Home > Rapoarte ROX24 > Atacuri pe Kolin

Atacuri pe Kolin

This slideshow requires JavaScript.

Categories: Rapoarte ROX24
  1. Bugs Bunny
    March 26, 2016 at 9:21 am

    va-ti lovit la ceas domnilor?

    • SET
      March 26, 2016 at 11:37 am

      Un pic, în limita bunului simț…:))
      ”VA-ȚI”…

  2. Bugs Bunny
    March 26, 2016 at 12:04 pm

    da da “:)) scz scrisul dar nu aia conteaza in principiul rapoartelor de mai sus ‘_ bufonel tata,,asa ca pliscul mic si joc de calcaie “

    • iepurashul fricos:))))
      March 26, 2016 at 5:03 pm

      Nu te scuza,asa scrii tu in general,exact ca un analfabet:))))
      Ai facut ce pe acel cont?…..ai prins niste cioturi de armate care erau total inofensive pt capitalele/conturile importante din SUD!!!
      Nu crezi ca te-ai facut destul de ras server-ul trecut incat sa te faci si acum?
      Axe,de ce au atacat acei jucatori cu raid?……cred ca ar trebui sa inveti travian,la barfa si a jigni esti primul:)))))
      V-ati adunat in acel cadran,toti prostii si barfitorii la un loc.
      Parerea mea este sa va ocupati de cadran si de ww,de restul avem noi grija:)))))
      Un jucator precum Kolin nu poate demonstra nimic,ati bagat un artefact acolo ca sa faceti ce?
      Sa prindeti niste cioturi de armate,dar distrugeti si putinul deff din cadran:))))
      Inca nu ati realizat voi jucatorii din SUD ca Bugs Bunny este un jucator mediocru care nu ajuta cu nimic cadranul?
      Ca multi jucatori din acest joc virtual,joaca pt orgoliu,dar nu ajuta cu nimic cadranul.
      Acum ma intreb,daca”lake” din NE a gresit,tu ca”lake” din SUD,unde ai demonstrat ca poti face ceva?
      Nu ai tu fata de a cumpara un”lake” care sa fie Emil liderul NE:)))))

      • bugs bunny
        March 28, 2016 at 1:35 pm

        zi sa moara ma-ta!!inainte sa vb sub un anonimat beleste-mi pula si dupa vb ce am realizat eu si ce nu. cioturile alea au fost ptr ca atat au putut scoate jucatori aceia. Cu ce m-am facut de ras serv trecut mah peste 600k trupe? da bine am dat pe ww si nu am demolat nimicca am dat tarziu,insa alti au ramas cu poze cu armata pe drum sau in sat,ca elite a asteptat sa dam noi pe nw :)) voi cu cele mai multe hammere si ati fost lasi.
        Artefactul nu la bagat nimeni pe kolin,,a fost cucerit in ziua de artefacte ,,don fan,, bugs bunny
        si la final sa ma pis pe tine si pe liderul ne.ok?

        Semnat/ Sese

  3. axe
    March 26, 2016 at 1:02 pm

    organizare de exceptie, jos palaria. mai ales din partea agresorilor, n am inteles de ce namhur ala a atacat din pom dupa 5 minute dupa ce chipurile au trecut valurile, si vix est a bagat raidurile alea. chiar m au dezamagit baietii, lake promitea ca rupe pisica n doua.. si a avut si el doua fasuri de armate…

  4. JUST-A-GIRL
    March 26, 2016 at 1:18 pm

    CRED CA TU JOCI PE ALL BLACKS. LIDERUL SUD, NU-I ASA?
    esti cel putin penibil serverul asta domnule axe….nu inteleg la ce te iei de alti…

    ca sunt astia prosti…asta e clar…dar..fara suparare….nici tu nu esti departe.
    :))

    • Coca o ia in cur
      March 26, 2016 at 1:44 pm

      Noi romanii am fost invatati sa articulam cuvintele. Se pare ca dumneata nu ai nici clasele trenurilor romanesti.

    • men1
      March 26, 2016 at 4:50 pm

      ask….poker91 about …all blaks SE UNION lider
      acum chiar are timp de poker…hahahahahaha
      a disparut prostituatul lui lache (al 2-lea)….ca primul s/a dus mai demult….

  5. Dada
    March 26, 2016 at 1:34 pm

    Armatele alea consumau hrană care ar fi fost mai utilă la ww.. și organizarea, într-adevăr…

  6. wow
    March 26, 2016 at 2:53 pm

    Armatele precum armatele,însă oameni sunt varza.

    Încă un raport nou…acum aveți crop să băgați pe ww-ul lui lake :))…app ală care nu îl dorea….

    http://travian-reports.net/ro/report/73298d49a7f

    • vezi,pot si eu sa schimb numele:)))
      March 28, 2016 at 3:55 pm

      Doamne cat de prost poti fi domnul Bugs Bunny?
      Ai scris dupa aceeasi adresa de e-mail,numai ca ai schimbat numele:))))
      ”Cu ce m-am facut de ras serv trecut mah peste 600k trupe? ”……ai uitat sa specifici cel putin o armata stearsa pana sa ajunga pe ww,ai uitat sa specifici de marele Hades care stii f bine pe ce cont a jucat si a vandut contul.
      Nu ai invatat inca din acea lectie ceva?……nu ai cum sa inveti atata timp cat esti un mare prost care isi scoate p… la orice comentariu pe aici:))))
      Apropo,acele cioturi au ajutat la maturat de deff,raidu-rile au fost ca si spionaje,numai ca AXE a realizat tarziu ce reprezinta acele atacuri:)))))
      Din pacate voi ganditi in reluare:))))

      • bugs bunny
        March 28, 2016 at 4:03 pm

        bai pula poi daca hades a vandut si pe masa,si a rupt si un hammer eu sunt de vina? multi va vindeti conturile pentru niste amarati de euro. stati va faceti prieteni pe travian de ani de zile si dupaia intoarceti curu sa va satisfaca lake cu ai lui. dai atacuri raid dupa o serie de normale? la interval de cateva minute? sa spionati? hai dute ca te intreci cu gluma..cand o sa imi arati un raport de-al tau,si cand imi vezi spune ce realizari ai tu pe travian atunci sa vb pe aici.pana atunci intoarce curu la lake sa iti bage cardanul :))

      • vezi,pot si eu sa schimb numele:)))
        March 28, 2016 at 4:38 pm

        hades a vandut pe cine?…..masa sau ma-sa?:))))))))))))))
        da,tu est de vina,stii de ce?……pt ca ales sa te faca de rahat ca mare lider ce te-ai crezut,nu ca ai fi:)))
        a gandit bine omul,acum vedem ca si ca jucator esti mediocru:)))))
        tu cu ce realizari te lauzi pe travian?…..am auzit ca esti un barfitor si mincinos notoriu,mai rau ca femeile:)))
        femeile barfesc,dar cel putin au coloana vertebrala sa recunoasca asta:)))))
        ai ceva cu fesele,esti cumva gay?:)))))
        ti-ai dori sa ti-o traga cineva?……nici pt asta nu esti bun,fa o clisma inainte ca sa fii curat:))))

      • bugs bunny
        March 28, 2016 at 5:02 pm

        hai suge-ma si tu si hades

  7. axe
    March 26, 2016 at 3:40 pm

    unde ai invatat sa vorbesti? il rogi pe unu sa nu se supere, apoi il faci prost. gen, ba nu te supara, pleosc o palma.
    esti foarte inteligent

  8. junior
    March 26, 2016 at 6:45 pm

    din cate am inteles sunt ceva capitale date disparute si prin elite. de ce nu sunt pe blog? cacatu ala de adipiciu posteaza tot ce-i convine.

    • alandala
      March 27, 2016 at 9:03 am

      din ce am inteles sunt ceva armate lipite de prin NW/SE
      da cacaciosii de pe acolo nu trimit rapoarte cu atacuri in care se lipesc ei🙂
      ia intrebati voi pe 3SudEst ce plus de crop are omu pe extinsa🙂
      si nu e singurul cu extra crop
      Apropo- de ce nu zice nimeni nimic de pactul facut intre NW si SE de la inceputul serverului ?
      A vazut cineva macar un raid dat din NW catre SE sau invers ? sunt curios care sta capra la WW ? tu axemaster poate ? sau e rindul lui Bradut serverul asta?

      • doi
        March 27, 2016 at 10:27 am

        Am inteles ca Emil.Sta capra la 3 cadrane sa mai vada un lvl 100 in NE

      • doi
        March 27, 2016 at 10:33 am

        Pentru ca NW-ul si SE-ul au atacat in NE-Elite in aceiasi zi SMH-ul de pe rox va uni rox-ul cu ro1 si ro2,acest lucru va fi posibil daca aliantele de pe acele servare vor face pact cu NE-Elite.Discriminare domnilor

    • March 27, 2016 at 9:58 am

      Tu citesti doar comentariile? Nu exista nici un raport cu vreo capitala stearsa serverul asta din nici un cadran. Si asta pentru ca nu am primit nici un raport.

  9. Selma
    March 27, 2016 at 8:55 am

    trimite rapoartele si vor fi puse

  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

