Home > Rapoarte ROX25 > Cumhur vs Leonardo

Cumhur vs Leonardo

Cumhur ataca pe Leonardo

Cumhur_vs_Leonardo

Categories: Rapoarte ROX25
  1. Theo(guffylici)
    June 23, 2016 at 11:01 am

    asa e cand esti berbec:))

  2. June 23, 2016 at 6:30 pm

    Berbec fiind cine? – daca nu te supara intrebarea 🙂

  3. Mucea
    June 24, 2016 at 1:04 am

    Oful ala e armata de inainte de artefacte. Deful e de un singur sat. Cumhur stie sa faca deff poate mai mult ca off deci spor la munca.

  4. Cumhur
    June 24, 2016 at 1:07 am

    Am incercat sa fac off cat am putut cu timpul pe care lam avut pentru joc.. Si am luat si un artefact daca nu stiai.. dar in fine.. o fii putin mai mult nu conteaza si defful nu e de la un sat e de la un cont..spor..

    • Mucea
      June 24, 2016 at 1:45 am

      Credema e def de un sat, sau era unul ca si tine care nu avea timp daca a facut atat pe cont. La un artefact pierzi 10k maci si 2,5 tK. Tot e putin la ora asta, off e simplu trimit tot pe satul unde faci armata dai avans 24 de ore apoi intri o ora pe zi muti resurse dai avans iar 24 de ore.
      Eu ma uitam daca apare raportul ala unde cipibau a luat ART unic de trupe. Nu am nimic cu tine doar ca sa bagat ziaristul si nu mam putut aptine.

      • Asociatii
        June 24, 2016 at 11:38 am

        Ce raport vrei sa vezi? OP-ul de plata?

      • Asociatii
        June 24, 2016 at 11:39 am

        Ordinul de plata*

  5. Cumhur
    June 24, 2016 at 2:28 am

    Cum zici tu.. tiam zis nu prea am avut timp sv asta.. dar asta e

  6. Lachitza pe Tavitza !
    June 24, 2016 at 4:26 am

    cum era ma cu lachitza al vostru? cel mai curat lider ? sugeti pula baaa

    ati cumparat unicul de trupe ? de la descultii aia din NV ? hai marsh in pula mea de jigodii. cand va zicem ca Lache e flaushat sa ne credeti pe cuvant !

    • oldschool
      June 24, 2016 at 7:45 am

      Tu ești disperat de viață rau de tot
      :)))))))

    • jegurile din SE
      June 30, 2016 at 12:19 am

      ba retardatul pu..i ; cum mortii matii ai ma curaj sa vorbesti cind voi, jegurile din SE aveti 2 trainere cumparate serveru asta
      ai noroc ca nu doare prostia , ca la cit de prostovan esti ai tine-o numai intr-un urlat

      sa sugi p..a la tot serveru si tu si jegurile care joaca cu tine in cadranu ala de rahat ; numai pe hotie stiti sa jucati
      muistul p..i ; auzi tupeu sa comentezi cind voi sunteti niste mizerii ordinare
      jegurile ca tine , retarzii de pe gufylici, lupino si toate panoramele pe care le mai aveti in SE ar trebui sa nu mai vorbiti 100 de servere de aici incolo la cite mizerii faceti server de server

  7. Magicianul Robert Tudor
    June 24, 2016 at 9:53 am

    E deff doar de un sat, am zis ca-i fake.

    • PretoRulul
      June 24, 2016 at 2:40 pm

      pare deff de sat. ce-i corect e corect!

      • Magicianul Robert Tudor
        June 24, 2016 at 4:17 pm

        Era mai mult deff, dar a fost garat pe secundare. MB anyway

  8. cumhur
    June 24, 2016 at 3:16 pm

    Felicitari pentru deff atunci 🙂

  9. Dani
    June 29, 2016 at 4:45 am

    Neatza Elite!

    Avem un trainer activ pe trupe câteva ore. Urgenta maxima….Toată lumea cate 150k resurse urgent aici:

    04. uite bă ‎‭(‭‭57‬‬|‭‭64‬‬)‬‎

    Cat de repede puteți dați drumu la resurse.

    /emil

    Din 10 MM 9 sunt pentru resurse :))),resurse pentru facut pl mare,resurse pt ambasada nu se mai cere?

    Observ WW in NE acum 3 saptamani un lider din elit zicea ca Elit nu vrea WW mai precis o ” LIDERA” .. MISTO… imi cer scuze am uitat sa pun o litera ”U”

    • PretoRulul
      June 29, 2016 at 5:18 pm

      pai… si a luat gagica aia ww, sau nu? nu ne mai fierbe! povesteste-ne!

  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

