Home > Rapoarte ROX23 > ASOCIAL vs WW Hmm…

ASOCIAL vs WW Hmm…

ASOCIAL ataca pe WW Hmm…

ASOCIAL_vs_WW Hmm...

Categories: Rapoarte ROX23
  1. nw fara ardei
    November 28, 2015 at 7:17 pm

    si ZBANG! V-am ars la buci!!!

    exact cat trebuie exact la momentul oportun. Urmeaza SUD….ii casapim si pe aia si e gata serverul. NE e la gara oricum, daca mai uit in jos sa ii vad ma apuca ameteala. Pe sud ii linistim rapid ca au 19 mil def fata de 23 la noi.

    Ba…cand ma vedeti pe blog de acum inainte sa ma pupati sub patrafir. Nu v-am zis de la inceput ca luam serverul???
    oparitilor….cand vorbesc eu….VOI ZICETI DA SEFU! Sau SA TRAINTI SEFU!!!

    hiratai dracu de opariti.
    Unde e feel the rush?? ??? ai gasit oparitule capitala???? Acolo gasesti si minunea.

    VIVA VIVA….hiratai dracu de opariti
    :))

    • November 28, 2015 at 7:34 pm

      Ba ardei infect , mai taci reaq terminatule. Ai plans pe skype si pe travian cand ti-am demonstrat ca nu poti evita armata , mi-am batut pl de tine de cate ori am avut ocazia , esti prea prost pentru lumea asta . Ati gasit capitala goala de deff , felicitari , acum mars acasa de moldovean imputit ca deja esti prea retardat .FUtute-n gura de spurcatul reaq , sa iti moara la intrare . Vezi ca vine iarna la tine in moldova si ramai fara net sinistratul reaq.
      Aminteste-ti de ce te-ai suparat pe mine infectule .

      • November 28, 2015 at 7:35 pm

        Curva reaq , te-ai vinde si pe tine pentru o suma de bani , atat de jos ai ajuns .
        Cand vrei sa te prostituezi sa ma anunti ca iti aduc eu clienti sa te futa in cur bine si in gura ca sa taci odata .

      • Andrei
        November 28, 2015 at 8:48 pm

        Esti pur si simplu prea prost ca sa fii insultat .M-as simti prost sa te bag prea mult in seama . Eu nu mai joc travian din ziua cand ti am ras capitala de pe harta , asa ca nu te mai agita sa nu-ti crape vreo vena la cap si sa mori .

      • November 28, 2015 at 9:41 pm

        Taci reaq de gunoi infect ,te lauzi cu acțiunea făcută de altul și atacurile altora ,pur și simplu doar ai dat o țintă ca eu știu tot ce mișcă la voi. Te-Ai vândut la toți și te lauzi cu meritele altora ,un gunoi ordinar ,aia esti .

    • November 28, 2015 at 7:40 pm

      Ba, cred ca astia din NV sunt mana-n mana cu mhunterii, altfel nu inteleg cum au avut artefact de la inceputul serverului, adica pacaliciul asta de ardei.

      • Nelu
        November 28, 2015 at 8:34 pm

        :))))))))))

  2. sparta
    November 28, 2015 at 7:23 pm

    :)))))

  3. November 28, 2015 at 7:35 pm

    “hiratai dracu de opariti.
    Unde e feel the rush?? ??? ai gasit oparitule capitala???? Acolo gasesti si minunea.”

    :))))))))))))

    • November 28, 2015 at 7:39 pm

      Bradut , o sa va vanda andrei in continuare tot cadranul , sa ma anunti ca imi deschid PUF in romania la cate curve sunt in NV , facem bani – o sa il numim NV – Paradisul Curvelor

      • November 28, 2015 at 8:29 pm

        Omule, tu chiar feel the rush. Relaxeaza-te, mai, ai ramas printre putinii care se mai agita aici. :)))

  4. Florin
    November 28, 2015 at 7:53 pm

    Distractiv :))))), un blog care ma distreaza :)))

  5. OldAlkohol
    November 28, 2015 at 8:19 pm

    …si unde inveti injuraturi noi….

  6. nusica
    November 28, 2015 at 8:35 pm

    felicitari, Dorin

  7. Membru ATS
    November 28, 2015 at 8:53 pm

    Nv fara ardei, vrei sa castigati? Poi eu zic sa dam delete :)) hamerele ramase unde vor pica? Viva nv :))

  8. FAN nw fara andrei
    November 28, 2015 at 11:13 pm

    Ave nw fara andrei !

  9. nw fara ardei
    November 29, 2015 at 2:34 am

    asa….asa…ziceti….LA SEFU VOSTRU, STAPANU INELELOR, ATOTSTIUTORUL CITITOR IN STELE…
    :))

    o sa imi fac blog…dativa dracu de opariti. deja am fani, ma cauta lumea.
    ce se agita oparitul asta de feeltherush. Inseamna ca si-a gasit capitala.
    :)))

    USOR USOR SPRE LEVEL 100.

    Sa nu uit….DACA DA MAMA DRACU DE MAI COMENTEAZA VREUN SUDIST LA ADRESA MEA SAU A CELOR DIN NW VA DAU ACATIST FIRATAI DRACU. Prafu si pulberea sa se aleaga de voi, opariti spurcati si schizofrenici.

    VIVA VIVA….SE STIEEEEEEE LEVEL 100 IN NW!!!

    jos sudistii spurcati si opariti. Jos Capitalele lipsa din SW, jos gaozarii din NE.

    • Membru ATS
      November 29, 2015 at 10:52 am

      Bai coaie,te intrebasem si eu cu ce cont te lauzi.ca la gura esti spurcat,sau dai din clanta doar ptr fani? Ai grija cu clanta sa nu o primesti de la toti🙂 si parca te vad ca plangi. Pana una alta viva nv in jos :))

      • nw fara ardei
        November 29, 2015 at 11:24 am

        vezi clasamentul si PLANGI javra!
        :))

        NW RULLZ. LA GUNOI CU SUDISTII!!!
        opariti pacatosi si spurcati

      • Brr.....
        November 29, 2015 at 11:38 am

        Dar tu care esti din alianta ATS?
        http://tx3.travian.ro/allianz.php?aid=5&action=members

  10. secret
    November 29, 2015 at 3:00 am

    du-te mai si te spala pe dinti…

  11. MH Ferentari
    November 30, 2015 at 9:32 am

    Unul singur are in NV asa diaree verbala si tu nu il recunosti , ai grija ca are si gura aurita …:))

  12. MH Ferentari
    November 30, 2015 at 9:41 am

    unde o fi minunea aia sa pice odata ww-ul NV-ului sa vezi ce tirade scoate gura de aur -nw fara ardei:)) ,
    dar se se stia de la inceput de server ca sudul si nv-ul merg mana in mana , ori nv-ul este iepuras acum .. vedem peste cateva zile sau ore cum sudul ia locul iepurasului de Bradut

  13. praf in ochi
    November 30, 2015 at 10:20 am

    http://travian-reports.net/ro/report/53718c7effb uite intelegere intre NV si SE :)))

    • Dan
      November 30, 2015 at 10:56 am

      fratilor, nu va inteleg ce va agitati atitia si vedeti voi numai conspiratii si daca unul manaica kkt pierdeti timpul sa ii explicati ca e prost…
      toti vad numai intelegeri intre ala si ala, desi eu am scris de atitea ori ca oriceine face ceva pe ea intelegere daca are sanse sa cistige serverul…
      mai vezi mii de rinduri scrise de desteptii lu peste prajit cum ala loveste in ala, ala asteapta, ala e obligat sa loveasca acum, ala ttrece pe 2, ordinea va fi alta,m, etc…\
      deci praf inchi, nu ai ce sa le explici si sa le dovedesti la … astia… mereu va aparea unul care sa sustina o timpenie stiuta numai de el, omul din umbra :)))

  14. MH Ferentari
    November 30, 2015 at 10:59 am

    vrei sa iti arat negru pe alb cum se stia de la inceput de server care cum se ajuta la ww

    • Dan
      November 30, 2015 at 11:33 am

      frate, tu ai drept de vot??? ca ar trebui sa ti se retraga… vrei sa iti arat si eu dovezi cum va fi lapte si miere si alianta USL??? ce sunteti batuti in cap???? nu conteaza ce intelegeri s-au facut sau sunt… in momentul cand un cadran are sanse sa cistige, rupe orice intelegere, s-a explicat demult aici si orice lider este de acord cu asta… nu joaca nimeni si isi pierde timp si bani ca sa nu cistige serverul… inca mai sustin unii timpenia cu 3x contra neatacare ww NW, etc… terminati cu timpeniile… oricine va lovi in oricine ca sa cistige serverul… restul e cancan

  15. secret
    November 30, 2015 at 11:15 am

    sa inceapa copy/paste-urile, mesaje de pe skype, tel, joc, dovezi peste dovezi, nume de oameni schimbate in XXX, teoria conspiratiei:)))))))

  16. Dan
    November 30, 2015 at 11:37 am

    hai ca m-am enervat… tre sa darim ceva pe satul unde am cercetate catasuri..primul sat… ca sunt defender… si sa vezi cum fac eu 10 catas si lansez atac de 20 pretorieni si 1 catas pe toate ww-urile..:)) . sa iti arat ca nu exista intelegeri si ca uite, atacam toate ww-urile :))… sau atac la ww insemana cu hammere de alea visate de nwfaraardei, 200k + 100k + 20k???

  17. Dan
    November 30, 2015 at 11:39 am

    aaaa, si inca ceva… faceti ceva cu natarii astia, sa negcieze cineva cu ei, ca al dracului bulangii nu respectata tratatele de neagresiune, ataca toate ww-urile :))
    sectorul 5 care este, nu stii de nicio intelegere cu natarii, negru pe alb??

  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

