Home > Travian News, Travian Tournament > Start Travian Tournament T4 2015

Start Travian Tournament T4 2015

Preînregistrările pentru Finala Travian 2015 au fost deschise.

Toți jucătorii care au reușit să se califice în Turneul Travian au primit un e-mail cu un cod de înregistrare. Folosiți acel cod pentru a vă înregistra în joc!

Câștigătorii tombolei Wildcard vor fi anunțați în zilele următoare. Verificați-vă adresele mai des în zilele ce urmează!

Înregistrările sunt posibile doar până în data de 14 Decembrie 2015. După această dată, codul de înregistrare va deveni invalid și nu veți mai putea participa la Finală!

Reamintim data începerii serverului: 7.12.2015.

  1. G0MEEEZ
    December 4, 2015 at 8:15 am

    in ce cadran intrati ?

  2. Muc
    December 4, 2015 at 9:34 am

    Nw

  3. Dan
    December 5, 2015 at 2:40 pm

    are cineva nevoie de un coplayer/defender/supraveghetor pe tip de zi?
    sunt mereu liber 8-16 si seara/dimineata 6-8 pe telefon… plus 24/24 pe telefon
    dar nu sa joc eu, nu am timp de strategii, skye, telefoane, etc,.. eu cu minicity mai mult… ajut si cu gold

    • Shevcenko
      December 5, 2015 at 3:32 pm

      Da-mi add la cosmin0211 skype sau lasa-mi mesaj pe rox pe Little Sinners.

      • Dan
        December 5, 2015 at 4:23 pm

        ti-am trimis mesaj pe rox, nu am/nu folosesc skype ca sa nu ma imbirlig sa pierd timpul prin conferinte :))

      • Cristi
        December 5, 2015 at 7:40 pm

        Dane tu esti tgsdan?

      • Dan
        December 6, 2015 at 7:11 am

        Nu, dar parcă am jucat cu tgsdan prin 2009 pe comx în 300-ro, dacă nu mă insel

      • pfff
        December 7, 2015 at 4:34 pm

        Tot asa ai ramas SEV,o saracie ca si Cosmin de pe SUD Steel?:)))) Contul Little Sinners a fost si este patat de pe alte servere,asa ai ajuns SHEVCENKO,sa te murdaresti cu numele unui PSD-ist?

  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

