Home > Rapoarte ROX23 > Hammer Enigma

Hammer Enigma

Hammer_Enigma

Hammer verificat in joc.

Categories: Rapoarte ROX23
  1. Bleach
    December 3, 2015 at 11:05 pm

    Felicitari pt armata paul!

    • Enigma
      December 3, 2015 at 11:23 pm

      Multumesc!πŸ™‚
      As vrea si eu sa ii multumesc Dianei ( Artemis) fara de care nu as face nimic,probabil nici nu as juca si chiar daca as juca rezultatele ar fi departe de acestea,echipei AMG care m-a ajutat foarte mult in acest server si tuturor jucatorilor din cadranul SW pentru tot suportul acordat.
      In rest,felicitari NW (ma bucur sincer ca au castigat ei) si sarbatori fericite si cat mai linistite sa aveti alaturi de toti cei dragi,sa va aduca Mosul tot ce vreti si noul an tot ce e mai bun pentru voi.

      • Artemis
        December 4, 2015 at 12:27 am

        Paul eu iti multumesc pentru ca am reusit sa ducem la bun sfarsit, cu bune cu rele, acest hammer(chiar daca nu a ajuns la destinatie). Stiu cat de mult ne-am chinuit sa ajungem la asa un rezultat.πŸ™‚

      • Bigmaster
        December 4, 2015 at 10:18 am

        Cred ca mai mult s-a chinuit Diana dacat tine :)).. ferma ce esti… te tin minte.. nu ai vrut sa imi zici ce armata ai… :d

      • Enigma
        December 4, 2015 at 6:35 pm

        :))) ai aflat acum

  2. Sud Steel (Cosmin)
    December 3, 2015 at 11:26 pm

    Felicitari o armata frumoasa pacat ca nu s-a folosit!

    • Enigma
      December 4, 2015 at 12:12 am

      Multumesc !πŸ™‚

  3. Assassin
    December 3, 2015 at 11:29 pm

    M-ai uitat ,Paul! Ehh ,nu-i nimic:)) Felicitari , o armata frumoasa!

    • Enigma
      December 4, 2015 at 12:12 am

      Si daca as vrea nu as putea sa uit cel mai temut atacator de pe server :))
      Multumesc mult pentru totπŸ™‚

  4. RedDevil
    December 3, 2015 at 11:31 pm

    Bravo Paul si Diana !
    Sincere felicitari pentru serverul asta ! Ne vedem la un pahar sa inchinam pentru ce urmeaza.( trecutul e istorie iar istoria e trecut )

    Va pup

    • Enigma
      December 4, 2015 at 12:15 am

      Multumesc mult pentru tot.
      Restul,istorie,viitor si ce a mai ramas de discutat le lamurim la un pahar de tulburel.

    • Artemis
      December 4, 2015 at 12:33 am

      George multumim mult de tot pentru tot sprijinul acordat de-a lungul serverului. Cred ca pe langa toate povestile si intrigile acestui server cel mai important lucru este ca oricand putem iesi sa povestim despre cele intamplate.πŸ™‚

      Te pupam

  5. Rep
    December 4, 2015 at 12:13 am

    Felicitari!!

    • Enigma
      December 4, 2015 at 12:18 am

      Multumesc !πŸ™‚

  6. ALLAH
    December 4, 2015 at 12:32 am

    Felicitari Paule si Diana pentru armata frumoasa

    va asteptam si pe finala daca vreti

    Calin-Lubnani,

    • Enigma
      December 4, 2015 at 12:33 am

      Multumesc mult !
      Ne vedem pe finalaπŸ™‚

    • Artemis
      December 4, 2015 at 12:44 am

      Calin, multumim frumos! Cu Paul e posibil sa te intalnesti pe finala, cu mine nu cred.πŸ™‚

  7. Kurama
    December 4, 2015 at 3:15 am

    Felicitari Paul&Diana pentru armata , zic asa pentru ca Alexandra mia reprosat faptul ca meritul ei nu a fost luat in considerare…Ea stie ca o iubesc si ca nu o consider decat egala mea , in viata si in travian!
    Pacat ca nu ai apucat sa ajungi la tinta ar fi fost un cu totul alt final , nu neaparat victorios , dar mai savuros!!FELICITARI!!!

    • Artemis
      December 4, 2015 at 10:03 am

      Alin multumim mult de tot, nu am apucat ieri sa va felicit pentru munca depusa. Alexandra nu are de ce sa fie suparata, merita laude la fel de multe ca si tine. Nu a ajuns la tinta din pacate, asa a fost sa fie:). Felicitari si voua inca o data cu atat mai mult cu cat a ajuns la tinta :)!

    • Enigma
      December 4, 2015 at 6:37 pm

      Multumim Alin,felicitari si voua!πŸ™‚

  8. Mihai(AMG)
    December 4, 2015 at 10:22 am

    Nu in ultimul rand felicitarile mele Paul si Dia ,pentru efortul , timpul , implicarea voastra si bineinteles ne vedem cat de curand la un paharel de vorba , asteptam si alte cadrane cine vrea sa vina e binevenit , tinem legatura !
    Va pup

    • Enigma
      December 4, 2015 at 6:36 pm

      Multumim,felicitari si voua!πŸ™‚

  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

