Home > Travian Tournament > Final Travian Tournament 2015

Final Travian Tournament 2015

 

ww100_final_3ww100_finala

Categories: Travian Tournament
  1. HoriaN
    April 1, 2016 at 4:25 pm

    Bravo Dacia!!!!

  2. Nic(badboys.ro)
    April 1, 2016 at 5:38 pm

    Felicitări tuturor care au pus umărul la aceasta realizare. “Roxistii” zic eu ca au avut un rol imens în aceasta victorie. Jos pălăria.

    • Bdx
      April 1, 2016 at 5:48 pm

      Felicitari si pentru locul 4 deff

  3. SET
    April 1, 2016 at 7:58 pm

    Stie cineva o parolă și un cont cu care să putem intra pe server, să vedem ce-i pe acolo?🙂

  4. April 1, 2016 at 8:23 pm

    Felicitari tuturor celor care au contribuit la aceasta realizare,intradevar cei de pe rox au avut un rol important in castigarea aceste finale mondiale.

  5. April 1, 2016 at 9:04 pm

    Crash&Burn
    pass: D4c14W1n5!!!

    • SET
      April 2, 2016 at 9:10 am

      Se pare că nu e bună parola:)

      • April 2, 2016 at 10:05 am

        E buna, doar ca trebuie sa bagi captcha.

      • SET
        April 2, 2016 at 10:45 am

        http://tinypic.com/r/r0a52w/9
        dacă bag greșit captcha, îmi spune…

      • April 2, 2016 at 11:21 am

        Ai bagat gresit parola. E cu tot cu cele 3 semne de exclamare. Tu ai doar 9 caractere, trebuie 12 in total.

      • SET
        April 2, 2016 at 11:22 am

        Pfff, nu m-am gândit că făceau parte din parolă :)) scuze

  6. April 1, 2016 at 9:23 pm
  7. Shevcenko
    April 2, 2016 at 1:22 am

    Din pacate Emilache n-a trecut de grupe, nic :)))
    Felicitari Dacia, o echipa foarte puternica runda asta. Urmeaza in week end-ul asta si filmuletul de final al Daciei.

    Katyusha (1/3)

    • Nic(badboys.ro)
      April 4, 2016 at 4:17 am

      Din fericire vroiai sa scrii :)))

  8. Selma
    April 2, 2016 at 2:38 am

    trebuie mentionat ca a fost ww-ul cel mai atacat, planul cel mai atacat…a fost un macel tototal pe final dar, Dacia a rezistat eroic si a castigat. Cu atat mai mare a fost satisfactia cu cat rusii si arabii s-au lipit ca mustele… Felicitari Dacia!!!

  9. iuc(Lycans)
    April 2, 2016 at 11:40 am

    Mai concret, atacurile pe ww-Dacia au fost ca trupe , mai mari si mai multe decat toate celelalte insumate.
    Trebuie felicitati cei 4 tarabostes ce au stat pe ww , ca sa tii in frau aproape 100 milioane deff pe cont , cu minusuri colosale.
    Trebuie felicitati toti jucatorii de hammere si minihammere , jucatorii deffenderi ce au depasit toate barierele la deff

    Trebuie felicitat Nic(badboys) pentru caracterul sau de luptator , pentru ca nu a cedat dupa pierderea hammerului ce trebuia sa fie al doilea pe server , si a luptat alaturi de noi in continuare , sunt multi ce trebuiesc felicitati , indiferent de cadranul de pe rox din care fac parte , toti de pe server ne uitam cu placere la atacurile alor nostri , gen Katyusha, etc ,

    trebuiesc felicitati liderii tuturor aliantelor romanesti , stc…etc

    Si in ultimul rand vreau sa imi felicit miniechipa mea de betivi , putini dar rai ce si-au facut treaba , si in primul rand pe hakunamatata pe contul asta s-au produs cei mai multi pretorieni , cati? D-zeu stie numarul exact (s-a depasit 800 k), pentru ca asa ca si la ceilalti ce au trebuit sa mute defful incontinuu intre ww, plan si 3x la un moment dat era inposibil sa se mai tina cont de ce crapa in atacuri , pe retur , etc …si in al doilea rand pe balan112 pentru minihammerul facut care a fost poate printre cele mai mari facute fara artefacte , tinand cont ca a inceput ca deffender si s-a apucat de el dupa 2 saptamani

    Si trebuie sa imi felicit si coplayerul meu , pe pacificatorul, pentru munca depusa pe toate conturile, nu intrebati cate ca plangeti…hihihihihi

    Si sa ma felicit si pe mine ca la fiecare victorie a noastra , mai beam un pahar cu tarie

    Sus paharu’ pentru toti dacii (indiferent din ce cadran a venit jucatorul si ce nume poarta aici pe rox , acolo am fost o echipa numita Dacia)
    …pentru prima data , cetateanul turmentat ar fi declarat ca el ar stii cu cine sa voteze cu “Dacia” …..hhihihihihihiii

  10. Mircea/Warsong
    April 3, 2016 at 9:22 am

    Felicitari tuturor celor implicati in cistigarea Finalei!!!!!!
    Defenderi, ofenderi- toti au avut meritele lor si merita respect pentru efortul lor.
    Suntem mindri de voi .

  11. April 4, 2016 at 8:05 am

    Felicitari!

  12. Lubnani
    April 7, 2016 at 1:49 am

    Felicitari tuturor Romanilor care ne-au sprijinit si au demonstrat ca suntem cei mai buni cand vrem noi !

    Va multumim tuturor pentru sprijinul acordat ! A fost un server extrem pentru noi si finalul incununat cu laurii binemeritati !

    Sper ca finala viitoare sa ne mai adunam odata in numar si mai mare sa ne aparam titlul de data aceasta !

    Multumim !
    DACIA WW Team

  13. Innos
    April 7, 2016 at 8:33 am

    ce viteza are? 3x? cat dureaza un campionat?

    • final
      April 7, 2016 at 8:39 am

      2x si a inceput pe 7 decembrie si s-a terminat pe 1 aprilie

      • finals
        April 7, 2016 at 3:04 pm

        In concluzie tine 4 luni:))))

  14. Antig
    April 7, 2016 at 11:59 am

    Felicitari!!!

  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

