Home > Rapoarte ROX24 > Atacuri pe WW Easy4US

Atacuri pe WW Easy4US

gicanu ataca pe WW Easy4Us

gicanu_vs_WW Easy4Us

LCA ataca pe WW Easy4Us

LCA_vs_WW Easy4Us

spy ataca pe WW Easy4Us

spy_vs_WW Easy4Us

Categories: Rapoarte ROX24
  1. RedDevil
    April 11, 2016 at 10:44 pm

    Aceste rapoarte “ne doare” . Spy a decis sa atace infrastructura… maxim ce putea face cu numarul de catapulte . LCA , saracul are nesansa sa-l cunoasca pe Gigicaca si a ales o tinta fara nici cea mai mica sansa de reusita…(mai bine mergeai cu Lary pe plan LCA).

    Iar acum… am asteptat acest final de server sa apara acest atac al lui. Doamnelor si domnilor… LIDERUL Farmers GigiCacaNu cu o splendoare de armata facuta cu 1/2 . Un record de berbeci pe server , facuti in exact 11 zile de discurs.

    Impresionant. Felicitari pentru cele 3 lv-le daramante la PUTa de lut si mai ales pentru zid-ul demolat (“ghinionul lui” ca nu aveau si astia zid de roman, ca-l demola la -1).

    • ha ha ha
      April 11, 2016 at 10:56 pm

      =))))

  2. RedDevil
    April 11, 2016 at 11:02 pm

    Da ce-ai facut ma nene maaaa…. eu acum am vazut . Liderul Farmers GigiCaca falsifica rapoarte ma nene ma….

    No ia-ta adevaratul cu tot cu deff … ca sa vada si GigiCaca ce de puncte a facut cu armata aia facuta cu discurs.

    http://tx3.travian.ro/berichte.php?id=13861813|cc5ea28b&t=4&s=0

    1 lv ma nene maaa…. bine ca e zidu de barbar , fara 3x .

    Liderule asa te lauzi ma tu acolo la Farmers ca darami zidu cu ciotu ala ?

    • RedDevil
      April 11, 2016 at 11:04 pm

      “No ia-ta” … am uitat ghilimelele … cine stie cunoaste expresia din conferinte ! =))))

    • Unnimeni
      April 11, 2016 at 11:12 pm

      :)) Hai ca am ras cu asta. Bravo Redule

  3. inca unu
    April 12, 2016 at 12:25 am

    Esti prea dur mai “devile” , dar na , dupa cum si numele!!🙂

  4. unul
    April 12, 2016 at 9:39 am

    George vad ca vrei sa il ajungi pe nw fara andrei de serv trecut la comentarii … arata urat cand tot serv nu ai scos un cuvant sa vii acum sa bati campii …

    • RedDevil
      April 12, 2016 at 12:51 pm

      Imi cer scuze , am expus un lucru vizibil in ultimele 48 de ore de server. Stiu ca dureros insa real… si uite ca cineva a avut demnitatea si a recunoscut asta.(Lary intr-un comentariu).

  5. Hai in pom
    April 12, 2016 at 10:41 am

    Mai bine zis , 2 servere in care nu a facut nimic , dar comenteaza continuu .

    • RedDevil
      April 12, 2016 at 12:49 pm

      De 24 prietene chiar…. daca aveam performantele tale in ultimele 2 servere o lua rox-ul razna. Am descoperit si eu sentimentul asta de-l aveti majoritatea dintre voi ” sa nu fiti partasi la ceva anume dar sa aruncati cu noroi si sa gasiti vinovatii la final “… Nu e chiar wow sentimentul , dar de…

      • Awe
        April 12, 2016 at 1:53 pm

        Daca iti dau deff-ul meu.. ti-o ia contul razna.

      • Hai în pom
        April 12, 2016 at 2:52 pm

        Când un cadran întreg te scoate vinovat înseamnă ca e un pic mai mult adevăr decât aruncat cu vorbe. Mai ai și un tupeu fantastic sa apari la final sa comentezi sau Cum zici tu “sa arunci cu noroi” . Mergi închis și evita cadranul sv în discuții .

      • RedDevil
        April 12, 2016 at 4:05 pm

        Mai taie din ele prietene…daca n-ai comunica asa mult pe skype si ai juca travian pe sfert cat am jucat eu ultimele 2 servere… poate si media de trupe in cadranul ala nu ar mai fi 60k … sau armate de off facute un server intreg ca cele de mai sus si celalalte ajunse pe signa inferre si plan! Sa nu mai vorbim de alte chestii aici ca nu-si au rostul, ai ceva sa-mi zici cauta-ma pe privat … pana atunci nu cauta vinovati si incearca sa aduci tu un plus daca esti bun.

      • Hai în pom
        April 12, 2016 at 5:16 pm

        Mai adaug poate, tu degeaba ai făcut trupe ca doar le faci poze ,ăstia măcar apuca sa de-a cu ele . Sa faci hammer în continuare ,armate și ce vrei tu ,îți fac eu cadou un aparat foto ca sa ai amintiri cât mai clare. Nu o sa te caut în privat ca tu ai ales sa Îți speli rufele pe blog.

  6. John
    April 12, 2016 at 4:21 pm

    Adevarata valoare cred ca ti-ai aratat-o pe finala, Georgica…. unde fara conturi de push, fara deffu lu alde Diana si ceilalti lachei ai tai si probabil fara gold te-au catapultat turcii…. printre cei mai slabi jucatori de pe finala aia

    • RedDevil
      April 12, 2016 at 4:25 pm

      Din pacate pentru tine amice, pe finala nu am intrat …. am fondat satul 2 si apoi contul a fost lasat unui amic care are bacul si nu a putut intra decat de 2-3 ori pe zi.

      • John
        April 12, 2016 at 4:40 pm

        ce sa zici si tu acum…

    • Hai în pom
      April 12, 2016 at 5:19 pm

      Stai calm ca a ieșit de pe finala sa joace pe rox ,s-a lipit odată și cam atât . După se plângea pe la profil ca el nu a intrat sa joace contra sv-ului . Asta e valoarea voastră ,va farmeaza doritos pe toți .
      Hai pa

      • RedDevil
        April 12, 2016 at 8:56 pm

        Asa este domnule… a fost foarte greu sa tin piept unui jucator cu atata experienta dobandita pe Comx.

        Am pierdut armata si am jelit 1 saptamana de durere. Nu o sa ma ridic niciodata la nivelul tau sau al marelui Doritos , sunt constient de asta.

        In momentul in care o persoana care joaca alaturi de mine si stie ceea ce fac eu si sta de vorba cu mine pe parcursul unui server , apare cu acuze atunci pot sa-mi pun semne de intrebare. Pana atunci crede-ma ca mai bine e sa te uiti in CURtea proprie.

  7. Hai in pom
    April 12, 2016 at 9:17 pm

    Nu , tu trebuie sa iti vezi de jocul tau si mai putine comentarii , adica deloc despre jucatorii din sv ca nu ai absolut niciun drept dupa ce ti-ai batut joc de ei . Ai aparut acum la final sa razi , dar de fapt rad toti de tine .Faptele nu se uita , vorbele tale in schimb da !

    • RedDevil
      April 12, 2016 at 9:46 pm

      Iti multumesc frumos pentru sfat. Nu stiu exact cu cine am placerea insa o sa vezi ceva schimbari interesante pe viitor

  8. unul.
    April 12, 2016 at 10:27 pm

    Dracule serv viitor vei juca tot sub anonimat ?? Cu 3 adepti si 10 conturi de push .. potinsa iti recomand un nick ? … ce zici de Bivolaru … ala mai avea adepti …multii .. si multeee

    • RedDevil
      April 12, 2016 at 10:39 pm

      Da maestre… de frica tot sub anonimat.

  9. unul.
    April 12, 2016 at 10:28 pm

    Pot sa iti *

  10. iuc
    April 12, 2016 at 10:37 pm

    si eu vreau muuuullltttteeee adepteeee

  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

