Home > Rapoarte ROX24 > ELITE cucereste WW-ul de la RKS

ELITE cucereste WW-ul de la RKS

tgsdan ataca pe WW BaLaNeL

tgsdan_vs_WW BaLaNeL

maryus124 ataca pe WW BaLaNeL

maryus124_vs_WW BaLaNeL

Blockbuster ataca pe WW BaLaNeL

Blockbuster_vs_WW BaLaNeL

janela ataca pe WW BaLaNeL

janela_vs_WW BaLaNeL

Categories: Rapoarte ROX24
  1. April 16, 2016 at 12:48 pm

    Frumos, elegant🙂

  2. Nw fara Bradut
    April 16, 2016 at 2:32 pm

    prea ca la tara. oficial…RKS a jucat dejeaba serv asta. niste pacatosi. opariti. nimic mai mult.
    bata d-zeu pla de voi

    • BaLaNeL
      April 16, 2016 at 6:07 pm

      Da tu cine dracu mai esti ma de faci tu pe unu si pe altul oparit?!! Mai da-te dracu de jeg cu comentariile astea de cacat

  3. porkEliti
    April 16, 2016 at 5:27 pm

    Fix ce spuneam, niste maciucari facuti din push si se cred zmei cand scot si ei armatele pe finele serverului. O alianta puternica recupera WW-ul asta in primele zile de cand a fost cucerit nu pe finalul serverului, nu stiu ce va mandriti cu asta. Prostu nu-i prost destul pana nu-i si fudul, vi se aplica voua acest proverb ca o manusa

    • April 16, 2016 at 7:40 pm

      Ne credem zmei ca v-am lasat WW-ul de la 100/100 voua si noi am castigat serverul la granita cu SUD-ul, intelegi tu ?:D

    • un spectator
      April 16, 2016 at 9:22 pm

      Singurii care ar fi beneficiat pe seama recuperarii WW-ului de la 100/100 ar fi fost celelalte cadrane, dupa cum probabil bine stii. Elitii ar fi pierdut cateva hammere sau o multime de cioate sa recupereze WW-ul de la RKS. Acum, e seceta mare, hammere putine, nu le dai pe toti prostii. Mai bine pastrezi hammerele, iei dracu alt WW si lasi infectia (RKS) sa ocupe locul “traditional” de la 100/100, sa simta si ei ca au facut ceva serverul asta…

      Cum a punctat omul mai sus: elite castiga acum cu alt WW.

      Deci, mai spune-mi o data, ce a pierdut elite cand a lasat RKS sa isi faca de cap cu WW-ul ala ? RKS nici macar n-a fost in stare sa dea vreun nivel, acolo, simbolic… o alianta patetica, o umbra a numelui RKS pe care il poarta cu mandrie si il fac de rahat server dupa server… Lasati numele ala sa piara cu capul sus, nu terfelit de “Faraon” & Co.

      In mod interesant, Elitii castiga acum, dupa un server plin de batalii in cadran (RKS si alianta aia, Nord, care nu stiu unde a disparut) si in afara lui (SUD, NW) + un WW pe granita. Eu propun sa se intoarca RKS si serverul viitor in cadran. Ba chiar sa cheme si betivii inapoi din SUD🙂 Poate asta e reteta succesului in NE: te bati tot serverul ca sa fii antrenat la final :))))

      un spectator

    • Atilla
      April 17, 2016 at 9:15 am

      porkEliti
      April 16, 2016 at 5:27 pm
      Reply

      Fix ce spuneam, niste maciucari facuti din push si se cred zmei cand scot si ei armatele pe finele serverului. O alianta puternica recupera WW-ul asta in primele zile de cand a fost cucerit nu pe finalul serverului, nu stiu ce va mandriti cu asta. Prostu nu-i prost destul pana nu-i si fudul, vi se aplica voua acest proverb ca o manusa

      Bai porkaila …… alea de le vezi tu acolo erau secundarele ma la oamenii ceia /……. daca te apuci de zgarmat prin atacuri pe aici o sa gasesti si principalele …..

      In mod interesant, Elitii castiga acum, dupa un server plin de batalii in cadran (RKS si alianta aia, Nord, care nu stiu unde a disparut) si in afara lui (SUD, NW) + un WW pe granita. Eu propun sa se intoarca RKS si serverul viitor in cadran. Ba chiar sa cheme si betivii inapoi din SUD:) Poate asta e reteta succesului in NE: te bati tot serverul ca sa fii antrenat la final :))))

      un spectator

      intradevar ciudat …. toate ww-urile duse la 100 de elite vin in urma unor servare in care bataliile au fost crancene …. de cele mai multe ori luptele danduse atat in interior cat si peste granite …

      • Dani
        April 17, 2016 at 9:36 am

        jan serverul asta l ati castigat dar cum? strategiea voastra iar nu a dat roade la ww.Daca nu era banar sudul acum nu mai aveati gura.Cum poti sa zici ce alianta Nord ca a existat pe rox? cand acea alianta a existat in primile 2 saptamani apoi a dispatut pt ca era plina de jucatori eliti, dar voi inca mai spuneti ca v-ati batut cu 2 aliante din NE.RKS a fost formata din 27 de oameni si voi ati facut curatenie in cadran?Unde RKS vad ca exista inca? Si scutestema cu lupta voastra cu NWsiSW,sunteti multi si nu ar trebui sa va plangeti ca o muiere.RKS a avut mereu pana in 30-35 de jucatori in aliantamcu toate astea s-a batut si cu SE si cu NW.Sa iti reamintesc rox17? cand NE-elite avea pact nescris cu NW si RKS ul se batea cu NW ul ? Le ati promis ca nu bagati def in RKS sa va lase impace sa respirati ?
        Aceste lucruri se uita.Sau sunt o rusine pentru voi si nu vreti sa vi le amintiti.
        Pentru ‘un spectator’ prietene estu prost sau te faci? faraonul nu a condis niciodata RKS atata timp cat a existat un jucator mai vechi decat el in RKS

      • Căpă
        April 17, 2016 at 11:58 am

        Pari un tip inteligent Atilla, ca si stra-stra-stra-stra mosul tau-Atilla. I-ai zis-o lui Andrei Drinker la faza cu porkaila. Esti tare man. Nimeni nu s-ar fi gandit sa ii zica asa. Esti genial.:)). Bai Andrei,asta te-a facut porkaila. Eu zic sa joci cu nick-ul asta cand vei avea timp si sa il inveti pe baietasul asta cum se joaca travian. Pe Ioana ăsta:))

      • Atilla
        April 18, 2016 at 1:23 am

        Probleme bai Capra ???

        Va chish in cur si pe tine si pe el si tot rks-u vostru ..

      • Căpă
        April 18, 2016 at 2:45 am

        Bai Ioana ciocu mic :)). Ca pe rox 6 erai ferma mea . Jucai cu nick-ul Atilla si iti trimisesem invite doar pt simplul fapt ca tu macar te chinuiai sa si joci,fata de restul . :)). Iar legat de rox 4 care ti-a placut asa demult, mai eu am fost in NE-Force pana la final ,dar in main nu imi amintesc de tine . Tu pe care rox4 ai jucat? In ce tara?:))

      • Atilla
        April 18, 2016 at 12:13 pm

        Prinzi muste la modul grav prietene …:)))))
        Cred ca faci o mare confuzie ……sau o dai in Alzheimer‎ …

        1- Ferma …io nu fost niciodata ….. poate am mai pierdut ceva resurse ca toti dealtfel dar sa fi sigur ca al de lea luat sia pierdut capitala …

        2- pe rox 6 nu jucam cu nikul Atilla …ci cu nikul Hector sau ioana811 …Atilla lam luat cand am revenit in ne dupa pripegia prin ..sud cu knightsul lui ahille ..

        3- pe rox 4 daca eu am mutat un wing din ne elite in ne force …cum puteam juca tati in mainul ne force ???
        acel wing lam transformat in ne5force ….wing ne force …

        4- eu is lider de ali de cand joc pe rox ,….asa ca nu aveam nevoie de invitatiile tale …..

  4. Atilla
    April 17, 2016 at 10:29 am

    prietenu meu chinez ..:))))

    aia cu alianta nord era un citat din postul unui spectator” ..: un spectator

    siii , daca tot aduci vb de rox 17 …..sa iti reamintesc ca a batut nw la voi ca la sura de paie ????/
    sa iti reamintesc cum chiraiati dupa def in elite ..??
    sa iti reamintesc cate capitale si extinse a blindat elite la voi ???
    sa iti reamintesc ca ww-ul tinut de voi a fost sustinut de elite ???

    “Sa iti reamintesc rox17? cand NE-elite avea pact nescris cu NW si RKS ul se batea cu NW ul ? Le ati promis ca nu bagati def in RKS sa va lase impace sa respirati ?”

    mare prost esti ..:))))))
    in primul rand pt ca te impleticesti singur in afirmatii ….

    deci pe acel servar elite avea pact nescris cu nw ….. voi va bateati cu ei ….si noi era cei care trebuia sa fim lasati in pace sa respiram ????
    LOOOOLLLL…..:))))))))))))))))))))))))))))))))

    cateodata ma uimiti cata prostie zace in voi …:)))))))))))))))))))))

    aia cu , nu bagam def in rks a fost o manevra tati ……… pana la urma aveati capitalelel blindate de elite ……. dar ce sati explic tie ….ca nici cu foaia in fata nu ai fi instare sa intelegi ce e aia ….STRATEGIE …:))))

    • Nord est
      April 17, 2016 at 10:43 am

      Dani lasa treaba cu “daca” ca pot si eu sa zic ca daca:NW nu “prindea”efect de rezistenta la pacalici cand s-a dat pe infrastructura,daca lua NE pacaliciul inainte de atacurile pe ww,daca actiunea pe infrastructura la ww NW era programata cu 24 h mai tarziu cum era normal,daca hammerul ce a lovit ww Nw la lvl 1 nu dadea atunci, daca, daca, daca! Astea deja sunt discutii inutile!Pune capul in perna plangi un pic de ciuda si ..asta e viata merge mai departe!
      Pentru NE hai odata cu lvl 100 ca am emotii sa nu patim ca Geoana ne culcam seara presedinti si ne trezim prostanaci!

      • Dani
        April 17, 2016 at 11:10 am

        Nu zice nimeni ca acest servar nu va fi castigat de NE dar nu pe strategiea pe care ati avut o pt ww .daca ar fi sa judecam dupa asta ne ul mai are de bagat ceva servere pana sa castige un WW cu strategie proprie ( nu zic ca strategiea pe care ati aplicat o acum nu este a NE ului ,doamne fereste )

      • Dani
        April 17, 2016 at 11:19 am

        Si nu pot sa ii permit Fermei de lux a NE-Force ului Attila de pe rox5 sa ma contrazica pe mine cu strategii, foi de hartie pentru ca strategiea lui de arunci a fost sa plece cu Wingul NE4Elite in NE-Force si sa lupte impotriva elitului ca de ,avea un wing pe mana si era mare lider. Apoi s-a reintors in NE Elite dupa multe servere ca Lider al Elitului el si Protos(alt pacalici ) Aceasta este strategia pe care o aplica marele Attila ma faci ferma vin la tine cu tot wingul si am scapat -de aici si pna ul nescris cu NW ul aceeasi strategie aplicata .

      • Atilla
        April 18, 2016 at 1:40 am

        Rate This

        Dani
        April 17, 2016 at 11:19 am

        Si nu pot sa ii permit Fermei de lux a NE-Force ului Attila de pe rox5 sa ma contrazica pe mine cu strategii, foi de hartie pentru ca strategiea lui de arunci a fost sa plece cu Wingul NE4Elite in NE-Force si sa lupte impotriva elitului ca de ,avea un wing pe mana si era mare lider.

        OOOOOO , dar ce avem noi aici …. o maimutza batrana ….:)))))

        Era rox 4 nenea ….. si asa este , am luat un wing de la eliti si lam mutat in ne force …la adapost ….adapost adica toate aliantele elite in jurul nostru in mijlocul cadranului …..
        Ca sa vezi tupeu pe ferma “…… si ca sa vezi lipsa de experienta ce aveam am mai si terminat servarul …si nu asa ca rks acum …in genunchi cu nasu adanc infipt in cur la sud …ci cu ceva capitale si armate date jos ….. de secundarele care ne picau ziua si noi le recuceream noaptea de la ei nici nu mai vorbesc…..
        Serv viitor fac o alianta si rog toate fermele care se coboara” la nivelul asta sa vina la mine …..

        Pisicule …ala a fost cel mai frumos servar jucat de mine pana acum ….. is 20 de servare de atunci dar distractie ca pe acel servar …niet …
        foarte apropiat a fost servarul in care am spulberat de pe harta alianta ASS ….condusa de Valea Regilor …

      • Căpă
        April 18, 2016 at 2:40 am

        Atilla, nu stiu de care rox 4 zici tu. Am jucat acel rox , si culmea ca in NE-Force si am si rezistat pana la final. E serverul in care emil si nixon se injurau ca la usa cortului fara jena si in care batranul si-a dat delete. Da si mie mi-a placut dar din cate stiu doar faptul ca am aburit-o noi(eu) a facut ca ei sa ne lase in pace. P-atunci stiu ca juca si OmuCuBere(Adi). Cred ca avusesem chiar o discutie cu el.Trecand peste asta, nu imi amintesc sa fi fost noi asa zmei pe cat spui tu,poate ma insel, desi acum ca ma uit pe statistica acelui server vad ca am stat bine :)))

      • Atilla
        April 18, 2016 at 12:23 pm

        Ai vazut ca incet incet incepi sa le pui cap la cap asa cum au fost ???/

        Da vezi ca pe langa omu cu bere ai uitat sa mentionezi pe john ,tabara , smenaru si cel mai emblematic jucator pe care la avut nf vreodata ….Tina ..Teutonik Knights ….mami , cum ii spuneam noi pe skipe ….

        E greu sa iti aduci aminte de toate astea cand esti un …..oarecare ….

    • Dani
      April 17, 2016 at 10:58 am

      Nu aveam def pentru ca aproape tori jucatorii din RKs au fost atacatori idiotule si DA va tremurau chilotii pe voi cand ataca NW in Elit.Strategiea lui peste prajit, voi pe acea vreme va bateati pe functii care conduce NE-Elitul ..O singura data ati bagat def la noi tot serverul nu mai manca cacat,

      • Atilla
        April 18, 2016 at 1:47 am

        Dani
        April 17, 2016 at 10:58 am
        Reply

        Nu aveam def pentru ca aproape tori jucatorii din RKs au fost atacatori

        Ofensivi ba prostoiule …nu atacatori ….

        si cum ataca ma nw la noi daca aveam pact asa cum zici tu …poi pana la urma cum e ba idiotule aveam pact sau nu aveam ???
        ca eu personal nu mai inteleg nimic ….. nici tu nu mai sti ce minti , citesteti dreaq posturile inainte de a mai spune vreo tampenie …….tantalau dreaq …

  5. oldschool
    April 17, 2016 at 3:16 pm

    gata…oficial v-am ars la buci
    :))

  6. Nw fara Bradut
    April 17, 2016 at 3:17 pm

    felicitari elite. sunteti o alianta frumoasa. bravo voua.

  7. maryus124
    April 18, 2016 at 7:09 am

    ce de orgolii

    hmmmm

  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

