Home > Rapoarte ROX25 > Shadows vs WW mosuleo

Shadows vs WW mosuleo

Shadows ataca pe WW mosuleo

Shadows_vs_WW mosuleo

Categories: Rapoarte ROX25
  1. Theo(guffylici)
    July 15, 2016 at 9:42 am

    Hal de armate:)))

    • mirosculori
      July 15, 2016 at 10:57 am

      pai daca le-ati furat trainer-ele ….🙂
      Hotule, tu esti cel mai hot dintre hoti, te-ai pus acolo la rascruce de cadrane si ai cerut taxa de trecere, mita ptr acte in neregula, etc. Imperatorisii aia se plimbau cu sacii plini de aer, sa justifice „prosperitatea” :)))

      • Doua ziare !
        July 16, 2016 at 12:19 am

        Dom Guffilici, dar fara suparare, sa ai Calul Troian doar tu, sa ai doar efecte de 1/2 si 2x si sa nu ai o armata de WW, cred ca se subintelege ca n-ar trebui sa mai fii pe aici cu comentarii.
        Sincer, cum spunea si spectator, inafara de cativa actiune ( care, da, meriti felicitari pentru armatele off pe care le-ai prins ), dar nimic mai mult.

        In schimb sa critici armata cuiva, care nici nu stii cine este, ce a fost pe contul ala, nu-si are rostul, parerea mea.

        Acum daca am gresit sa ma ierti

    • spectator
      July 15, 2016 at 3:15 pm

      “Hal de armate” zise omul cu 2-3 coplayeri, atat de plin de el, incat se revarsa o parte mizerie si pe blog…

      Te apasa tare suferinta asta ? Iti dau un antinevralgic ?

      Shadows a scos 2 armate, desigur, slabe (e si cealalta pe aici pe undeva) pe un cont care la artefacte nu parea capabil sa scoata nici macar 1 armata, daramite 2. A scos 2 armate cu vreo 1000 gold, jucand 1 singur om acolo, care intra cand putea (a se citi “vreo 2-3 ore pe zi”).

      Contul vostru cat gold a avut ? Cati ati jucat acolo ? Cat timp liber ati avut voi ?

      As zice ca mai jenant decat cele 2 armate ale lui shadows este faptul ca nu aveti si voi armata de WW (cel putin, eu nu cred ca am vazut vreun raport). Guffylici are troianul de la artefacte, un cont cu 1.2kk productie pe ora, probabil mii de gold, acces la oricare alt artefact din SUD si 3 jucatori… Ce dracu ati facut acolo in afara de cateva actiuni nocturne ? Aveati acces la Lupino. In afara de faptul ca ati pozat cateva armate de vreo 2 ori si ati prins cateva armate prin NE/SW, ce ati facut cu spionii lui ??

      Te rog, tine suferintele departe de blog.

      • Theo(guffylici)
        July 16, 2016 at 12:36 am

        Nu am facut niciodata si nici nu o sa fac armata de ww.nu stau un srv in treg sa fac o armata sa dau odata.

      • Cretzu
        July 16, 2016 at 12:50 am

        Auzi ma..da pe ala nu l-a lasat careva sa isi ia 2 coplayeri??Sau pe ala nu l-a lasat cineva sa bage gold??Vad ca stii atat de multe de contul shadows..mai aveai putin si scriai si cand avea pauza de wc..de ce nu ai stat tu sa il ajuti??
        Cand a hotarat ca vrea sa faca hammer nu stia ca ii trebuie de toate sa iasa ceva frumos??
        e jenant ca nu aveti voi armata de ww…auzi la el..da poate pla lu guffylici nu a vrut sa faca armata de ww….sa va dea si voua saracilor o sansa..
        “A scos 2 armate cu vreo 1000 gold, jucand 1 singur om acolo, care intra cand putea (a se citi “vreo 2-3 ore pe zi”).”
        1000 gold…pfff..blana.3 servere nu am avut atata gold.altii au scos armata aia cu bonusurile de resurse activate din misiuni zilnice.
        Auzi la el..da voi cat timp ati avut, cati ati jucat?
        Au jucat baieti cat au vrut, cat timp au avut si cum au vrut.
        Are troianul de la artefacte..pentru ca si l-a luat…Voi nu ati fost in stare..Are acces la oricare alt artefact din Sud..din nou pentru ca au fost in stare sa ia..
        Spionii lu lupino sunt bine sanatosi..o sa le zic ca ai intrebat de ei..
        Eu cred ca tu esti gelos ca nu te-au luat si pe tine sa joci cu ei..sa pozezi si tu o armata ,doua..
        p.s
        Nu ai vazut raport..da daca ratatu are si armata de ww si nu stii tu?? O sa iti dai cu tezlan oo la sfarsitul serverului:)

      • buOgdy
        July 16, 2016 at 12:57 am

        Omul a facut armata pe mai multe sate, dar au uitat astia sa adauge in joc chestia cu unirea armatelor. :))

      • Cretzu
        July 16, 2016 at 1:04 am

        Doua ziare sa stii ca pentru efectele alea eu sunt de vina..Am facut vraji serveru asta..Vorbeam cu barbosu..poc 1/2de sat..vedea ca de sat nu e bine…ceream de cont..dadea..ce pot sa zic..asta e..daca nu ai pe unu sa descante artefactu cum trebuie..nu faci nimic..
        Sincer ai fost printre putinii de pe serverul asta care ai facut oleaca de treaba..de ce trebuie neaparat armata de ww??Daca stau bine sa ma gandesc..la cat ai furat tu..trebuia sa ai 10 armate..chiar tu ai zis pe undeva prin comentarii…nu mai stiu exact unde..insa nu ti-a iesit..insa ai furat ca nemancatu,dar nu a iesit armata aia care o vroiai..
        In momentul in care critici armata..nu critici omu..e o diferenta..deci nu are treaba cine era pe contu ala, ce facea, cat intra..in momentul in care faci un hammer..si iti asumi chestia asta..fratele meu..esti responsabil pentru ce armata iese..
        Tu de exemplu nu ai vrut hammer..ai vrut armate de bataie..ai furat serveru asta pentru 10 hammere..si totusi nu ai..de ce?pentru ca nu ai vrut sau au fost altele la mijloc..si totusi esti aici si faci comentarii pe care..dupa cum se subintelege din ce ai scris mai sus..nici tu nu ar trebui sa fi aici:)
        Acum sa ma ierti si tu daca a gresit:)

    • Doua ziare !
      July 16, 2016 at 1:14 am

      Stai asa Cretule, nu pleca. Ca ti-am scris mare roman si am apasat aiurea, in loc sa dau Enter.

      Revin cu raspunsurile ( la amandoua comentariile tale )

      • Cretzu
        July 16, 2016 at 1:19 am

        :))Nici o problema..Nu prea imi place mie sa o ard in comentarii pe bloguri..insa spectator ala m-a facut sa las si eu un amarat de roman aici:D

    • Doua ziare !
      July 16, 2016 at 1:22 am

      Asa😀.

      Deci, Cretzule.
      Cand am spus ca stiu situatia, nu ma refeream la WC, ma refeream la TRAVIAN.

      Apoi, daca cineva decide sa faca hammer pe Rox, asta inseamna ca trebuie sa renunti la tot, ca sa multumesti spectatorii de pe blog? Buna asta.

      Eu NU am zis ca Guffi NU are armata de WW ( poate are, ceea ce ar fi normal, bineinteles ), eu am vorbit strict de ceea ce s-a vazut pana acum de pe acel cont, daca intelegi dumneata.
      Putea sa aiba si N artefacte pentru ca ATI PUTUT sa le luati, dar cu toate astea, pentru ca ATI LUAT atatea artefacte, ATI PIERDUT serverul.

      Sa pozez? Nu pot sa cred ai spus una ca asta, DAR, daca tot ai spus, as vrea sa imi pozezi, a ta, armata, ca sa numai fiu gelos.

      Tu esti ala care a vrajit calu troian, jos palaria!

      Nu a zis nimeni ca trebuie neaparat armata de WW ( oricum, nu te mai ascunde cu vrajelile astea ), m-am refer ca in conditiile in care sa aflat acel cont ( Cred ca stii prea bine ), din ceea ce s-a vazut pana acum, este sub asteptari.

      Da,la cat am furat eu trebuia sa am 10 armate ( serverul nu s-a termina ), dar si tu, pot zice ca ai furat mai mult ca sigur de 2x cat mine.
      Sa nu exageram cu 10 hammere. Nu eu am fost aici sa critic armata cuiva, altcineva a criticat armata cuiva ( care, corect, trebuia sa fi fost hammer )
      Ar trebui sa intelegeti ca inainte de toate, este doar un joc, nu e cazul, cum am vazut in N comentarii, sa ne injuram ca la usa cortului, sa fim noi cei mai tari, cei mai mari .. lista continua.

      Spor la joc Cretule !

      Fii aproape, serverul nu e termina !

      • Cretzu
        July 16, 2016 at 1:51 am

        Aaaa tu erai si de pe spectator?:))
        Sa le luam in ordine atunci
        1-nu am zis ca trebuie sa renunti la tot ca sa multumesti lumea de pe blog(intre noi fie vorba..mi se pare o mare tampenie acest blog..e prima oara cand las comentarii)..Insa cand vrei sa faci hammer, inseamna ca iti asumi o anumita responsabilitate..lumea se bazeaza pe tine sa dai cateva lvl jos..sa poata sa revina,trreaca peste etc..e posibil ca armata ta sa decida serverul…deci imi pare rau trebuie sa iti asumi asta si daca nu reusesti safaci o armata capabila..esti principalu vinovat
        2- zici ca din cauza ca s-au luat atatea artefacte am pierdut serveru( dupa mai jos zici de 2 ori ca nu s-a terminat serverul..) Te cam contrazici..deci daca nu s-a terminat serverul inseamna ca inca avem sansa sa castigam.
        3-despre faza cu pozatu..ai comentat ca spectator…deci nu aveam de unde sa stiu ca ai si tu poza cu armata frumoasa:)))
        4- din moment ce nu stii exact ce e acolo, sau ce s-a intamplat nu ai de unde sa stii daca e sau nu sub asteptari…
        5-Vrajitu mi-l asum..:)) e meritu meu..jos palaria pentru mine
        6-daca furam eu de 2 ori cat tine…pfff..:)))vai vai..din pacate nu am furat cred ca tot serveru cat ai furat tu intr-o saptamana
        7-cand am zis 10 hammere ai inteles ce am vrut sa zic..FOARTE MULTE RESURSE ..si cam atat..era un simplu numar pe care l-am scris:)
        8- Nu eu am fost aici sa critic armata cuiva, altcineva a criticat armata cuiva ( care, corect, trebuia sa fi fost hammer ) Din spusele tale..TREBUIA SA FI FOST HAMMER…recunosti ca nu e..deci intr-un fel critici armata..(nu direct..insa o faci..pentru ca asta e adevaru..)
        9-sunt perfect de acord cu tine..e un simplu joc..asta au uitat toti…joc=distractie…pe cand 90 la suta din oamenii care joaca in momentu asta travian nu stiu ce e aia distractie.tocmai deaia nu o ard pe blog..ca nu are rost sa imi bat capu cu toti nebunii
        10-Ca uitasem..revin la punctu 3…nu are fratele ce sa pozeze…iti zic de acum am 7k maciuci 350 de berbeci si 450 de catapulte ..daca chiar ti mortis sa o vezi iti dau coordonate sa o spionezi.nu am zis ca esti gelos pe mine
        Si cred ca ti-am raspuns liniuta cu liniuta la cam tot ce ai vrut sa aflii
        P.S Nu joc pe contu guffylici cum din cate vad ai inteles..sau ai vrut sa intelegi

        Spor la joc in continuare…si have fun..ca asta conteaza..
        Si dupa cum si tu spuneai…inca nu s-a terminat serveru…deci sa fim sanatosi pana se termina rox 600000

    • Doua ziare !
      July 16, 2016 at 5:29 am

      Nu am comentat ca spectator eu🙂.

      Asta am inteles, ca ai juca pe acel cont.
      Hai spor in toate la toti

      • Cretzu
        July 16, 2016 at 10:25 am

        Si daca nu ai comentat tu ca spectator..atunci de ce in romanu tau explici ceea ce a comentat spectatoru..programu de wc, faza cu pozatu…faza cu gelosu…era clar un reply catre spectator..ai vrut atentie..te-am simtit:)))
        IN fine…Have fun

      • spectator
        July 16, 2016 at 7:15 pm

        Cretzule, tot ce am spus eu este ca Shadows cu un cont foarte slab a incercat sa scoata 2 armate care au iesit in final foarte bune (pentru ce s-a investit acolo).

        In contrast, Guffylici, cu un cont urias, coplayeri, gold, troian, a scos slab de tot. Au avut troian tot serverul si n-au facut nimic iesit din comun (shadows n-a vazut nici macar 3/4). Au jucat la rupere, au rupt cate ceva si atat.

        Nu mai atacati si nu VA mai atacati atat ca iese la iveala suferinta.

        Numai bine !

  2. iuc
    July 15, 2016 at 11:05 am

    asa a facut?
    si mie nu mi-a dat din mita aia nici macar o sticla de wisiky , asa d0mnuTeo ?

  3. Theo(guffylici)
    July 15, 2016 at 11:09 am

    Am fost aici tampon am protejat cadranul de atacuri. si de imperatorisi aia zboara pe harta

    • PretoRulul
      July 15, 2016 at 11:27 am

      zici ca ai fost tampon?🙂

      • Theo(guffylici)
        July 15, 2016 at 11:33 am

        Daca toti in mine au dat cu armatele nw sw si ne..

      • PretoRulul
        July 15, 2016 at 11:37 am

        e, le-ai facut tu ceva! le-ai zis ceva, ai ragait inspre ei…
        te-ai strambat la ei, ai scos limba, ai facut spagatu’ in loc nepermis, le-ai oferit – acolo – un motiv cat de cat.

  4. Theo(guffylici)
    July 15, 2016 at 11:12 am

    Si app se fac si armate fara instructii dar vad ca e greu sa dai 24/24 trupele:)) sau sa duci o adapatoare 20

    • PretoRulul
      July 15, 2016 at 11:38 am

      se fac, cum sa nu? da’ nu-s multi nascuti… asasini!

  5. ForceDk
    July 15, 2016 at 1:04 pm

    WW-ul ELITE ! La carma Attila tiganul si Emil, zis purcelul !

    • Un pusti
      July 15, 2016 at 2:49 pm

      Incet dar sigur

    • opaaaa
      July 15, 2016 at 4:03 pm

      Opa…da ce făcuși mă nene maaaaaa. .v-am futut în cur

      Forta nw

  6. mirosculori
    July 15, 2016 at 4:25 pm

    @opaaaa sa mori tu ca ti-a crescut par la cuculet? Mai mult de 13 ani nu cred ca ai

  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

