Home > Rapoarte ROX25 > Doua ziare ! vs Guffylici

Doua ziare ! vs Guffylici

Doua ziare ! ataca pe Guffylici

Doua ziare !_vs_Guffylici

Categories: Rapoarte ROX25
  1. Mucea
    June 30, 2016 at 10:29 am

    Ziaristule nu teai apucat de deff? Ce naiba ai bagat Catasele alea acolo, aveai ART 3/4 in 12,13 zile faceai ceva pt un raport frumos. Asta e. Rute pe jucatori deacum😀

    • Doua ziare !
      June 30, 2016 at 1:23 pm

      Nu plange ca ai vazut si ai timp sa mai vezi😀.
      Ce dracu, suntem oameni :))

  2. AntiProsti
    June 30, 2016 at 2:02 pm

    Alt cretin din NE
    Boule, macar dai 5 sincroane, Cu toate catas-urile alea nu se da decat pe un ww eventual, sa pici din infrastructura.
    Altfel intrii si umplii randul dobitocilor din Travian.

    • Doua ziare !
      June 30, 2016 at 3:08 pm

      Alt credit din Sud care comenteaza sub anonimat.
      Sa vedem rapoartele tale si ceea ce faci tu in travian, apoi poti veni sa comentezi; pana atunci ramai cel mai mare dobitoc, lipsit de atentie.
      O zi frumoasa dobitocule😀

      • Mucea
        June 30, 2016 at 4:40 pm

        Era seful tau? Lake sau Atilla?

  3. AntiProsti
    June 30, 2016 at 3:51 pm

    Mai ai si tupeu sa comentezi rateurile tale. De era-i beat te mai intelgeam, din betie te trezesti, din prostie niciodata. La tine tupeul si prostia e la fel.
    Inca nu ai invatat sa ataci, La farmat vad ca stii, dar ca atacator esti VARZA.
    SssHHTTT, data viitoare iti retrag dreptul de MM in alianta.
    Oare sunt SE ? NW ? SW ? sau NE ?
    Ghici.

    • Doua ziare !
      June 30, 2016 at 6:48 pm

      Daca ai invata sa scrii, te-ai trezi la realitate.
      La mine tupeul ( ca de prostie nu vorbim ) reflecta din actiunile mele, nu din actiunile tale.
      Daca nu am invatat sa atac, sunt curios sa vad rapoartele tale, poate atunci voi invata, ce zici?
      Pana data viitoare, nu imi poti retrage dreptul de a posta pe blog🙂 , nu plange nimeni dupa un drept de MM.😀

      Poti fi in toate cadranele in acelasi timp, e egal pentru mine :)), doar ca nu iti inteleg comentariile tale.

      Te autointitulezi AntiProsti, sa inteleg ca esti impotriva ta?
      Gaseste o viata, aici nu e de tine.

      • AntiProsti
        July 1, 2016 at 1:26 am

        Esti mai prost decat am crezut initial. DA, 2 ziare … asta-i tot ce ai citit in viata asta. Te domina prostia, aici nu e vorba ca ti-ai rupt armata, toti playerii pierd armate, e vorba despre felul in care ai facut-o. Oricum era un ciot de armata. Banuiesc ca e a 2 a sau a 3-a armata. daca-i armata unica aia … esti si mai prost🙂
        Mare jucator ce esti :))) Prostovane.

    • Doua ziare !
      July 1, 2016 at 1:50 am

      Sa iti mai dau un singur raspuns si dupa aia o las asa, ca nu se ajunge nicaieri cu un prost ca tine😀

      Poate era a 5-a armata, daca tot ai grija contului meu ai fi vazut ca ciotul asta de armata nu a fost armata mea initiala, prin urmare acele catase au ramas pe cont fara sustinere !
      Cand am dat cu toate catapultele acelea, am dat pentru ca am asa am vrut eu, am luat o decizie pe contul meu si inseamna ca stiu de ce am facut asta.
      Pot sa am si 10 armate,pot sa farmez pana cand dispar prostii ca tine, asta e stric problema mea😀

      Asa ca, te astept cu ceva rapoarte, sa putem comenta si la rapoartele tale.
      Si prin urmare,chiar daca nu stiu jocul,cine ai fi tu sa imi reprosezi asta? Sau si mai corect : care e problema ca nu stiu jocul ? Sunt banii si timpul tau?

      Fugi ma si bea o gura de apa ca ti s-a uscat la cat pupi in cur pe travian :))

      • AntiProsti
        July 1, 2016 at 8:47 pm

        esti doar
        – o laba trista
        – un tont
        – un sugaci
        – un idot
        – oare cum incap toate astea intr-un trup ?
        Daca iti pun un raport iti moare si ultima speranta de a crede ca esti player de travian🙂
        Fugi si dormi obositule. boul baltii

  4. iuc
    June 30, 2016 at 4:19 pm

    nea , pentru ce sa puna valuri? Nu a trecut cleanul , asa ca erau 0 barat cat despre ce si cum a dat cu armata aia , nu ma bag , poate omul a dat sa scape de ele

    • AntiProsti
      July 1, 2016 at 1:29 am

      Cand ai 3k de catas niciodata nu dai cu toate catapultele, daca te uiti cat a farmat asta inseamna ca putea avea 2-3 armate. Sa ai un ciot de armata si 3k de catas inseamna ca nu sti jocul asta deloc. As fi inteles un atac cu 3k de berbeci si 1k de catas … dar asa … e jalnic omul

      • Atilla
        July 1, 2016 at 1:14 pm

        Desi scrie antiprosti … esti mai prost ca noaptea ……. ca daca erai mai destept nitel dadeau un clic pe top jefuitori si te lamureai repede cum sta treaba …..
        Evident pt toti cei care STIU CATE CEVA despre travianu asta , la cat fura ziaristu aia nu putea fi decat secundara , nu ??

        In plus uite mai sus la iulian (iuc) ce lamuriri simple tia dat ….trebuia sa bagi la cap ce te invata nu sa ne impresionezi cu tampenia ta …

        Ce a incercat ziaristu sa faca este ceva ce tu ….NU VEI PUTEA IN VECI INTELEGE ….
        roagai frumos pe gufilici si lupino sa iti despice firul in 4 …..poate reusesc ei sa te scoata din tampenie …

      • AntiProsti
        July 1, 2016 at 9:00 pm

        Jane, esti mai prost ca ziaristul, dar ce vrei, asta esti tu.
        De cate ori deschizi gura iti pute a cacat, sa nu zic prostie
        Abia astept sa vad marea ta armata, daca ai s-o pastrezi pana la final. De obicei esti idiot si o pierzi, sau poate dai vina pe Roxana. Bine, cine se aseamana se aduna. In afara ca te bagi cu japca in seama nu stii nimic. La voi tupeul si prostia domina, dar daca sunteti idioti, ce sa va cer ? In elite, doar cativa pot face fata, si nu te numeri printre ei. Prea slab, prea de la tara.

  5. Lorant(Devil)
    July 3, 2016 at 4:07 am

    Ce va mai place cearta :)))
    AntiProsti(M) lasa-l in pace pe om🙂 pana la urma e treaba lui cum vrea sa isi rupa o armata🙂
    Numai de bine🙂
    FORZA NATARII :)))

    • Obscur
      July 3, 2016 at 8:06 pm

      ai aparut panarama de om , taci naibii din gura , ca pe unde ai fost pe conturi numai prapad ai facut .. ai umblat din cadran in cadran pana ai ajuns copilul de mingii al sudului

  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

