Home > Rapoarte ROX25 > Atacuri pe DaiMai

Atacuri pe DaiMai

hakunamatata ataca pe DaiMai

hakunamatata_vs_DaiMai

kull cuceritoru ataca pe DaiMai

kull cuceritoru_vs_DaiMai

Lycans ataca pe DaiMai

Lycans_vs_DaiMai

Lycans ataca pe DaiMai

Lycans_vs_DaiMai_2

Bal112 ataca pe DaiMai

Bal112_vs_DaiMai

cronus ataca pe DaiMai

cronus_vs_DaiMai

mosuleo ataca pe DaiMai

 

mosuleo_vs_DaiMai

Categories: Rapoarte ROX25
  1. June 14, 2016 at 11:30 pm

    V-ati imbatat rau ma !🙂

    • mihaita
      June 15, 2016 at 9:01 am

      Tu ce ai facut ? ai baut apa din WC?

  2. Buhuhu
    June 15, 2016 at 12:08 am

    Ca si tine la -hooligans-

  3. Cumhur
    June 15, 2016 at 12:48 am

    Whoops !

  4. iuc(Lycans)
    June 15, 2016 at 10:09 am

    Va dati seama? Cand am vazut noi Beciul Domnesc ? Acolo e de noi !! Si bulangiul asta de propitar. de hangiu ne-a bagat in beci a inchis usa si a aruncat cheile……hihihihihihiii

    • ola
      June 15, 2016 at 12:30 pm

      Jucători de duzina….dați atac cu eroul cu cizme în picioare. Bălan. …praf. Va mai întrebați de ce era 1 mil def pe sat..

  5. iuc
    June 15, 2016 at 2:59 pm

    mai bine taceai
    nu ne intrebam cat era deff pe sat , si ca sa nu te mai dai mare balena pe aici , la ora cand a fost dat mm de deff la voi nici nu plecase balan asa ca nu mai manca bors asfaltic.
    Voi uitati cu cine stati de vorba, si ca va cunosc toate dedesupturile, chiar nu e cazul sa aruncam cu bors, a fost un atac o aparare buna , ne-am distrat
    frumos, asta trebuie sa ramana nu kkt-rile

  6. Bal112
    June 15, 2016 at 3:35 pm

    Daca miai calculat timpii ce nivel aveam la arena? Si nu te mai kaka pe tine ca eu am plecat dupa ce sa dat mm de disperare cu deff, nu din cauza aia era acolo atat deff ca am plecat cu cizmele, nu sa intrebat nimeni cat deff era acolo pt ca stiam de mm. Daca esti sincer si poti recunoaște ca feak-urile ce leam dat eu si inainte de atac si dupa atac erau cu un nivel ridicat al arenei si atacul cu cateva nivele mai jos al arenei. Pe princiupiul asta iau fost date lanurile lui cipibau jos.
    Plus jucatorii aia de duzina au luat 8 artefacte, cat a luat cadranul ne?
    Plus ca toate armatele astea au lovit cel putin un artefact.

  7. PretoRulul
    June 16, 2016 at 8:24 am

    ati exagerat cu fake-urile astea! puteati sa le impartiti in cate 10.
    da’ bine ca v-au ramas armatele acasa!
    mai incercati odata…
    poate chiar pe urmatorul rox.

  8. iuc
    June 16, 2016 at 10:50 am

    sigur , se rezolva …
    spune cand vrei si iti dam 5000 de fake🙂

  9. mihaita
    June 16, 2016 at 12:50 pm

    frustrati rau elitii astia, au prins si ei ceva dar MM ca au esuat in NV nu am mai dat :)) felicitari alkool pentru artefactele luate din inima elitilor, atat de boi au fost

  10. Nw fara Bradut
    June 16, 2016 at 10:28 pm

    ba firatai dracu de opariti. cine dracu sunt astia alkohol? ce dracu tot oracaiti pe aici nimicuri ce sunteti.
    nu va stie nimeni, nu va aude nimeni, sunteti niste necunoscuti.
    nu ma suparati ca vorbesc cu sefu meu si vs ia mama dracului pe toti.
    firatai dracu de opariti spurcati si pacatosi. ati dat un atac si la al doilea v-ati lipit. mai mare rusinea.

    si ca incheiere….SA MA PUPATI SUB PATRAFIR
    :))

    • Mucea
      June 17, 2016 at 12:30 am

      Stii cum se numesc oamenii care se duc de ici colo? In politica li se zic ,, curve politice,, alea ce se freaca cu unu altul tot curve is, tu dintrun cadran in altul ce esti? … Travianului? Pe langa mai esti si gay. Dute la seful tau si intreabal cate artefacte a luat cadranul ne si cate a luat alkohol.

      • PretoRulul
        June 17, 2016 at 12:32 pm

        si ce anume – mai exact – face alcoolul cu artefactele?
        pentru ei sunt un fel de moaste?

  11. iuc
    June 17, 2016 at 1:21 pm

    …se numesc trofee
    Fiind artefacte le imbalsamam in cel mai pur alkohol , si le punem pe perete
    Chiar la ce ar fi bune? In cel mai bun caz pentru noi ar fi util ceva de-al lui Bhacus , da ai dreacu astia nu au scos

  12. Atilla
    June 17, 2016 at 5:14 pm

    …se numesc trofee/ … si nu conteaza cum sant obtinute , corect iuliene //??

    De fapt , actiunea voastra avea ca scop , castigarea increderi liderilor NE de catre domnu pymu nu ???

    Ciudat , din ce-mi amintesc tu rai ala cu sus paharu care nu agreea astfel de “nimicuri” …ca sa te citez ,…

    Sau cinstea si respectu se imparte numai intre voi …paharnici ..:)

    • Mucea
      June 17, 2016 at 6:49 pm

      Obținute de la natari, lasa poveștile

    • iuc
      June 17, 2016 at 6:59 pm

      Da Jane, nu sunt de acord cu nici un fel de lucruri necurate, am auzit cate ceva azi , nu imi este prea clar ce s-a intamplat si recunosc ca timpul nu prea imi mai permite sa fiu ff aproape de evenimente .
      Pymu nu era un lider prin NE ?
      Nu! este gresit , scopul atacurilor noastre a avut doua laturi, una sa rupem trupele sa ne apucam de deff si a doua sa nu mai dau pe cipibau pentru ca este totusi unul din cadranul NE care inca respecta ALkoholu , chiar daca l-a atacat pe mosuleo serverul trecut .
      Asa ca retine stiam deja ca s-a dat mass in elite de deff pentru contul asta si totusi Bal112 a plecat , pentru ca eram siguri ca la distanta aia vom intalni suficienta deffensiva
      In rest aveti toti jucatorii respectul meu atata timp cat ne comportam ca jucatori .
      Lasati prostiile ca e cald afara si berea rece
      Sus paharu’

      A! Incerc sa fac ceva pe serverul de calificari in finala…cine stie poate acolo se uita de prostii

      • Atilla
        June 17, 2016 at 9:38 pm

        1- pym nu a fost niciodata lider NE …
        2- prima data ati scapat doar pt ca istetu de cipi nu a spus ca e atacat si pe capitala … ca va lipeam de atunci ….(app , a vazut vreunu dintre voi raport de atac ?? ma idoesc )
        3- pt o mana de pleyeri cu o asa valoare afirmata de voi sa faci gresala facuta de balanel …..gresala de noob ….
        De ce sa faci o asemenea tampenie ??
        pt mine e evident acum … ati facut tot posibilul sa ne “aratati” unde veti da real ….

        in fine , eu personal nu as fi acceptat acel pleyer in cadran (fost sudist in caz ca nu stiati , instruit bine de mai mari vostrii)

        omu a tinut mortis sa ii arate el lu emil ca nu este un jeg de om

        cred ca dovada mai clara ….nici ca putea da …:))

      • Atilla
        June 17, 2016 at 9:45 pm

        aaaa . app
        cel care a platit cei 200 de euro pe contul ala este mai prost ca noaptea ….. chiar nu ma int cine este …dar daca este lider sud …a facut cea mai proasta mutare tactica pe care o putea face …..mai bine ii dadea 200 de e sa ne dea traineru inapoi ..:))

        cum sa fi atat de idiot incat SA PLATESTI… PT A ATRAGE TOT CE ESTE ARMA IN NE …PE TINE …

    • Bal112
      June 17, 2016 at 10:35 pm

      Ori esti prost ori te faci bai attila. Nu intelegi ca am dat dupa mm de deff?
      Au fost cumva 2 tinte pe DaiMai si nu stiai unde sa bagi deful?
      Ce legatura are raportul de mai sus cu discutia ca nu mai are DaiMai hammerul?
      Esti frustrat si nu stiai unde sa-ti verși amarul? Trebuia sa astepti raportul lu DaiMai si comentai acolo ce aveai de spus, asa o dai in bălării si nu intelege nimeni nimic.
      Sigurul lucru ce ai zis de raportul de mai sus e ca am dat eu prost, si daca am dat prost care e problema ta? Am explicat o data ce am vrut sa fac, daca a iesit prost a iesit pe munca mea timpul meu si banii mei. Dc nu esti asa de agresiv in vorbe la raportul unde sau lipit cei din ne? E usor de zis ca ce prost e ala ca a dat cu berbecii ultimul si toate cele, e mai usor sa vezi ce a facut adversarul. Astept sa iti apara armata si gasesc ceva de ce sa mai iau sa iti zic cat de nub esti, asta poate sa faca oricine.

  13. Ehhh
    June 17, 2016 at 5:43 pm

    Inainte sa deschizi gura, umbla in ograda proprie si rezolvati-va divergent dintre voi ca niste adevarati barbati, singurii vinovati sunteti voi liderii NE🙂

    • PretoRulul
      June 17, 2016 at 7:37 pm

      – help! ma ajuta cineva sa inteleg ce se intampla, va rog? eventual la un telefon?
      – Deci, pe scurt
      – am fost la munca… cum stiti…
      – Pymu a futut contul daimai
      – sa-mi bag in el de retard😦
      – A daramat capitala cu gold, a vândut gratis artefactul, a schimbat iar parola. A înjurat mh-ul de pe bachus. Sa îi iau femeia în pl…
      “- iti bati joc de noi?
      – un poco
      – de ce ai facut lucrul asta?
      – intreaba liderii ce s-a intamplat acum 2 servere cu contul beauty&bests
      – tot tu ai fost si acolo?
      – nu, de acolo am fost dat afara. era contul meu. luati si mutati pacaliciu. bafta”
      si asta-i toata retardeala… de zeci de milioane de resurse pompate, zeci de milioane de resurse bagate in trupele care l-au aparat, mii de gold AI ALTORA risipiti in neant pentru indivizi certati cu logica elementara, cu proprii neuroni, cu lumea, viata, biosul, societatea, mama soacra, etc.

  14. mosuleo
    June 17, 2016 at 7:41 pm

    Asta e invidie
    Cand nu esti in stare sa faci ceva te apuci de vorbit prostii
    Si alkohol va da lectii sever de server la artefacte la atacuri la deff
    Server trecut 3 alkoholisti au dat lectii la un cadran
    Inainte sa mai comentati ganditiva la realizarile aliantelor voastre

    Si ca sa fie complet
    ”Sus paharul”

    • PretoRulul
      June 17, 2016 at 8:47 pm

      mosuleo, asta-i alt server. si tu esti cu retardeli de pe alte servere? nimic nu seamana cu nimic si cred ca apelul lui iuc (sau nu e apel?) din sfarsitul mesajului spune – dupa parerea mea – cat se poate de clar EXACT ACEST LUCRU.
      iar basina asa cu inchinat paharul de-ampulea – fara un motiv emotional, macar – e atat de cretina! incearca sa spui ceva nou, sau ceva vesel, sau poarta ceva mov. macar sa zicem ca esti LGBT si asa esti tu si trebuie sa te acceptam!

  15. Un pusti
    June 17, 2016 at 8:26 pm

    Serverul trecut a castigat elite asa ca ei v-au dat lectii.

  16. mosuleo
    June 17, 2016 at 8:43 pm

    hahaha
    a castigat MH
    speram sa nu deschida nimeni subiect

    • PretoRulul
      June 17, 2016 at 8:49 pm

      offf… draga iuc! cu jalnici d-astia care nu-s MH da’ stiu ei mai bine… ai ratat inceputul de server. si D-AIA l-ai si ratat…

  17. mosuleo
    June 17, 2016 at 8:49 pm

    acum is asa linistit cand vad ca MH are grija de contul meu de nici nu it dai seama

    dar vad ca aici orice cuvinte sunt binevenite si nimene nu stie sa spuna stop la porcarii

  18. tody
    June 17, 2016 at 11:13 pm

    Cel mai bine e sa nu ramai niciodata dator…Asa cum acum 2 servere ati profitat de faptul ca “beauty&beasts” nu era pe mailul meu sau al lui pymu si ne-ati dat afara..acum s-a schimbat situatia..Nu s-a luat nimic in schimb, bani sau altceva asa ca nu mai vorbiti prostii..ne vedem serverul viitor…si-o sa vreau sa vad ce jucatori “mari” sunt al de Janel.

    • Atilla
      June 18, 2016 at 12:43 am

      nenea …..cand eu am spus eject din cadran si ati ramas fara cont … AM STIUT CE VORBESC….

      acum ati venit ca tarzan cu pieptu in fata spunand si dami voie sa te va citez ” o sa va demostram ca voi ati gresit “..

      pisule …nu ai facut altceva decat sa dovedesti ca EU…. AM AVUT DREPTATE …..

      ca sa joci cu cineva pe cont , trebuie sa il cunosti si sa il consideri prieten fie el si din mediul on line ..

      sa inteleg ca geo a fost doar presul vostru de calcaie ??

      ce sa zic …. oameni de valoare boss ,,nu asa :))

      si-o sa vreau sa vad ce jucatori “mari” sunt al de Janel.

      nu ai cum sa te compari tu vreodata cu mine ….

      • tody
        June 18, 2016 at 8:52 am

        corect, nu ne putem compara…mereu cand am jucat, contul nostru a fost mai dezvoltat si armata mai mare…nah…ideea e ca daca nu aveati caracterul asta infect, sa ne furati contul, nu se intampla asta…nu e frumos ce s-a intamplat, dar o meritati..serios..

      • Atilla
        June 18, 2016 at 6:01 pm

        ce ai avut tu mai mare ma ????

        :)))))

    • tody
      June 18, 2016 at 6:27 pm

      mai citeste o data si afli.

  19. onlyme
    June 17, 2016 at 11:55 pm

    cand vad jeguri de teapa lui tody si pymu care vad artefacte de trupe si mai si vin si comenteaza pe bloguri, mi se face un mare dor de ceausesce. sau macar de antonescu. asemenea caractere infecte ar trebui blamate si scuipate de toti cei care au o farama de bun simt. sa vii aici sa te lauzi ca ai bagat 10k gold intr-un cont si ai furat trainerul de la elite, ai dat cu hammerul pe ww sud, ai consumat tot goldul de pe cont, ti-ai batut joc de munca tuturor celor de pe cont, in special a lui geo, mi se pare o nesimtire fara margini.
    eu nu inteleg cum nu va e rusine, cum nu va crapa obrazul

    nu mai vorbesc de SUD. cadran condus de niste nulitati, copii infecti, pusi numai pe furat si matrasit.

    e un joc, adevarat, insa va aratati adevaratul caracter aici. si domnul tody si pymul plus liderii din sud….SUNTETI NISTE JEGURI ORDINARE.

    • tody
      June 18, 2016 at 11:40 am

      tu esti ala care a cerut gold pt 15 milioane resurse? si dupa ce-ai pierdut trupe deff la noi ai cerut 5 mil resurse? sper sa nu gresesc..asa tin minte, ca tu esti ala.

  20. mosuleo
    June 18, 2016 at 12:10 am

    perotrolul cred ca nu stii ce vb te bagi in seama degeaba vrei sa fii vedeta aici fii puiule nu stii decat e ai auzit din povesti
    fii vedeta aici nu te opreste nimeni
    si cred ca eu nu incurc servere
    pe ate servere joc doar de dragul travian
    si nu inteleg cuvantul retardeli
    e vb despre tine sau ce draku inseamna
    nu se leaga nimik

  21. Malus Dacus
    June 18, 2016 at 4:13 am

    da lake cand a cumparat 2 trainere serveru trecut de la saya, ati uitat? haidi ma, lasati ne cu morala voastra. voi ati inceput moda asta, si cand se intoarce impotriva voastra nu mai este bine boss, e chiar nasol.
    hai sa ne sugeti pwla la toti, incepand de la nub la lider, si cand zic toti, zic nv si se.

    hai sictir elitilor

    • AntiProsti
      June 18, 2016 at 4:49 pm

      Esti prost informat,Malus Dacus!
      Saya nu a tradat si nici nu a vandut artefacte…….din pacate a fost tradata exact de colegii cu care juca de ceva timp.
      Ar trebui sa analizati bine situatia si colegii/amicii care au tradat cand saya era lider de ally.
      Inca nu ati invatat ca nu trebuie sa ai incredere in nimeni pe acest travian?
      In concluzie,daca Saya nu a vandut artefacte(are finantele ei si nu s-ar vinde pt niste artefacte),cine a vandut de fapt artefactele?……de cumparat stim ca le-a cumparat NE-ul,exact ca si WW-ul pe care l-au castigat:))))))))
      Sunteti penibili,ar trebui sa va puneti in aplicare IQ-ul si o sa descoperiti ca de fapt Saya a fost pionul perfect pt a se ascunde jocurile murdare.Din pacate acei jucatori care au tradat-o pe Saya,joaca la fel de murdar si se ascund dupa anumite nume in travian!

  22. Oromis Elda
    June 18, 2016 at 6:02 am

    NW fara Bradut, mai posteaza ceva cu opariti, spurcati, flacarile iadului si patrafir…ca de astia mi s-a luat.

  23. zen (hakunamatata)
    June 18, 2016 at 7:26 am

    O să ajungeți la Balaceanca dacă mai continuați așa!
    Refaceri armatele, atacați, aparati-va si sa vedem rapoarte frumoase.
    Dacă nu continuați porcaiala si la sfârșitul serverului puneți poze cu hamerele rămase pe sat ca ați mai facut-o odată.

    Hai s-avem viața și bere la gheață!

  24. Mircea(Warsong)
    June 18, 2016 at 8:19 am

    prea multa vorbrie pentru nimic🙂
    Am tot respectu pentru Alkohol (desi multi oameni din NE nu o sa fie poate de acord cu mine ) – este , cel putin de cind joc eu in NE , alianta care joaca cel mai apropiat lucru de ce ar trebui sa fie travianu – fac armate , actiuni , rup armate , le refac …. Asta ar trebui sa fie jocul asta . Nu stiu sa fi fost implicati in spargeri de conturi , cumparari de conturi sau lucruri de genu asta , poate au avut divergente cu cei din sud dar au trecut intodeauna peste, nu au tradat pe nimeni … asa ca …. Sus paharu pentru ei!
    Ne place sau nu , ar trebui sa fie un exemplu pentru noi toti.
    Referitor la actiunea lor pe DAiMai- stiu din conferinta liderilor ca unul dintre ei ( cei din Alkohol) a plecat cu cizme de viteza pentru trupe si din acest motiv am stiut unde o sa mearga realele in acea noapte . Nu vad motive sa se spameze atit pe aceasta tema – asta a fost si gata . Alkoholu a avut actiuni reusite , aici Elite a reusit sa faca def unde trebuia , si basta . Asta este Travianu !
    Referitor la vinderea/cedarea trainerului de catre Pymu – iarasi prea mult spam . Pymu/Tody au vrut sa faca acelasi lucru cind au jucat pe Beauty&Beast ; atunci au fost indepartati la timp , acum a fost greseala lui Emil ( i-am si zis ieri dimineata ) . Nu trebuia dat traineru pe un cont unde joaca oameni cu caracter indoielnic ( gen Pymu si Tody). Il inteleg pe Emil si motivele greselii , deoarece pe acel cont juca si Silviu , om pentru care am tot respectu ( si nu numai eu) , dar , inca o data , traineru nu trebuia sa ajunga pe acel cont si gata. Ma bucura doar faptul ca , daca mai avea ceva remuscari dupa ce s-a intimplat acum 2 servere cind cei 2 au fost indepartati de pe Beauty&Beast ( cont facut de Anna apropo nu de ei si unde ei erau doar coplayeri) macar acum poate sta linistit. cam scump a costat linistea asta , da na … :

    Referitor la Pymu – doar un singur lucru- oricit de mult o sa incerci tu sa pari un justitiar si sa justifici ce ai facut …. esti doar un om lipsit de caracter si atit .Daca cine mai avea dubii referitoare la tine , macar acestea au disparut acum. Cel putin daca ai luat 200 de euro( cum se aude ) poti fi mindru – sunt curve care se vind mai ieftin decit tine🙂.
    Si inca ceva pentru cel care juca pe contul Abecedar acu ceva vreme – serverul trecut am avut o discutie pe cont si incerca sa ma convinga da faptul ca Emil a facut si a dres , iar liderii din SE sunt …. I-am spus atunci ceva despre ipocrizie si inca ceva lucruri despre asta.
    Acum poate se convinge ( daca nu era deja ) ca ce i-am spus atunci era 100% adevarat.
    In rest va doresc un weekend placut si numai bine.

    PS: nu am vrut sa creez spam sau flame si am rugamintea , daca aveti ceva de spus , sa postati folosind nickul din joc .

    • tody
      June 18, 2016 at 8:59 am

      Contul beauty&beasts a fost facut de Tony..ca sa lamurim acest aspect…dupa a ajuns la valy aka n3xt..dar, goldul a fost bagat de pymu…plus altor conturi..poate confirma si Epic treaba asta…Nu am vrut niciodata sa dam trainerul in sud sau ceva..s-a trezit cineva vorbind prostii si am fost dati afara de pe cont fara sa se analizeze situatia…cum am spus si mai sus, nu e frumos ce s-a intamplat dar, tineti cont ca elite face chestii de genul de cateva servere…meritau sa li se intoarca…

      • Atilla
        June 18, 2016 at 6:09 pm

        ai jucat in elite …denumeste tu aici cateva chesti de genul ..pe care crezi tu ca le sti ca doar ai jucat in elite ..si vad ca vorbesti despre asa ceva

  25. Mircea(Warsong)
    June 18, 2016 at 9:43 am

    Tody
    esti jucator vechi – cine are mailul de pe care s-a facut contul este titularului contului respectiv.
    Cind voi ati fost indepartati de pe cont cine a facut asta a avut mailul de pe care a fost facut contul respectiv; sti ca nu se poate altfel.
    Ca cineva a vorbit prosti atunci sau nu – problema este cu acel cineva. Nu poti risca hamerele dintr-un cadran ca cineva vorbeste si nu stie ce spune sau face glume proaste.
    Eu unul as fi jucat tocmai ca sa dovedesc ca atunci Elite a gresit fata de voi. Voi doar ati confirmat , pentru toti cei care mai aveau dubii ( si Emil era inca unul dintre ei🙂 ), ca acea decizie a fost una corecta.

    Ce a facut Pymu acum nu are legatura cu ce a facut X sau Y acu n servere ; ce a facut el arata pur si simplu caracterul lui si atit. Degeaba incercati sa o dati dupa baobab , asta tine numai la oamnii fara minte.
    Oricit o sa incercati sa faceti sa para un act de justitie sau ceva moral – nu va imbatati cu apa rece , NU E!
    Daca voiati sa demonstrati ceva va duceati in alt cadran ( cum au facut multi altii) si aratati acolo ca aveti caracter si Elite a gresit.
    Vinzind un artefact dintr-un cadran care , de bine de rau, a incercat sa ajute contul pe care ati jucat ati confirmat pentru toata lumea un singur lucru . Si sti bine la ce ma refer.
    Lucruri de genu asta arata doar caracterul oamenilor ; si vinzatori de genu lui Pymu nu au fost nici-odata apreciati de cineva .
    Si daca crezi ca sudu va considera niste oameni deosebiti care au vrut sa faca dreptate … mai gindeste-te inca o data.
    E pacat ca v-ati batut joc de Silviu – care nu avea legatura nici cu ce s-a intimplat acu 2 servere sau cu alte lucruri si om fata de care din ce stiu eu , aveati ceva datorii morale. Dar asta e viata , mergem mai departe.
    Cum a spus Iulius Cezar cindva : “Eu iubesc, ce-i drept, trădarea, dar urăsc pe trădător”

    • tody
      June 18, 2016 at 11:24 am

      Deci, atunci daca n3xt a dat contul pe mailul lui emil, emil era titular..in conditile in care nu intrase niciodata pe el…vezi? nu e chiar corect…sincer sa fiu, serverul asta am intrat sa-i ajut pe baieti nestiind de intentiile lui pymu…el mi-a zis ce-a facut dupa ce-a schimbat parola si-a dat trainerul…aportul meu la cont a fost aproape inexistent, dar, nici nu regret lucrul facut de pymu…Insa, pot garanta ca artefactul nu a fost vandut. Si, NU poti afirma ca ce-a fost acum 2 servere a fost corect, nu stiu cati dintre voi au vazut ce mesaje am primit de la Janel al vostru, tot felul de jigniri si de injurii ca vezi doamne am tinut un artefact cu 30 de minute mai mult…N-o fi pymu cel mai corect, sau eu dar, nici cu anumiti lideri din Elite nu imi e rusine..Cred ca mai bine e sa va uitati si voi putin in jur si-o sa vedeti ca si in Elite, sunt caractere infecte chiar la nivel de conducere (anumite persoane). Imi pare rau de Geo, e baiat fain tare la fel si Silviu..A fost alegerea lui pymu, pe care eu nu o condamn, pot spune ca o sustin. O zi placuta va doresc tuturor. Eu personal o sa demonstrez serverul viitor ce am de demonstrat!

      • AntiProsti
        June 18, 2016 at 1:39 pm

        Uite gusterul de Tody cum sare :))
        “Eu personal o sa demonstrez serverul viitor ce am de demonstrat!” Ce sa demonstrezi tu puta ? Vai de capul tau. Unde ? Cand ? Cum ?
        Apropo, cine esti tu ? unde ai jucat ? Pe ce conturi ?
        Copile, trezeste-te, nimeni nu a auzit de tine in Travian, poate doar postand prin conferinte sau pe blog, in rest, esti un nimeni. Spui ca server-ul asta nu ai jucat ? Dar oare ai jucat vreodata ?

      • tody
        June 18, 2016 at 1:57 pm

        Daca nu ai auzit de mine de ce ma jignesti? Ah, am uitat, asta e bunul simt al unora:)…Apropo, de ce nu folosesti nick-ul de joc atunci cand postezi? Esti doar cumva unul din acei “super jucatori” sub anonimat? Sa ghicesc, 4-5 sate..3k trupe..asa-i?

      • Mircea(Warsong)
        June 18, 2016 at 2:30 pm

        Tody
        daca te uiti cu atentia ai sa vezi ca de fiecare data eu am spus ca Pymu a vindut traineru( sau l-a dat cum spui tu ) si nu am zis nimic e tine
        Are mai putina importanta daca il condamni tu sau il sustii pe Pymu ; oricum fapta e consumata si , din pacate pentru el, fiecare om e caracterizat de faptele lui . daca nu a vindut artefactul e cu atit mai rau ; era macar un caracter infect dar avea niste bani in buzunar . Asa e doar un caracter infect si atit ( nu ca ar conta).
        o fi vorbit Jan cu tine oricum si ne te-as fi condamnat daca ii vorbeai si tu la fel
        Este iarasi o prostie sa spui ca voi ati facut una si alta ca at vorbit nus cine urit in nus ce mesaj . Doar nu sunteti copii de 3 ani ? Daca Jan vorbea urit puteati sa-i raspundeti la fel si gata ; nu cred ca a fost cineva exclus ca i-a raspuns lui Jan la mesaje . deci hai sa lasam copilariile.
        Sa spui ca Geo e baiat fain si Silviu dupa ce spui ca sustii ce a facut Pymu …. eu as evita asta .
        Daca nu din bun simt macar din respect pentru ei ( daca macar exista un pic ).
        In rest sa auzim numai de bine .

      • AntiProsti
        June 18, 2016 at 3:19 pm

        Todireanule, daca iti spun cine sunt iti dai 2 capatani in gura. Al cu 3 sate mai mult decat tine oricand, si ala cu cel putin 30-40k de trupe mai mult decat tine oricand
        Tu doar te-ai ascuns in spatele altor playerii, dupa cum bine recunosti si acum. Taci ca spui prostii, ti-am spus si iti repet, tu joci prin conferinte si pe blog. Unde ai jucat si ce ai facut vreodata in Travian ?
        Si nu te-am jignit, dar nu incerca sa arati cine nu esti.

      • tody
        June 18, 2016 at 5:40 pm

        Ma faci sa rad:)) Probabil cand jucam eu travian tu te jucai cu “cea mica” in nisip…dar, sa nu deviem de la subiect…Zi numele tau de joc:) si vedem daca ai avut vreodata cu 3 4 sate mai mult, cu trupe sau ce mai palavragesti tu pe acolo.

      • AntiProsti
        June 18, 2016 at 7:24 pm

        Te poti certa cu atilla dar cu mine niciodata. Repet, tu joci pe blog, nu ai invatat nimic de la Damy, de la Unnamed, de la Poshtashul, de la Voicu, de la Pretorian, de la Sparta, de la Odhinn, de la Bradut, de la Atilla, de la Berbecu, de la Emil, de la Nazgul, de la Dario, de la Figa, de la Carmen Misttresss, John, Tanocarici … si multi altii.
        Ai ales ca joci cu pymu … o alta petarda de jucator.
        Baiete, de la toti cei enumerati mai sus aveai ce invata.
        un server nu seamana cu altul, iar razbunarea e arma prostului. Ca nu ai facut tu cedarea- vanzarea artefactului si armatelor inteleg, dar sa vi si sa spui ca esti de acord cu asta te descalifica
        Drum bun in viata. Dar nu traii prost.

    • tody
      June 18, 2016 at 9:06 pm

      Nu stii ce vorbesti:)..inca astept numele tau:) nu te mai ascunde..

      • Bleach
        June 19, 2016 at 1:51 pm

        bre, m-ai intreaba sorta de mine ? zii ca mii dor tare de ia :*

      • tody
        June 20, 2016 at 12:40 am

        ba, la fel de agramat ai ramas:(..hai sa vedem cate greseli ai in 2 propozitii…”mai” “sor-ta” “zi-i” “mi-i” “ea” …pff….daca vrei iti predau ceva lectii de gramatica..

      • Bleach
        June 20, 2016 at 2:35 am

        da ma bine , da , zii , mai intreaba? i-as da olea macra la mansarda🙂

      • tody
        June 20, 2016 at 10:34 am

        mi-e mila de tine ma:( serios..ai tai sunt mandri de “isprava” lor? n-are rost sa-mi pun mintea cu tine😦..as cobori prea mult nivelul..si e o vorba “nu te pune cu prostu’ ca te aduce la nivelul lui si te bate cu experienta”…so…have a good day!

      • Bleach
        June 20, 2016 at 1:17 pm

        da tot o ard pe sorta ! jegosule ! cand ai venit in elite , am fost printre singurii care am avut incredere in tine , si am pus cuvant , dupa cum bine stii , acu 4 servere , dar tu esti un jegos !

      • tody
        June 20, 2016 at 4:53 pm

        si totusi, dupa ce mi s-a furat contul, nu am facut nimic sa tradez:)…ca spun ca meritati ceea ce a facut pymu, nu are nicio relevanta:)..iar pana sa ajungi tu la sor-mea..e cale lunga..pana atunci, ma cauti sa-ti predau ceva lectii de gramatica..si ca bonus, si de travian:) hai, sa fii iubit (nu are cine sa o faca dar, sa nu spui ca nu-ti urez nimic)

  26. virusz
    June 18, 2016 at 12:15 pm

    :))) aoleu deaia vroiati ma voi resursele pe aia 70 de imperineni :))))) ati gasit si de la cine sa le luati :)))) vii le trimit ?

  27. Malus Dacus
    June 18, 2016 at 3:59 pm

    viruse, de unde ai invatat sa scrii asa gresit? mai era unu tot asa obosit ca tine, si la fel de gresit scria. doar ca era mai amuzant.

    auziti ma, lake, si ceilalti laketi, faina actiune facurati azi noapte. va plangeti ca pizdele de spioni, dar cand e nevoie, scoateti unu la iveala. Ca romanu cand nu mai are lovele, mai schima un 50 de euro.

    sunteti tristi ma, serios.

    • Atilla
      June 18, 2016 at 6:17 pm

      bai melcus dacus …ia arata tu nenea unde sau cand ne-am plans noi de spioni ???

  28. Malus Dacus
    June 18, 2016 at 8:55 pm

    citeste mai sus ma laba trista. luami ai melcu n gura

    • Atilla
      June 19, 2016 at 3:45 pm

      ce sa iau ma de la tine …. ala de ii canti 2h melc melc , codobelc ….. si el tot doarme ??

      noi vorbeam despre ultimele scursuri ale societati bai scoica ….

      app , daca inveti bine cantecelu de mai sus te inscriu la The Voice of ….ciorogarla ….de pe unde esti matale …

  29. Lachitza pe Tavitza !
    June 19, 2016 at 4:29 am

    @ Attilla : ba tu esti idiot sau te prefaci ca esti prost una din doua sau ambele cumulat, de-a lungul timpului vrei sa-ti insir toate manariile facute de Lache al tau si de Aramis Lucian si de Alin ? Kentscurt ! etc.. chiar acum 3 servere nu e departe magaria cu contul CCS Team si cu unicul de trupe cand descultul de Hades pt 50 de euro a vandut contul ca era facut pe mailul lui dar era facut pe banii lui CCS, noroc ca nu s-a dus Cosmin peste el in Tulcea sa-i arate fundul Dunarii… sa mai zic de Monte Carlo, de inaptul ala de Sorinacio al vostru acuma mare lider trimis sa va sclavageasca cadranul SV impreuna cu sclerozatul de gicanu ? sa mai enumar ? hai ura si la gara

    • Mircea(Warsong)
      June 19, 2016 at 11:23 am

      Asta era in acelasi server cind SE a SPART contul cojocaru si a luat 3x rezistenta de acolo ?
      In primul rind ai putea sa ai decenta sa folosesti nickul din joc – sa stim si noi cu cine vorbim.
      Second- daca ai observat noi nu am acuzat liderii din SE pentru cumpararea contului si artefactului de pe DaiMai- am spus doar ca Pymu a aratat din ce e facut si ce poate🙂
      Ca sunt spioni in cadrane – vrei sa-ti arat discutii in conferintele din SE cind sunt date MM trimise in aliante Elite ? Noi avem conturi in SE asa cum si SE are in NE , NW sau SW.
      Daca vrei sa iti amintesc citeva – portocala ( traineru luat serveru trecut din NE pentru care nu a acuzat nimeni SE – a fost vina noastra si gata am trecut peste ) , aaron.spook ( mai recent- parca serveru asta prin NW) si pot continua dar nu e cazul.
      Eu zic sa terminati cu ipocriziile si cu acuzatiile timpite la adresa lui Emil.
      I-am spus si lui Abecedar – liderii din SE sunt ultimii de pe Pamant care au dreptul sa vorbeasca despre un Travian curat si moral ( spartul conturilor , cumparatul lor, magarii facute cu MH , intrat pe conturi cu celebrul deja facut conturi cu nume apropiat de al liderilor din alte cadrane – care apropo e mai mult prostie a celor care va pun siteri dar na – toate sunt facute de liderii din SE ).
      Nu e Emil usa de biserica si a facut si el greseli dar pe linga cei din SE e … nepatat🙂.
      Si asta e chiar ultima data cind raspund unui “no name” care nu are curajuls a posteze folosind nickul din joc.
      Sa aveti o duminica placuta.

  30. NE
    June 19, 2016 at 1:54 pm

    Care e faza cu Tody si Pym? Nu joc serverul acesta, ar putea cineva sa imi explice pe larg ce s-a intamplat, va rog?

  31. June 19, 2016 at 2:10 pm

    S-au casatorit😀

  32. Malus Dacus
    June 19, 2016 at 5:42 pm

    Atillo, unde te crezi ma, la buda (pesta)?
    AI niste glume proaste, ca se vede ca esti bozgor de la o posta. Normal ca vezi melci in pula mea. Noi, romanii, stim cate un dram de latina, spre deosebire de corciturile formate din nomade proaste si austrieci beti. daca scriai ceva haios, ziceam: uite ba, prosti prosti, da s ai nostri.
    ce sa ti mai zic..pupa l in pula pe lake, si o sa ajungi departe. Na ca ti am facut si o mini rima, ba obositule.

    • Nw fara Bradut
      June 19, 2016 at 8:45 pm

      te declar oficial prostul serverului.
      esti mai prost ca pla…si aia nu are minte.
      taci da-te dracu in plm de terminat.
      sa iti dea d-zeu numa capatani de pla in cur, la fel ca lu ma-ta.

      oparit spurcat, pacatos si oligofren, sa ma pupi sub patrafir.

      viva elite, cel mai frumos, cel mai curat cadran . e clar de ce joc eu aici….

      SUD…cel mai jegos cadran ever. Niste nespalati spurcati, fara frica de d-zeu.
      pocaiti-va pana nu e prea tarziu. o sa vb cu seful meu D-ZEU, sa imi dea onoarea de a va fute in cur pe toti cei din sud, spurcatilor.

      Sa cumperi artefact de trupe, sa rupi hammerul pe ww….spune totul despre liderii vostrii. Despre cadranul SUD.

      Ca a facut x si y acum 1000 de ani….OPARITILOR….vorbim in prezent. in prezent sunteti niste scursuri. cel mai jegos cadran. doua conturi ati spart serv asta…aaron.spook si daimai.

      sa va dea d-zeu dupa merit.

      PS…toti sudistii sa ma pupe sub patrafir. Asa sa ma auda d-zeu.

      • Malus Dacus
        June 20, 2016 at 8:29 pm

        patrafire, mai schimba placa ma, sau stai la coada sa mi pupi moastele? adevarul e ca nu s moastele mele atat de vechi, insa au aceeasi valoare.
        din toate una ai nimerit o, sunt pacatos – dau muie indiferent de orientare politica sau religioasa. Tu ai privilegiul sa mi o sugi fara sa stai la coada cu muritorii de rand din elite.
        hai sa sujeti!

    • spectator
      June 20, 2016 at 12:10 am

      Pentru melcul de mai sus, imfatuat de latina, o sa copiez un comentariu de pe alt articol:

      “Pentru limba romana, apasati tasta 1.”

      In alta ordine de idei, nu te grabi… Ia-o usor… Mai intai invata limba romana, apoi poti sa treci la lucruri mai avansate precum limba latina.

      Nota 4. Stai jos si pupa-l pe “Nw fara Bradut” sub patrafir.

  33. obscur
    June 20, 2016 at 7:30 pm

    Nw fara Bradut – tu esti mai ciocanele ? cu c -mic ca fratitu e cu C mare

  34. obscur
    June 20, 2016 at 7:38 pm

    NW-ul saracul de 20 de servere se chinuie sa castige si ei ceva … au vazut ca nu reusesc .. asa ca au devenit wing-ul Sudului .. de ce nu ar avea un cadran … wing un alt cadran , au oameni plecati la specializare in Sud .. mai revin in NW sa le arate oparitilor legati la ochi .. cum se joaca travian – curat in NW ..care a ajuns ca o gara infecta in care se perinda toti boschetarii Sudului

  35. obscur
    June 20, 2016 at 7:52 pm

    Acum ptr Emil toata stima , incearca si el sa reeduce cativa boschetari poate mai recupereaza ceva bun dar boschetarul tot boschetar ramane – a se citi gasca DaiMai – ce naiba sa scoti dintr-un geo77 care acum 2 servere tinea un ww marca sud in NW in echipa marelui Russuletz -All Stars , un mare PCR-ist pe finala ., un Tody care pe unde a jucat pe conturile altora le-a facut praf – un caz – Posh , un ciacar ca pymu … dar asta este Emil le-a dat o sansa culmea si liderii aliantei in care au jucat i-a pus mai presus de oricine acordandu-le tot sprijinul …

  36. obscur
    June 20, 2016 at 8:30 pm

    https://rox10.wordpress.com/2015/11/28/situatie-ww-28-noiembrie-2015/

    ca o confirmare celor spuse mai sus … in cine aveti incredere … in rest tampeniile ca titularul contului e curat ca lacrima si nici gura nu-i miroase … sunt povesti de noapte buna

    Asa ca NE – somn usor … Sudul va vegheaza

  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

