Home > Rapoarte ROX24 > sparta vs WW mosuleo

sparta vs WW mosuleo

sparta ataca pe WW mosuleo

sparta_vs_WW mosuleo

Categories: Rapoarte ROX24
  1. Sparta
    April 9, 2016 at 5:56 pm

    eu am dat nu tati 🙂
    Diana 😛

    • Awe
      April 9, 2016 at 6:59 pm

      Iar te-ai imbatat, ba? Si postezi cu nume de femei?

      • Sparta
        April 9, 2016 at 7:04 pm

        avw vezi-ti de trb ta ca e numele fetiei mele , te rog frumos

  2. Assassin ( Lord Beerus )
    April 9, 2016 at 6:42 pm

    Frumoasa armata, bravo!

  3. Fanu lu Lache
    April 9, 2016 at 7:50 pm

    javrutza mica ce esti ! ai facut si tu o armata pe spinarea cadranului NV cu sprijinul si cu resursele din cadran si ai decis singurel ce sa faci cu ea ! cica sa mai spirjini un bou ca asta sa faca hammer… mai bine ai sprijini un arac in vie ..

  4. Sparta
    April 9, 2016 at 8:24 pm

    nu mane te inseli cadranul nu a dat resurse la armata asta , dak nu sti adevarul stai cill , esti prea prost nu sti decat sa aduci injurii ,curva de om ce esti pune-ti pizda ma-ti numele nu sta ascuns sub anonimat

    • ...
      April 9, 2016 at 8:28 pm

      Eu joc in NV si mi-e inboxul plin cu MM resurse la sparta. Mincinosule ipocrit,ce esti!

  5. Sparta
    April 9, 2016 at 8:58 pm

    iti este plin da ce ai trimis si tu si toti restul ipocrit esti tu ia sa iti aduci aminte ce ai trimis ferma sau nu vezi de nasul ala mare mincinos medaliile de la mine de pe cont ca am farmat conturile mele suport

  6. Innos
    April 9, 2016 at 9:30 pm

    NUMAI UN CRETIN SE POATE COMPORTA CA ASTA. A IMBATRNIT DEGEABA. O MAI INVATA SI PE FICASA SA FIE IDIOATA CA EL

  7. Innos
    April 9, 2016 at 9:32 pm

    BAI CRETINE DACA DADEAI PE SW NU ERA MINUNEA NV PE PRIMA POZITIE? SI SE-UL A DAT PE NV? AIA SE POT ALIA SA ATACE IMPREUNA LA NOI DAR NV NU POATE MACAR SA FIE OAMENI. CARACTER DE … PTR SPARTA (IN CAZ CA NU SE SIMTE).MAI BINE ISI PUNEA SPARTUL

    • Bleach
      April 9, 2016 at 9:39 pm

      Felicitari pt armata!

    • Atilla
      April 10, 2016 at 5:39 am

      BAI CRETINE DACA DADEAI PE SW NU ERA MINUNEA NV PE PRIMA POZITIE?

      Ce dreaq ma , in nw joaca si orbi ????

      Cum trecea istetule nw pe primu loc daca se era la 25 de lv de loc 2 ??
      si cam ce crezi tu ba terminatule ca se intampla daca sparta dadea pe sw ?????

      iti spun eu oparitule …ajungeati iar la 0 …..

      bradute …leaga ma parliti astia de calorifer sa nu mai posteze dreaq tampeniile astea …..

  8. Sparta
    April 9, 2016 at 9:43 pm

    ba va luati dupa lideri de carton si nu va zic nimic va mint cum vor ei sa va zica unde este deful din cadran : tinut acasa nu in ww, eu am lansat si dupa mine s-au luat si hmm si ne nw a dat cu sparta ,sw si ne au dat cu inca 3 hamere, acele 3 hamere unde crezi tu maria ta ca se duceau? , a doua pe sw s-a lansat d&t tirbuson si asocial plus pretorian berbecii si toti 4 s-au facut pilaf nici unul nu a fost in stare de nimic 4 insi 4 lvl jos pe sw mai ganditi ma inainte sa va luati de mine nu lansam dak marele furi curent imi garanta aseara si mie def nu doar lui rampage deful de la chubb este acasa 900k def cica pazeste rampage pai in pana mea atomik nu a avut def si a pierdut extinsa ce vroiai sa fac sa pierd si eu extinsa ca el?

    sau vreti toti sa pupati sudul in cur si acu cautati la mine prostia cadranului

    • Marius(jucator NE)
      April 9, 2016 at 10:09 pm

      Cu atacul asta practic ti-ai dat autogol si ai luat si rosu, idiotule.

  9. April 9, 2016 at 10:44 pm

    Fara satele proprii si fara a ataca zeci de jucatori care joaca doar pentru voi, sunteti 0. Asta nu e joc. Asta e blat ( cum s-ar spune la fotbal ).
    Daca ar juca fiecare pe PULA sa ( pe romaneste ) ar mai fi discutiile astea? Ar mai fi o mare parte din certurile astea? Parerea mea e ca nu.

  10. Enigma
    April 9, 2016 at 11:14 pm

    :)) asta se intampla cand ajung toti prostii sa faca armate pe spatele cadranului (pentru ca da,prostule,un hammer nu se poate face fara ajutorul cadranului ). Dar,in fine,cate pretentii poti avea de la un taximetrist?

    Numai bine si multi bani,dragii mei !

  11. Poshtashul
    April 10, 2016 at 8:53 am

    Bravo Liviule, frumoasa armata
    Cu greu gasesti oameni de onoare in NW.
    Pleava. Gunoaie, Mizerii,
    Vad ca toti dau in tine ca nu esti planta, ca gandesti,
    Ce dracu mai bine ma ataca-i pe mine cu hammer-ul decat sa dai in Sud

    NW a creat o eticheta:
    === Nu ti cu NW-ul daca nu pupi Sud-ul in cur.===

  12. Sparta
    April 10, 2016 at 11:37 pm

    am gasit un mesaj pe skipe
    si verificam atacurile
    [10:37:19 PM] RusenAlexandru added Emil-Team Elite, Vlad RAMPAGE .
    [10:37:30 PM] RusenAlexandru: mi a spus vlad ceva de curand
    [10:37:32 PM] RusenAlexandru: e adevarat?
    [10:38:07 PM] RusenAlexandru: aici.
    [10:38:17 PM] Vlad RAMPAGE .: de emil nasaudean ziceam eu
    [10:38:19 PM] Emil-Team Elite: ce anume?
    [10:38:41 PM] RusenAlexandru: aaa
    [10:38:54 PM] RusenAlexandru: eu am crezut ca vorbesti direct de capu’ la mafie
    [10:39:05 PM] Emil-Team Elite: eu capu la mafie?
    [10:39:07 PM] Emil-Team Elite: neaaah
    [10:39:07 PM] Emil-Team Elite: 🙂
    [10:40:03 PM] Vlad RAMPAGE .: eu cu celalalt ma inteleg
    [10:40:06 PM] Vlad RAMPAGE .: il pot baga aici?
    [10:40:21 PM] RusenAlexandru: zicea ca vrea sa si cumpere hammer
    [10:40:26 PM] RusenAlexandru: credeam ca va intereseaza

  13. AntiProsti
    April 10, 2016 at 11:54 pm

    cu discutia asta ai dat mare muie la toti liderii din NV-ul :))
    stiam ca sunt curve, dar sa fi si curva proasta e altceva

  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

