Home > Rapoarte ROX25 > Atilla vs WW mosuleo

Atilla vs WW mosuleo

Atilla ataca pe WW mosuleo

Atilla_vs_WW mosuleo

Categories: Rapoarte ROX25
  1. RedDevil
    July 18, 2016 at 1:32 pm

    Felicitari pentru armata Ottilo and Rox !

  2. mosuleo
    July 18, 2016 at 8:19 pm

    Daca ar juca sa castige as avea tot respectul pe NE dar cred ca iau orbit furia pe SE
    Respect pentru armatele care au dat pe ww
    Nu cred ca sau facut atatea puncte deff pe un cont ca saptamana trecuta
    Felicitari cadranului SE
    Jucati mai fratilor sa castgati nu sa faceti pace la granite

    Server viitor vom juca la fel
    Sa fie pace in lume !!!!!!
    Poate ati uitat cantecul

    • Mircea/Warsong
      July 18, 2016 at 8:29 pm

      NE joaca sa cistige ; daca nu putem sa cistigam , jucam sa cistige cine vrem noi . Si trimitem armatele unde ne place noua🙂
      Mai simplu de atit nu poate fi Travianu.
      SE joaca sa cistige serverul asta?
      Intrebare :
      – cind Andromeda si 2DNL au dat pe NE au dat sa cistige NW sau SE? Atunci v-ati manisfestat lipsa de respect pentru faptul ca NW a dat cu hammerele pentru voi ?
      – cind ati ramas cu 5 ( 8)- depinde cu cine vorbesti- hammere acasa SE a jucat sa cistige?

      Aceeasi ipocrizie si vorbe mari spuse doar de dragul vorbitului🙂
      Aceeasi dubla masura – daca e facuta de NE e rau ; daca e facuta de SE sau in favoarea SE e bine si mergem mai departe.

      Acum SE are inca sanse sa cistige serverul- mici da exista inca. Aveti 4 hammere (credem noi ) deci aveti cu ce!
      Voi jucati sa cistigati?

      • PretoRulul
        July 18, 2016 at 8:37 pm

        Mircea, n-am nimic cu calculele pe care le faci… dar SE-ul are armate sa duca NE-ul in Groapa Marianelor..
        cand l-am intrebat pe emil daca mutam defful pe un ww.. m-a intrebat cine si unde vorbeste despre asta… nu i-am zis ca discuta intre ele personalitatile mele.. da’ ASTA era adevarul caruia tu cred ca-i faci fata!
        in fata NE-ului se castiga doar cu deff de pe mai multe ww-uri… ceea ce emil a si prins din zbor (ca idee) de la mine si A SI FACUT… dar eu cred ca INCA nu e de ajuns…
        altfel? ramane cum am zis… castiga SE.

  3. @awe
    July 19, 2016 at 12:20 am

    PretoRulul, tu cine esti? Te vad comentand pe la toate postarile, esti un fel de guru al travianului ?

    • PretoRulul
      July 19, 2016 at 12:31 am

      ignoranta nu te scuteste de penalitati…
      intrebarea ta se doreste a fi ofensatoare…
      eu insa nu doresc – chiar in orice moment – sa interactionez cu reprezentanti ai subculturii…chit ca au farmecul aparte al salbaticiunilor.

      • @awe
        July 19, 2016 at 12:51 am

        Latratul la stele nu te face un om cult, dai din taste p-aici ca sa agiti spiritele si sa-ti dai mai multa importanta decat ai. Oricine poate observa ca esti un octogenar pe care viata l-a chinuit de-a lungul timpului.Ai ajuns la varsta asta plin de frustrari adolescentine si evident … ti-ai gasit un colt virtual unde sa poti manca cacat fara ca cineva sa te ia de urechi.

      • PretoRulul
        July 19, 2016 at 1:03 am

        este evident ca nu ti-a mai spart demult careva dintii cu pula, LA VARSTA MEA – latraule – NU O FUT pe distinsa ta mama (trista de cand a avut nefericirea sa simta ca te-a nascut lipsit de genele de invingator), ci pe iubita ta! (nu trebuie sa fie frumoasa, ci doar s-o cunosc si s-o ajut sa te cunoasca si pe tine!)

      • @awe
        July 19, 2016 at 1:19 am

        “Reprezentant al subculturii” care se vede cult, esti doar un batran schizofrenic si libidinos pe deasupra . Mi-ar face placere sa te intalnesc.. sa-ti amintesc cum te chinuia Antonescu pe vremuri.

      • PretoRulul
        July 19, 2016 at 1:36 am

        mie nu mi-ar face placere sa te intalnesc, in schimb.
        dar ti-as scoate niste dinti de haur din gura cu prima ocazie…cu mare placere si aproape gratis.

  4. LichKing
    July 19, 2016 at 1:29 am

    Mie imi plac astia care au nume ciudate si se dau si batausi pe deasupra , ia zi mestere matale cum ne intilnim noi amindoi din greseala prin bucresti … si pune si tu nume de cont sa ne cunoastem mai bine . Zii , cu facem ? ne duelam in vorbe in spatele monitorului sau cum .. In pola mea . Auzi la el …a gasit si el un octogenar la care sa se dea zmeu . AI bah rabdare ca te bate vita si pe tine …zmeule .
    Petro …usor cu vocabularul …ca s anu iti pierzi respectul meu …daca conteaza ! Sau daca mai conteaza …dai de la nivelui ierbi la fileu …ca se pierde repede . :))

    • PretoRulul
      July 19, 2016 at 1:40 am

      Lich🙂 stai linistit.. desi unii ar vrea sa fiu atat de batran.. doar unul singur e mai rapid in pumn in tara asta – la varsta mea, desigur… in sensul ca arunca sulita mai departe decat o fac eu, la Nationale. La disc e altul… la ciocan altul.. din pacate la probele astea e cate unul mai bun decat mine… (la toate probele… altul, nu acelasi). dar, cum am 110 kile la ora asta.. chiar nu-mi fac probleme.. zau, ca nu-mi fac!

  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

