Home > Rapoarte ROX24 > La Misto vs 22 Hammers

La Misto vs 22 Hammers

La Misto ataca pe 22 Hammers

La Misto_vs_22 Hammers

Categories: Rapoarte ROX24
  1. Dani
    March 11, 2016 at 8:19 pm

    In Cadranul Nord -Est daca nu stiati trupele consuma cu 25% crop mai putin daca sunt cazate acolo,acest lucru este posibil daca pe acea oaza nu se baga spioni

  2. X-ulescu
    March 11, 2016 at 9:13 pm

    Nu stiu daca e adevarat sau nu, dar imi miroase a spargere de cont si trimisi acolo, sa lasi armata pe oaza fara nici un spion pe ea?!? e ceva dubios la mijloc! Iar tu Dani ala cu RKS-u tau te rog sa numeri artefactele luate de RKS, RKS care are mai putine puncte ofensive ca alianta decat oricare din primii 3-4 oameni din top atacatori cu 27 de oameni si la aparatori la fel! Comentezi de altii dar vad ca tu esti cam degeaba pe joc si aici te dai rotund cu RKS-ul tau!

    • Dani
      March 12, 2016 at 12:09 am

      Ai dreptate si mie mi se pare ca acel cont a fost spart la buci la misto

      Draga x-ulescu,nu stiu unde joci dar imi imaginez ca in NE-Elite.Inca nu ai invatat ca un jucator cu artefact va face mai multe puncte defensive decat o alianta cu 20 de oameni in ea ? Cat despre artefacte, RKS nu a dorit nici un artefact.
      Suntem26 nu 27 deci suntem o suma rotunda.
      Sa stii ca am incercat si noi sa bagam armatele pe oaze dar din pacate efectul este doar pt jucatorii din aliantele NE-Elite, mi se pare mie sau imi miroase a discriminare?

      • X-ulescu
        March 12, 2016 at 12:35 am

        Etichetă: RKS
        Nume: Royal Knights of Sparta
        Rang: 18
        Puncte: 102808
        Membri: 27

        sunteti 27, poate ar trebui sa stai mult pe travian decat pe joc…

  3. X-ulescu
    March 12, 2016 at 12:34 am

    18. RKS 27 3808 102808

    pe tine te excluzi cred! cand tu te lupti cu Elite cred ca faci si puncte off si deff… ataci si te aperi, nu? iar atata timp cat baietzii tai imi cumpara resursele si imi dau dublu crop nu cred ca ai prea multe de bagat pe oaze😀

    PS: Am jucat peste tot, ametiti am vazut peste tot care tin armata pe oaza, nu doar in NE, dar RKS-ul aveam pretentii dupa prelegerile de la inceput de server, si cu toata lista aia lunga de aliati de pe SE, credeam ca va dau si ei ceva artefacte, va ajuta cu push, cu deff…🙂

    • Dani
      March 13, 2016 at 6:40 pm

      uite in RKS nu ai jucat,cat despre”baietii”mei cred ca confunzi RKS ul cu elitul .In RKS nimeni nu a fugit dupa ciolan asa cum se intampla prin NE-Elite

      • X-ulescu
        March 13, 2016 at 7:00 pm

        ba am jucat undeva pe la rox 10-11, cand am venit din Farmers pe NE! iar RKS-ul de atunci nu seamana deloc cu cel care l-am vazut dupa o pauza de cateva servere! Atata timp cat imi fac treaba pot sa joc cu orice nume in orice alianta, spre deosebire de altii!

      • Dani
        March 13, 2016 at 8:28 pm

        pe Rox 10 a fost,cand RKS a fost la granita cu SE si am apelat la Borg care erau la granita cu NW sa atacam sudul pt ca elitul nu ne a oferit nici macar un sprijin,nici def nici off . Servarul in care iskander a organizat atacurile pe artefactele celor din Se si am reusit sa furam 5x ul .WW Flash si WW marius124 si pentru ca elitul nu a acceptat ca ww principal sa fie Flash ( pt ca nu era jucator elit ) a bagat def la marius 124 15 mil def artefact 3x .. Flash artefact5x cu 16 mil def … drept urnare a castigat SE🙂 Imi poti zice ce nume ai avut atunci ? pe rox 11 nu a mai jucat nimeni din farmers in RKS.

      • Dani
        March 13, 2016 at 8:30 pm

        Rox 11 seamana cu Rox24 .. elit a declarat razboi RKS ului ( alianta avea pe atunci 11 oameni ) si drept urmare a venit rox12

      • X-ulescu
        March 13, 2016 at 11:28 pm

        atunci sunt sigur ca am jucat cu numele Braveheart pentru Maryus si i-am bagat vreun milion de lancieri pe ww, stiu ca maryus a avut mult mai mult deff decat flash desi era in pustiu parca si flash mai central… frumoasa actiune atunci, dar in scopuri egoiste ca de obicei… RKS-ul juca bine individual dar ca si colaborare cu altii nu prea! macar atunci erau jucatori care se implicau! Nu ma stiu sa iti zic numele dar te asigur ca am jucat in RKS defensiv, stiu ca il sustineam pe The Myrmidons care era destul de aproape, arpi parca daca retin bine juca acolo!

      • Căpă
        March 14, 2016 at 3:08 am

        Macar ne cunoaste careva :)).No ma Dani, n-am incasat catasuri degeaba din SUD :))
        Eu jucam pe The Myrmidons,impreuna cu arpy dar el pe final a avut niste probleme medicale si in ultima luna si ceva nu a mai jucat. Cred ca e rox 10 ala. Ultima versiune de T3.6 cand am jucat la granita cu SE si da, parca imi amintesc de un cont BraveHeart.

      • Dani
        March 14, 2016 at 8:00 am

        Nu,Flash a avut 16 marius 15.Cunosc contul pe care zici ca ai jucat si cunosc si aliantele in care ai mai jucat A.$.$ este una dintre ele si daca nu ma insel a fost rox4
        Nu am fost si nu suntem egoisti .. ideea a fost in felul urmator ”plecati la granita cu SE si noi va ajutam cu def” Am ajuns acolo la 6 ore de catapultele lor fara artefact de viteza si deful nu a mai venit ( si azi ma uit in adunare,ma gandesc… poate s au ratacit si nu imi mai gaseau extinsa)
        Asa ca domnule Lucian despre ce egoism vorbim aici pt ca elitul nu avea de gand sa dea pe 5x pt ca nu le trebuia .

      • X-ulescu
        March 14, 2016 at 9:54 am

        Si totusi, nu mai traiti din amintiri, fara suparare, de accea eu unul imi schimb numele server de server, si alianta in care joc imi e indiferenta pentru ca imi fac la fel treaba si fiecare server plecam toti de la 0! Nici Elite-ul nu e ce a fost, dar RKS-ul nici atat iar daca SE-ul nu va ajuta de ce nu a jucat RKS-ul independent serverul asta, de ce alianta cu SUD-ul? A fost un precendent cu Phoenix-ul acu 2 sau 3 servere, DTS, Elfii, BAU BAU sunt aliante aliate cu Elite-ul dar care nu le poarta numele de Elite de ce RKS-ul ar fi marginalizata doar pentru simplul fapt ca nu au vrut sa devina o alianta Elite!? Cred ca a fost vorba de jocul de care a dat dovada ultimele servere si nu pentru identitate.

    • Căpă
      March 14, 2016 at 3:28 pm

      Din cate am inteles pactul cu SUD-ul s-a vrut a fi mai mult un pact de Neagresiune. Cel putin asta am dedus eu in a doua saptamana de joc cand ne-am facut contul(eu si arpy). Dar cei din SUD au pus apoi la descriere acea lista cu confederatia , iar de aici sau interpretat tot felul de lucruri. Cam asa sta treaba.

  4. Căpă
    March 12, 2016 at 2:04 pm

    X-ulescu, daca intr-adevar te doare grija de noi sa stii ca puteam lua lejer 3-4 artefacte.
    Asta ca sa nu ne mai porti de grija.
    Chiar am spus imediat cum am vazut raportul ca se va trezi unul sa zica ca e spargere de cont, tot timpul trebuie sa fie asta. Nu mai are voie omul sa fie ametit si sa doarma pe el.
    Da,acum suntem 27, noul nostru coleg a facut cateva puncte frumoase . Unii si-au prins urechile la el.
    Iar in privinta punctelor deff,respectiv off te voi lamuri eu,
    Pai mai omule, cum sa nu faci puncte cand esti atacat la sigur si stii ca acolo va ataca??? Spune-mi.

    Iar in privinta punctelor off, ce atata vrajba intre noi? :))

    Un ultim aspect.
    In ceea ce priveste panoul, nici voi nu va dati artefactele ,deff si altele la “amaratii” sin wing-uri asa ca scuteste-ma cu jegul asta de argument.

  5. X-ulescu
    March 12, 2016 at 5:01 pm

    Ai putut dar nu le-ai luat! Le cedai aliatilor… era ceva… Dar nah, acelasi joc pentru 3-4 oameni restul sunt buni pentru facut push si scos deff! Schimbi tabara in care ai jucat s continui tot asa! Cand tii armata pe oaza trimiti si ceva spion acolo, acolo e o chestie care bate la ochi! Da, joc in Elite, nu am zis in care, pot fi in main, pot fi in ultimul wing care exista, tot la fel imi vad de joc! Artefacte nu am, si nici nu am nevoie, sper doar ca cei care le iau le folosesc la maxim! si cu deffu nu am nici o problema sa il trimit in actiuni din care sa scot profit [resursele consumate pentru armata ofenderului> resursele pierdute in deff] ex: Yuri Boyka vs maryus124, e doar un exemplu elocvent, nu trebuie sa fie artefact sau mai stiu eu ce…

    Cand voi vreti sa demonstrati ca nu sunteti niste amarati si jucati travian atunci sunt sigur ca si aliatii vostrii va vor sustine! Dar e cale lunga pana acolo din cate vad

  6. Căpă
    March 14, 2016 at 3:07 am

    Macar ne cunoaste careva :)).
    Eu jucam pe The Myrmidons,impreuna cu arpy dar el pe final a avut niste probleme medicale si in ultima luna si ceva nu a mai jucat. Cred ca e rox 10 ala. Ultima versiune de T3.6 cand am jucat la granita cu SE si da, parca imi amintesc de un cont BraveHeart.

  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

