Home > Rapoarte ROX23 > Atacuri pe WW all4one

Atacuri pe WW all4one

Sinners ataca pe WW all4one

Sinners_vs_WW all4one

loki_devil ataca pe WW all4one

loki_devil_vs_WW all4one.png

dr3amscape ataca pe WW all4one

dr3amscape_vs_WW all4one

Categories: Rapoarte ROX23
  1. Tensity
    November 22, 2015 at 2:21 pm

    frumoase armate, frumoasa mobilizare in aparare

  2. Dan
    November 22, 2015 at 3:05 pm

    repet, au murit doar 1-2 la mie din trupe…
    daca tot am postat printre primii, am o rugaminte sa comentam strict la subiect…
    deci nu trebuie sa apara aici discutii intre alte cadrane, injuraturi care nu au treaba cu atacurile, etc…. din ce vad eu aici e NV si NE… deci alte discutii cu privire la lideri, jucatori, etc din alte cadrane, injuraturi intre postaci, ginditori de straytegii care nu joaca, etc nu isi au rostul aici
    va multumesc

  3. nw fara ardei
    November 22, 2015 at 4:05 pm

    nu pot sa cred, deci nu pot sa cred…cine dracu a fost marele strateg de a aruncat cioturile astea pe ww-ul din NE? bradut daca tu ai organizat prostia asta ma dezic de tine. bai doarv-am zis sa stam dracu linistiti….OPARITILOR. PAI LE DAM MOTIVE SA DEA PE NOI???? cine a organizat actiunea sa isi dea delete la cont. firatai dracu de lideri de carton …incepeti sa semanati cu ANDREI in prostie, poate imi schimb numele va trec la profil pacatosilor.

    Actiune care nu trebuia sa fie facuta….nu avem noi de ce sa dam pe elite tampitilor. noi trebuie sa ii lasam sa se bata cu sud.
    doamne iarta-i pe pacatosi ca nu stiu ce fac. acum sa speram ca ne iarta si elitii…..ca pagube nu le-am facut.

    all4one…daca esti cu frica de d-zeu treci cu vederea frate. ca n-am facut pagube….este multi prosti si la noi.

    VIVA NW

    • Florin
      November 22, 2015 at 6:43 pm

      De ce am impresia ca te milogesti? Daca mori , mori cu fruntea sus!!!! Daca esti in genunchi de ce sa mai apleci si capul? A sta drepti chiar si in fata infrangerii denota caracter. Vizavi de cine a organizat, a organizat, asa a crezut ca este bine, asa a facut nu vad rostul comentariilor asupra deciziei sale. A fost o actiune, reusita sau nu dar a fost. Bravo aparatorilor si atacatorilor pentru mobilizare si armate.

      • Septimiu
        November 22, 2015 at 7:23 pm

        La ce va mai raciti gura cu gunoiul ce a vandut artefacte nu stiu..

  4. November 22, 2015 at 4:18 pm

    Nu luati in seama ce scrie ciocanel mai sus….el e doar pupi….la emil

    • anti nw fara ardei
      November 22, 2015 at 4:24 pm

      Este bolnav copilul:))))))
      Sta si el intr-o conferinta si aude anumite barfe dupa acre vine pe blog sa se creada important!
      In afara de bautura,tigari si pacanele,m-ai sti a face ceva?
      Din pacate s-a rasturnat caruta cu prosti in curtea lui:)))))

      • nw fara ardei
        November 22, 2015 at 4:25 pm

        invata sa scrii pacatosule inainte de a ma comenta pe mine. nu esti demn nici sa imi pupi picioarele mele sfinte, unse cu mirul lui dzeu
        :))

      • Shevcenko
        November 22, 2015 at 11:37 pm

        Pentru domnul “esti penibil”, poti incerca chiar tu insuti aceasta teorie. Deschide 6 taburi si da 6 fakeuri cu 1 catapulta pe cineva cu asemenea artefact, primele 4 fixeaza orice tinta din interior si ultimele 2 pe resurse. Ai sa vezi ca primele 4 lovesc aleator in INTERIOR si ultimele 2 in RESURSE.
        Nu trebuie sa ma crezi, practica bate teoria. Si asta e regula si la ala mic, si la ala mare, si la unic.

        Spor

    • esti penibil
      November 22, 2015 at 4:26 pm

      loki ca sa inteleg si eu
      ce ti avut cu grajdu alora din NE? va era frica sa nu faca cai sa vina peste voi cu ei?
      hai ca tirg e cum e , dar grajdul?????
      voi sunteti mai penibili decit aia de pun tinta dubla cind dau pe ML
      si serios , nu a dat sudu sau sw pe NE si v-ati gasit voi? va era frica ca aveati sanse prea mari la server si v-ati gindit sa pastreze NE ceva hammere si pentru voi?
      liderii vostrii ( daca stiau de acest atac ) ori sunt intelesi cu se=udu ( ca sa preluati o parte din hammerele ce le erau destinate lor) ori il fac pe ardei sa para genial
      da nu stiu de ce mi se pare mie ca daca aveati o cit de mica sansa sa cistigati acest server ( nu zic ca aveati dar ipotetic vorbind) cred ca multumita voua e rezolvata problema acum
      NU O MAI AVETI!!!

      • November 22, 2015 at 4:38 pm

        daca nu cunosti travianu prietene nu te mai baga aiurea …asa ca sa stii si u dc am dat pe grajd …avea artefact de beciuri , si cand am ales grajd ma directionat pe granar extins….dar cum iti ziceam stai in banca ta daca nu cunosti toate detaliile…nu te mai da jucator ca esti penibil, deja esti in ceata

      • esti penibil
        November 22, 2015 at 6:12 pm

        frate acu m-am convins
        esti prost, esti penibil , esti fudul
        GIGI BECALI tu esti ma?
        deci tu ai ales grajd ca sa te directioneze ala de beciuri pe grinar extins ?
        si daca selectai beraria te directiona unde? intr-o lumje mai buna?
        ma geniu mic si prost , te-a directionat pe grinar extins pentru ca nu erau grajduri pe WW
        numai un prost fara margini ca tine ar putea sa-si inchipuie ca aia pe ww au grajd, berarie, beciuri …
        mare e gradina ta Doamne si multi prosti sunt in ea

      • Flash
        November 22, 2015 at 6:37 pm

        “esti penibil” chiar esti penibil ori nu intelegi ce a explicat omul mai sus. Normal ca au ales o tinta care,in mod normal, nu ar fi pe un WW cu scopul de a atinge un granar/hambar extins.

      • November 22, 2015 at 6:55 pm

        Ms Flash …omu e oricum prea prost pentru secolul asta ,,.. ba cacatule daca incerci ca sa enervezi pe cineva marsi in mm de retard u chiar ai nevoie de schite sa vezi cat esti de prost …asta e ultimul raspuns pe care ti-l mai dau , asa ca sa nu ma mai cobor la nivelul tau …oricum lumea si-a dat seama cat de inteligent esti

      • nw fara ardei
        November 22, 2015 at 7:20 pm

        mai flash….te facusi de ras. nu exista varianta in care daca dai pe o cladire te duce pe cladire din interioru satului. asta e pt prosti.
        artefactul de beciuri da ALEATOR prostometilor. adica ai aceleasi sanse sa dea in interior cat si in exterior. armate piedute degeaba. adevarul e ca numai CIOCANEII sunt atat de prosti sa riste armate aiurea in tramvai in speranta ca nimeresc hambar. ai dracu pacatosi dupa ce ca sunteti prosti mai si semnalizati.

        sparta…alexuta, t&d….vedeti cum o luati pe urma ciocaneilor sa aruncati munca de un server aiurea. poate nimeriti lan de grau. atunci clar…i-am nenoroci.

        firatai dracu de pacatosi, numai la curvasaraie va ganditi. sa spuneti crezul de 10 ori la noapte

        VIVA NW. Fara ANDREI si fara CIOCANEI ca astia sunt prosti rau

      • November 22, 2015 at 7:31 pm

        Ma si u cn plm esti de te tot dai pe aici cu parerea ??? Eu unu sunt Ciocan Ala Mare, datorita mie si a
        celor cu care am jucat in Strumfii si cu cei din BD am reusit sa aducem pacea in NW si tot noi am fost cei care l-am scos pe moldovean din NW…era bn cand erati toti carne de tun pt el , argatilor …noi de bine de rau daca am facut cv am facut pe carca noastra

      • esti penibil
        November 22, 2015 at 9:38 pm

        loki si tu si florin ala sunteti prosti de nu stiti pe unde calcati
        ma idiot retardat vezi ca iti explica omu ala ca esti prost si tu o tot ti pe a ta – BATMAN BATMAN
        prostu tarii daca nu intelegi jocu si cum actioneaza artefactul de beciuri pune frate mina si citeste ca nu e rusine sa fi prost
        e mai rusine sa fii prost si sa fi mindru de asta , asa cum esti tu
        idiot penibil ce esti
        rusinea serverului

        sa citez un om care stie cu ce se maninca jocu asta

        mai flash….te facusi de ras. nu exista varianta in care daca dai pe o cladire te duce pe cladire din interioru satului. asta e pt prosti.
        artefactul de beciuri da ALEATOR prostometilor. adica ai aceleasi sanse sa dea in interior cat si in exterior. armate piedute degeaba. adevarul e ca numai CIOCANEII sunt atat de prosti sa riste armate aiurea in tramvai in speranta ca nimeresc hambar. ai dracu pacatosi dupa ce ca sunteti prosti mai si semnalizati.

  5. nw fara ardei
    November 22, 2015 at 4:24 pm

    :)))))))))))))))))
    si pe loki joaca al doilea ciocanel. baaaa…nu sunt frate-tu prostovane.
    doamne prosti mai sunt ciocaneii. niste PACATOSI fara frica de d-zeu

    VIVA NW, fara andrei si fara ciocanei

    • DraGoS - NE
      November 22, 2015 at 10:20 pm

      si fara ma-ta futui dumnezeii ei .. de futacioasa ninja , se fute si nu face curatenie la locul de munca ..

      semnat , CioCaNeL !!!!!!

  6. November 22, 2015 at 9:37 pm

    Artefactul de beciuri da efect aleator tintelor, insa daca lovesti la interior, tinta va fi la interior. Invatati travian inainte de a fi maestri la oral.
    Si mai jucati si pe harta, nu tot pe bloguri. Daca sunteti mari strategi, puneti osul la treaba. Tot tzaca-tzaca ca o moara stricata. Unde esti, Lycans, sa aruncam cu niste pahare goale in ei?

    • nw fara ardei
      November 22, 2015 at 10:00 pm

      bradut…incepi deja sa ma dezamagesti. intai cu actiunea asta apoi cu ineptia care tocmai ai spus-o. am avut artefact de beci de-a lungul timpului. am avut atacuri pe cont. am si dat atacuri sa vad cum funcioneaza.

      Deci…maestre…ma dezamagesti. artefactul de beciuri loveste ALEATOR. ce spui tu este o ineptie. sper sa nu mai faci greseala sa trimiti alte armate pe beciurile astora ca deja o dam in damblageala.

      vezi ca are angi333 artefact de beciuri. da-i fake pe sate sau atacuri si pune tinta pe ce ai spus tu mai sus. si o sa vezi ca bati campii.

      sper sa nu imi fi pus sperantele in tine degeaba. am o vaga impresie ca dobitocu ala de andrei stia asta….

      ba…restu celor de spamati aiurea pe aici….poate comenteaza cineva ceva la adresa sefului. ma iau eu de el ca imi e sef si imi permit da voi sa nu comentati firatai dracu de opariti spurcati si pacatosi ce sunteti.

      VIVA NW. Hai ca o dregem noi si pasta
      :))

      • November 22, 2015 at 10:04 pm

        Am eu artefact de beciuri. Pune mana si intreaba la suport. Vei avea o surpriza maxima.😉
        S-a schimbat sistemul de cand nu ai mai avut tu.

      • nw fara ardei
        November 22, 2015 at 10:08 pm

        pune mana si da atacuri pe cont si o sa vezi ce zic…
        ala de la suport o fi vreun dobitoc

  7. Ionut
    November 22, 2015 at 9:42 pm

    loki datorita tie andrei nu mai joaca
    tu esti sefu in NV

    • November 22, 2015 at 10:14 pm

      Nu sunt eu sefu in NV …nici nu m-am implicat sv asta in nicio actiune , atacul asta pot sa iti zic ca a fost dat la cererea conduceri din NV …daca ai jucat ultimele 3 sv poate stii ce a patit contul si aliantele lu moldoveanu daca nu iti pot spune baietii …si da pot spune ca eu am fost unul din cei care au propus sa il dam afara pe moldovean din NV si sa preia conducerea oameni ca Bradut si ceilalti

      • Ionut
        November 22, 2015 at 10:26 pm

        :))))))) taci ma ca esti pe langa subiect

      • November 22, 2015 at 10:45 pm

        Ionut iarta-ma pe mn ….

  8. November 22, 2015 at 10:19 pm
    • November 22, 2015 at 10:44 pm

      Brad nu mai face boss chestii dastea …u nu auzi ca suntem prosti travianului …ce dracu
      Eu sunt GIGI BECALI….=))))))))……Sau ala de mai sus o fi acum =))))

  9. Poshtashul
    November 22, 2015 at 10:53 pm

    Artefactul de beciuri nu era activ in momentul atacurilor. Deci nu mai spuneti tampenii.
    O actiune ratata.

  10. November 22, 2015 at 11:00 pm

    Posh asta nu are importanta acum …aici s-a dezvoltat o prostie pe care niste asa zisi jucatori o tot intind…acum au un print dupa care sa invete si ei anumite lucruri …cum si noi si voi si alti au invatat

  11. Poshtashul
    November 22, 2015 at 11:17 pm

    Imi place pe blog-ul asta. Deja am si favoriti pe aici, abia astept sa posteze sa citesc comentariile. Lumea e libera sa scrie ce vrea. Acum cateva zile sau o saptamana in urma, era unu care ma injura, cred ca nu-l bagasem in seama server-ul asta, si incerca sa se bage in seama, dar nu conteaza. Nici nu aveam cui raspunde, dar cretini sunt multi si peste tot. Fiecare spune parerea pe aici in functie de cat de mult sau putin travian stie, sau cat de bine injura :))
    Imi place aici. E ok.

  12. iuc(Lycans)
    November 23, 2015 at 2:57 am

    Bradut, nu imi bat capul ce si cum exista un regulament , inainte de a se da din clantza cum zice unul altul , citim paragraful .
    eu am alta dilema ……
    Uite ce am citit eu la descrierea unei aliante , de prin cadranul ce ii exclude pe toti……

    10. Ștergerea contului din motive neserioase duce la excluderea definitiva din cadran (in serverele urmatoare). Contul parasit inca poate fi de folos colegilor.

    11. Orice tentativă de spionaj dovedită înseamnă excludere. Discuțiile cu prietenii din alte alianțe adverse se pot face în afara jocului.

    R.
    10.Ai daa deme dreacu , si cum l-or exclude pe ala de isi da delete?…chiar si serverele urmatoare…hihihihihi

    11. prima parte e clara , a doua cum adica inafara jocului? in conditiile date cum mai prinzi spionii?

    In fine am vrut sa va mai descretesc fruntile, prea sunteti incordati pentru un joc , ce ar trebui sa va distreze nu sa va duca intro stare nevrotica

    • Dan
      November 23, 2015 at 8:37 am

      hai man, ca este bine ce scrie acolo, mai ales la pct.10… si eu am avut un cont parasit linga mine, mi-a zis omul daca vreau sa il iau, i-am zis ca nu mersi, nu imi bat capul, dar sa nu dea delete… faceam cu calutii 2-3 minute pe satele lui si il famam nonstop, nu apucau altii sa ii ia resursele, eu eram lipit de acel cont… si au fost bune de tot resursele alea….
      si da, te bagi in ally, joci de capul tau, lp[ singuratic, ataci in stanga si in dreapta si creezi probleme aliantei…. si esti xclus si farmat si catapultat … si e clar ca vrei sa iti stergi contul… dar daca il stergi si fugi, cum se zice, nu mai pupi pe viitor in acel cadran…
      tu nu vezi ca nmele jucatorului este foarte important? Tu crezi ca unul care a jucat 10 servere cu numele Lycans o sa intra serverul viitor cu un nume oarecare ca sa poate intra din nou in acelasi cadran? Nu. “Romanii este fuduli”, nu continuam discutia :))
      Bafta multa
      PS NU mai explic si punctul 11, da-l incolo, hai ca estem fuduli si prosti, cum vreti voi, dar nu si idioti :))

      • nusica
        November 23, 2015 at 1:16 pm

        e server privat sa excludeti din cadran? si daca omul joaca de capul lui si face probleme aliantei, chiar daca nu sterge e totusi primit data viitoare,doar pentru ca promite ca sta cu mainile la spate serverul respectiv?:))))))
        deci daca omul mai vrea in cadranul ala,ca a avut si el 3 zile de faima, voi ziceti nu.adica in loc sa prelucrati un om care inca nu stie ce e aia echipa, preferati sa il stiti dusman de atunci in colo…interesant modul de a gandi…

      • Lycans
        November 23, 2015 at 1:43 pm

        Sa iti raspund la fel , stii care e marea noastra{la romani} problema?
        Definim ceva ambiguu si fara proceduri clare, cine defineste ca ceva ce fac eu este neserios?
        Daca tu bei suc si eu numa de la coniac in sus , se presupune ca eu fac lucruri neserioase?
        Daca sunt atacuri in alianta si eu sunt deffender , si am si eu atacuri si nu dau defful e lucru neserios?
        Si pentru , si spre stiinta ta de pe rox3 pana acum , eu iuc , mi-am schimbat numele de 6 ori in functie de cine mi-a fost copleyer.
        Nu intelege gresit , nu imi bat joc de ceea ce e scris, adica nu in sensul negativ, era o discutie libera si atat.
        Daca unul isi da delete ca a cerut sitter si e farmat si el pleaca in delegatie , si i s-a dat printre dinti , data viitoare nu il mai primiti?
        In fine , serverul viitor vreau sa joc in alianta aia , sau nu se poate ca eu fac lucruri neserioase
        Uite eu chiar acu ma apuc de chestii neserioase!!!!!
        hihihihihiii

      • Dan
        November 23, 2015 at 2:58 pm

        Nu e server privat, fiecare face ce vrea… dar daca esti de acord sa intri intr-o alianta si la inceput de server si ii accepti conditiile, atunci o faci pina la capat… nu accepti la inceput ca sa nu fii farmat si dupa aia stai asa ca eu fac ce vreau muschii mei nu ce vrea alianta… daca as avea timp sa fiu lider multe s-ar schimba in NE… conditii mult mai dure ca acuma… dar cum am o afacere in turism si detin 20 de agentii si mai toata ziua umblu pe drumuri si prin lume, nu am timp si chef de asa ceva, joc travian doar sa ajut ca defender… si ca defender apar capitalele/extinsele offenderilor, nu imi apar capitala mea… asta ar fi prima regula pe care as introduce-o… de aceea niciodata nu las defful pe capitala la un atac… ori adun 500k deff ori feresc aia 250k pe care ii am acuma pe capitala… caci daca trece atacul si imi cad si lanurile si pierd si defful ce am rezolvat?… stiu ca toti vor sa fie offenderi, bla bla bla… mie personal imi pae sa joc defensiv si sa ajut astfel alianta… si cu crop la ww, si cu resurse la hammere si sate suport, etc…
        Daca unora acest stil de joc al meu li se pare sclavagism, ca sunt sluga cuiva, parerea lui… eu sunt multumit ca pot ajuta fara sa fie neaparat sa primesc ceva inapoi…

  13. iuc(Lycans)
    November 23, 2015 at 3:11 am

    Sa va elucidez eu dilema.
    Astia din NW au auzit ca astia din NE au beciurile pline cu de ale gurii adica bautura.
    Anul asta s-a facut vinul bun si in NW au mai multa palinca si le trebuie si vin ca vine Craciunul
    Astia din NE golira beciurile , mai sparsara niste damigeni sa li se tai eroii in talpi la unii ce dadura cu eroii descaltati.
    Acum sper ca cei din NW sa isi apere bine palinca, sunt destui ce vor si ei
    So, urmarea o vom vedea

  14. meh
    November 23, 2015 at 4:55 pm

    penis

  15. November 23, 2015 at 6:52 pm

    Noi astia din NV pregatiram niste pufoaica in sticle de Chivas si le agataram de ziduri, Si oaresce coca prin fantani, sa fie apa mai dulce. Ii asteptam cu beuturi rafinate si brownies ca de la mama din camara, de la intuneric, unde se face untul mai bun.
    Si nemernicii stau acilea la taifas, in loc sa pohteasca la sindrofie. Ii zic io’ lu’ tatuca, sa puie corbacii pe dumnealor, mama lor de zorcaiti si nacadai!

  16. Nelu
    November 23, 2015 at 8:38 pm

    Pune si un link cu un dictionar de regionalisme, sa intelegem si noi, cei ce traim “la asfalt”.

  17. Lycans
  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

