Home > Rapoarte ROX23 > Elite cucereste artefactul de rezistenta 3x de cont

Elite cucereste artefactul de rezistenta 3x de cont

November 26, 2015

This slideshow requires JavaScript.

Categories: Rapoarte ROX23
  1. G0MEEEZ
    November 26, 2015 at 8:13 am

    sa vedem de acu care e treaba :>

  2. Al' din SUD
    November 26, 2015 at 8:51 am

    si artefactu asta tot cu manevre l-ati luat! macar bine ca s-au mai demascat vreo 2 conturi spion in NV…. vai pwld voastra!

    Mai murdar ca voi nu cred ca a mai jucat careva!

    WW SUD ..lvl 100…

    PS: nu aveti nici o sansa milogilor!

    • homo sapaligans
      November 26, 2015 at 8:56 am

      dimpotriva

    • Dan
      November 26, 2015 at 9:14 am

      mai… ca nu vreau sa te jignesc… deci vrei sa reluam discutia cu parola mercedes, consumat gold, etc??? ce manevre mai? ca tot o dati cu conturi infiltrate??? daca eu imi fac cont in sud si ma inscriu in NE inseamna ca sunt cont infiltrat? cont spion? asa ati zis si de poshtasul… ala e de la inceputl servrului in alianta NE… s-a spart vre-un cont? s-a intrat cu parola pe vre-un cont si s-a consumat goldul si munca unui om, s-au trimis trupele la mama drcului? tu nu vezi ca reddevil a recunoscut.. contul cojocaru, parola mercedes, logan, pana mea… spioni sunt in fiecare cadran si asta e farmecul jocului….
      mirsavia este cind spargi un cont… intri cu parola pe cont si consumi gldul, etc, nu repetam povestea… atunci nu te-am vazut sa iei atitudine, toti rideati si faceati misto: hahaha, te-am avertizat ca iti stim parola si iti spargem contul, hahaha ce ti-am facut, etc.

      • Al' din SUD
        November 26, 2015 at 9:29 am

        ori nu stii.. ori faci pe inteleptul… daca nu te-ai prins… iti spun eu.. ma refeream la contul Cruela de VIL respectiv contul Dream Team pe care le-ai infiltrat prin NV…

        Sictir!

      • Dan
        November 26, 2015 at 9:33 am

        ce inseamna infiltrat? era juactor din sud, i s-a gasit parola si s-a intrat pe cont??? i-a infiltreaza si tu conturi in alte cadrane… da-mi link cu regulile jocului care sunt incalacate, ca eu asta nu intreleg ce inseamna cont infiltrat

  3. Sese
    November 26, 2015 at 9:12 am

    Mama ce va-ti chinuit la aceasta cucerire chiar fenomenala.felicitari aparatorului

    • Dan
      November 26, 2015 at 9:21 am

      https://rox10.wordpress.com/2015/11/08/sud-steel-vs-cojocaru/

      citeste declaratia lui Vali care recunoaste ca a intrat pe cont cu parola Burebista…
      asta inseamna cont spart… cat despre conturi infiltrate alea nu au nicio treaba daca se respecta regulile jocului…. adica nu multiacount… conturi spion sunt peste tot de cand e travianul….

  4. Sese
    November 26, 2015 at 9:30 am

    si ce treaba am eu cu asta? mie nu imi plac jocurile de kkt. emilake acet server le-a intrecut pe toate si voi elitilor stiti asta.asa ca nu mai vb precum domnisoarele si recunoaste-ti ca sunteti de toata isprava

  5. November 26, 2015 at 9:31 am

    Daca stii parola nu e cont spart. Mai lasati polemicile si hai sa jucam.

    • Dan
      November 26, 2015 at 9:34 am

      aoleu, gata, inchidem topicul, nu mai are rost… ia zi-ne tu parola ta si nou sa ne distram si noi cu munca ta, ca doar nu e cont spart daca intram pe contul tau, nu?

  6. Al' din SUD
    November 26, 2015 at 9:41 am

    cum dr… a cazut parola din cer… si tocmai la ELITE a picat… in loc sa jucati travian va tineti de prostii, server de server,,, de aia nu mai ajungeti sa castigati de cateva servere si nu veti mai castiga..

    Invatati.. invatati.. invatati… de la noi si poate mai aveti si voi o sansa.

    Amaratii astia din NV nu sunt in stare sa apare 3x-ul si voi nu puteti sa il luati fara spart conturi si alte manevre.

    Rise SUD!

    • Dan
      November 26, 2015 at 1:11 pm

      deci daca citesti pana jos… selma, bradut, etc…. acum ai inteles, da? hai, mai da-i inainte cu furt de parola, etc…. hai, mai arunca cu gunoi pe aici, mai injura putin, hai, ca vad ca NWfaraardei nu este, ia-i tu locul

  7. G0MEEEZ
    November 26, 2015 at 9:45 am

    eu zic ca acu e mai animat jocul..este ?:)…si una peste alta scoate acu ELITE vreo 70 de armate din care 20 hammere si sa vedem ce iese🙂

    • Sese
      November 26, 2015 at 9:47 am

      AVETI DE POMANA!!!

    • Al' din SUD
      November 26, 2015 at 9:49 am

      la ce ferme sunt.. ma astept sa nu fie mari hammere in ELITE…… baietii mai mult se pricep la spart conturi, chestii de astea, decat la travian…

      pacat ca nu avem unde da cu hammerele noastre.. sa le aratam care-i treaba cu travianu”

      • homo sapaligans
        November 26, 2015 at 9:59 am

        daca tu chiar esti din sud, o sa ai niste mari surprize. in privinta hammerelor ambelor parti. prea multa aroganta.

  8. Dan
    November 26, 2015 at 9:53 am

    frate, eu nu inteleg ce tot vorbesti, jur cu mina pe biblie… zi frrate negru pe alb cum se face sau cum s-a facut, nu mai vorbi aiurea in tramvai… eu tia-m dat link in care vali ala recunoaste ca a intrat pe contul cojocaru cu parola burebista, a consumat gold, a lasat sa fie luat artefactul, etc… parca asa am inteles, ai link atasat….
    tu vino cu legi, articole, dovezi clare cand acuzi ceva… eu nu am zis de nimeni ca a infiltrat, a spart, etc… eu am vorbit doar de acel caz care m-a indignat… indiferent de jucatori sau aliante… nu se face asa ceva….
    tu sa fii, ti-ar conveni sa iti intre cineva pe cont sa iti distruga munca????
    acuma zi si tu caz concret: ala era sitter la ala, ii stia parola lu ala, etc… zi-ne si noua cum s-a procedat sau s-a facut ca sa stim de ce ii dam cu pietre in cap acuzatului si de ce il injuram…
    ca daca injuram aiurea ca nwfaraardei ala doar ca suntem din alt cadran si sa ne bagam in seama…. eu cel putin nu am timp de asa ceva, sa discut aiurea si sa bag strimbe pe aici… ca bagat strimbe ca la tv sunt satul, de asta suntem unde suntem ca natie, de prosti si de creduli ce suntem si ca punem botul la tot ce zice unul sau altul fara sa verificam…
    acuma e ce sa fac? daca vii tu sau nwfaraardei ala si injuri pe aici si auzi si zici, enoi art trebui sa va credem, nu? vezi tu ca eu am luat partea lui emil sau altcuiva? nu, am fost doar indignat cum ala a recunoscut ca a sprt contul si cum rideati toti pe acolo…

  9. NSD
    November 26, 2015 at 10:00 am

    09:57 deci pana la 21.57 ww NE mai poate fi lovit:) sunt curios or sa plece de la 0 cu el?cu 40 lvl in urma?oare ce sanse mai au?

    • G0MEEEZ
      November 26, 2015 at 10:10 am

      40 levele la nivelul asta e nimic..un hammer de ajunge pe orice WW cade in 0

  10. Sinners
    November 26, 2015 at 10:04 am

    @NE
    Nu mai afirmati ca santeti singuri impotriva tuturor…,aveti si ati avut atitia lingai in cadranele celelalte incat va apartin.Urata strategie dar eficienta.Sper sa va strangeti cu totii la final si sa va bucurati de fiecare artefact luat fara pierderi sau donat,de fiecare jeg infiltrat in alt cadran …meritati sa castigati?NU , dar in micimea voastra meritati sa fiti impreuna

  11. Dan
    November 26, 2015 at 10:11 am

    deci eu pe blogul asta nu am vazut decat un singur rport cu artefact furat in care vali recunoaste si toti rideti ca a intrat pe contul ala cu parola burebista, etc….
    acuma zi-ne si noua ma sinners cum s-au luat celelalte artefacte, cum au fost cedate, care e smecheria, ca sa stiu si eu, caci daca nu incalc regulamentul, litera legii, sa mor daca nu infiltrez serverul viirot 5000000 de conturi prin toate cadranele…. si iau toate artefactele fara lupta, cedate, etc… daca liderii de ally sunt fraieri sa ma accepte cu acele conturi in aliantele lor, sa le citesc MM-urile, sa le vad fermele, sa le vad atacurile, sa imi dea un artefact si apoi eu sa il cedez dusmanilor, deci sa mor daca nu sunt toti prietenii sau imi pun toti aia 24 de angajati sa joace travian si sa isi faca conturi prin toate cadranele….

    • secret
      November 26, 2015 at 10:19 am

      Dane, esti naiv. inafara de conturi “sparte”, mai exista si conturi cumparate. tot impotriva regulamentului e si asta, dar mai greu de demonstrat. se ofera bani reali,pentru conturi cu artefacte,si ca prin minune dispare deful de pe ele, proprietarul doarme in papuci….etc.
      e un joc murdar.
      si da, e urat sa intrii cu parola pe un cont, sa iti bati joc de munca cuiva, sa ii consumi aurul, etc. la fel de urat e sa inseli increderea celor din alianta ta, fiind cont spion, donand artefactul cucerit de cealalta echipa. aceste practici sunt la fel de neregulamentare si urate,si scarboase si cum vrei tu. se practica in TOATE cadranele.

      • Dan
        November 26, 2015 at 11:32 am

        da man, recunosc ca sunt naiv, de asta tot insist sa imi explice cineva care e treaba cu acele conturi infiltrate, sa nu se faca confuzia cu dualacount… eu ma ocup mai mult de firma, travian joc din 2006 din placere, cu pauze, joc defnsiv, nu le am cu coordonarea de atacuri si trenuletze :))
        da, sa oferi bani pt un cont este un lucru mirsav, recunosc, banuiesc ca si asta e un mod de trai de stat acasa si de facut un ban… cum stau unii si vind pe olx mai scump ca in magazine si fac bani din olx :))
        Dar tradind alianta, cedind artefact, schimbind alianta, fiind sitter la un cont la dusmani si spionind astfel nu mi se pare ca incalc vreun regulament…. De asta nu trebuie acuzat nimeni, 100% fiecare cadran are asemenea conturi in celelalte cadrane…
        Liderul de alianta sa fie mai atent pe viitor… Eu acum citiva ani cand jucam prin Farmers nu acceptam nume in wing pe care nu le cunosteam si cu care nu mai jucasem pina atunci… Si acum am in yahoomessenger lista cu acei jucatori :)) Si da, recunoscosc si faptul ca in 2009 am platit 20 euro deoarece mi s-a spart contul si am platit sa il recuperez… ala baiat finutz, nu facea ravagii pe cont, doar le spargea si incasa banul… pustan de liceu :))

      • secret
        November 26, 2015 at 12:17 pm

        cedand artefacte contracost, ori parole contracost, e impotriva regulamentului.la fel si ca sitter,daca faci ceva ce vine impotriva contului pe care il sitteresti, e impotriva regulamentului:

        §2.1 – Locțiitori
        Fiecare jucător are dreptul de a numi doi locţiitori care pot juca respectivul cont în absenţa sa. Aceştia pot fi remişi sau schimbaţi în orice moment de către proprietar, Însă cu toţii trebuie să joace contul locţiit spre beneficiul acestuia şi nu pentru vreun câştig propriu.

        §5 Tranzacții
        Orice tranzacţie, care implică bani reali, de conturi, unităţi, sate, resurse, servicii sau orice alt aspect de joc Travian este interzisă.

    • November 26, 2015 at 10:23 am

      Sa amintesc de Travian 5 open beta unde contul cu WW-ul castigator a schimbat alianta inainte sa faca nivel 100? Nu doar pe rox se fac magarii. Iar ca pe T5 inca n-am vazut pe rox asa ceva🙂

  12. mârâilă
    November 26, 2015 at 11:03 am

    rugamintea mea, daca tot mancati cacat aiurea fara dovezi, mergeti ma si cantati la alta masa.
    Singurul artefact DOVEDIT ca a fost furat este rezistenta de pe contul cojocaru. Orice alta acuzatie iesita din gura unuia sau altuia, fara dovezi, este rasplatita cu o .uie.

  13. secret
    November 26, 2015 at 11:12 am

    si dovada care e? o confesiune pe blog scrisa de cineva care s-a semnat Vali. ai tu dovada ca e acelasi Vali de pe rox? oricine se poate semna aici cum vrea, si scrie ce vrea. care e dovada ta?

    • oldschool
      November 26, 2015 at 11:48 am

      Conturile cruella de vil și dream team aparțin elitului de o luna. L-ați înjurat pe kores și el ne-a dat conturile. DE O LUNA. Pe dream team mai intra cineva motiv pentru care nu s-a atacat cu armata de pe contul ala. Puteam sa va luam traineru demult de acolo. Cum puteau liderii sa va ia 5xu de mult ca aveau acces pe contu vostru de ww.

      Așa ca gura mica nw ca dacă mai aveți șanse acestea exista ca nu v-a luat elitu si 5x și tot.
      Mai comentați mult si va pica un ciocan în cap și va duce la zero.

      Așa ca mucles. Elite va da numai pe sud. La final vom alege cine va câștiga. Și nw….la momentul acesta slabe speranțe la cate hammere au dat pe elite.

      PS….aia cu decesul lui KORES a fost o gluma a lui kores de tot kktu. KORES E BINE MERCI…doar ca s-a saturat de voi.

      • Septimiu
        November 26, 2015 at 12:07 pm

        Sa vedem ce face NE-ul pe viitor cand ramane fara gunoaiele infiltrate prin alte cadrane🙂

      • November 26, 2015 at 12:14 pm

        Nu are acces niciun lider de-al vostru pe contul de ww, nu mai vorbiti tampenii la deruta.

      • - Florin -
        November 26, 2015 at 12:25 pm

        Ciar mi-a parut rau cand am auzit aceea veste ca, Kores a murit, ma intristasem,jucasem cu el in alianta in urma cu cativa ani. Sa ii fie rusine sunt oameni carora le-a parut rau. Kores esti un cacat man, aveam respect fata de tine Cum poti sa minti asa ceva, nici un scuipat nu il mai meriti. Pentru mine esti un gunoi.

        Vizavi de accesul la contul de ww nu mai bagati minciuni pe bloguri dupa plecarea lui Andrei nu avea nimeni acces la acel cont de la voi. Chiar sunteti jalnici.

      • oldschool
        November 26, 2015 at 1:21 pm

        Și pana sa plece Andrei aveam acces sau nu? Va puteam lua 5xu sau nu????
        Eu în locul liderilor va luam tot sa va saturati.

      • - Florin -
        November 26, 2015 at 1:42 pm

        Erati intelesi cu el, aveati de gand sa luati ww-ul cu totul dar nu v-a tinut pasenta. Nu o intoarceti ca la Plevna, am vazut din ce sunteti facuti.

      • Awesome
        November 26, 2015 at 3:36 pm

        Nu stiu de ce mancati cacat aiurea, cei care au tradat cadranul NV au avut intelegeri cu lache dinainte ca roxul sa inceapa.

        pureperfect – primu trainer care a plecat din NV

        king – care la insistentele lui Andrei a primit trainer pe capitala si de acolo a fost cucerit cu eroul de lachet

        koress – care s-a dat mort, cam la fel de penibil ca vocea tremurata a lui Andrei de la telefon cand s-au furat trainerele

        In plus de asta emi-lache avea planuri si pentru WW-ul din NV, se pare ca moldoveanul de Andrei n-a facut fata presiunilor si a cedat contul de WW.
        Vad cretini care zic p-aici ca cred ca astea sunt normale, controlati-va la cap.

        Astfel de oameni am avut in NV si totusi o ducem bine in ciuda tradarilor.

        Spor la joc

  14. Selma
    November 26, 2015 at 11:38 am

    aranjament vs prostie vs pierdere calculata

    1. Aranjament. NW cedeaza 3x catre NE cu pact sa se dea totul pe SUD. am vazut ca in primele 36 de ore a dat NW aproape numai pe NE. Cam cade varianta asta. De ce ar fi dat NE cu atateaa armate acolo? de ce s-ar mai fi pus atacurile pe blogul lui adipiciu – jucator din NE?
    2. Prostie. Au fost fake pe mai multe locatii si pentru ca aici se venea cu armata fara eroi, plus armate plecate de foarte aproape nu cred ca s-a considereat o tinta reala. Totusi prostia vine din faptul ca trebuia sa existe varianta sa se mute 3x-ul daca era suspiciune
    3. Pierdere calculata. NW a avut fake pe tinte mai importante. NW are de aparat ww, hammere, plan, 5x. Decat sa piarda 300-500k def au preferat sa mute deful pe tintele cu adevarat importante pentru ei
    Haterii vor fi hateri🙂
    SUD-ul castiga oricum pentru ca SUD stie sa faca def

    • un elite
      November 26, 2015 at 12:30 pm

      Cand s-a plecat pe 3x avem spionaj de acolo ca este 160k deff ! s-a dat la risc fara erou pe o armata iar pe contul care a luat artefactul a fost artefact pana in ultimul moment! Cele 2 armate de clean au venit de aproape ! S-au dat atacuri fake sincron pe mai multe tinte care ajungeau la aceeasi ora! Credeti ca daca NE-stului ii ardea buza dupa 3x si putea sa il ia simplu prin cumparare sau tradare mai statea atatea ore (24)pana ajungeau armatele acolo?

      • November 26, 2015 at 12:43 pm

        Corect. 3x a fost luat „pe bune”. Doar ca a iesit la iveala manevra lui koress cu un drum, ceea ce este un castig, nicidecum o pierdere. Multumim!

      • AntiSud
        November 26, 2015 at 10:31 pm

        Cum se face ca NW vinde artefactul de rezistenta NE-ului ? Prosteala ca s-a furat rezistenta. De pe cont la Eminescu nu pleca niciodata artefactul ala fara sa rupa 7-800k de off. Plus ca mai are o trezorerie 20.
        Cum se face ca NW si SUD sa aiba intelegere sa nu se atace la WW ?
        Castigator NW.
        Bravo, deci curve in NW curve in NE. Cum sa ajungi la intelegere ca NE sa se bata cu SUD si Hmm cu NW ?
        NW-ul ce-a facut ? A dat artefactul de 3x, si cu armatele in NE pana se activa artefactul. Ce curve. Asta ca sa vada SUD ca ei ataca NE-ul.
        Asta-i proasteala pe fata. Unde-s oamenii de onoare in jocul asta ?
        Marea intelegere intre Emil si Bradut. Server-ul asta castiga NW, iar server-ul viitor castiga NE. Merg impreuna ca alianta NORD.

        Oare veti vedea un atac din NE pe ww-ul NW ? Server-ul asta cu siguranta nu.

      • Dan
        November 26, 2015 at 10:52 pm

        antisud, lasa vrajeala, psihologia inversa…. esti ca babele care prevestesc ceva rau… colega mea e la fel… azi sa vezi ce furtuna vine … daca nu vine e de bine, ii poti reprosa ceva? daca vine furtuna: ti-am zis eu!… asa si tu… esti ca marii clarvazatori de la tv… daca NE ataca NW taci chitic si nu scoti capul, ca doar nu te stie nimeni unde stai sa te scuipe in ochi… daca nu da atac, o sa vii pe acii sa zici: v-am zis eu, ghiciorul in stele, strategul de pe margine, omul care nu are cont dar le stie el pe toate…. hai , nergi de invirte globul de cristal sa mai ne zici si maine strategii ceva

      • November 26, 2015 at 11:54 pm

        @ AntiSud, paranoia e in floare. Iti recomand un tratament cu lipitori, poate iese afectiunea din tine si nu mai auzi voci.

  15. November 26, 2015 at 12:20 pm

    1. Daca Koress este viu, ii dorim viata lunga in alte cadrane. Nu am vazut sa fie injurat fara sa fi injurat primul. Si ar trebui sa imi pupe mana pentru ca l-am primit cu bratele deschise cand nimeni nu avea incredere in el. Punct.
    2. @Selma: nu este punctul 1.🙂
    3. Cine vrea dovezi legate de spartul de conturi, vanzari neregulamentare sau alte manevre, sa ne scrie pe contul -Q-. Discutam in privat, nu pe bloguri.
    4. Nici NE, nici SE nu pot decide cine castiga. Cel mai probabil, SV vor decide cine castiga. Insa Se au suficiente armate sa tina NE aproape de zero constant. Tind sa cred ca NE nu au capacitatea asta, decat prin hammerele mari, cu atacuri mai rarute.

    Spor la joc!

    • Selma
      November 26, 2015 at 1:26 pm

      foarte interesant…ce e drept la cum arata clasamentul acum, fara surprize majore va fi o lupta in doi SW contre NW pentru locul 1 si NE contra SE pentru locul 3…Dar surprize pentru cei ce nu vor sa vada realitatea vor fi. SUD are super hammere si super def. Nu va mai cadea de maine mai mult de 2 nivele la nici un hammer. SUD va lansa hammerele si vor muta tot deful pe ww maine. Apoi nu vor mai putea fi opriti

      • ??????
        November 26, 2015 at 2:00 pm

        SUD a avut mereu purtatori de cuvant pt fiecare raport postat pe blog,din pacate nici unul nu a reusit sa ne faca sa intelegem adevarul sau realitatea lor:))))))
        Acum au trimis-o pe Selma purtatoare de cuvant,daca barbatii nu stiu sa-si faca treaba,poate o femeie reuseste:)))))
        Fara sa ne informezi tu,stim cam ce urmeaza,intrebarea este:daca tot ai pus in public planul SUD-ului,nu ne spui si ora cand or sa fie lansate hammerele?:))))))

        ”Dar surprize pentru cei ce nu vor sa vada realitatea vor fi. SUD are super hammere si super def.”(By Selma)

        Cu purtatorul de cuvant ne-am lamurit,un translator din partea SUD-ului vom vedea pe aici?

    • Atilla
      November 27, 2015 at 12:21 am

      4. Nici NE, nici SE nu pot decide cine castiga. Cel mai probabil, SV vor decide cine castiga. Insa Se au suficiente armate sa tina NE aproape de zero constant. Tind sa cred ca NE nu au capacitatea asta, decat prin hammerele mari, cu atacuri mai rarute.

      Spor la joc!

      esti praf bai bradut …:))))))

      daca tu ai impresia ca noi o sa dam pe sud ca sa castigati voi ,,,,te inseli grav

      siii ,,,ca sa iunteleg si eu , se au ajubs cateii nw -ului ???
      o sa dea tot pe ne ca sa castigati voi ????
      poate gresesc eu da asta se subantelege din ce spui tu acolo…

      e bine si asa :)))

      wai habarnistilor …voi santeti terminati si nici macar nu santeti constienti de asta ……

      daca ajungeti la lv 70 adio servar si nici macar nu tre sa dam pe voi …..

      fac pariu ca strategia la voi e facuta de corentatu ‘ :))

    • kengo(Cristi)
      November 27, 2015 at 12:47 am

      o traducere la punctul 4 se poate?

      • Awesome
        November 27, 2015 at 1:00 am

        Atila, parlitule, te-au lasat astia pe ww ? Au reusit sa te inteleaga? Ca nu poti sa legi 2 vorbe cum trebuie.

      • November 27, 2015 at 1:09 am

        Da, facem o traducere. Ce se intampla dupa ce NE si SE termina cu hammerele? Vreti sa punem pariu ca SV le vor tine ale lor la urma ca sa decida ei soarta serverului?

      • kengo(Cristi)
        November 27, 2015 at 1:17 am

        de unde sti ca SE sau NE nu vor da prima dată pe SV sau NV? Esti sigur ca NE si SE se vor bate ca chiorii si vor lasa loc de speculat?

      • Atilla
        November 27, 2015 at 3:13 pm

        bradut , daca tu faci strategia in nw …esti praf nenea ….travianistic vorbind bineinteles …. dovada ….ai primito azi pe ww ….

        scapa de parliti astia gen awesome sau corentatu …….sau mai stiu eu cine te influenteaza sau mai rau …ia decizi in locul tau ….

        e posibil ca neaveniti astia sa nu stie faptul ca nw are 2 servare castigate ….ambele medalii aduse de tine (si eu si Tina inca mai asteptam vinul cela bun de la tine pt acele trofee)

        Eu nu vreau de la tine decat sa fi baiet destept …ca tzontzoneii astia nu se ridica la nivelul nostru …:)

  16. nw fara ardei
    November 26, 2015 at 1:31 pm

    fiiiiiratai dracu de pacatosi ne-ați furat 3xu. Bai liderii din nw…eu va ridic osanale aici sa rămânem în curu gol???chiloții mai au astia sa ni-I ia. În pielea goala oricum ne-au ținut tot serveru.
    Bine dracu ca nu vine nimeni pe noi. Și bine ca avem cel mai mare def de pe server. Ne-a ajutat d-zeu….suntem oameni credincioși marea majoritate în nw.

    Noi vom câștiga ăsta e clar. Nu va veni pe noi nici măcar un hammer.
    Am vb eu cu dzeu..suntem prieteni.
    😆

    Și ca încheiere. ..Firați dracu de SUD NE SI SW pacatosi opăriți și spurcati ce sunteți.

    • Zbug
      November 27, 2015 at 4:07 pm

      De ce am impresia ca tu esti NIXON ?

  17. -Hooligans-
    November 26, 2015 at 4:02 pm

    Terminati cu prostiile, serverul este inca in picioare pentru toate cadranele.
    PS. Nu va mai dati cu presupusul daca nu cunoasteti detaliile. Nu a fost vorba de cont spart sau cedare de artefact.Ceea ce este este bine e ca vedem ce coloana vertebrala au unii jucatori (Koress).Din punctul meu de vedere a demonstrat dealungul timpului ce fel de om este.Ca fapt divers… cata minte sa ai sa sari de pe un cont de skipe pe altul sa dai impresia ca sunt mai multi coplaieri acolo… Slab pregatit la capitolul onoare🙂 sau mai bine zis … nepregatit. Prea ca la tara :))
    Prostii dastea cu deces si etc sunt fumate demult, ce minte luminata poti avea sa faci astfel de afirmatii.
    Cat despre injuraturi si toate cele …e dreptul fiecaruia garantat de constitutie… “exprimare libera” va spune ceva?

  18. Dream Team
    November 26, 2015 at 6:53 pm

    oldschool… DACA SUNTETI ATAT DE SMECHERI SI SPUNETI CA DE O LUNA SUNT CONTURILE VOASTRE CUM SE FACE CA NU ATI DAT CU TRUPELE DE PE DREAM TEAM … CA FACEATI GAURA IN CINE VROIATI IN PLUS DE PE DATA DE 19 11.2015 SI PANA AZI SUNT 7 ZILE NU O LUNA DE CAND KORESS NU MAI ESTE IN AFARA DE ASTA LOGIC DE CE ATI DAT RAID SI NU NORMAL CAND AVEATI CATAS E CLAR CA ACEL CONT CRUELLA A FOST COMPROMIS DAR NU SI CONTUL DREAM TEAM

  19. kengo(Cristi)
    November 26, 2015 at 7:51 pm

    Măi băieți, pierdeți vremea cititnd sau scriind. Noroc cu unii hâtrii care mai scriu ”la mișto”, ne mai descrețesc frunțile. Indiferent de cadranul care castigă, nimeni nu va fi sătul sau mai bogat. Viață lungă si fără griji vă doresc.🙂

    @NV fara ardei
    opărit și păcătos accept să fiu, dar al dracului nu :))))
    vorba ta, VIVA NV, VIVA Bradut
    sanatateeeee

  20. Dream Team
  21. Dream Team
    November 27, 2015 at 5:21 am

    N-a poftim cultura pur NW-ista , a ajuns hammerul sa fie atacat din interior si asta ca replica dupa ce contul Dream Team a spionat ww-ul Sw-ului pana ieri nu nimeni nu avea nimic cu nimeni dupa spionaj contul Dream team a devenit tradator

    spionajul pe SW
    http://travian-reports.net/ro/report/53967dceadf

  22. Dream Team
    November 27, 2015 at 5:25 am

    Priviti cum marii muschetari din NW se rup pe un cont din interior asa ca baieti puteti sa va duceti linistiti pe NW sunt numai ferme

    3muschetari
    http://travian-reports.net/ro/report/53968cda43f

  23. Dream Team
    November 27, 2015 at 5:27 am

    Expeditor:3 Muschetari
    Subiect:RE^15: fără subiect
    Trimis:ieri 22:48
    Raportează ca spam Șterge delete
    I-mi cer scuze ptr. cuvintele pe care le-am spus la inceput , din ce-mi spui aici si daca este adevarat atunci chiar ne pierdem vremea degeaba, totusi eu sper sa te fii inselat.
    Stima,
    Bogdan & Dan
    ____________
    Dream Team a scris:

    nici acum nu ai inteles vSparta al vostru si bradut si creanga sunt mana in mana cu sudul si cu red devil aveau nevoie de un motiv ptr reducere la tacere a unui hammer care nu vroia sa plece decat pe sw .. asa ca s-a mai spart un cont numai pe asta nu au reusit sa il sparga cu celalalt au dat impreuna cu elitii in 3x-ul lui eminescu si pe ww , asa a procedat sparta cu hammerul lui koress acum cateva servere i-au furat si ww-ul si planurile si au zis ca este tradator ca a vandut plaNUL IN FARMERS .. la fel a procedat si acum nici nu stiti cu cine jucati dar stiti sa executati … succes
    ____________
    3 Muschetari a scris:

    Atunci de ce s-a ajuns aici, de ce au spus ca ai tradat,
    ____________
    Dream Team a scris:

    http://prntscr.com/97b2h3
    replica voastra a venit exact cand au vazut sw-ul ca au fost spionat dar lasa e bine ca atacuri nu am avut decat de la sparta in rest … tradare :D:D:D vreti sa demolati contul ca sa nu ajunga atacul pe sw asa ca sunt tradator este cel mai simplu asa pana va intra atacul
    ____________
    3 Muschetari a scris:

    Eu unul nici nu mai stiu pe cine sa cred si pe cine nu, m-am convins inca odata ca ne pierdem banii si vremea degeaba,
    ____________
    Dream Team a scris:

    ieri nu azi ieri te-am tradat cu un spionaj pe sw … misto tradare
    ____________
    3 Muschetari a scris:

    ne-ai tradat asta am inteles eu , de ce ,numai tu stii .
    ____________
    Dream Team a scris:

    ieri ce am facut
    ____________
    3 Muschetari a scris:

    Parsiv ai demonstrat ca esti si prin ce faci acum …….si mai ales prin ce ai facut ieri.
    ____________

    • November 27, 2015 at 9:14 am

      “Sparta al vostru si bradut si creanga sunt mana in mana cu sudul si cu red devil aveau nevoie de un motiv ptr reducere la tacere a unui hammer care nu vroia sa plece decat pe sw .. asa ca s-a mai spart un cont numai pe asta nu au reusit sa il sparga cu celalalt au dat impreuna cu elitii”
      No comment :)))))

  24. Dream Team
    November 27, 2015 at 5:31 am

    cu 24 de ore in urma inainte de a se inventa tradarea

    Expeditor:thor
    Subiect:RE^10: dau un spionaJ pe SW PE WW
    Trimis:ieri 09:06
    Raportează ca spam Șterge delete
    Sosire în 8:18:31 h
    asta este timpul cu eroul in formula de atac .
    ____________
    thor a scris:

    Sosire în 9:08:17 h

    asta este timpul trupelor fara erou , il retrag de pe ww si fac simulare si cu eroul sa vedem cat timp fac .
    ____________
    Dream Team a scris:

    în 8:41:11 h ajung pe sw calculeazaptr tine si imi zici cand dam cred ca ai vazut spionajul
    ____________
    thor a scris:

    sa ma anunti cand dai atacul final sa intru si eu cu voi !
    vorbesc si cu alexuta_ sa mergem impreuna si serverul asta !
    ____________
    Dream Team a scris:

    paul si bogdan acum
    ____________
    thor a scris:

    cine joaca acum aici pe cont ?
    ____________
    Dream Team a scris:

    pana la urma nu i-au spionii acasa am dat cu ce mai era pe cont sper sa treaca si el sa aiba mai putin de 50k de spioni pe ww
    ____________
    thor a scris:

    nu stiu care sunt relatiile amicale cu ei !
    dar ar merita ca doar ei ne-au atacat pana acum cand am avut artefactul de trupe .
    ____________
    Dream Team a scris:

    pai era o intrebare dau ?
    ____________
    thor a scris:

    ok , la ce ora intra ?
    ____________
    Dream Team a scris:

    Marchează ca necitit

    răspunde

  25. Dream Team
    November 27, 2015 at 5:34 am

    Expeditor:thor
    Subiect:RE^10: dau un spionaJ pe SW PE WW
    Trimis:ieri 09:06
    Raportează ca spam Șterge delete
    Sosire în 8:18:31 h
    asta este timpul cu eroul in formula de atac .
    ____________
    thor a scris:

    Sosire în 9:08:17 h

    asta este timpul trupelor fara erou , il retrag de pe ww si fac simulare si cu eroul sa vedem cat timp fac .
    ____________
    Dream Team a scris:

    în 8:41:11 h ajung pe sw calculeazaptr tine si imi zici cand dam cred ca ai vazut spionajul
    ____________
    thor a scris:

    sa ma anunti cand dai atacul final sa intru si eu cu voi !
    vorbesc si cu alexuta_ sa mergem impreuna si serverul asta !
    ____________
    Dream Team a scris:

    paul si bogdan acum
    ____________
    thor a scris:

    cine joaca acum aici pe cont ?
    ____________
    Dream Team a scris:

    pana la urma nu i-au spionii acasa am dat cu ce mai era pe cont sper sa treaca si el sa aiba mai putin de 50k de spioni pe ww
    ____________
    thor a scris:

    nu stiu care sunt relatiile amicale cu ei !
    dar ar merita ca doar ei ne-au atacat pana acum cand am avut artefactul de trupe .
    ____________
    Dream Team a scris:

    pai era o intrebare dau ?
    ____________
    thor a scris:

    ok , la ce ora intra ?
    ____________
    Dream Team a scris:

    Marchează ca necitit

    răspunde

  26. Dream Team
    November 27, 2015 at 5:35 am

    thor a scris:
    nu stiu care sunt relatiile amicale cu ei !
    dar ar merita ca doar ei ne-au atacat pana acum cand am avut artefactul de trupe .

  27. Dream Team
    November 27, 2015 at 5:41 am

    priviti cine a avut parolele de la conturile Dream Team si Cruella de VIL

    Cititi si minunati-va de demagogia liderilor NW care practica legea lui Murphy

    [21.11.2015 18:24:58] Bradut Associated: pe maine ar trebui sa atacam daca e ok
    [21.11.2015 18:25:04] Bradut Associated: cu artefactele ce facem?
    [21.11.2015 18:25:10] Bradut Associated: cel de 3/4 era in roata
    [21.11.2015 18:25:15] Bradut Associated: si asteapta colegii
    [21.11.2015 18:25:24] Bradut Associated: iar cel de spioni il putem folosi
    [21.11.2015 18:25:28] Bradut Associated: asta daca dai delete
    [21.11.2015 18:28:40] Kometh-Dream Team: sau putem face alyceva
    [21.11.2015 18:28:55] Kometh-Dream Team: va dau parolele de la ambele contutri
    [21.11.2015 18:29:08] Kometh-Dream Team: si pe cruella sunt trupe off
    [21.11.2015 18:29:15] Bradut Associated: si asa putem
    [21.11.2015 18:29:19] Bradut Associated: eu am mai multe pc
    [21.11.2015 18:29:30] Kometh-Dream Team: 30k pedestrii cu 11k fulgeri 10k tara plus deff
    [21.11.2015 18:29:40] Kometh-Dream Team: vreo 30k
    [21.11.2015 18:29:51] Bradut Associated: ala e bun la planuri
    [21.11.2015 18:29:53] Bradut Associated: celalalt la ww
    [21.11.2015 18:30:01] Bradut Associated: maine cred ca incepem atacurile
    [21.11.2015 18:30:08] Kometh-Dream Team: pai trupe ies si acum
    [21.11.2015 18:30:28] Kometh-Dream Team: sumn pe vreo 70 de oore
    [21.11.2015 18:30:36] Bradut Associated: e perfect
    [21.11.2015 18:30:44] Bradut Associated: e ok si daca imi dai parolele
    [21.11.2015 18:30:49] Bradut Associated: la aur daca mai e nu umblu, ramane acolo
    [21.11.2015 18:31:33] Kometh-Dream Team: nu am mai bagat de fapt nu a mai bagat nimeni de cand s-a retras koress
    [21.11.2015 18:32:39] Kometh-Dream Team: am sa vorbesc eu cu Bogdan cand se va intoarce sa nu schimbe parolele ca am cedat conturile
    [21.11.2015 18:33:41] Kometh-Dream Team: ti-am spus noi avem acces la mailurile de pe care se fac conturile
    [21.11.2015 18:34:49] Bradut Associated: da
    [21.11.2015 18:35:02] Bradut Associated: oricum nu le folosim la prostii, doar cele de cuviinta
    [21.11.2015 18:35:06] Bradut Associated: atacuri, spionaje, crop la ww
    [21.11.2015 18:37:04] Kometh-Dream Team: el vroia sa intre pe un ww si avea ce avea cu George red devil
    [21.11.2015 18:37:52] Kometh-Dream Team: vroia sa astepte ca sw sa ridice cat de cat un ww si sa dea in el inainte de plenuri sa uil intarzie
    [21.11.2015 18:38:26] Bradut Associated: nu merita dat pe sw
    [21.11.2015 18:38:31] Bradut Associated: sw face ww comun cu sud
    [21.11.2015 18:38:47] Kometh-Dream Team: tocmai
    [21.11.2015 18:38:52] Kometh-Dream Team: ca stia
    [21.11.2015 18:40:55] Bradut Associated: Paul, cum vrei tu sa facem asa facem
    [21.11.2015 18:41:12] Bradut Associated: intentiile i le stiu stiam si eu dar lucrurile se desfasoara altfel

    • DramaTeam
      November 27, 2015 at 5:56 am

      N-o mai dati de gard…nu ati dat nici o parola…ati zis ca cedati conturile apoi cateva zile kometh n-a mai raspuns….nu scrie nicaieri sus ca au fost date.

  28. Dream Team
    November 27, 2015 at 6:06 am

    ai intrat bradut cu drama team acum

  29. Dream Team
    November 27, 2015 at 6:09 am

    mai fraiere vroiai sa dau si pasajul cu parolele citeste mai bine ca l-am sters intentionat de aici

    21.11.2015 18:34:49] Bradut Associated: da
    [21.11.2015 18:35:02] Bradut Associated: oricum nu le folosim la prostii, doar cele de cuviinta
    [21.11.2015 18:35:06] Bradut Associated: atacuri, spionaje, crop la ww

    la distanta de 2 minute chiar vreti sa va compromit cu totul stai ca iti dau print screen ca sa nu credeti ca sunt masluite asa cum procedati voi

  30. Dream Team
    November 27, 2015 at 6:11 am

    ati crezut ca puteti reduce contul la tacere din 3 atacuri v-ati rupt cu totul daca gandeam ca voi ma duceam pe ww-ul vostru dar nu ma cobor la mintea voastra asa a fost NW-ul mereu o adunatura de curve

  31. Dream Team
    November 27, 2015 at 6:14 am

    [26.11.2015 17:51:08] Kometh-Dream Team: ce naiba ai facut
    [26.11.2015 17:51:19] Kometh-Dream Team: sa-mi bag picioarele
    [26.11.2015 17:51:40] Kometh-Dream Team: eu am stat sa dau spionaje pe sw sa ma dai afara
    [26.11.2015 17:52:00] Kometh-Dream Team: si pula atacu acum mi-ai golit contul de hrana
    [26.11.2015 17:52:12] Kometh-Dream Team: pai acum daca va fac figura ce o fi
    [26.11.2015 17:52:27] Bradut Associated: prietene, in primul rand nu eu te-am dat afara
    [26.11.2015 17:52:38] Bradut Associated: in al doilea rand, de duminica mi-ai promis un raspuns
    [26.11.2015 17:52:54] Bradut Associated: in al treilea rand, au vorbit colegii mei cu koress
    [26.11.2015 17:53:05] Bradut Associated: in al patrulea rand, cruella a atacat ww nostru si 3x
    [26.11.2015 17:53:18] Bradut Associated: ai zis ca sunteti voi pe ambele conturi
    [26.11.2015 17:53:26] Bradut Associated: sunteti sau nu sunteti?
    [26.11.2015 17:54:25] Kometh-Dream Team: nu eram bagami-aS PICIOARELE PE CRUELLA A FOST SCHIMBATA PAROLA SI ERA IN STERGERE
    [26.11.2015 17:54:50] Kometh-Dream Team: EU VB CU THOR SA DAM IN SW CA ITI LUASE INAINTE SI NA CE FACI
    [26.11.2015 17:55:05] Bradut Associated: tu ai citit ce am scris?
    [26.11.2015 17:55:08] Bradut Associated: mai citeste o data
    [26.11.2015 17:55:13] Bradut Associated: nu eu te-am exclus
    [26.11.2015 17:55:25] Bradut Associated: te bag in chatul de lideri, explica-le ce s-a intamplat
    [26.11.2015 17:55:30] Bradut Associated: eu nu mai am incredere
    [26.11.2015 17:55:36] Bradut Associated: e mort koress sau nu?
    [26.11.2015 17:56:08] Kometh-Dream Team: sti ceva eu oricum dau atacul chiar daca mi-ati omorat din trupe si de data asta ma duc pe elite
    [26.11.2015 17:56:25] Bradut Associated: Paul eu nu stiu ce sa cred
    [26.11.2015 17:56:47] Bradut Associated: tu ai vb cu thor dar deocamdata noi suntem lideri acolo
    [26.11.2015 17:56:55] Bradut Associated: de ce nu mi-ai raspuns la niciun mesaj?
    [26.11.2015 17:57:02] Kometh-Dream Team: sti ceva se intoarce ala in mormant daca ar vedea ce ati facut si pana mea cine naiba a schimbat parola pe cruella
    [26.11.2015 17:57:17] Kometh-Dream Team: ptyr ca mai si muncesc
    [26.11.2015 17:57:25] Kometh-Dream Team: si acum am venit acasa
    [26.11.2015 17:57:43] Kometh-Dream Team: probabil de aia nu am raspuns

  32. Dream Team
    November 27, 2015 at 6:15 am

    November 27, 2015 at 5:56 am Reply
    N-o mai dati de gard…nu ati dat nici o parola…ati zis ca cedati conturile apoi cateva zile kometh n-a mai raspuns….nu scrie nicaieri sus ca au fost date.
    0 0 Rate This

  33. Dream Team
    November 27, 2015 at 6:16 am

    il mai intreba paul pe bradut – cine a schimbat parola pe cruella daca bradut nu avea parolele ce cutre sunteti

  34. Dream Team
    November 27, 2015 at 6:17 am

    [26.11.2015 17:56:25] Bradut Associated: Paul eu nu stiu ce sa cred
    [26.11.2015 17:56:47] Bradut Associated: tu ai vb cu thor dar deocamdata noi suntem lideri acolo

    unde erati mai lideri pe dream team si cruella

  35. Dream Team
    November 27, 2015 at 6:22 am

    [26.11.2015 17:52:54] Bradut Associated: in al treilea rand, au vorbit colegii mei cu koress
    [26.11.2015 17:53:05] Bradut Associated: in al patrulea rand, cruella a atacat ww nostru si 3x
    [26.11.2015 17:53:18] Bradut Associated: ai zis ca sunteti voi pe ambele conturi
    [26.11.2015 17:53:26] Bradut Associated: sunteti sau nu sunteti?
    [26.11.2015 17:54:25] Kometh-Dream Team: nu eram bagami-aS PICIOARELE PE CRUELLA A FOST SCHIMBATA PAROLA SI ERA IN STERGERE
    [26.11.2015 17:54:50] Kometh-Dream Team: EU VB CU THOR SA DAM IN SW CA ITI LUASE INAINTE SI NA CE FACI

    sa va dea dumnezeu linistea lui Koress si sa ii stati la dreapta si la stanga si sa vorbiti cu koress sa va spuneti bancuri , mortul e de vina mereu voi sunteti in comisia de sfinti nepatati

  36. Dream Team
    November 27, 2015 at 6:25 am

    ca oricum viata voastra este o gluma proasta de tot kktul asa cum zicea oldschool… de koress

  37. Dream Team
    November 27, 2015 at 6:28 am

    DramaTeam
    November 27, 2015 at 5:56 am Reply
    N-o mai dati de gard…nu ati dat nici o parola…ati zis ca cedati conturile apoi cateva zile kometh n-a mai raspuns….nu scrie nicaieri sus ca au fost date.
    0 0 Rate This

    nu scrie nicaieri ca Dream Team a atacat 3x sau ca a atacat prin contul cruella dar ati interpretat-o ca atare , toti cei care au avut parolele conturilor sunt vinovati in aceeasi masura nu incerca sa bravezi aruncand vina pe altul

  38. Dream Team
    November 27, 2015 at 6:44 am

    [21.11.2015 18:37:04] Kometh-Dream Team: el vroia sa intre pe un ww si avea ce avea cu George red devil
    [21.11.2015 18:37:52] Kometh-Dream Team: vroia sa astepte ca sw sa ridice cat de cat un ww si sa dea in el inainte de plenuri sa uil intarzie
    [21.11.2015 18:38:26] Bradut Associated: nu merita dat pe sw
    [21.11.2015 18:38:31] Bradut Associated: sw face ww comun cu sud
    [21.11.2015 18:38:47] Kometh-Dream Team: tocmai
    [21.11.2015 18:38:52] Kometh-Dream Team: ca stia
    [21.11.2015 18:40:55] Bradut Associated: Paul, cum vrei tu sa facem asa facem
    [21.11.2015 18:41:12] Bradut Associated: intentiile i le stiu stiam si eu dar lucrurile se desfasoara altfel

    răspunde

    • RedDevil
      November 27, 2015 at 8:29 am

      Indianu cu origini afro americano romane… are cu mine un singur lucru. Dreptul de a isi crea inca o linie de parfumuri si de ce face el acolo cu numele “RedDevil”… in rest singuru lucru care mi-l poate face mie acest individ pe joc este “muie” (imi pare rau de cuvantul acesta asa frumos ca a ajuns sa fie spus pt o asemenea mizerie de om)

      Si inca o data … pt muribundu asta , care se da mort pentru a suge viermii 2 m sub pamant. …” De acum inainte cand joci un server semneaza-te la profil , si-ti promite idolul tau… ca ti-o da cum nu ti-a dat-o nimeni”

      Si-n incheiere : SW NU FACE WW COMUN CU SUD ….CU NIMENI , NICIODATA ! Doar cand o sa disparem noi si apar pupincuristii lui lache in cadran inapoi.

  39. DramaTeam
    November 27, 2015 at 7:18 am

    Bai copil cretin ce esti…in primul rand nu e bradut …in al doilea rand faci spam aiurea…in al 3-a rand pui niste conversatii total ampulea din care nu vad nicaieri ca i-a dat kometh parolele lui bradut……copil fara copilarie ce esti.PUNCT!

  40. Someone
    November 27, 2015 at 7:37 am

    Dupa cum scrie DreamTeam si dupa tendinta de a dramatiza si a privi totul ca pe o conspiratie impotriva lui este Koress.

  41. sparta
    November 27, 2015 at 8:03 am

    http://travian-reports.net/ro/report/53973fd035b
    cam asa te-ai dus si pe elite si pe sw :)) , fermelor

    • RedDevil
      November 27, 2015 at 8:33 am

      Sa joci un server intreg si sa scoti o mizerie de armata… asta inseamna sa fii Koress .

      App… bai mortule (pt mine oricum erai dar acum ti-ai pus si eticheta) … nu combina maciucarii cu executorii… ca nu iti ascunde prostia de a putea scoate o armata… ori una ori alta … asta ca un sfat de la idolul tau.(inca in viata).

  42. Bigmaster
    November 27, 2015 at 8:13 am

    ce cretini… ati ajuns mult prea departe… se poate observa ca aveti mintea odihnita… prea josnic penru jocul alta…

    Sictir

    • sparta
      November 27, 2015 at 8:19 am

      sictir !!! , tare asta :))

  43. NV UNIT
    November 27, 2015 at 8:15 am

    koress si tot clanul lui sunt niste jucatori de echipa .Sa va demonstram ce au facut serverul asta:

    – au avut artf spioni 5x si nu a dat nici-un spionaj la cerere, pentru a vedea hamere sau altele. A spionat doar unde a vrut el si doar in SV
    – a tinut artefactul 3/4 9 zile, pana sa fie convins sa il dea intr-o roata , iar apoi cand a ajuns la el si nu l-a mai dat pana a fost cucerit ieri
    – a cerut deff si a lasat defful sa moara de foame o zi intreaga, pe motiv ca a scris in confeirnta ca sa se trimita hrana.
    – a facut scandal pe conferinta ca au vrut sa tina WW si nu era sustinut de ceilalti

    Si ca pe toate serverele in care joaca kores, dupa artefacte se termina treaba, nu da artefacte lui X ca FP i-a facut nu stiu ce, nu da aia ca Y i-a facut nu stiu ce acu 30 de rox-uri.

    Pa pa clanul koress, calin, andrei, terbec si pretorian, tradatorii de clasa ai NV-ului. Puteti juca in NV de acuma doar undercover😀

  44. kengo(Cristi)
    November 27, 2015 at 8:37 am

    ca o concluzie la toata panarama:
    ********************************************
    ” @nw fara ardei November 26, 2015 at 1:31 pm

    fiiiiiratai dracu de pacatosi . Bai liderii din nw…eu va ridic osanale aici sa rămânem în curu gol???chiloții mai au astia sa ni-I ia. În pielea goala oricum ne-au ținut tot serveru.
    Bine dracu ca nu vine nimeni pe noi. Și bine ca avem cel mai mare def de pe server. Ne-a ajutat d-zeu….suntem oameni credincioși marea majoritate în nw.

    Noi vom câștiga ăsta e clar. Nu va veni pe noi nici măcar un hammer.
    Am vb eu cu dzeu..suntem prieteni.
    😆

    Și ca încheiere. ..Firați dracu de SUD NE SI SW pacatosi opăriți și spurcati ce sunteți.”

    *******************************************

  45. November 27, 2015 at 9:19 am

    Big like kengo. :))))))))))))

  46. Dario
    November 27, 2015 at 9:32 am

    Ba ce mai cearta degeaba,ia lua-ti de aici: Bravo Eminescule ai mai facut un ban de hartie,cat ai luat pe 3x? una suta euro? sau 3x? asta inseamna sa fii mafiot.Scoti bani si din piarta seaca.

  47. kengo(Cristi)
    November 27, 2015 at 9:50 am

    chiar asa, bre Huspila cat ai luat bre pe He/Ge-ul mare? Dar tu Cojocaru-le, cât ai primit ca sa dai parola? Sa nu mai spun de n3xt, ăla și-a făcut vilă din banii luați pentru ca a parcat hammerul pe oaza desi … bla bla bla
    Ce rezolvam daca despicam firu in patru sa vedem cine si ce a facut?
    Mai bine sa ne concentram pe ce facem de acum, ce a fost nu mai poate fi modificat iar discutiile sunt inutile. CIne are ceva de invatat, invata. Cine se crede atotstiutor comenteaza, presupune, dezbate … „pacatosi opăriți și spurcati ce sunteți!”

    • - Florin -
      November 27, 2015 at 10:10 am

      „pacatosi opăriți și spurcati ce sunteți!” :)))))))))))))))))))))))) asta da, fraza asta ramane in memorie :)))

    • nusica
      November 27, 2015 at 10:24 am

      “Ce rezolvam daca despicam firu in patru sa vedem cine si ce a facut?”

      sa stim care sunt tarifele, impozitele:))))

  48. nusica
    November 27, 2015 at 9:51 am

    Din toate conversatiile si copy/pasteurile, nu am inteles daca a murit sau nu Koress. In rest…mai dormiti oameni buni,noaptea.

    • nw fara ardei
      November 27, 2015 at 10:32 am

      Nu contează ce înțelegi tu….esti zero barat.
      Te bagi în seama ca musca în CURU CALULUI
      :))))))))
      Ce îmi plac glumele mele…..

      Deci am ajuns atât de cunoscut încât sunt citat. Ba Firațiai dracu de opăriți sa plătiți drepturi de autor.
      19 mil def pe ww….ViVA ViVA VIVA VIVA NW NW NW NW

      Vă ardem la bucute pacatosi opăriți și spurcati….

      PS. …pe nusica nu o ardem ca asta e urata rau….

      • dan
        November 27, 2015 at 10:49 am

        hmmm… noi tot o sa spionam, sa vdem daca maninci stiituce.. doar nu o sa atacam ww-ul cu spionii… sau nu crezi ca o sa treaca spionajkul???!!! aaa, am intles, aveti 19 milioane de spioni pe ww :))

      • dan
        November 27, 2015 at 12:25 pm

        VIVA NS VIVA EW VIVA SN VIVA WE

      • nusica
        November 27, 2015 at 12:25 pm

        Tu nu poti sa arzi pe nimeni ca esti impotent:)))

      • nw fara ardei
        November 27, 2015 at 2:09 pm

        La ce MECLA ai…normal ca toti bărbații care te văd devin impotenți. Cum sa se scoale pla la tine FA URATO????

      • nusica
        November 27, 2015 at 7:50 pm

        ce ma-ta tot vrei mai jegosule? ce-ti pasa tie daca sunt urata sau frumoasa, sau stramba sau chioara? ce treaba are cu travianul, rahatule? ce pizda matii latrii intruna ca un cretin, labagiule. du-te frate si ti-o freaca de ma-ta si masoara-ti cuvintele, ca nu te-a pus nimeni sa ti-o tragi cu mine,ca sa te intereseze cum arat sau cum nu arat. ma-ta aia, intre doua felatii,nu te-a invatat sa respecti pe nimeni? joaca ,frate, travian, si vezi-ti de contul tau de rahat. n-ai curaj sa te semnezi, si vii sa faci p.la mare pe aici?

      • nw fara ardei
        November 27, 2015 at 10:09 pm

        dar ce vocabular aveti doamna…..vocabular DE CENTURISTA
        SICTIR!

        :)))))))))))))))))

  49. Bogdan
    November 27, 2015 at 7:44 pm

    cam asa se joaca travian te-a spionat unul dupa care un tarrrr la emilache si la bradut ati scos asul din maneca cu parolele – obicei obisnuit pentru tine ca de doar faceati pact cu creanga si bradut sa nu va atacati si pac vine un fraier si va spioneaza
    cam astea i-ati facut in lipsa lor pe cont

    http://travian-reports.net/ro/report/54098e6c090
    http://travian-reports.net/ro/report/540990f6189
    http://travian-reports.net/ro/report/5410048e692
    http://travian-reports.net/ro/report/54101dc8dd9
    http://travian-reports.net/ro/report/5410295f46f
    http://travian-reports.net/ro/report/541043ac34f
    http://travian-reports.net/ro/report/5410575c540
    http://travian-reports.net/ro/report/541068d779c
    http://travian-reports.net/ro/report/54107c35e6a

    si cam astea au fost pierderile voastre in momentul in care paul a scos eschiva
    si s-a aparat cu off-ul

    http://travian-reports.net/ro/report/54108efbc9f
    http://travian-reports.net/ro/report/54110c63acf
    dr whoo

    http://travian-reports.net/ro/report/5411163b911,54112090ec3,54113c8175b,541143ee6fb,54115250d01,54116addda5
    +alte 10 atacuri cu catas
    3muschetari

    http://travian-reports.net/ro/report/541171952e6,5411824d2e6,541190027ad,54120fba72f,54121accd7d,541228a56c5,54123d5be16,54124e3d2ef

    Hooligans- cu ce a mai gasit prin curte

    http://travian-reports.net/ro/report/5412537c999

    34Lex -asta a dat raid

    http://travian-reports.net/ro/report/541264b23a3

    Memphis

    http://travian-reports.net/ro/report/54127bff33e

    cat sa pierdut ? putin pentru paul mult mai mult de cei ce au atacat deci merge sa te aperi si cu off si la ce aveai tu pe ww ieri paul ti-l dadea jos cel putin 2lvl

  50. OldAlkohol
    November 27, 2015 at 11:04 pm

    Dragi prieteni, ati uitat sa va mai bucurati pentru joc
    Sus paharu’

  51. sparta
    November 27, 2015 at 11:31 pm

    ba fratilor nu am nik cu voi sau travianul plm spioni tradari exista in orice joc ,uite eu vb cu emil la telef cu lublani pe skipe cu george la fel suntem amici , lideri nw nu stiu ceea ce cred despre mine , dar kores dak ai murit sau nu ma pis pe tn si pe mormantul tau , pt ceea ce ai spus cand fetita mea a luat nastere , ca suflet D-zeu sa te ierte , ca om ma pis pe tine si pe groapa ta :)))

  52. Bogdan
    November 28, 2015 at 12:49 am

    bai nu joc ,am jucat , va stiu pe fiecare in parte ,va cunosc toate apucaturile toate neajunsurile apropo de tradatori in NW pai mai fratilor la molid scuze bradutz in ally sunt toti tradatorii:)) si gogutzu -vasilica, pretorian,a trecut o fuga si terbecii pe koress l-ati avut calin, andrei, terbec si tradatorii de clasa ai NV-ului cum spunea mai devreme un alt cavaler al tristei figuri

  53. nusica
    November 28, 2015 at 2:29 am

    ai jucat cu mine?

    • Bogdan
      November 28, 2015 at 9:10 am

      da nusica am jucat cu tine

      • Bogdan
        November 28, 2015 at 9:14 am

        sau mai bine spus pe numele tau real Ana … poate unii stiu de aici cum te numesti in realitate altii nu esti un jucator extraordinar dar si un diplomat bun

  54. Bogdan
    November 28, 2015 at 9:15 am

    si singura care il tine in frau pe nixon :)))

  1. No trackbacks yet.
Comments are closed.
