Home > Rapoarte ROX23 > Anvil Chubb

Anvil Chubb

Anvil_Chubb

Categories: Rapoarte ROX23
  1. Chubb
    December 5, 2015 at 11:58 am

    + 150-200k pierdut (infometare pe cont, pierdere pe ww).

  2. Dan
    December 5, 2015 at 2:55 pm

    frate, recunosc, frumos deff, insa si eu joc de 2 servere roman defender… si serverul asta jumate cat tine am facut… si am facut deff pe 19 sate… restul de 3 au fost suport la ww…. si am fost pe cont nonstop si am dezvoltat contul mereu, nu am pierdut o secunda la constructii…
    banuiesc, zic eu, ca sa iasa o armata de asta nu trebuie facut ce am facut acest server:
    – sa trimit zilnic, 3-400k la hammere… la vecini si cite 1-2 milioane zilnic, ma anuntau dimineata si le trimiteam seara… in ziua aia nu bagam nimic in pretorieni…
    – nu am jucat cu plus activat nici cu 25% la resurse… doar ce castigam din misiuni… plusul de 25% la hrana am bifat doar in ultimele 10-14 zile ale serverului…
    – gold am bagat de … 20 euro… nu stiu cat mai este, .. 600 gold? am ramas cu 7 gold…
    – nu am farmat, nu am primit de la nimeni nici o resursa…
    De asta te intreb, ca sa iasa armata asta este necesar sa joci cu 25% pe toate resursele, sate peste 30, fara push la altii…
    primesti resurse de la altii? ca eu nu reusesc sa trec peste 450k pretorieni de unul singur fara sa primesc resurse si fara gold… goldul l-am folosit doar sa fac npc si instant la lanurile 15-16…
    cu respect,
    dan

    • December 5, 2015 at 3:24 pm

      Are putin dane ce vezi , acu 3 sv luci JustMe a scos 1,2 mil preto, sv asta nush cat a scos

      • Chubb
        December 5, 2015 at 3:48 pm

        Salut, in 25 de sate, singur pe cont, fara push si activitate redusa a iesit bine.😉

    • Chubb
      December 5, 2015 at 3:41 pm

      Salut Dan, pe scurt ce am facut eu:
      – am jucat singur pe cont (sitter Ionut si invers o buna parte din server), cu o activitate redusa amandoi, zic eu
      – gold am avut destul (implicit bonusurile active), dar nu face diferenta daca nu stii sa-l folosesti
      – nu am farmat deloc, pentru ca nu am avut conturi de suport si nici nu joc cu conturi de suport (dar am primit unul de 3-4 sate pe cand au aparut planurile unde am parcat o parte din deff)
      – push de resurse la altii nu prea am facut, poate 2-3 milioane tot serverul iar de primit cred ca vreo 10 milioane maxim (care mai dadea pe afara)
      – a, sa nu uit ca am avut 3/4 de cont vreo 15-20 de zile (desi am avut 25 de sate, m-am descurcat fara push, exceptand resursele amintite mai sus)
      – conteaza mult cum iti dezvolti satele (faci cladiri doar pentru ce ai nevoie, nimic in plus)

      Daca vrei, schimbi cadranul la minus/plus si o sa-ti depasesti sigur recordul la activitatea care o ai, fara prea mare investitie.🙂.

      PS: Pe Ionut se faceau ~60k scutieri pe zi si pe Chubb ~32-35k pretorieni (cu artefact de 3/4 cont). Totul sta in matematica, pe care o faci cu kirilloid.😛

      Salutare

      • AntiProsti
        February 10, 2016 at 12:31 pm

        Waaa, a inceput si prostanacul asta de chubb sa dea lectii de travian ?
        Ha ha ha, toata alianta i-a facut push de resurse
        Tipa ca disperatu`. Bine ca s-a axat pe deff, ca off nu a stiut juca niciodata.

  3. Septimiu
    February 10, 2016 at 1:44 pm

    Da-ne un link la ceva notabil facut de tine

  4. Chubb
    February 15, 2016 at 10:02 pm

    @AntiProsti, cum ziceam, 10 milioane primite.😉

  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

