Home > Rapoarte ROX25 > Valcio pierde capitala

Valcio pierde capitala

Asociatii ataca pe Valcio

Asociatii_vs_Valcio

WiseGuys ataca pe Valcio

WiseGuys_vs_Valcio

Categories: Rapoarte ROX25
  1. Ahiles
    May 21, 2016 at 2:57 pm

    I’a dat de l’a julit

  2. Marcel
    May 22, 2016 at 12:34 pm

    Gura mare, capitala stearsa! Dupa ce si-a rupt valcio armata in radius.


    ____________
    Radius a scris:

    daca la tine aia a fost daramare eu o consider mai mult deranjat de la cafea…
    ____________
    Valcio a scris:

    nu a fost avertizare a fost asa sa vezi ca poti fi daramat chiar de nu era prioritar asta
    ____________
    Radius a scris:

    stiu stiu…a fost o avertizare…
    ____________
    Valcio a scris:

    asta a fost asa sa nu crezi ca esti miez
    ____________
    Radius a scris:

    am vazut…..
    ____________
    Valcio a scris:

    tu niciodata nu poti tine deff cat off pot avea eu
    ____________
    Radius a scris:

    Da ce-ai facut Geani ?😀, cel putin o sa luam medalie amandoi🙂 trebuie sa privim pozitiv lucrurile🙂

  3. Nw fara Bradut
    May 22, 2016 at 3:51 pm

    hai dati-va dracu de opariti. a venit zeul vostru.

    cred ca contul asociatii va fi tinta principala pt elite avand in vedere faptul ca acum cateva servere a dat cu hammeru pe ei.
    o sa fie un server interesant.
    :))
    firatai dracu de spurcati, opariti si pacatosi. 🙂

    • Marcel
      May 23, 2016 at 10:30 am

      Am mai fost tinta principala a NE-ului intr-un server.
      Ce sa zic, e un joc frumos asa!

  4. .MM.
    May 23, 2016 at 9:25 pm

    Frumoasa armata , dar eu syiu armate mult mai mari, Adica in foarte curind o sa auzim suprize frumoase

  5. gigel
    May 25, 2016 at 7:44 am

    Frumosi sunt SCLAVII dumneavoastra.In mare in elit se practica MULSUL ( la ce dracu poti sa te astepti de la niste ciobani ) Trimiteti resurse sa crestem conturile ( nu se mai practica farmul ) Asa iti trebuie domnule sclav ”elitian” pushul facut la tine a fost fix de-am pulea facut.Tu ai demonstrat inca odata puterea CIOBANIMEI din cadranul NE In frunte cu marele pupincurist , LIDER SI AGRAMAT ,Cioban de profesie (au..au..au )ATTILA. Emil e ceva mai mare decat un lider ,un semizeu .Observ RKS aliat cu ELIT,nimic nou sub soare,insa cineva urla serverul trecut pe acest blog ca o sa vada ce pateste Elitul de la RKS (AU….AU…AU…) sterge descrierea aliantei ca faci RKS ul de rusine au…au..au …

    scuzati postarea in alta pagina:))

    • anonim
      May 25, 2016 at 4:42 pm

      nici cu sudul nu mi-e rusine. aliante cu lideri off, care nu au jucat niciodata varianta T4 de joc. cum au plecat Crash si Lubnani, s-a ales praful la nivel de organizare. Au dreptate sa nu permita aliantelor sa poarte numele SUD. cred ca si lor le este rusine.

      • nord est
        May 25, 2016 at 9:47 pm

        Oneworld cine joaca pe contul asta?

      • .MM.
        May 26, 2016 at 2:13 am

        I`a numeste bre un nume aici ca tot esti anonim …sau ce?

    • Dani
      May 25, 2016 at 11:01 pm

      ghici cine joaca ? nu e logic? crash

    • Căpă
      May 27, 2016 at 2:29 am

      Ai probleme prietene? Sudist frustrat, daca ai probleme te poti adresa noua pe joc. Pana una alta numai de bine🙂.

    • Căpă
      May 27, 2016 at 2:56 am

      Tare va mai place scandalul. Noua nu. Ne-am vazut de treaba noastra si cu asta basta. Nu imi faci tu programul pe timpul meu si banii lui Arpy :)). Fiecare isi vede de joc, daca ai o problema cu noi domnu gigel stii unde ne gasesti.
      Cat despre politica RKS domnu sa stii ca nu a facut nimeni de capul lui.
      Ala de era cu gura mare din cate imi amintesc a zis intr-un post ca e doar un joc,azi dusmani ,maine prieteni. Spre deosebire de altii care parasesc corabia, eu mi-am dus tot timpul luptele ,slab cum sunt eu.
      Ala cu gura mare nu are o gandire comunista si tine la frustrarile nimanui. Cum am mai spus,mai si traiti, ca nu ma ajuta in RL “nici nimeni”..e un joc in care socializezi,mai te cunosti,te intalnesti si in viata reala si aia e tot.Cel mai bun castiga,cel mai strateg ,cel mai..cel mai etc…
      Voi nu aveti dreptul sa vobiti nici de RKS ,ci doar aia care joaca acolo, e doar meritul lor. Cei care inca tin cu dintii si am avut placuta placere sa mai regasim cativa “batranei “care au ramas surprinsi de asta.

      Si intotdeauna ne-am respectat si aliatii si adversarii(cel putin eu). Mi-a mai spus cineva chestia cu descrierea. Cand o sa joci si tu cate servere am jucat eu in inferioritate cu sate distruse,capitale aproape distruse si totusi sa continui sa joci,atunci sa comentezi.Pana atunci ciocu mic DOMNU Gigel Anonimu. Pt alte reclamatii ma gasesti pe skype sau pe joc.
      Macar ai decenta sa te semnezi cu numele de joc daca tot de dai tu zmeu. Bine ca te dai zmeu dar te semnezi Gigel.

      Spor la joc. Te saluta RKS!🙂

      • Dani
        May 27, 2016 at 3:55 am

        Capa taci sa nu ma i au de tine.Nu ai vorbit cu nimeni si punct.Ramai lider RKS acolo si fa ti de cap cu alianta aia.

    • Căpă
      May 27, 2016 at 12:38 pm

      Turbatule,taci din gura si plimba ursu🙂. Nu sunt liderul nimanui si nici nu imi doresc sa fiu. Daca continui cu incapatanarea ta chiar inseamna ca ai o mare problema si gata. Spor la joc! Si nu ma enerva ca iti zbor contul din RKS imediat si pe alea din ELITE .
      De fapt hai ia-te de mine. Cu ce te iei?

      Tu ce sa stii? ca ti-ai luat catrafusele imediat si te-ai dus sa barfesti pe la colturi,aia ai facut,Ai dat din goarna ca RKS face si drege cand tu nici macar nu stii nimic. Sa inteleg ca tu esti gigel?;;)

      • Dani
        May 27, 2016 at 8:21 pm

        Esti cam prost.Verifica IP,apoi vorbeste.Cine plangea in conferinta ca TIA a facut sat langa el si ca sudul a plecat si nu mai ai ci cine juca ?EU? Si da,mi s a parut normal sa le zic.Ti se pare tradare? mie nu

        Chiar te rog, zboarale pe toate,problema e ca tu habar nu ai pe cine ai in alianta,crezi ca ma gasesti pe mine?

        Sa faci alianta cu elit pentru ca tremuri de frica lor mi se pare o tampenie,imi pare rau dar RKS nu a aratat asa niciodata.

        Daca continui cu tampeniile tale iti pun pe blog toate discutiile tale legate de ”aderarea” RKS ului la confederatia Elit

    • Căpă
      May 27, 2016 at 11:32 pm

      Bai infectule, eu macar am mandria mea, daca joc macar sa am cu cine, nu cu terchea berchea ca tine, joaca doar din gura . Ciocu’ mic, cum zicea si Drinkerul ,numai gura e de tine, te lauzi cu nu stiu ce rox-uri in care nu stiu ce cacat ai facut tu.
      Arata conversatiile,intregrale,acum le-am recitit si se pare “ca n-am de ce sa ma tem “. Chiar te invit sa arati orice conversatie doresti. Jucator de nimic ce esti.

      Chiar te rog sa ne delectezi nimicule. Toata lumea a admis ca atitudinea lui Radu nu a fost una corecta, de la tine nu avea nimeni pretentii,tu stii doar sa rupi trupele altora pe cont :)).

      In final te rog sa postezi conversatii integrale, nu franturi,inclusiv mesajele lui Radu si parerea lui.

    • Căpă
      May 27, 2016 at 11:41 pm

      Deci om de nimic ce esti te rog sa postezi si dupa voi face eu un print frumos in care sa arat parerea tuturor, ai iesit din conferinta imediat cum te-a luat la rost Drinkerul cum am zis si in conf :”papa si pusi” . Te rog sa postezi acum conversatiile sa le pot posta eu integral pe toate , ca tu atat de retardat esti ,frustrat si terminat. Ai grija mai bine de conturile alea bune de nimic si gata.
      Mi-ai demonstrat inca o data ca esti un nimic ,prin amenintarile fata de RKS (fata de presupusi colegi) .Ramai cu mandria ca ai jucat nu stiu ce rox-uri si ai pus pe ELITE pe garduri iar eu raman cu baietii pe skype si ne simtim bine.
      Si Cristi si Racheta si chiar Cosmin (coplayerul lui Radu ) au admis si sunt de acord cu tot ce s-a intamplat pana acum, pana si dificilul de Aurel, pana si Andrei Drinkers ti-a zis si a zis. Toti..

      Poa sa fie in RKS si 100 ,pe grup aceeasi suntem. Si aceeasi vom fi si serverul viitor. Si pe aceasta cale imi arat inca o data aprecierea fata de TIA pt ca este un baiat de nota 10,nu un ratat ca tine.

      Macar ne-ai aratat ce poti. Sincer nici macar nu stiusem ce se scrie aici pana nu au zis baietii si am zis sa ii mai delectez. Ratatule.

      • Dani
        May 28, 2016 at 12:48 am

        Prefer sa nu iti raspund ca te injur dacaa o fac.

      • Dani
        May 28, 2016 at 12:57 am

        Zi mi si mie ce ai facut tu sau drinkers cand ati jucat singuri pe un cont,fara co-player.sau in cazul lui fara cei 4 co-playeri ?

      • Căpă
        May 30, 2016 at 5:53 pm

        Spune-mi tu te rog ca vad ca stii mai bine. Pana una alta serverul asta duc contul asta cu chiu cu vai. Si mai am si licenta si mai si lucrez si mai am si facultate/examene. Si cred ca o fac decent (Arpy saracu n-a mai intrat pe cont de nu mai stiu cand).
        In ceea ce priveste serverul trecut eram online cel putin 14 ore. Nu mai zic de nopti nedormite si intercalari si la mine si mai ales colegilor de alianta. Mii de catapulte prinse.
        Am facut suficient cand am jucat si singur, chiar daca poate nu am fost la populatie in top la atacatori in fiecare server am fost cel putin top 70-80 ,hai fie 100. Si dupa cum am spus si serverul trecut, nu mi-am rupt trupele in sate natare. Dar asa iti place tie,sa arunci cu noroi, nimeni nu are merite. Toti sunt prosti si slabi, tu esti ala bun.
        Iarta-ma in numele tuturor, maestre.

  6. .MM.
    May 26, 2016 at 2:10 am

    Eu am auzit o birfa in targ precum ca Lar.ro a gasit dimineata 1500 de catapulte agatate dimineata prin pomi din CAPITALA date dintr-un wing Farmers doar pentru a forta un nou pol de putere . Asta insemna ca Farmers( Rullzz this samer game) , sau poate se mascheaza un esec ? .
    Maciucaru sef ? , sa te vedem …cam liniste nu credeti? doar 1 sat… si liniste?

  7. ionel
    May 26, 2016 at 7:13 pm

    cel mai mare lider de carton Crash&Burn , stie doar sa dea la verificat conturile sa baneze oamenii si cam atat, a sperat ca ii dau astia telefon pe finala dar si-a luat teapa, acum sta si ameninta oamenii ca ii da la mh :))

    • un sudist
      May 27, 2016 at 12:20 am

      Niste rahati astia! Ataca in stanga si in dreapta in aliante aliate ! Este o treaba buna pentru celalate cadrane ,in felul asta dezbiina cadranul sud est! Lor li se cuvine totul ca doar sunt legendele travianului!Oameni de nimic!

  8. Mucea
    May 26, 2016 at 9:58 pm

    Daca joci corect nu are dc sa iti fie frica, o fi cum nu o fi a castigat finala, unde am jucat si eu. Cu gura sunt destui….

    • Cristy
      May 27, 2016 at 12:13 am

      Oricum, nu jucati cu aceeasi parola ca pe Finala. Cine v-a fost acolo prieten, aici va sparge contul. Se poarta intre “prieteni”.

      • Mucea
        May 27, 2016 at 12:20 am

        Eu nu joc cu aceasi parola niciodata. Daca dai parola inseamna ca tia spart contul? Inseamna ca nu ai om sau echipa de baza in spate, nu ai timp sa joci, sau esti limitat încât nu stii sa iti pui o parola. Asta cu spartul parolei e o vrajeala a unora ca sa ascundă slăbiciuni sau se vand.

      • Cristy
        May 27, 2016 at 12:35 am

        reciteste ce am scris, apoi comenteaza.

      • Mucea
        May 27, 2016 at 1:17 am

        Teai referit la mine cand ai zis ca sa nu dau parola? Nu. In general. Asta am facut si eu, nu mam referit la tine ci in general

  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

