Home > Rapoarte ROX23 > laur12345 vs WW all4one

laur12345 vs WW all4one

laur12345 ataca pe WW all4one

laur12345_vs_WW all4one

Categories: Rapoarte ROX23
  1. Dan
    November 25, 2015 at 12:07 pm

    usor, nu mai comentati, nu mai rasuflati, nu mai trageti cumva un partz ca ne cade iar ww-ul :((… pana mea, eu vad rapoartele cu trupele care ataca pt ca am intariri acolo… si cand vad ca mor doar 3 la mie din deff zic nu produc aia pagube…. dar vad ca tot pik :((

  2. Ady(Lycans)
    November 25, 2015 at 12:13 pm

    off nu avem ce sa mai dam din ww jos….au dat baietii inaintea noastra

  3. Awesome
    November 25, 2015 at 12:29 pm

    Minunea Lumii reprezintă apogeul dezvoltării unei civilizaţii. Doar cei mai puternici şi cei mai înstăriţi domnitori sunt demni de a apăra o asemenea capodoperă de duşmanii invidioşi.

  4. Ady(Lycans)
    November 25, 2015 at 12:44 pm

    :))))))))

  5. Dan
    November 25, 2015 at 1:08 pm

    Lycans tu ai fost coordonatorul? ala cu trenuletul?🙂 stai mah linistit, ti-a iesit… hai, treceti la facut deff… cum de ce? revezi filmuletul pe care ti l-am trimis :))

  6. Sese
    November 25, 2015 at 1:39 pm

    ne-ul va pierde serverul garantat! cu toate conturile spion.incepand cu monte carlo..BBB si terminand cu CCS.cu cumparerea de artefacte de trupe de la nv si restul.magariilor care le ati facut…unde liderul vostru emil zis lake a facut tot ce ia stat in putere sa faca un joc jegos precum el isi doreste pe orice cale sa castige. ai garantrez ca va pierde acest server pe ultimul loc cu ww/ toata lume e scarbita de tine lake.

    • Alex
      November 25, 2015 at 2:01 pm

      am si eu o intrebare….a spart emil vre-un cont? sau au fost conturi infiltrate cum banuiesc sa fiecare lider are asa ceva. ca spionii vostrii nu sunt de aceiasi valoare asta este partea a 2 a.

      • Dan
        November 25, 2015 at 2:08 pm

        de ce ii dai apa la moare, man? tu nu vezi ca iar duc astia discutia in alta parte? eu rid cu Lycans cu videoclipul pe care l-am postat si sese asta se baga in seama degeaba… nu te chinui sa ii exlici, nu face diferenta intre un cont infiltrat si alt cont care a fost spart cu parola mercedes, etc si unde aia au recunoscut ca au consumat goldul, etc… e postac ca multi alti [e hotnews, etc… udrea & co, stii povestea… noi intram aici sa vedem rapoarte, sa ridem, se baga iar de astia in seama, neicanimeni, cu injuraturi, scheme, tactici de p[e margini…spargatori de seminte care se pricep la toate….

  7. Sese
    November 25, 2015 at 2:12 pm

    faptul ca a platit cel putin 100 euro sa aibe acces pe contul lui CCS este indeajuns si spune multe..pe de alta parte emil(hades_zone) spalatorul de masini din tulcea care erea coplayer pe contul CCS nu avea bani de paine asta e partea a douo. Daca sa ajuns sa se joace travian si sa vanda conturi ma intreb care mai jucati pe rox serverele viitoare’

    • nw fara ardei
      November 25, 2015 at 2:38 pm

      Medicamenteeeeeerr

      Taci dracu păcătosule. …de ce nu spui ca ati venit la noi sa dam împreună pe NE ca singuri nu sunteți în stare????

      Eu în locul liderilor te trimiteam în kizda mai de spărgător de conturi.
      Stai liniștit ca cu toată înțelegerea dintre noi și voi….tot va plesni la final. Așa marca nw
      😆

      Firai al dracu de pacatos oparit

    • fara nimic
      November 25, 2015 at 3:08 pm

      ma da idiot mai esti!
      sa zicem ca a platit 100 de euro sa aiba acces acolo, doar platitorul e vinovat?
      oare cel care (ma indoiesc) a primit nu e vinovat?
      cel care l-a tinut in ally si i-a dat artefact nu e vinovat?

    • Pt Sese
      November 26, 2015 at 1:02 am

      Nu stiu ce hram porti si cine esti,dar urat din partea ta pt ceea ce ai spus,
      Bine ca ne-ai luminat ca acel hades este spalator de masini,ca nu avea bani de paine si a vandut contul pt asta,tu de ce ai ajutat la spargerea contului din NE unde se afla 3x?
      Hades nu avea bani de paine,tu de ce aveai nevoie de ai ajuns sa faci jocul murdar al SUD-istilor?
      Oare de ce am senzatia ca si in povestea CCS esti vinovat?
      Este usor sa aruncam cu pietre in cineva sau sa ne uitam in curtea vecinului…….eu zic sa te uiti prima data in curtea ta si dupa aceea sa deschizi gura!!!!!

      • tonitza70
        November 26, 2015 at 3:28 am

        CCS a jucat in NV a primit ajutor , artefact etc sa faca hammer, si surpriza a fost ca a dat pe ww NV, eu am anuntat ca am armata si fac 35 min pana la el . Stiti ce mi-a zis un ,,mare lider NV,, -Da unde vroiai sa dea doar este munca noastra …adica ceva gen l-am lasat sa dea ca noi am vrut . Am fost foarte dezamagit .

      • Sese
        November 26, 2015 at 9:09 am

        MAI FRUMOASO.EU NU AM AJUTAT LA SPARGEREA CONTULUI IN NE.. CHIAR NU AM AVUT NICI O IMPLICARE….ALTA LA MANA,CONTUL ACELA NU A FOST SPART,,DOAR CA A AVUT ACEASI PAROLA DE 4 ANI,SI CINEVA CARE A JUCAT CU ALA,IA FACUT FELUL.
        CUM PLM POTI SA ZICI CA AM AVUT EU IMPLICARE LA VINDEREA CONTULUI CCS DE CATRE HADES,CATRE PURCICA? EU CRED CA ESTI TARE NEFINALIZATADUTE SI SPANZURATE

  8. Sese
    November 25, 2015 at 3:52 pm

    Daca jignesti crezi ca esti om?
    dar nu a zis nimeni ca cel care a vandut contul nu e vinovat domnule,fara nimik,, ba din contra este cel mai vinovat
    vinovat de ce este cel care la tinut in alianta si ia dat artefact? stia cineva ca mintea lui bolnava vinde contul? pe care el erea coplayer de N servere si a jucat numai ptr sud? hades nu a bagat nici un leu in cont,dar altadata sa fie invatare de minte.
    ai auzit vreodata de roata se invarte?

    • nw fara ardei
      November 25, 2015 at 4:15 pm

      Păcătosule. …tu ai spart contu din ne de le-ați furat ălora 3x-u. Taci canalie opărita. Cu ce tupeu deschizi gura?

      Nu îi suport pe astia din NE dar voi sudistii sunteți dezgustătorI. Niște păcătoși împuțiți și opăriți. Ați venit sa pupați pătrafirul lui brăduț. Așa va vreau….sa va știți locul. Sa ne recunoașteți de superiori Firați dracu de opăriți păcătoși

      • Sese
        November 25, 2015 at 5:37 pm

        Băi cumetre cred ca încurci borcanele date în plm dacă nu știi cu cine vb.

      • Ignition
        November 25, 2015 at 7:22 pm

        Sa ne sugi pula ba ardei !

  9. iuc(Lycans)
    November 25, 2015 at 4:32 pm

    normal, ma pacatosule, ca esti ardei, cum sa poti tu suporta…

  10. anti nw fara ardei
    November 26, 2015 at 10:19 am

    nu vad de cat injuraturi si jigniri pe acest blog,care mai de care se da in gat unul pe altul………..a ajuns rox-ul cel mai murdar server din cauza voastra!
    bravo nw fara ardei,scoti tot ce este rau din ei,macar tu esti considerat mascota blogului,ai muncit pentru acest rol,restul au loc in spatele tau la prostie omeneasca.
    cine se scuza,se acuza!

  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

