel al lui sherif
    2. cine a spart conul lui sherif a fost putin mai inteligent (ati pierdut un jucator) si a dat o solutie ca lucrurile sa redevina la cum au fost la inceput si conturile sa continue ca si cum nimic nu s-a intamplat, stiu ca ai sa-mi spui ca nu e la fel de important si bla bla …
    3. daca eram eu in locul lui sherif imi bagam ceva in el de hammer si spuneam ca nu vreau sa cedam 3x , dar omul a spus ca isi vrea armata pentru ca a muncit pentru ea si probabil s-a gandit ca asa e corect… asa ca voi v-ati pisat pur si simplu pe vorbele lui ca si cum nu ar fii jucat alaturi de voi pana atunci …
    4. sincer eu prefer un servar pierdut alaturi de prieteni decat un servar castigat fara ei, si nu sunt singurul care gandesti asa
    ps: nu cunosc tot si nici nu vreau sa stiu…, doar ca nu-mi place sa te las crezand ca ai dreptate gandind asa

  9. jingal biel
    November 20, 2015 at 3:49 pm

    nu pun botul la astfel de manipulari.
    1. in problema e un singur cont “spart”, al lui s3r1f. pentru celalalt cont s-a facut vorbire mai demult.
    2. asta nu am s-o musc. daca vrei ca lucrurile sa fie cum au fost, ce faci cu spionii care au inceput sa dea in stanga si in dreapta prin sud? si au calcat in picioare oamenii care isi pusesera increderea in ei? incepi sa darami conturi prin elite ca sa fie totul egal? sau refaci deful si satele pierdute ca sa fie cum au fost la inceput? stiu ca ai sa-mi spui ca nu e la fel de important si bla bla …
    3. orice om cu neuroni care voia sa castige serverul alegea 3x-ul. el a preferat sa dea sansa elite-ului la ww doar pt a-si avea armata. or, daca el prefera sa aiba la final o armata de 300k maciucari cu care sa dea jos 1-2 nivele din ww advers (asta in cazul in care nu se razgandea in privinta destinatiei), fara a se gandi si la binele confederatiei, inseamna ca el era cel care nu juca alaturi de ceilalti, ci doar in mijlocul lor. cum suna asta “bai, sacrificati binele confederatiei doar pt a-mi face eu poza cu un hammer mediu”. omul asta juca pt ceilalti sau doar pt propriul orgoliu?
    4. corect. si conteaza sa stii cine iti este prieten. ca daca omul iti spune ca e dispus sa ii sacrifice pe toti pentru a-si mangaia propriul ego, poate ca nu era prieten, ci doar un oportunist. caz in care situatia asta e doar selectie naturala.
    ps: sa mori tu ca nu cunosti? ca daca nu cunosti, de unde atata siguranta in privinta locului unde se afla dreptatea? ori cunosti tot si ai baza solida ca sa ma pui la punct, caz in care minti cand zici ca nu cunosti tot. ori chiar nu cunosti tot, deci de unde stii ca ai dreptate iar eu nu?
    deci: mincinos sau papagal manipulator?

    • Just You and Me
      November 21, 2015 at 8:10 am

      ia da tu smecherie link unde s-a facut vorbire de contul spart cu parola mercedes? care a recunoscut ala ca l-a spart… aici a recunoscut cineva ca a spart vre-un cont? s-a facut vorbre de mult???? sa mori tu? ati deviat discutia ca la latrina3…. ea unul care zicea ca nu e fairplay sa rupi contul, reddevl ii raspundea ca l-a avertizat pe ala de 2 servee ca il va sparge (contul) si discutia a fost deviata….
      aici a recunoscut cineva de conturi sparte? parola era mercedes, logan sau care? deviati mereu discutiile si nu vorbiti clar si la subiect: a fost cont spart? da, uite, zi-mi cine cui i l-a spart si daca este in cadranul meu acuma ma duc pe el sa il darim si apoi imi dau delete…. ati acceptat si ati ris cind un cont a fost spart? nu v-a pasat? ati zis ca e fairplay, nu? cand eu mincat kkt ca nu e corect, ca e dualaccount, mai ales ca ala a recunoscut, reddevil….
      deci cind se sparge un cont nu mia deviati discutia aiurea, toti jucatorii ar trebui sa il pedepsim pe ala care strica munca unui om, timpul si banii lui, nu sa acceptati ca ala a spart contul cu parola mercedes, i-a consumat goldul si sa rideti…

  10. karma
    November 20, 2015 at 4:05 pm

    doamne ma doare capu de cite inteligenta si zburda pe aici
    deci sa vad daca am inteles bine
    – cei din NE au avut acces pe contul CCS ? dar asta dupa mintea mea umila inseamna nu ca l-au spart cum a facut sudu cu acel cont de 3x ( una e sa spargi un cont si alta e sa ai acces pe un cont )
    – prin contul CCS au obtinut acces la contul s3r1f si au trimis trupele raid la dracu in praznic ( iarasi nu cred ca e veorba de spargere de cont atita timp cit CCs a fost pus sitter de cei care joaca pe s3r1f) – si parca cei din Alkohol si SE faceau conturi fake cu numele liderilor din alte cadrane si cereau la gugustuci acces pe cont pentru verificari si trimiteau trupele aiurea ? sau ma insel?
    – iar in ce priveste decizia startegica a celor din se , va rog sa-mi dati voie sa nu fiu de acord cu voi . Din ce am inteles cei din NE au cele mai multe hammere in acest moment ( probabil ca vor mai piered din ele pina sa ajunga pe WW da vorbim la momentul asta ). daca nu o s amai aiba sanse la WW unde credeti ca o sa mearga hammerele astea ? Eu unul , fara sa fiu prea tare implicat in joc as paria ca pe SE si poate ,poate NW in conditiile in care nu am vazut prea multe atacuri din SW in NE pe aici prin rapoarte ( poate doar hammerul ala prins pe oaza ).
    oricum eu unul sunt total dezamagit de ce a ajuns sa fie travianul si cred ca asta este ultimul server in care mai intru
    Sa aveti un weekend placut .

    • mng
      November 20, 2015 at 11:14 pm

      citeste ce am scris mai jos,si daca esti o persoana care are capul pe umeri cere sa joci,daca mai intrii serverul viitor,macar 2-3 zile in alkohol.si vorbim pe urma.

  11. nusica
    November 20, 2015 at 5:35 pm

    unde s-a ajuns…conturi furate, sparte, cumparate…apucati-va frate de politica ,unii v-ati gresit cariera, va potriviti perfect sistemului romanesc: care face ceva necinstit ajunge departe.
    ce aveti de castigat daca spargeti conturi? cu ce iesiti in evidenta? credeti ca oamenior din lumea reala le pasa ca aveti o medalie la profil?
    toti care va pretati la asta sunteti niste nesimtiti, din orice alianta ati fi. sa va fie rusine…poate castigati un server, dar nu castigati respectul nimanui.

    • Just You and Me
      November 21, 2015 at 8:16 am

      asta ziceam si eu, dar tu nu vezi ca discutia e deviata mereu… acuma spre jkkturi ca alkohol, mass acoolo, etc… ce treaba are nu inteleg
      dar sa facem diferenta…. una e sa intre sitterul si sa te f…ta… si alta e sa iti sparga unul adresa de emeail sa intre cu parola ta, etc, sa iti consume goldul… eu am patit-o cu adresa de email… acum 2 ani… de atunci joc mereu defensiv… munca de 3 luni distrusa atunci….

      • nusica
        November 21, 2015 at 2:14 pm

        eu am patit-o cu sitterul…de atunci…fara sitter.eu nu pricep cum cineva poate fi asa marsav sa consume goldul cuiva. pana la urma e frauda. ar trebui ca mai marii travianului sa tina cont si sa cerceteze. pe vremuri se considera frauda. acum vad ca deja devine o obisnuinta sa ne batem joc de banii altuia doar pentru ca e in echipa inamica. oameni mici…

  12. Muc
    November 20, 2015 at 5:39 pm

    Nu imi plac oamenii care fac treburi din astea care sparg conturi sau se folosesc de încrederea altora, dar vroiam sa contrazic pe unul de pe aici care il da mai inteligent pe omul care a ,,spart,, contul serif. Unul inteligent rezolva toata armata, pierderile sunt asa 52k maci care cu artefact 1/2 se fac in 4 zile si 10zile de catasuri. Parerea mea e ca nu a fost inteligent Spărgătorul. Fara a cunoaste dedesubturile doar din ce se vede acesta e palma data de NE Sudului dupa ce a luat un pumn.

    • November 20, 2015 at 8:06 pm

      Pierderile sunt mai mari decat se vede mai sus. Au fost mult mai multe rapoarte. Nu le-am primit pe toate. Nu stiu cate trupe au fost in total, dar cred ca tot hammerul a fost trimis pe bucati.

      • NEfaraEmil
        November 20, 2015 at 10:54 pm

        Sigur nu NE minti?

  13. mng
    November 20, 2015 at 11:05 pm

    karma,ce faceau cei din alkohol?si pe mine ma doare capul de ce iti poate debita mintea,stii ce se face in alkohol?se dau massuri su bancuri,cu tampenii,se face caterinca,e distractie.e singura alianta in care ai sa vezi asa ceva,cauta spre exemplu cand alkohol cu pride parca au facut ww cu beciuri si temnite,la caterinca.si multe altele.intreaba pe oricine a jucat in alkohol cum este acolo si mai vorbim.joc de mult acolo,si am jucat multe alte servere gen comx,europa antica,etc.si nu am gasit nicaieri atmosfera asta,peste tot dadea un lider un mesaj trist si toti executau.a,si toti au drept de mass si pot spune ce vor in mesaje,cat timp nu e vreun limbaj obscen se glumeste din orice.

    • karma
      November 21, 2015 at 9:10 am

      scuze daca am suparat cu ecva
      ce am zis eu a fost ca , din ce am auzit, cei din Alkohol si SE obisnuiau sa faca conturi cu nume apropiate de ale liderilor din alte cadrane, cereau jucatorilor sa-i puna siteri pentru verificari si le trimiteau trupele la dracu in praznic
      daca cei din Alkohol sunt straini de astfel de practici , inca o data scuze – greseala mea

      • mng
        November 21, 2015 at 9:17 pm

        e ok,nu conteaza,ideea e sa nu te iei dupa ce vorbesc unii care nu au trecut prin alkohol in viata lor,cine a trecut,marea majoritate,nu vor avea cuvinte urate sau chestii naspa de spus,ci de bine,e cea mai caterinca alianta,eu joc sa fac glume cu colegii,sa ne trimitem bancuri,sa facem mistouri,mai mult asta ne tine pe majoritatea acolo,nu jocul in sine,daca nu era asta nu mai jucam de mult travian.

      • nw fara ardei
        November 21, 2015 at 10:14 pm

        Dragul meu opărit MNG. puteti sa nu mai jucați fata probleme….iti garantez ca nu va va duce nimeni dorul. Lipsa nici atât având în vedere ca NU EXISTAȚI PE HARTA.

        Hai la gunoi si cu voi….HAHAHA CE ÎMI PLAC GLUMELE MELE….

        VIVA AAA AAA NW

  14. Ignition
    November 21, 2015 at 8:21 am

    Multa lume oameni putini.

    Deci CCS Team, a vandut contul sau spre Elite. Mai precis jucatorul Emil Stan cunoscut ca si Hades. Acesta juca impreuna cu Cosmin si Red_scorpion pe acelasi cont, a cerut si el artefactul de 1/2 trupe si in aceeasi zi a cerut contului S3riff sitteriala, fiind sitter si inainte de aceasta chestie. Omul insa avea ganduri ascunse, asemenea unui jeg ordinar🙂 In noaptea cu pricina Team Elite era sitter la contul CCS Team, trimitand armata acestuia spre all4one in raid, aproximatic 270 k maciucari cu 70 k teutoni si 15 k catapulte. Un jeg Emil Hades, un jeg mai mare Emil Lache.

    Povesti ca s-a negociat 3x-ul ca nu s-a dat si a amenintat Emil ca trimite armata ? Voi sunteti cretini ? Asemenea chestii nu s-au intamplat. Probabil Lache prin metodele sale binecunoscute i-a insinuat asta idiotului de pe S3rif grigorie, iar acesta a pus botul ca deah, e plina lumea de idioti, iar lache e profesor la perversitati si cacaturi de genul.

    Acum sa recapitulam :

    -Lache salta 2 artefacte de trupe din NW in stilul caracteristic.
    -Lache salta unicul de trupe din S.E si 2 hammere unul cumparat CCS Team si unu S3rif.
    -Conturi spioni garla infiltrate in toate cadranele, Monte Carlo, Rookie, BBB, King…
    🙂 acesta e stilul lui. Imbarligator de profesie,un parvenit si un jeg ordinar. Nu te-ai schimbat deloc, om cu familie si capabil de asemenea cacaturi pentru un joc doar.

    Dar roata e rotunda !🙂

    • travian fara idioti
      November 21, 2015 at 9:26 am

      cind vad comentarii subiective de la jegosi fara caracter care fac pe lupul moralist inteleg de ce suntem toti in mocirla in care suntem
      hai sa incepem de la inceput
      – cind niste retardatri din sud au SPART ( rog cretinii sa retina SPART ) contul COJOCARU nu am vazut nici-o reactie din partea moralistilor care se dau in barci acum pe aici in legatura cu moralitatea lui emil
      – cind voi aveti oameni infiltrati in NE – e cool , va folositi de informatiile de la ei . Daca sunteti asa moralisti si corecti de ce folositi aceste informatii? Cind ataci sau te aperi stiind ce se discuta in conferintele altui cadran e OK ? dar daca folosind jucatori infiltrati la voi in cadran ramineti fara capitale sau artefacte dintr-o data devina lipsa de moralitate a lui emil . Voi realizati ce ipocrtiti sunteti ? De ce lipsa de caracter crasa dati dovada ?
      – am vazut ce scria Bradut – ca nu sunt spionii lui da se foloseste de informatii atita timp cit altii au facut-o ? Nu este iarasi o ipocrizie fara margini ? Tu folosesti ce acuzi la altii sub pretextul ca au facut-o altii inaintea ta?
      Jenant
      – voi cereti moralitate in conditiile in care sunteti toti ipocriti fara margini
      Am mai vazut ieri un idiot tot din sud ( dupa cit de subiectiv era in comentarii) care spunea ca liderii din SE au luat decizia corecta sa nu restituie 3x rezistenta si asta in conditiile in care stia foarte bine cum a fost obtinut acel artefact. Omu era revoltat de ce a facut emil si mindru de decizia celor din SE . Inca o data va intreb voi realizati ce jeguri ordinare, ipocrite si fara caracter sunteti? De ce nu a spus nimeni nimic cind ordinarii de pe SUD STEEL au spart un cont? Repet – SPART nu cedat de proprietar sau infiltrat ! SPART
      Din pacate ne meritam soarta in conditiile in care idioti ipocriti ca voi nu sunt expulzati dracu din tara asta .

      • nusica
        November 21, 2015 at 2:23 pm

        din pacate roxul a devenit serverul pe care un incepator nu mai invata sa joace, ci invata sa pacaleasca sistemul , invata sa pupe in fund si invata sa se preteze la tot felul de magarii pentru a fi parte din echipa…trist e ca asa e in toate cadranele…liderii ar trebui sa fie modele de jucatori.

  15. nw fara ardei
    November 21, 2015 at 3:12 pm

    taci pacatoaso

    • mng
      November 21, 2015 at 9:22 pm

      tipule,nu imi sta in caracter sa ma cert cu persoane cu prea putini neuroni,dar tu nu stii decat sa jignesti,daca vrei sa fii incult macar tine asta pentru tine,nu arata si altora cum esti de fapt.

      • nw fara ardei
        November 21, 2015 at 10:09 pm

        Opaaa…un păcătos la orizont.
        Tu cine dracu mai ești de te bagi în seama cu mine ca supozitor ????
        pentru tupeu de a te adresat neresoectuos în seara ăsta sa spui crezul de 10 ori. Altfel vin peste tine și te ia mama dracu de opărit pacatos.
        Când vorbesc eu opăriți tac. Și tu ești un opărit spurcat.

        Hai la gunoi cu tine.

        VIVA NW

  16. alkohol
    November 21, 2015 at 11:07 pm

    mai avorton prematur daca tot esti asa credincios ia treci si baga capul sub patrafir sa te spovedesti putin ca vad ca iti place sa-i iei pe toti in gura unul nu scapa.mare greseala a facut satatu roman ca nu i-a interzis mamei tale prin lege sa faca copii.

  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

