51 thoughts on “Cipibau vs WW mosuleo

  1. ..fermele sunt pe primu loc,ati avut noroc ca nu am avut timp de voi,revin serverul urmator sa va arat la ce nivel sunteti…

    shark jenant dom’le te-ai aliat cu Emil pentru a castiga..:))

  2. NE,NV si SW au ajuns sa se lupte cu SUD:))))
    Nu va este rusinica!!!……saracutul Emil a mai scos ceva bani din buzunar casa cumpere pe cineva:))))
    NV avea un pact nescris cu SUD si s-au lasat cumparati de lake!!!

    1. Nu te mai plange ca o fetita ! Nu te mai prezenta victima a 3 cadrane ! Enormal ca ww ul de pe locul 1 sa fie dat jos !

    2. priveste pe you tube clipurile realizate de sud pt a celebra victoria . Primele rapoarte de atac sunt la cucerirea de artefacte. Apoi pauza pana la ww. Asta e tot ce stie si poate sud acum . Face cateva hamere si in res def pe care il baga pe ww. In plus au mai invatat de la eliti sa atace ww ul pe infrastructura. Aceasta vad ca le a reusit in ultimele servere consecutive. dar atat… unde e farmecul jocului ?

      Sud se plange prin of of mai mai ca au 3 cadrane impotriva dar ei au luat denumirea SUD in perioada cand elitii castigau consecutiv server de server si in disperarea lor au incercat sa uneasca cele 2 cadrane din sud pt a crea o forta suficienta ca sa infranga elitii. Dovada e numele SUD desi ei sunt din cadranul sud est.

      Daca nu au reusit sa puna sub papucul lor pe cei din SV au reusit sa incheiet pacte nescrise cu NV si au transformat un cadran intreg in sclavii lor.
      Ma intreb : oare ce o fi un pact nescris ? poate niste gold bagat pe cont ?

      1. ai cateva gauri in logica , ori nu stii ori le omiti…oricum nu te luminez ca nu are rost
        Dai de baut si poate poate iti povestesc cum era pe atunci

        Si app de numele tau “dai mai ”
        sa ne intelegem eu primesc de baut nu dau ….este o gluma , sper ca o iei ca atare , altfel nu ma mai obosesc sa iti mai raspund

      2. Mare Betiv Sef , dau de baut .
        Vrei sa mi povestesti cum era atunci . OK !
        Atunci cand ?
        Eram si eu acolo .
        As vrea sa- mi povestesti de ce ai ajuns sa te bati cu elitii si acum sa bilderesti ww uri pt sud ! Care a fost motivul ?
        In rest stiu toata povestea .

    3. Mai mult decat atat Sud si au facut acum o noua confederatie UNION cu reprezentante in toate cadranele , betivii le construiesc ww ul , iar liderii NV le intind covorasul rosu spre ww 100…….
      Deci afirmatia of of mai mai noi luptam contra a 3 cadrane e o mare abureala !!!!!
      Teoretic, fiecare cadran lupta impotriva celorlalte 3 pentru a ridica un ww la lvl 100

    1. Pai tu voiai sa-l trimiti pe Sparta pe NE care nici nu au hambare sa dea nivel 40 la minune vai de steaua ta mare lider ce esti.

    2. nu am dat de capul meu am dat dupa ce am vorbit cu costi si i-am zis sa imi garanteze def 2 mil sa nu patesc ca atomik , a zis ca nu are def iar tu suciule nu te mai opari atat tineti def doar pt rampage eu si atomik am fost lasati de izbeliste asa ca ciocul mic serv trecut am ramas cu of acasa serv asta am lansat , sau vroai sa ma duc dupa atomik cumva

      1. si pentru completare sa iti aduc aminte ca rampage are deful lui 800k si chubb are acasa deful 900k tot pt rampage si culmea are 3x spioni cont iar voi tineti 2 mil def blocat acolo si ww-ul se duce pe pustiu def facut de chubb cu artf 3/4 cont cucerit de mine cu cont de defender

      2. Nu i-a dat nimeni deff lui rampage. Omul stie sa faca hammer. Ia lectii de la el. Asa ar trebui si tu daca faci hammer, sa ai suport. Si mai taci in pana mea cu mare lider. Si tu esti lider, boule. Unde ti-e sprijinul aliantei tale de mare lider? Tot arunci cu cacat in altii, mai uite-te si-n ograda ta. Noi toti te-am ajutat cum am putut, de la trainer la push. Vii acum sa ne scuipi. Armata nu era mai mult de jumatate a ta. Dar nu intelegi tu din astea, te depasesc. Cu atacul asta inutil ti-ai batut joc de prietenii tai si de mult iubitul tau „NW”. Ca nici sa scrii romaneste NV nu stii, ne mai asteptam sa stii sa joci. Hai noroc!

      3. Dar serverul trecut a fost castigat de NV sub indrumarea cui????Sigur nu a ta si nu ai atacat ca treburile erau calculate. Incepi aici sa te plangi ca ai dat sa nu ramai cu armata acasa dar degeaba dai daca dai fara cap, inselandu-ti propriul cadran si lideri. Hammerul nu e al proprietarului de cont, e al cadranului…pentru cine joaca cu bun simt. Dar asta e de domeniul istoriei. Ti-ai aratat iar caracterul de hiena, profitor si cersetor si un sfat: bai nene, sa nu care cumva sa (mai) faci un copil ca iese naibii handicapat ca tine si mareste statul taxele sa ii plateasca alocatia de ajutor.

      4. Awe tu esti unul din cei care pazesc ca ww sud sa ajunga la lvl 100 fara griji si necazuri ????
        Poate ai si tu pact nescris cu sud ?
        ti au bagat poate ceva gold pe cont ?
        pai trebuia sa i bage si lui sparta nu numai voua !
        Nu ?

    3. Daca si ala stie sa faca hammer inseamna ca imdb.com sunt in Liga Campionilor a hammerilor. Si uitati-va ce a reusit sa faca salt’n papa serverul trecut! Bravo Sparta!

    1. Il castiga pe sparta coplayer aka sluga in NE,serverul viitor. De a ajuns NV sa fie carpa lui Emil din cauza unor parveniti cumparati cu un ciubuc, sa si-i ia la el.

      1. Bradut Associated (@BradutLLC)
        April 9, 2016 at 7:26 pm
        NV nu e carpa lui emil. Doar sparta.
        2 0 Rate This

        Iar tu esti gay-ul sud-ului ? Bradut esti mai prost decat prevede legea. Mai bine nu ai mai posta, te faci dracu de ras. Uite cum cauta Rampage sa isi vanda hammer-ul. tu esti prea prost, Tu ardelean gandesti mai greu si prost, macar daca gandeai incet si bine. Te vand moldovenii pe 250 eur :)) boul baltii

  3. oho Lachitza ai aruncat cu banutii iara?
    cat i-ai dat oparatului asta de Sparta sa dea in SE? ia zii … 10 lei si-o cola la jumate ?
    e scump nene scump dincolo era mai ieftin da ce sa-i faci? unii se vand si pe-un scuipat ca doar asta le este valoarea … hai ura ca vine trenu’

    1. esti incult si frustrat copile mergi la coada vaci unde iti este locul vroiati sa faca toti voua pe plac cum da unul unde vrea gata e cumparat de emil , pt. cultura ta generala intreaba lederi din sud ce au facut pe finala cand a inceput serverul acolo de atun ci le-am zis ca ne vedem pe rox , hai ia batista suflati nasul de muci si nu mai plange

      1. da eu is nitel nedumerit ….. de ce is suparati oamenii astia pe sparta ??

        pt ca a dat nw-ului sansa la ww ???
        sau pt ca a dat pe sud (acolo unde atacurile erau interzise ) ???

        juca nw cumva rolul iepurelui cu armura asteptand ploaie de atacuri din ne- sw pt ca sud sa defileze nestingheriti pana la 100 ???

        intreb din curiozitate …

    1. Serverul trecut te-am apreciat, chiar erai un lider bun, dar te-ai dat pe mana lui curent si s-a ales prafu si cu pulberea si de tine. Cum sa vrei sa trimiti hammere pe NE si SW cand SE sunt pe primul loc. Bravo SPARTA! Auu Auu Auu!

      1. asta nu inteleg ei vroiau sa ia se serverul da-i frate in locul unu restul sa dea cine vrea iar la randul lor in locul unu de acum nu pacturi si kkturi asa se joaca travian locul 1 jos , ia sa vedem cati hammeristi au coloana vertebrala si da in cl de pe locul 1

  4. ba firatai dracu de opariti. am vur sa va zic de aseara da v-am tinut in suspans. serverul este al celor din SW. Acum retrag defu de pe WW NW si il bag la SW. Bravo bai oparitilor…asa da armate. bravo si pentru sparta…firai al dracu spurcat. jos palaria nebunule. ai dat unde trebuia nu unde vroiau sclavii astia ai sudului.

    din acest moment sudul este la gara. castigatorul serverului va fi SW.

    ps…sama pupati sub patrafir oparitilor, pacatosi, putorile dracului
    :))

  5. Fenomenal
    Indiferent ce se intampla tot Lake e de vina
    ha ha ha ha ha ha ha ha ha
    Lake a cumparat, Lake a vandut, Lake a trimis, Lake a facut si culmea, Lake nu castiga.
    Sa-l pupati in cur pe lake toti care va luati de el aiurea. Il pup si eu, dar cand o sa aiba WW la 100, pana atunci sa-l pupe cine nu incape de el.

  6. bai firatai dracu de opariti. am ajuns la concluzia ca acest lake, liderul din NE, este cel mai smecher jucator de rox. de la al cu tata-n gura pan la al cu barba sura…toata lumea a auzit de emil din ELITE. Omul se pare ca este cel mai cunoscut jucator de pe rox, toti va raportati la el.
    chemati-l pe blog macar sa ne zica cate ceva. ca vad ca roxul se invarte in jurul lui.

    va mai zic odata. sa ma pupati sub patrafir. bravo sparta. cel mai smecher tu esti.
    bradut…mars la kakat. esti un onanist, oparit, spurcat si pacatos, putoarea dracului.

    viva SW.
    :))

  7. Felicitări Cipi, Bleach, Lili, Tibi și toată echipa. Ați muncit și ați văzut și rezultatul :))))

  8. Oricum frumoase armate , oamenii trebuie felicitati pentru munca lor , cum si unde de ce au dat e problema liderilor , ce si cum aleg , asa ca mai bine va bucurati de atacuri de joc de suspans , la final va pupati toti si de la capat.
    Nu am sa inteleg niciodata de ce dracu trebuie sa va balacariti , nu a jucat cum i s-a spus asta e , data viitoare nu ii maii dai voie, ca ala a facut ca ala a dat bani, ce dracu conteaza ? E un joc de strategie , se cumpara jucatori se cumpari si d-zeii , asta e
    Bucurati-va de joc , felicitari baieti si fete pentru armate
    Hai sa mai bem putin……

    1. ma hirial dreaq de betiv …. o tii una si buna cu hai sa bem da nu te-am vazut odata sa zici hai ca dau …:))))

  9. am zis eu ca dau?
    io recunosc , primesc de baut
    am vazut ceva mesaje pe aici si ma gandeam ca e rost de pileala , assassinu ala zicea ca da de baut si parca mai era unul

  10. Cineva a baut prea mult ?
    De ce se discuta cazul sparta aici unde este prezentat atacul lui cipibau peste ww sud ?

  11. nu io taica…ce nu ai inteles?
    eu caut de baut ca e week-end
    voi o tot frecati ca ala ca ala a facut a dres , mai bine va bucurati de joc si la final iesiti la o bauta
    La primul meu ww pe rox am iesit la baut cu aia de mi-au atacat ww-u …voi va injurati
    Vedeti diferenta?

  12. eh…acum SUD si NW…mergeti si faceti plecaciuni la ELITE ca din ce se aude nu stiu aia pe care din voi sa dea cu hammeru. pe care pleaca hammerul din NE…ala pierde serverul.
    :))

Leave a comment

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.