Home > Clasamente final de server, ROX 24, WW > Situatie WW 17 Aprilie 2016 Final server ROX24

Situatie WW 17 Aprilie 2016 Final server ROX24

Situatie WW 17 Aprilie 2016 Final server ROX24

Situatie WW 17 Aprilie 2016 Final

  1. men1
    April 17, 2016 at 3:38 pm

    FELICITARIIIIIIIIIII MH-ului, fara el nu ieseam campioni….(si fara dorel)….la mai mare….go go elite….

    • mirosculori
      April 17, 2016 at 9:09 pm

      Doamneeeeeee
      Bai frustratilor terminati-o odata cu MH-ul.
      Vreti sa spuneti ca Elite nu a avut armate, nu a avut actiuni ofensive, nu a atacat unde a vrut, cat a vrut si cand a vrut?
      Uita-te un pic pe statistici si ai sa vezi topul aliantelor ofensive, jucatori ofensivi si NUMARA-I. Nu stiti sa pierdeti, invidia e atat de mare incat nu puteti concepe ca NE a castigat. Uite, nici eu nu am castigat serverul asta , dar recunosc victoria celor din NE care MERITA victoria. Bravo ma!

  2. BiT
    April 17, 2016 at 7:56 pm

    Felicitari !!!

  3. April 17, 2016 at 8:35 pm

    felicitari alora care joaca travian… desi nu prea am vazut hammere, nush cum naiba!

    • Selma
      April 18, 2016 at 9:22 am

      Servere mai scurte, alergie la MM-urile de push + serverele trecute unde s-a castigat mai mult cu tone de def pe ww
      Asteptam cu real interes un WW marca BenAmi

    • mirosculori
      April 18, 2016 at 9:46 am

      lasa ca face Samirus unu mareeeeeee de tot si va fute cu el toti ghiaurii, in timp ce va recita poeziiile debitate de singurul neuron

  4. April 18, 2016 at 12:13 am

    ” Sultan Samirus si baietii ”
    de Samir
    Samirus stapan peste vreun țărm departe,
    o mare și-un meleag aparte,
    ridică mândru oști în noapte
    cand emil bulake doarme.
    …și el a trăit de toate,
    la început, furat ca la carte
    resurse fermecate luate,
    pe poteci umblate a găsit citate,
    ca emilake n-a luat parte ,
    la furturile facute-n noapte .
    acum,un mic imperiu crescut aparte
    cu ajutorul fratilor sai
    Axe , Gege si Nelutu ,
    Sunt pregatiti de lupta impotriva tiranului
    Sa iei foc emilake
    ca eu prin aceasta rima
    Ti-am mai tras-o inca o data cu stima .

    • mirosculori
      April 18, 2016 at 12:32 am

      penibil

      • Mihai
        April 20, 2016 at 9:55 am

        emile, ce mai face nevasta-ta? (la purcica ma refer)

      • mirosculori
        April 20, 2016 at 11:37 am

        teapa, nu-s lake, esti si tu penibil

    • Atilla
      April 20, 2016 at 1:36 pm

      Sultan Samirus
      April 18, 2016 at 12:13 am
      Reply

      ” Sultan Samirus si baietii ”

      Iti plac baieteii hirial dreaq de turbanos …..:)))

      Sa ma chish in turbanu tau :))

  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

